quote:‘Hole-in-chin piercing’ in opmars
Na ringetjes, littekens en brandmerken is ‘hole-in-chin piercing’ de nieuwe trend. Een groot gat in je kin met een lens erin, zodat je tanden goed zichtbaar zijn. De zogenaamde ‘Clear Lens Facial Piercing’ begint met een gat in je onderlip die wordt steeds meer opgerekt en uiteindelijk komt daar de lens in. Het is niet bekend of het schadelijk voor je tanden is, maar het vereist wel extra zorg voor je tandvlees, want alle bruine randjes en spinazieresten worden nu uitvergroot en extra zichtbaar.
Ja echt smerig, en dat kan toch ook niet goed aflopen voor de huid? Ik vond er nog een:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:44 schreef Kentoet het volgende:
Als je naar die tanden kijkt, die lijken wel op de juiste plaats te zitten. Maar verder lijkt het niet helemaal te kloppen ofzo....
Wel heel goor in ieder geval, vooral na zo'n intensieve inspectie
En ze heeft stoppels op haar kinquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja echt smerig, en dat kan toch ook niet goed aflopen voor de huid? Ik vond er nog een:
[ afbeelding ]
Ja die met dat blauwe vergrootglas lijkt me een man. En nee, gaatjes van piercings in je oren gaan toch ook nooit meer dicht? Dus ik denk dat dit een ernstige verminking is... lekker onsmakelijk bij het eten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ze heeft stoppels op haar kin![]()
Krankzinnig dit, zou het omkeerbaar zijn? Zou zo'n gat weer dichtgroeien als je tot de ontdekking komt dat het toch niet zo'n smakelijk gezicht is en je zwaar voor gek loopt?
Edit: Dit is een vent zie ik nu.
Ik vraag me echt af hoe men op zo'n krankjorum idee komt. Het verhoogt de schoonheid niet bepaald, en ja, wat jij zegt, lekker smakelijk om tegenover zo iemand te zitten aan tafelquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die met dat blauwe vergrootglas lijkt me een man. En nee, gaatjes van piercings in je oren gaan toch ook nooit meer dicht? Dus ik denk dat dit een ernstige verminking is... lekker onsmakelijk bij het eten.
Pure verminking als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe men op zo'n krankjorum idee komt. Het verhoogt de schoonheid niet bepaald, en ja, wat jij zegt, lekker smakelijk om tegenover zo iemand te zitten aan tafel
http://nos.nl/tekst/13592(...)s-en-geeft-melk.htmlquote:Bok heeft plots uiers en geeft melk
Een geitenbok in de dierentuin van Belgrado is plotseling melk gaan geven. Volgens omroep B92 ontwikkelde het dier van de ene op de andere dag uiers.
Verbaasde medewerkers probeerden hem ook maar even te melken, waarop een van de uiers vol melk bleek te zitten. De bok woont al jaren in de dierentuin en beschikt over een complete harem aan geiten. Hij heeft dan ook al flink wat nageslacht voortgebracht.
De melk is naar een wetenschappelijk instituut opgestuurd. Mogelijk blijkt dat de bok een verborgen leven als hermafrodiet heeft geleid en dus zowel bokken- als geitenkenmerken heeft.
http://www.gva.be/nieuws/(...)gespeld-op-munt.aspxquote:Landsnaam verkeerd gespeld op munt
In het Zuid-Amerikaanse land Chili werd de directeur van de Nationale Munt de laan uitgestuurd na een blunder. Op duizenden munten van 50 peso, zowat zeven eurocent, bleek er CHIIE te staan in plaats van CHILE, de Spaanse benaming van het land.
De munten werden eind 2008 al geslagen, maar toch werd de gigantische fout pas eind vorig jaar opgemerkt.
De directeur van de Nationale Munt en enkele andere medewerkers moesten boeten en verloren hun job. De foute muntstukken, waar verzamelaars nu erg tuk op zijn, worden wel niet uit circulatie gehaald.
Het is niet de eerste keer dat de financiële instelling in nauwe schoentjes zit. Zo werd er vorig jaar een zeldzame medaille aan een privé-verzamelaar verkocht, terwijl die thuishoorde in een museum.
Nou ja, ik kan me in sommige posts wel vinden.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:03 schreef Karamsar het volgende:
[..]
Valt wel mee nu. Het gaat inmiddels over poepen en zeiken.
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Bijna net zo goor als koffie thee met melk
Da's ook goor maar koffie met melk is the pits.quote:
Ben nog aan het rondkijken naar de laatste kaarten. Vrijdag hadden ze het over 10 tot 15 cm voor het oosten van NL voor dinsdag. Geen idee hoe dat er nu uitziet.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's ook goor maar koffie met melk is the pits.
We krijgen weer sneeuw. Vandaag werd het noorden aardig gespaard.
Over die sneeuw van dinsdag hoor ik de journaals niet meer.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben nog aan het rondkijken naar de laatste kaarten. Vrijdag hadden ze het over 10 tot 15 cm voor het oosten van NL voor dinsdag. Geen idee hoe dat er nu uitziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |