Ok.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:12 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat is in overigens een Lynx, geen Apache.
Protocol enzo.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de functie van zo'n ding in dit geheel is. De 'dader' is gepakt, de mogelijke explosieven zijn om en nabij gelokaliseerd. Wat doet zo'n helikopter dan nog?
Interresant wezen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de functie van zo'n ding in dit geheel is. De 'dader' is gepakt, de mogelijke explosieven zijn om en nabij gelokaliseerd. Wat doet zo'n helikopter dan nog?
quote:
Bron: The Malaysian Starquote:Bomb scare on Dutch train, hundreds evacuated
AMSTERDAM (AP): Dutch police say they have evacuated hundreds of passengers from a train and cleared the station where it was stopped after witnesses reported a man threatened to blow it up.
Spokeswoman Marika Stewart says the man has been taken into custody from the station in Den Bosch, and investigators with dogs are searching the train. So far no explosives have been found.
The NOS broadcaster quoted witnesses as saying the man shouted "God is great," and said he had a bomb, although none could be seen.
Early reports Tuesday said a bomb had been found but Stewart said that was incorrect. No information about the suspect's identity is available
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:10 schreef Bomhond het volgende:
Wat een klapmongolen werken hier ook.Ik ruik zo'n bom al vanaf honderd meter afstand en dan nog dwingen ze me om met mijn snufferd in iedere prullenbak te duiken.
Betreft een heli van de marine: NH-90 Nato Frigate Helicopterquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:12 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat is in overigens een Lynx, geen Apache.
Ah ja, dat past beter.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Betreft een heli van de marine: NH-90 Nato Frigate Helicopter
Marine?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Betreft een heli van de marine: NH-90 Nato Frigate Helicopter
Nog niets op BBC of CNN.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Bron: The Malaysian Star
We zijn al nieuws in Maleisie. Daar kwam zeker die vent vandaan! Conspiracy!
Chopper gunnerquote:
..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:16 schreef Kwaliteit het volgende:
Zou bommelding den Bosch in scène zijn gezet door overheid om aandacht van irak rapport af te leiden?
Misschien is er nog een groepje ¨terroristen¨ en willen ze die volgen bij een eventuele ontsnapping.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
-> BNWquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:16 schreef Kwaliteit het volgende:
Zou bommelding den Bosch in scène zijn gezet door overheid om aandacht van irak rapport af te leiden?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:16 schreef Kwaliteit het volgende:
Die arrestant was Balkenende in vermomming.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:16 schreef Kwaliteit het volgende:
Als je met een bom onderweg bent naar een moskee dan laten ze je wel lopen hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh oh wat is de man verdacht, hij heeft natuurlijk een wit gewaad aan. Het is dus een kwestie van tijd dat ik wijl ik onderweg ben naar de Moskee ook wordt opgepakt.²
vraag me wel af waarom je daar een bom zou willen laten ontploffenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:16 schreef Kwaliteit het volgende:
inderdaad, en die gast roept het al een uurquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
http://www.oetsie.nl/live is nog steeds niet on air
Jij roept op weg naar de moskee altijd dat je dingen gaat opblazen en 11 september gaat herhalen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh oh wat is de man verdacht, hij heeft natuurlijk een wit gewaad aan. Het is dus een kwestie van tijd dat ik wijl ik onderweg ben naar de Moskee ook wordt opgepakt.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |