Nog niet zo triest als de oorspronkelijke Vader Abraham-versie die ik vandaag na lang speurwerk heb kunnen achterhalen:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:30 schreef maxson het volgende:
Shalalie shalala shalalie shalala ik ben een domme snol...
Shalalie shalala shalalie shalala ram je leuter in mijn hol..
Shalalie shalala shalalie shalala spuit daarna mijn huig maar vol..
quote:Ik ben vergeten dat ik dit liedje schreef en het heb bewaard
Ik weet nooit waar ik spullen laat, is dat wat het verklaart?
Was ik wel in nuchtere staat?
Of had ik veel drank paraat?
Volgens mij had het iets van doen met een bolhoed en een baard.
Shalalie shalala, shalalie shalala
Wordt het kop of munt?
Wat een rare stunt
Ik ben verstrooid en oud
Daardoor vergeet ik alles gauw en weet ik het niet meer
Zo gaat het ongeveer
Ik ben verstrooid, ik ben verstrooid
Ik ben verstrooid, dat kun je zo zien
Misschien slaan mijn nieuwe medicijnen niet goed aan
Ik zag noten en vroeg: waar komen jullie toch vandaan?
Of zijn het toch de drugs?
Misschien is dat de crux
Er komen kleine blauwe mannetjes uit mijn waterkraan.
Hoe kan ik dat, hoe kan ik dat…
Hoe kan ik dat nou vergeten?
Daar in dat kleine café
Ik zit er echt niet mee
Ik ben verstrooid en oud
Zo gaat het ongeveer
We zijn uit de race
Ik stem op Peggy Mays
Ik ben verstrooid en oud
Zo gaat het ongeveer
Jala lalalala lala lalaaaaa
la la la...
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:06 schreef Boldface het volgende:
[..]
quote:
Ik ben vergeten dat ik dit liedje schreef en het heb bewaard
Ik weet nooit waar ik spullen laat, is dat wat het verklaart?
Was ik wel in nuchtere staat?
Of had ik veel drank paraat?
Volgens mij had het iets van doen met een bolhoed en een baard.
Wordt het kop of munt?
Wat een rare stunt
Ik ben verstrooid en oud
Zo gaat het ongeveer
Ik ben verstrooid, ik ben verstrooid
Ik ben verstrooid, dat kun je zo zien
Misschien slaan mijn nieuwe medicijnen niet goed aan
Ik zag noten en vroeg: waar komen jullie toch vandaan?
Of zijn het toch de drugs?
Misschien is dat de crux
Er komen kleine blauwe mannetjes uit mijn waterkraan.
Hoe kan ik dat nou vergeten?
[..]
En haar haar zit een stuk beter...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:34 schreef ChatGirl het volgende:
Tatjana zit zometeen bij Boulevard om het doorgestoken kaart verhaal toe te lichten.
Ik kwam speciaal naar dit forum om dat nieuws te melden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:34 schreef ChatGirl het volgende:
Tatjana zit zometeen bij Boulevard om het doorgestoken kaart verhaal toe te lichten.
Tja ze moet toch ergens geld mee verdienen, meer dan ouwehoeren bij Jensen en dat soort programma's kan ze nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:34 schreef ChatGirl het volgende:
Mijn god, Tatjana doet een tourtje showbizzrubrieken. Zometeen zit ze ook bij SBS.
Na elke wedstrijd komt een uitslag en altijd is dat doorgestoken kaartquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ach ja, dat Hind er toen uit ging zou ook doorgestoken kaart zijn geweest. Het is van alle tijd.
Die kerel van haar heeft toch centen zat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja ze moet toch ergens geld mee verdienen, meer dan ouwehoeren bij Jensen en dat soort programma's kan ze niet
Ik vraag me hooguit af waarom dat zo lang duurt. Ze past wel bij SBS.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:34 schreef ChatGirl het volgende:
Mijn god, Tatjana doet een tourtje showbizzrubrieken. Zometeen zit ze ook bij SBS.
Tja een modern Oostblok-vrouwtje dat gewend is met d'r tieten te verdienen, die wilt dat wel op peil houdenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die kerel van haar heeft toch centen zat.
Daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:42 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik wil hier niet gaan beweren dat die Yolanthe een natuurtalent is op het gebied van presenteren, maar de factor Yolanthe was zondag nog één van de minst storende. Dat ze Pierre Kartner pushte om een winnaar te kiezen, was niet meer dan logisch. Dat was gewoon zo afgesproken en uit eerdere interviews blijkt dat Pierre Kartner donders goed wist dat HIJ moest kiezen bij een gelijke stand.
Dikke onzin. Gevierde artieste Patricia Kaas gaf vorig jaar een geweldige performance weg, het kan dus gewoon wél.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat een succesvolle band of zanger/es daar geen zin heeft, niet iedereen heeft zin in die poppenkast of afgang, wat weer slecht is voor de reputatie.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:30 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dikke onzin. Gevierde artieste Patricia Kaas gaf vorig jaar een geweldige performance weg, het kan dus gewoon wél.
het is wel zo andersquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:46 schreef ChatGirl het volgende:
whehe, George die zegt dat Tatjana dit nu allemaal doet omdat ze nu ineens weer in de spotlights staat. Volgens mij is de drank nog niet uigewerkt bij sjorske.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |