Hitler begon heel voorzichtig in een land waar het niet echt lekker ging. Langzaam maar zeker gaf hij de schuld van alle ellende aan de Joden. Zij waren de schuld van alles wat slecht was in Duitsland. Hij stookte de Duitsers langzaam maar zeker op tegen alles wat aanhanger was van het Jodendom. Toen het duidelijk was dat hij een groot deel van de bevolking achter zich had staan ging hij steeds verder en tenslotte zei hij dat Duitsland alleen maar weer groot kon worden als alle Joden weg waren. Weg uit Duitsland. Vele Duitsers zagen zijn ideeën wel zitten en gaven hem groot gelijk dat Joden niet echt gewenst waren in hun land. Vanaf dat moment zag Hitler de kans schoon om Duitsland weer van de Duitser te maken (dus: BLANK). Een zuivering volgde, met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 04:10 schreef Bushmaster het volgende:
Een laffe start. Begin eerst maar met een uiteenzetting waarom je hem wel met AdolfH. kunt vergelijken.
Wilders begon heel voorzichtig in een land waar het niet echt lekker ging. Langzaam maar zeker gaf hij de schuld van alle ellende aan de Moslims. Zijn waren de schuld van alles wat slecht was in Duitsland. Hij stookte de Duitsers langzaam maar zeker op tegen alles wat aanhanger was van het Moslimdom. Toen het duidelijk was dat hij een groot deel van de bevolking achter zich had staan ging hij steeds verder en tenslotte zei hij dat Duitsland alleen maar weer groot kon worden als alle Moslims weg waren. Weg uit Duitsland. Vele Duitsers zagen zijn ideeën wel zitten en gaven hem groot gelijk dat Moslims niet echt gewenst waren in hun land. Vanaf dat moment zag Wilders de kans schoon om Duitsland weer van de Duitser te maken (dus: BLANK). Een zuivering volgde, met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 04:21 schreef scanman1 het volgende:
En lees nu het bovenstaande nog eens, maar lees dan 'moslims' in plaats van 'joden'.... en 'Wilders' in plaats van 'hitler'. Alsje het dan nog niet ziet, ben je blind.
Ja prima, maar je verhaal klopt niet helemaal. Wilders zegt nergens dat Moslims de schuldigen zijn aan het feit dat het slecht gaat in Nederland. Hij scheert die groep wel heel vaak en onterecht over één kam, dat is wat mij betreft verwijtbaar gedrag en daarmee vind ik hem een sukkel, maar een Hitler in spe? Neequote:Op dinsdag 9 februari 2010 04:21 schreef scanman1 het volgende:
En lees nu het bovenstaande nog eens, maar lees dan 'moslims' in plaats van 'joden'.... en 'Wilders' in plaats van 'hitler'. Alsje het dan nog niet ziet, ben je blind.
LOL... die reactie is zó typerend... Dat je niet snapt dat je ook Duitsland moet vervangen voor Nederland zegt heel erg veel over je intelligentie. Men moet jou dus echt ALLES voorkauwen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 04:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wilders begon heel voorzichtig in een land waar het niet echt lekker ging. Langzaam maar zeker gaf hij de schuld van alle ellende aan de Moslims. Zijn waren de schuld van alles wat slecht was in Duitsland. Hij stookte de Duitsers langzaam maar zeker op tegen alles wat aanhanger was van het Moslimdom. Toen het duidelijk was dat hij een groot deel van de bevolking achter zich had staan ging hij steeds verder en tenslotte zei hij dat Duitsland alleen maar weer groot kon worden als alle Moslims weg waren. Weg uit Duitsland. Vele Duitsers zagen zijn ideeën wel zitten en gaven hem groot gelijk dat Moslims niet echt gewenst waren in hun land. Vanaf dat moment zag Wilders de kans schoon om Duitsland weer van de Duitser te maken (dus: BLANK). Een zuivering volgde, met alle gevolgen van dien.
Ik snap het niet, sinds wanneer strijdt Wilders voor een groot en sterk Moslim-vrij Duitsland?
Zie je hem niet alles wat aanhanger is van de Islam uit dit land deporteren?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 04:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja prima, maar je verhaal klopt niet helemaal. Wilders zegt nergens dat Moslims de schuldigen zijn aan het feit dat het slecht gaat in Nederland. Hij scheert die groep wel heel vaak en onterecht over één kam, dat is wat mij betreft verwijtbaar gedrag en daarmee vind ik hem een sukkel, maar een Hitler in spe? Nee
Zie jij jezelf als potentiële Volkert van der Graaf?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 04:30 schreef scanman1 het volgende:
Een politicus die zó enorm generaliseerd moet wat mij betreft onmiddelllijk gestopt worden. Wat een eng personage.
Ik vind een Donner en een Hirsch Ballin voorlopig een stuk enger. En die hebben nog macht ookquote:Op dinsdag 9 februari 2010 04:30 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Zie je hem niet alles wat aanhanger is van de Islam uit dit land deporteren?
Vergeet niet dat hij zelf zegt dat al het kwaad komt van de Islam. Mensen die aanhanger zijn van de Islam zijn volgens Wilders zwaar gestoord en potentiele terroristen. Dit verzin ik niet, maar zegt de man echt zelf. Een politicus die zó enorm generaliseerd moet wat mij betreft onmiddelllijk gestopt worden. Wat een eng personage.
Nee, maar ik zie jou wel als een potentiele moslim-hater. Jij lijkt me goed in generaliseren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 04:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zie jij jezelf als potentiële Volkert van der Graaf?
het gaat erom dat hij presies dezelfde meganismen gebruikt als hitler. over de gevolgen kunnen we nu nog niet veel zeggen, maar het beloofd niet veel goeds.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 04:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja prima, maar je verhaal klopt niet helemaal. Wilders zegt nergens dat Moslims de schuldigen zijn aan het feit dat het slecht gaat in Nederland. Hij scheert die groep wel heel vaak en onterecht over één kam, dat is wat mij betreft verwijtbaar gedrag en daarmee vind ik hem een sukkel, maar een Hitler in spe? Nee
Inderdaad. Waarom zien zoveel mensen (rechtse mensen) de overeenkomst niet? Uit zelfbescherming?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 04:48 schreef okiokinl het volgende:
[..]
het gaat erom dat hij presies dezelfde meganismen gebruikt als hitler. over de gevolgen kunnen we nu nog niet veel zeggen, maar het beloofd niet veel goeds.
Oke, maar als jij geen Volkert bent, hoe ben je dan van plan deze opkomende 'moslim-Holocaust' te voorkomen? Hoeveel mensen zeggen niet dat ze terug willen reizen naar 1930 om de jonge Hitler om te leggen? Tot nu toe lijkt Wilders af te stevenen op een verkiezingsoverwinning. Je posts op Fok richten niet veel uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 04:48 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie jou wel als een potentiele moslim-hater. Jij lijkt me goed in generaliseren.
Als hij echt een Hitler wordt, dan moet hij maar gewoon geëlimineerd lijkt mij. Tot die tijd vind ik hem een lul. Gevaar is er concreet nu niet van hem, wel van zittende regeringspartijen die onze privacy en vrijheid zitten te verkwanselen omwille van macht en controle.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 04:48 schreef okiokinl het volgende:
[..]
het gaat erom dat hij presies dezelfde meganismen gebruikt als hitler. over de gevolgen kunnen we nu nog niet veel zeggen, maar het beloofd niet veel goeds.
We leven niet meer in de jaren 30. Een dictatuur is onmogelijk in deze tijd. De PVV kan wel veel zetels behalen, maar regeren zullen ze nooit, met als het Vlaams Belang in Belgie. Geen enkele partij kan een coalitie met de PVV vormen, dus ze zullen eeuwig in de oppositie blijven. Dat zorgt ervoor dat ik me niet enorm veel zorgen maak. Wilders zal nooit verder komen dan wat geschreeuw in de kamer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 04:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oke, maar als jij geen Volkert bent, hoe ben je dan van plan deze opkomende 'moslim-Holocaust' te voorkomen? Hoeveel mensen zeggen niet dat ze terug willen reizen naar 1930 om de jonge Hitler om te leggen? Tot nu toe lijkt Wilders af te stevenen op een verkiezingsoverwinning. Je posts op Fok richten niet veel uit.
Hij niet, z'n vrouw wel, een Hongaarse jodinquote:Op dinsdag 9 februari 2010 04:54 schreef Parafernalia het volgende:
wILDERS IS OOK EEN JOOD
Vergis je niet in de gasten van het CDA, die hadden ook geen probleem met Pimmetje destijds.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 04:56 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Geen enkele partij kan een coalitie met de PVV vormen,
Je vergeet alleen het stukje waar Wilders de macht grijpt, de legertop vermoordt, knokploegen door het land stuurt, een euthanasieprogramma voor gehandicapten lanceert, Vlaanderen aansluit, Polen binnenvalt, Noorwegen en Denemarken bezet, 25.000.000 Russen omlegt, 6.000.000 joden laat kreperen en vergassen, et cetera. Die Wilders toch! Maar goed, dat zijn slechts details.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 04:21 schreef scanman1 het volgende:
[..] Vele Duitsers zagen zijn ideeën wel zitten en gaven hem groot gelijk dat Joden niet echt gewenst waren in hun land. Vanaf dat moment zag Hitler de kans schoon om Duitsland weer van de Duitser te maken (dus: BLANK). Een zuivering volgde, met alle gevolgen van dien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |