Uiteraardquote:Op dinsdag 9 februari 2010 02:34 schreef The_Dean het volgende:
Hier is het gewoon vandaag.
Of lopen ze in Drenthe op de tijd vooruit?
Je weet dat de rest van Nederland inmiddels al in de 21ste eeuw zit he?quote:
Interessant...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
goedemorregen deze morregen
Jonge, ik heb ook nog niks...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je weet dat de rest van Nederland inmiddels al in de 21ste eeuw zit he?.
Speaking of old school units:
Ik moet nog een opzichtige gilet zien te vinden voor dat Victorian/steampunk feest waar we eind van de maand op gaan treden.
Nou ja, ik wil wel los gaan natuurlijk. Ik heb inmiddels adhv een Brits steampunk forum gezien dat je met de meest generieke dingen een toffe outfit kan maken. Mensen gebruiken zelfs zooi van H&M voor hun kostuums. Zolang het er maar industrieel/avontuurlijk/weirdness uitzietquote:
Maar het is toch heel simpel?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil wel los gaan natuurlijk. Ik heb inmiddels adhv een Brits steampunk forum gezien dat je met de meest generieke dingen een toffe outfit kan maken. Mensen gebruiken zelfs zooi van H&M voor hun kostuums. Zolang het er maar industrieel/avontuurlijk/weirdness uitziet. Sommigen doen gewoon een niet-camo legerbroek aan met een of jasje wat ze dan wel versieren met medailles of techno-units
. Just MacGyver it
.
Zeker! Dingen verzinnen is niet het probleem, het probleem is meer dingen kunnen regelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:13 schreef KaMo het volgende:
Gister damnation gespeeld, is een steampunk spel. Het is een gave stijl. Vergeet de vintage guns niet
Ik kan me niet herinneren dat wij ons ooit hebben aangepast aan het thema van een festival of de andere bands die daar spelen. Zou mooi zijn zeg...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeker! Dingen verzinnen is niet het probleem, het probleem is meer dingen kunnen regelen.
Bro: te denken dat er geen dresscode is bij punk is een utopie inmiddels.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:24 schreef CoiLive het volgende:
Zometeen een nieuwe electrische gitaar kopen. Waarschijnlijk een Gretsch G5112DC. Jammie!
[ afbeelding ]
Laat ik het anders zeggen: Zodra er een dresscode is, kan het al geen punk meer zijn. Want dat staat zo'n beetje lijnrecht tegenover elkaar. Ik wil er dan in elk geval niets mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeker! Dingen verzinnen is niet het probleem, het probleem is meer dingen kunnen regelen.
Bro: te denken dat er geen dresscode is bij punk is een utopie inmiddels.
Is wel zo tof. Dan werk je mee aan de sfeer en het charme van het evenement. WF, kan je niet organisatie vragen of ze nog iets hebben liggen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat wij ons ooit hebben aangepast aan het thema van een festival of de andere bands die daar spelen. Zou mooi zijn zeg...
Cool, te gekke gitaren. Hebben ook zo'n lekker raspig geluid.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:24 schreef CoiLive het volgende:
Zometeen een nieuwe electrische gitaar kopen. Waarschijnlijk een Gretsch G5112DC. Jammie!
[ afbeelding ]
Joh, het heeft geen reet met punk te maken. Steampunk is een term wat door een of andere weirdo schrijver verzonnen is. In feite is het een soort van Jules Verne LARPquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: Zodra er een dresscode is, kan het al geen punk meer zijn. Want dat staat zo'n beetje lijnrecht tegenover elkaar. Ik wil er dan in elk geval niets mee te maken hebben.
indeed!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Cool, te gekke gitaren. Hebben ook zo'n lekker raspig geluid.
Ah, net zoiets als cyberpunk dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Joh, het heeft geen reet met punk te maken. Steampunk is een term wat door een of andere weirdo schrijver verzonnen is. In feite is het een soort van Jules Verne LARP.
Precies! Met zo'n evenement schep je een droomwereld. Als je dan ineens figuren hebt lopen die iets compleet anders aanhebben, breekt dat. Kijk, we gaan niet in full regalia. Dat hebben we niet, zo zijn we niet en dat verwachten ze ook niet. Wat we wel gaan doen is in onze kledingkasten duiken en gewoon wat aandoen wat we toch al hebben en dat aan doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:34 schreef KaMo het volgende:
[..]
Is wel zo tof. Dan werk je mee aan de sfeer en het charme van het evenement. WF, kan je niet organisatie vragen of ze nog iets hebben liggen?
Nee hoor, ze boeken ons maar mooi om wie we zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:34 schreef KaMo het volgende:
[..]
Is wel zo tof. Dan werk je mee aan de sfeer en het charme van het evenement.
Ja, maar wij doen sowieso iets heel anders nu, dus kan het. Als ze ons voor een reguliere gig boeken, krijgen ze precies dat, ongeacht of het een harley club, goth feest of Civil War re-enactment party is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee hoor, ze boeken ons maar mooi om wie we zijn.
ik had wel gelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Joh, het heeft geen reet met punk te maken. Steampunk is een term wat door een of andere weirdo schrijver verzonnen is. In feite is het een soort van Jules Verne LARP.
Mijn post is besmet door jouw tweetquote:
I wish!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:52 schreef Dupje het volgende:
Kan hier ook iemand banjo spelen?Mumford & Sons is leuk!
Komend weekend begint carnaval, genoeg winkels waar de meest vreemde outfits te krijgen zijn..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kan je niet langs de bouwmarkt ofzo, of de sloop?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Komend weekend begint carnaval, genoeg winkels waar de meest vreemde outfits te krijgen zijn..Dat wordt dus 'n ritje naar Limburg..
Of zo'n winkel waar ze 2e hands zooi verkopen. Daar zullen ze vast ook wel iets hebben wat je kunt gebruiken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Kan je niet langs de bouwmarkt ofzo, of de sloop?
Ja, want carnaval staat garant voor toffe en inventieve outfitsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Komend weekend begint carnaval, genoeg winkels waar de meest vreemde outfits te krijgen zijn..Dat wordt dus 'n ritje naar Limburg..
Dat is toch gewoon het koffie-uurtje?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:10 schreef Witchfynder het volgende:
Dean, maar goed dat je er weg bent! Politbureau pur sang! -> Sensuur bij het NRC.
Koffiegoelagquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon het koffie-uurtje?
Idem. Ik weet wel dat mocht ik ooit de loterij winnen en heb al een huis, oefenruimte, brute auto en een berg gear gekocht, dat ik daarna veeeeeeel ga reizenquote:
Ik zie een aantal safety issues in je planquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:36 schreef Daantke het volgende:
ik wil gewoon liften naar turkije en dan met de trein naar india en china en vladiwostok en dan met de transsyberianexpress weer terug
zoals?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zie een aantal safety issues in je plan.
Boeiend.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Beroofd worden in Bulgarije, aangerand worden in Rusland, vermoord worden in West- China....
Da's waarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:30 schreef Svyatagor het volgende:
Paar jaar heel zuinig leven, studie afmaken of baan opzeggen en gaan, zeg ik! Daar hoef je echt de loterij niet voor te winnen.
Waarna je ingewanden worden verkocht aan zorginstellingen, en als ik dan hier in Nederland een ernstige ziekte krijg, ik het hart, de nieren en de lever van Daantke krijg!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Beroofd worden in Bulgarije, aangerand worden in Rusland, vermoord worden in West- China....
We zien het gewoon somber in. Daarom luisteren we toch ook naar met0l?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:43 schreef Svyatagor het volgende:
Voor een stel stoere met0l-gitaristen zijn jullie wel een stel angsthazen zeg.
ik niet maar ik ben dan ook geen metalheadquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:43 schreef Svyatagor het volgende:
Voor een stel stoere met0l-gitaristen zijn jullie wel een stel angsthazen zeg.
Da's dan ook wel meteen een essentieel album. Leuk slagwerk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:45 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben stiekem ook een metalhead. Ik kan ...And Justice for All integraal meespelen (nouja, die solootjes niet)
Dan zou ik vandaag maa rbeginnen met rijden, voordat je bij een station aankomt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik stap ook het liefst morgen op een trein om nooit weer om te kijken
Ik heb u een'n PM gestuurdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik stap ook het liefst morgen op een trein om nooit weer om te kijken
PM je adres nog even, dan kan ik hem opsturenquote:
Stimmt. Kan hij weer mooi laten zien hoe je als bassist 'in the pocket' speeltquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:53 schreef Cynic het volgende:
Oh, en junior weer terug bij Megadeth lees ik net?
Hoelang heeft de vorige bezetting het nou volgehouden? Was het een jaar?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Stimmt. Kan hij weer mooi laten zien hoe je als bassist 'in the pocket' speelt.
Ja idd, dat Axl gewoon z'n ruzie met Slash bijlegt, en Izzy en Duff ook weer erbij haaltquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoelang heeft de vorige bezetting het nou volgehouden? Was het een jaar?![]()
Maar wel tof dat-ie terug is.
Als Axl nu ook eens wat telefoontjes gaat plegen.
James zat er wel een paar jaar in hoor. Heeft sowieso 2 albums opgenomen. Dat ze van gitarist zijn gewisseld komt doordat Glen uit eigen beweging ermee gestopt om meer tijd voor zijn gezin vrij te maken. Als hij eruit gegooid zou zijn, zou zijn broer wel meegegaan zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoelang heeft de vorige bezetting het nou volgehouden? Was het een jaar?![]()
Maar wel tof dat-ie terug is.
Als Axl nu ook eens wat telefoontjes gaat plegen.
Ze zeggen het niet, maar ik vermoed dat hij ontslagen is zodat Junior terug kan komen. Vind ik een beetje een Jon Schaeffer-achtige naaistreek, maar ja. Kijk, Junior is natuurlijk de mede-oprichter van Megadeth, maar Megadeth zonder hem is ook prima. Ik mis eerlijk de geniale drums van Gar Samuelsen meer. Denk dat eenmaal clean hij een van de beste metaldrummers had kunnen worden. Helaas heeft hij dat niet gered...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:48 schreef Cynic het volgende:
Waarom is Lomenzo er eigenlijk uit?
Die handtekening is van Dean B Zelinsky, voormalig eigenaar van Dean Guitars. Welke limited run dat is is mij heel even ontschoten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:27 schreef Meursault het volgende:
Mooie foto in de OP. Van wie is de sig?
heb er hier een liggen, maar die moet gerestaureerd worden... was van mijn opaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:52 schreef Dupje het volgende:
Kan hier ook iemand banjo spelen?Mumford & Sons is leuk!
Nee, niet die kant en klare V&D outfits natuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, want carnaval staat garant voor toffe en inventieve outfits.
Da's beter dan andersom. In ieder geval voor mijn gemoedsrust.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Desalniettemin is het wel goed nieuwsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:55 schreef Witchfynder het volgende:
Kijk, Junior is natuurlijk de mede-oprichter van Megadeth, maar Megadeth zonder hem is ook prima.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:27 schreef -Menn0- het volgende:
Komt omdat je gewoon zo godsgruwelijk sexy bent in de ogen van je amp
Nog niet uitverkocht maar ik kan #$!@#!$%$ geen account aanmaken bij die @#$%@$%@$%@#$quote:
Beide accounts hebben altijd gewerkt hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:36 schreef Meursault het volgende:
Waarom ga je niet verder met je andere account nu het weer werkt?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:28 schreef -Menn0- het volgende:
FOK!Idols: De kandidaten
Whehe check die eerste inzendingLoser
![]()
Bij die inzending zal het ook wel blijven. De rest durft niet meer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:28 schreef -Menn0- het volgende:
![]()
Lekker gedaan heur. Stuk beter dan de troep van de vorige keer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:28 schreef -Menn0- het volgende:
![]()
Haha nou zal toch wel mee vallenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij die inzending zal het ook wel blijven. De rest durft niet meer.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:28 schreef -Menn0- het volgende:
![]()
quote:
Je staat wel bovenaan, dat scheeltquote:
Die moet ik eens heel snel gaan luisteren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:53 schreef The_Dean het volgende:
Nu al de beste plaat van 2010
[ afbeelding ]
En Herrera ook nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die moet ik eens heel snel gaan luisteren.
Ik zie net dat Christian niet meer meedoet
quote:
Dat is op zich wel weer positief.quote:Maar Dino is wel terug
Ja, ik las het net. Vaag verhaal.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:10 schreef The_Dean het volgende:
Whehe, lijkt op ruzie in de band... rare situatie:
http://en.wikipedia.org/w(...)actory_and_Mechanize
Maar wat een plaat
hij is dus toch wel de moeite waard?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:53 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
FF met 2 gitaristen had me best gaaf geleken. En Herrera lijkt me vrij belangrijk voor het geluid, maar Hoglan is ook lang niet verkeerd natuurlijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:26 schreef The_Dean het volgende:
Nou, als Herrera, of iig Wolbers nou eens gewoon mee gaan doen...
Bruut!
Wel een kek nummer... Jack Johnsonquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:28 schreef -Menn0- het volgende:
![]()
Hey Gene Hoglan? van SYL ? die kan wel aardig trommelenquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
FF met 2 gitaristen had me best gaaf geleken. En Herrera lijkt me vrij belangrijk voor het geluid, maar Hoglan is ook lang niet verkeerd natuurlijk
Nee, da's deze:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:53 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, PM gezien? Niet om te drammen hoor, maar omdat je nog niet had gereageerd..quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:26 schreef The_Dean het volgende:
Nou, als Herrera, of iig Wolbers nou eens gewoon mee gaan doen...
Bruut!
Die heeft iedereen al gekregen. Ik zou bij je buren vragenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:01 schreef KaMo het volgende:
Dean, hoe zit het met de GFS bestelling?
Serieus?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die heeft iedereen al gekregen. Ik zou bij je buren vragen.
Zoals beloofd:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:25 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, zwarte slagplaat op de zwarte strat: Pics volgen!
quote:
Ik heb het ook al binnen!!!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
Serieus?Niks ontvangen. Wanneer is het verzonden? En dean, paste het in een envelop?
KPN? In dat geval: heeeeeeeeel veel sterkte de komende zes weken...quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:55 schreef The_Dean het volgende:
Anders sluiten ze mijn internet even af
Ik kom zo snel mogelijk overal op terug.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:18 schreef guitarist het volgende:
Snel edit, voordat hij terug komt.....
Lijbrandt Telecom, ondanks de negatieve verhalen, nooit downtime gehad het afgelopen jaar. Alleen jammer dat ik eens per maand een nieuw IP krijg.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:18 schreef guitarist het volgende:
Ik heb Ziggo, bijna altijd online!
sinds ik op mezelf woon zit ik op internet van de burenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
KPN? In dat geval: heeeeeeeeel veel sterkte de komende zes weken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Jij verwacht de sleutel van de wijkcentrale mee te krijgen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:57 schreef genakt het volgende:
[..]
sinds ik op mezelf woon zit ik op internet van de buren
heb internet bij kpn gehaald duurt gvd 4 weken
geef alles wat ik nodig heb mee en ben binnen 5 min klaar
echt belachelijk
Wat een wonder!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:18 schreef guitarist het volgende:
Ik heb Ziggo, bijna altijd online!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:59 schreef KaMo het volgende:
Ok, net bericht gehad, ze zijn binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
Nee, da's witte poep!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:58 schreef Meursault het volgende:
[..]
Mooi!Ligt ie nou in de sneeuw?
7.000 kilo coke!quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik dacht een grote bak meel![]()
.
Of juist niet meer...quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, dan kun je wel zo'n gitaar betalen.
Heel erg netjesquote:
Nou, was eigenlijk mijn eigen schuld hoor... was januari vergeten te betalenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
KPN? In dat geval: heeeeeeeeel veel sterkte de komende zes weken...
No offense maar een beetje loze aanprijzing lijkt me aangezien je vast zo'n ding nog niet geprobeerd hebtquote:
De Cube bedoel je? Ja wel, een van onze gitaristen heeft er één thuisquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
No offense maar een beetje loze aanprijzing lijkt me aangezien je vast zo'n ding nog niet geprobeerd hebt
Nee dat andere dingquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De Cube bedoel je? Ja wel, een van onze gitaristen heeft er één thuis.
Maar ik dacht: ik anticipeer de consensus wel weer.
Kan je opnemen eh. Maar dat maakt verder niet uit. Gaat me meer om dat er tig effecten op staan en je het geluid mooi kunt veranderen plus een Vintage soundquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:41 schreef brother52 het volgende:
Lees ik het goed? Die zoom heeft een mic ingebouwd. Wat is het nut daar nou weer van.
Ja, vooral de vintage sound en de veelzijdigheid vind ik wel leukquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:48 schreef KaMo het volgende:
Na wat op youtube gezocht te hebben, lijkt zo'n zoom ding me wel gaaf hoor
Zoom maakt die dingen niet meer. Zal vast een denderend succes geweest zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
Kan je opnemen eh. Maar dat maakt verder niet uit. Gaat me meer om dat er tig effecten op staan en je het geluid mooi kunt veranderen plus een Vintage sound![]()
Bij de Cube heb je als effecten alleen metalgeluiden, overdrive distortion enzo, terwijl ik daar geen heel erg grote fan van ben
Dat hoeft heus niet aan de kwaliteit te liggen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zoom maakt die dingen niet meer. Zal vast een denderend succes geweest zijn.
Dat niet maar het is meestal wel een teken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:50 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat hoeft heus niet aan de kwaliteit te liggen?
Welk type was dat of weet je 't niet meer?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat niet maar het is meestal wel een teken.
Ik heb ooit een multieffectje van Zoom gehad, dat was een behoorlijk brak ding. Ik was blij dat ik er van af was.
Jullie maken 't me lastigquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Vroeger zo'n zoom multieffect ding gehad en dat ding was ook zeer prima
Als je ze niet kan testen, dan gewoon reviews lezen en youtuben voor het geluid en dan een keus makenquote:
Met een beetje geluk morgen naar Feedback in Utrecht waar ze beide versterkerts hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je ze niet kan testen, dan gewoon reviews lezen en youtuben voor het geluid en dan een keus maken
De Zoom 3030 is ook om op te schieten. Beter dan niets. En dus sowieso beter dan een Metalzone. Maar verder...quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat niet maar het is meestal wel een teken.
Ik heb ooit een multieffectje van Zoom gehad, dat was een behoorlijk brak ding. Ik was blij dat ik er van af was.
Geen idee welk type het was. Het is ook al zo'n 10 jaar geleden dat ik hem de deur heb uit gedaan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
Welk type was dat of weet je 't niet meer?
Dan kan je toch weinig zeggen over een product wat nu te koop is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee welk type het was. Het is ook al zo'n 10 jaar geleden dat ik hem de deur heb uit gedaan.
Nja, merken als Stagg maken ook al 25 jaar dezelfde rommel...quote:Op donderdag 11 februari 2010 07:46 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Dan kan je toch weinig zeggen over een product wat nu te koop is.
Ik neem aan dat ZOOM wel het een en ander heeft geleerd en verbeterd in die 10 jaar.
Dan zouden ze in die 10 jaar heel erg veel bijgeleerd moeten hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 07:46 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Dan kan je toch weinig zeggen over een product wat nu te koop is.
Ik neem aan dat ZOOM wel het een en ander heeft geleerd en verbeterd in die 10 jaar.
En Behringer...quote:Op donderdag 11 februari 2010 07:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, merken als Stagg maken ook al 25 jaar dezelfde rommel...
Nou.... aan de kop van je gitaar....daar zitten van die knopjes, he?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:20 schreef The_Dean het volgende:
Waar kan ik stemmen?
en wat als je nu een FR hebt? dan kan ik er wel aan draaien, maar wordt de stemming van de snaren niet anders...quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou.... aan de kop van je gitaar....daar zitten van die knopjes, he?
Daar kan je stemmen
Ik had het over een gitaar.....quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en wat als je nu een FR hebt? dan kan ik er wel aan draaien, maar wordt de stemming van de snaren niet anders...
Dude, let it goquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:31 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en een gitaar kan geen floyd rose hebben?
of een locking nut?
Knopjes?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou.... aan de kop van je gitaar....daar zitten van die knopjes, he?
Daar kan je stemmen
Guess who's backquote:Op donderdag 11 februari 2010 07:32 schreef The_Dean het volgende:
Guess who's back.
Dat is Steinberg. Geen relatiequote:Op donderdag 11 februari 2010 11:31 schreef Cynic het volgende:
Zo'n Steinberger is zo lelijk dat hij weer cool wordt. Zou ik ook nog wel eens willen hebben
Is dat trouwens van hetzelfde bedrijf dat ook Cubase maakt? Of is dat toeval?
Achja, .12 of .13 setjes hebben ze hier ook lang niet overal. En snaren hoor je gewoon op reserve te hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:33 schreef Witchfynder het volgende:
Nadeel van die dingen is wel dat je van die doubleball snaren moet hebben en die zie je niet overal volgens mij.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:11 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Guess who's back
Guess who's back
Guess who's back
Guess who's back
Guess who's back
Guess who's back
Tadadaahuuuuum
quote:
Ik vond mijn post beter.quote:
Kom dan met wat Slechtvalk of Extol.quote:
Want, die zijn ook christelijk?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kom dan met wat Slechtvalk of Extol.
Horde is gewoon een held.quote:
Dat soort tr00hheid snap ik nooit. Ik wil ook zelf een album maken, maar dan maak je het toch de beste kwaliteit die je kan? Statements maken kan je in je teksten ook goed.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:56 schreef Daantke het volgende:
[..]
Horde is gewoon een held.
Een heel album zelf lowfi ingespeeld, en een dik statement maken naar seculiere emoblackmetal
dat is niet tr00 blackmetalquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat soort tr00hheid snap ik nooit. Ik wil ook zelf een album maken, maar dan maak je het toch de beste kwaliteit die je kan? Statements maken kan je in je teksten ook goed.
Nja, ok. Maar je snapt me welquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:01 schreef Daantke het volgende:
[..]
dat is niet tr00 blackmetal
Ja dat laatste bedoelde ik dus ook
gelukkig maken ze er dan albumcovers bij die een boel duidelijk makenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, ok. Maar je snapt me wel
En ik versta die gasten toch nooit
Inderdaadquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:09 schreef Daantke het volgende:
[..]
gelukkig maken ze er dan albumcovers bij die een boel duidelijk maken
Die LP is niet duurquote:
Ik kom zondag weer in het zuiden, dus als ik een of beide voor je op moet pikken zeg je het maarquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:10 schreef Daantke het volgende:
[..]
Die Peavey ook niet. En beide met koffer
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kom zondag weer in het zuiden, dus als ik een of beide voor je op moet pikken zeg je het maar
quote:
For a fee...quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:16 schreef The_Dean het volgende:
Als jij het met de koper regelt [en betaald], dán wil ik een en ander wel voor je oppikken
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:34 schreef The_Dean het volgende:
Händel jonge, händel.
Yngwie kan best toffe dingen doen, maar hij is geen grootheid als Händel natuurlijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:42 schreef The_Dean het volgende:
Zelfde dikke kop inderdaad.
Blijft een held, met die Ferrari stickerquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yngwie kan best toffe dingen doen, maar hij is geen grootheid als Händel natuurlijk.
Ja, naar is dat. Tegenwoordig geen last van, kom amper aan spelen toequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:43 schreef genakt het volgende:
iets te fanatiek geweest met gitaar spelen de laatste 2 dagen zitten nu echt grote blaren op me vingertoppen
ben ik vorig jaar geweest livequote:
ja ben elke woesdag vrij en v andaag ziek gemeld zo'n 12 uur in 2 dagen zeker wel gespeeldquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, naar is dat. Tegenwoordig geen last van, kom amper aan spelen toe
Was sarcastisch hoor, vind het compleet debiele muziekquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:51 schreef genakt het volgende:
[..]
ben ik vorig jaar geweest live![]()
hun laatste cd is alleen klote
Laatste tijd is het enige moment dat ik aan gitaarspelen toe kom de dinsdagavond oefenavond met de band...quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:52 schreef genakt het volgende:
[..]
ja ben elke woesdag vrij en v andaag ziek gemeld zo'n 12 uur in 2 dagen zeker wel gespeeld![]()
even rust nou
Ik ken dat, ik kom er ook veel te weinig aan toe.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Laatste tijd is het enige moment dat ik aan gitaarspelen toe kom de dinsdagavond oefenavond met de band...
Zeg maar gerust, spotgoedkoop!quote:
Het is dat ik op het punt sta een andere oefenversterker te kopen, anders had ik hem meegenomen... alhoewel... kan misschien nog wel...quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zeg maar gerust, spotgoedkoop!
Valt wel tegen hoor, als je hem tegenover de Ibanez zet. Voor de handel misschien leuk, 300 moet wel lukken!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is dat ik op het punt sta een andere oefenversterker te kopen, anders had ik hem meegenomen... alhoewel... kan misschien nog wel...
Randall RG75 G2.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:01 schreef brother52 het volgende:
Wat voor oefenversterker ga je kopen dan?
ook een beetje in het zuiden?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:16 schreef Cynic het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk 2 leuke voorprogramma's doen
Komt een beetje weinig van ons plan terecht om écht niet meer te spelen voordat de nieuwe plaat uit is, maar sommige dingen kan je dan ook écht niet laten liggen.
Meen je nietquote:
Preciesquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:17 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
heb ik hier ook staan op me kamer...! wel goede clean, maar de scheur is wel erg metal ofzo
Alweer!quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:12 schreef manny het volgende:
hoe sluit je dit aan op je PS-3 dan ? Is dit alleen voor rockstar of ook voor andere spellen ?
Wel een beetje meer dan Leeuwarden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:49 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ook een beetje in het zuiden?
Nicequote:Op donderdag 11 februari 2010 21:14 schreef Dribbel_ het volgende:De beeldkwaliteit is wel heeel slecht maarja
Wel tof nummer lekker rammen
goed ideequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:23 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga gewoon die Epi halen en mijn Ibanez duur aan genakt verkopen
vet !!quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:14 schreef Dribbel_ het volgende:De beeldkwaliteit is wel heeel slecht maarja
Wel tof nummer lekker rammen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:12 schreef manny het volgende:
hoe sluit je dit aan op je PS-3 dan ? Is dit alleen voor rockstar of ook voor andere spellen ?
Zijn de batterijen wel opgeladen ?!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Mn gitaar maakt slecht geluid en je moet die snaren heel hard indrukken, hoe fix ik dat?
LEAVE DEAN ALOONEE!!!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:47 schreef Svyatagor het volgende:
Hey Dean, is die GFS-zooi al op de post?
Het was bijna van Dave geweest, maar Fender overbood hemquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:15 schreef The_Dean het volgende:
Het is niet mijn Jackson
Want Jackson is van Fender
Nja, Jackson an sich is natuurlijk niet erg veel mis meequote:Op donderdag 11 februari 2010 22:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het was bijna van Dave geweest, maar Fender overbood hem.
Morgenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:47 schreef Svyatagor het volgende:
Hey Dean, is die GFS-zooi al op de post?
Marktplaatsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:10 schreef Daantke het volgende:
Ruim je je kamer op voor iemand van marktplaats
...komt 'ie niet
quote:
quote:
Thnxquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:10 schreef genakt het volgende:
[..]
vet !!
me camera ligt nog bij nme ouders maar binnenkort ook weer even nieuwe filmpjes maken
eric clapton layla unplugged laatste 2 dagen helemaal geleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |