Nee, da's witte poep!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:58 schreef Meursault het volgende:
[..]
Mooi!Ligt ie nou in de sneeuw?
7.000 kilo coke!quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik dacht een grote bak meel![]()
.
Of juist niet meer...quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, dan kun je wel zo'n gitaar betalen.
Heel erg netjesquote:
Nou, was eigenlijk mijn eigen schuld hoor... was januari vergeten te betalenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
KPN? In dat geval: heeeeeeeeel veel sterkte de komende zes weken...
No offense maar een beetje loze aanprijzing lijkt me aangezien je vast zo'n ding nog niet geprobeerd hebtquote:
De Cube bedoel je? Ja wel, een van onze gitaristen heeft er één thuisquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
No offense maar een beetje loze aanprijzing lijkt me aangezien je vast zo'n ding nog niet geprobeerd hebt
Nee dat andere dingquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De Cube bedoel je? Ja wel, een van onze gitaristen heeft er één thuis.
Maar ik dacht: ik anticipeer de consensus wel weer.
Kan je opnemen eh. Maar dat maakt verder niet uit. Gaat me meer om dat er tig effecten op staan en je het geluid mooi kunt veranderen plus een Vintage soundquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:41 schreef brother52 het volgende:
Lees ik het goed? Die zoom heeft een mic ingebouwd. Wat is het nut daar nou weer van.
Ja, vooral de vintage sound en de veelzijdigheid vind ik wel leukquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:48 schreef KaMo het volgende:
Na wat op youtube gezocht te hebben, lijkt zo'n zoom ding me wel gaaf hoor
Zoom maakt die dingen niet meer. Zal vast een denderend succes geweest zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
Kan je opnemen eh. Maar dat maakt verder niet uit. Gaat me meer om dat er tig effecten op staan en je het geluid mooi kunt veranderen plus een Vintage sound![]()
Bij de Cube heb je als effecten alleen metalgeluiden, overdrive distortion enzo, terwijl ik daar geen heel erg grote fan van ben
Dat hoeft heus niet aan de kwaliteit te liggen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zoom maakt die dingen niet meer. Zal vast een denderend succes geweest zijn.
Dat niet maar het is meestal wel een teken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:50 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat hoeft heus niet aan de kwaliteit te liggen?
Welk type was dat of weet je 't niet meer?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat niet maar het is meestal wel een teken.
Ik heb ooit een multieffectje van Zoom gehad, dat was een behoorlijk brak ding. Ik was blij dat ik er van af was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |