quote:
Ik vond mijn post beter.quote:
Kom dan met wat Slechtvalk of Extol.quote:
Want, die zijn ook christelijk?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kom dan met wat Slechtvalk of Extol.
Horde is gewoon een held.quote:
Dat soort tr00hheid snap ik nooit. Ik wil ook zelf een album maken, maar dan maak je het toch de beste kwaliteit die je kan? Statements maken kan je in je teksten ook goed.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:56 schreef Daantke het volgende:
[..]
Horde is gewoon een held.
Een heel album zelf lowfi ingespeeld, en een dik statement maken naar seculiere emoblackmetal
dat is niet tr00 blackmetalquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat soort tr00hheid snap ik nooit. Ik wil ook zelf een album maken, maar dan maak je het toch de beste kwaliteit die je kan? Statements maken kan je in je teksten ook goed.
Nja, ok. Maar je snapt me welquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:01 schreef Daantke het volgende:
[..]
dat is niet tr00 blackmetal
Ja dat laatste bedoelde ik dus ook
gelukkig maken ze er dan albumcovers bij die een boel duidelijk makenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, ok. Maar je snapt me wel
En ik versta die gasten toch nooit
Inderdaadquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:09 schreef Daantke het volgende:
[..]
gelukkig maken ze er dan albumcovers bij die een boel duidelijk maken
Die LP is niet duurquote:
Ik kom zondag weer in het zuiden, dus als ik een of beide voor je op moet pikken zeg je het maarquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:10 schreef Daantke het volgende:
[..]
Die Peavey ook niet. En beide met koffer
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kom zondag weer in het zuiden, dus als ik een of beide voor je op moet pikken zeg je het maar
quote:
For a fee...quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:16 schreef The_Dean het volgende:
Als jij het met de koper regelt [en betaald], dán wil ik een en ander wel voor je oppikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |