abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:04:27 #126
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78697069
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Juh, maar zo te lezen hebben we de weg voor Beijtje vrij gebaand
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een beetje jammer van de radiator zeg, wat een lelijk ding, waarom kies je niet voor een designradiator nu je toch bezig bent?
Zoiets als dit is veel mooier toch:

Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_78708656
Hahaaaa lego!!! Das leuk voor als je op de wc zit. Heb je wat te doen. Huizen bouwen, yaaaay!
pi_78718605
als je dan toch bezig bent met kijken naar radiatoren (en veeeel te veel geld over hebt) moet je eens kijken op
http://www.design-radiator.nl/

Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_78722002
Kijken, kijken, niet kopen...
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:07:15 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_78722302
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:06 schreef WRH het volgende:
als je dan toch bezig bent met kijken naar radiatoren (en veeeel te veel geld over hebt) moet je eens kijken op

ja die faal heb ik ook gemaakt Maar hij is wél mooi Die lego unit
disclaimer
pi_78723297
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:06 schreef WRH het volgende:

Ga es gauw weg met die link
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_78757881
Leuk hoor, die paneeldeuren... Totdat je ze moet lakken! Alles moet wel wit worden, maar je wil ook niet al die randjes dichtverven. Jezus, wat een karwei!
Anyway, dinsdag had ik het houtwerk in de keuken in de grondverf gezet en zojuist heb ik dat afgelakt. Maar niet dan nadat ik de mozaiektegeltjes had afgevoegd natuurlijk! (Foto's zullen volgen...)
Ondertussen had ik ook nog even mooie tegeltjes voor op de vloer in de badkamer op de kop getikt: geen glasmozaiek, maar natuursteen (Turks hardsteen, van dat grijsblauwe getrommelde spul) 15 x 15 cm. Dat is wel iets duurder en iets lastiger tegelen, maar ik wilde op de vloer graag een donkere kleur (sluit mooi aan bij mijn keukenvloer straks) en dan zit je bij de mozaiekjes ook al in de duurdere prijscategorie, plus het feit dat ik niet zo'n poetser ben, dus hoe minder voegen, hoe beter... (Ook hiervan heb ik een foto, die komt er snel op) Oja en ik heb besloten dat nu ik kan tegelen (en m'n vader kon al tegelen), we ook natuursteen kunnen leggen. Dat moeten we dan op maat gaan zagen met een diamantschijf op de slijper. Dat is het plan althans. Ben benieuwd hoe dit uitpakt!
En ook mijn vader is weer komen helpen vanavond en het geraamte voor de kast is nu af en ook zitten de twee onderste gipsplaten er al tegenaan! (Jaja foto komt wel... )
Alles gaat dus voorspoedig! Morgen kan de wcpot er op, wat betekent dat ik zaterdag dan eindelijk kan verhuizen! "Maar, de douche dan?", hoor ik jullie denken. Douchen is voor mietjes, zeg ik dan. Ik neem geen douche meer.
Ik hoop dus de douche gewoon zo snel mogelijk betegeld te hebben, ik hoop dat we dat zondag kunnen doen. Moet op zich lukken want is maar klein oppervlakje...
Maar, terug naar waar we waren: eigenlijk verhuis ik morgenavond al, want dan komen de "mannetjes" om mijn grote en zware spullen te verhuizen, waaronder mijn matras, wat dus betekent dat ik vanaf morgen daar slaap!
Hopelijkt lukt het daarom ook nog morgenavond de wand van de kast af te krijgen en te verven, zodat dan de slaapkamer echt af is en al mijn zooi daar zaterdag ook echt in kan. Verder ga ik morgen iets eerder weg van mijn werk en vast beginnen met schilderen van de muren in de keuken (voor mijn werk ga ik die vast even voorstrijken)...
Kortom: het schiet aardig op en de verhuizing is in zicht!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 01:09:59 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_78758166
oh meis, ik vind je echt zoooo stoer helemaal in je uppie!
En wat heerlijk om straks in je eigen paleisje te mogen slapen, jeetje!
disclaimer
pi_78764707
Dank je, en inderdaad: jippie!!!! (Maar het wordt toch pas morgen in plaats van vanavond al, want de mannetjes komen toch morgenochtend pas)
pi_78780092
beste deadlines heb je jezelf gesteld!
maar dat gaat helemaal lukken, gewoon heel hard doorwerken. (en een douche is echt zoo 2009... )
pics van het Turks hardsteen ben ik heel benieuwd naar. jammer dat het net weer iets duurder is, maar dat lijtk wel het noodlot te zijn van iedereen die gaat klussen, maar wel mooi voor de toekomst, over een jaar ben je vergeten dat je het er aan uitgegeven hebt en ben je super blij dat je er toch maar wel net iets meer aan hebt uitgegeven.
pi_78803160
Idd WRH!
Keuken is geverfd! (Met dank aan drie vriendinnen was het zo gepiept) Wc pot hangt, drukknop voor de wc kan ik morgen ophalen, wand voor de kast staat (dankzij mijn vader), tapijtje ligt in de kast en de naden er van heb ik afgesmeerd. Kon die wand helaas nog niet verven want moet even drogen. Dat doe ik morgenochtend dus.
Morgen dus over! Yeah! Daarna zal ik even tijd nemen om foto's te posten...
pi_78806620
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 01:17 schreef Beijtje het volgende:
Idd WRH!
Yeah! Daarna zal ik even tijd nemen om foto's te posten...
pi_78832027
Met veel pijn en moeite ben ik over!!! Het is hier echt een teringbende en ben mijn fototoestel kwijt (volgens mij op m'n werk laten liggen) dus nog even geen foto's. Maar het is allemaal volgens plan gegaan. Muurtje van inbouwkast is geverfd en wel en hoeft alleen nog aan de randen met muur en plafond afgekit. In de kast zelf staan zo lang mijn oude kasten, tot ik geld en tijd heb een mooie kastinrichting en deur te maken...
Was helemaal in de 7e hemel, tot ik net voor het eerst naar de wc ging, die lekt onder het betegelde muurtje vandaan:( Kunnen we morgen dus de mooi gekitte pot er weer af rukken... %^&($ Nouja als het daarna maar opgelost is. Zal een rubber wel niet goed zitten ofzo... (We hadden hem trouwens wel getest door heel veel douchewater er in de laten lopen. Dat ging goed. Blijkbaar niet als in één keer veel water er bij komt...)
pi_78832551
Ondanks dat ... sweet dreams !

Morgen is er weer een dad.
pi_78843629
je eerste nacht in je huis gehad!!! gefeliciteerd!
pi_78862000
Dank je! Heb echt heeeeeeeeeerlijk geslapen.
Heb dus nog steeds geen foto's, maar toch even een update van wat er is gebeurd (niet gigantisch veel want moest eerst heeeeeeeeel lang uitslapen): wc geprobeerd te fixen, toen werkte de afvoer maar lekte de aanvoer. Bleek te kort afgezaagd. Nieuw setje pijpjes gehaald, goed afgezaagd en nu doet de wc het dan echt! Ook mooie drukknop er op nu (de Bolero in matchroom, voor de kenners )...
Verder even een tegelzager of hoe heet zoiets gehuurd bij de Gamma en jawel, hij kwam ook door de hardsteen heen! Mijn vader heeft alvast (bijna) alles op maat gezaagd voor de vloer. Ondertussen heeft mijn moeder mij meegeholpen poetsen en opruimen voor zover mogelijk. Ook heb ik nog even de wasmachineslang naar de afvoer verlengd. De afvoer is nu eigenlijk te hoog, dus het was even spannend of de pomp van de wasmachine het zou trekken (hij staat in de kelder), maar dat gaat gelukkig goed dus ik ben nu lekker wasjes aan het draaien! Ook even een randje om de machine heen geschroefd. Hij staat namelijk op een verhoginkje dat er al was, zodat ie dichter op het niveau van de afvoer zit, maar daar zou ie anders bij het centrifugeren af kunnen wandelen, dus daarom even een randje gemaakt... Verder lijm en voegspul gehaald, zodat morgenavond dan echt getegeld gaat worden. Ben ook lekker aan het prutsen met de coaxkabels, zodat ik straks eindelijk mijn router voor draadloos internet aan kan sluiten, zit nu nog steeds op iets uit de buurt. En dan heb ik ook tv op mijn slaapkamer straks Gister zijn trouwens ook de vaatwasser en de afzuigkap gearriveerd, dus die staan nu lekker in de weg in de keuken...
Nu weer even bijkomen...
pi_78876845
drukke dag vandaag dus.
maar wel lekker dat de vloer nu zo gelegd kan worden omdat alles al behoorlijk klaar ligt, dat scheelt weer het voorbereidende tijdrovende werk.
en gewoon al in je nieuwe huis de kluskleding schoon
pi_78876872
Gaat goed meis
En ik ben er benieuwd naar het hardsteen, misschien is het wel wat voor in onze aan te bouwen bijkeuken
pi_78889947
moet wel veel voldoening geven, als je het allemaal zelf doet. geweldig, ook de hulp van je ouders!
pi_78915436
Ja idd! Ook gelukkig veel hulp van vrienden. Daardoor was het schuren en verven zo gedaan. Maarja er zijn nou eenmaal klusjes die niet iedereen wil/kan doen... Zoals wat we vandaag hebben gedaan: (helaas nog steeds geen foto's want was vandaag wel even op m'n werk om wat te fixen maar ben vergeten te kijken of m'n toestel daar was) M'n vader heeft de vloer in de badkamer betegeld. Is heel mooi geworden, moet nu uitharden, dan voegen en dan de wand. (Ja ik weet het, moet eigenlijk andersom, maar omdat deel van de tegels nog op de muur zit en omdat vloer bobbelig is, was dit handiger)... Maar het ziet er nu zonder voegen al heel mooi uit! Ondertussen heb ik even een nieuwe groep voor de oven aangelegd (haha klinkt interessanter dan het is Oven zit namelijk ongeveer een meter van de nieuwe groepenkast af, dus draadjes waren zo getrokken). Het fornuis is vandaag bezorgd , we hebben koofje gemaakt voor leidingen die er achter lopen, en hij staat nu mooi op zijn plek. Het is deze, maar dan in RVS in plaats van zwart...

(Ok het is geen Boretti (wat nogal in trek is hier merk ik ) maar past precies in mijn beperkte budget en is toch een goeie/mooie) Heb er ook een gaskraantje voor gemaakt. Moet alleen nog even gasslang regelen. Net heb ik nog even de 7 stopcontacten in de keuken er op gezet. Wat een gepiel en arbeidsintensief werkje zeg!!!
Maar goed, nu kan de keuken dus komen! Morgen naar Ikea om 'm te halen. Hoop dat alles er is en dat het allemaal klopt zoals ik het uitgedacht heb... (Hebben per ongeluk stopcontact voor vaatwasser op verkeerde plek zitten, namelijk onder vaatwasser kastje in plaats van in kastje er naast, maar hoop dat het toch gaat passen)
pi_78916137
Wauw! Super verbouwing! Ben benieuwd naar je keuken!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_78917224
WAUW! Volg je verbouwing helemaal! Super gaaf, die autentieke dingen die overal onder vandaan komen!
(Dan heb ik het dus over plavuizen en houten vloer,niet over poep en houtrot...)
Succes met de keuken morgen (en overmorgen,en daarna...)
Wacht met spanning op nieuwe verhalen en vooral foto's!!!

[ Bericht 16% gewijzigd door Leonietje83 op 09-03-2010 01:04:30 ]
pi_78918988
Wat goed!! Jij bent zelf ook echt handig
Mooi fornuis hoor een boretti is niet zaligmakend en vind deze erg sjiek.
pi_78919411
Thanks allemaal!
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 00:50 schreef Leonietje83 het volgende:
(Dan heb ik het dus over plavuizen en houten vloer,niet over poep en houtrot...)
pi_78933677
Oeh dat gasfornuis!
Das de grote broer (of zus... wat jij wilt) van mijn gasfornuis
Kan niet wachten om dat ding in gebruik te nemen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')