Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Wat?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:08 schreef friemelaar het volgende:
fipo
FAILquote:
Banwaardig gedragquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
wat?quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Banwaardig gedrag.
Welk gedrag ? zie nix bijzonders daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
Het plaatsen van een FiPo.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Welk gedrag ? zie nix bijzonders daar
dat moet je op FP idd niet doenquote:
Geloof me, dat WIL je niet wetenquote:Op maandag 8 februari 2010 23:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet je op FP idd niet doen![]()
je moet er ook geen Tubegirl posten alhoewel ik niet weet wat dat is
jij had de fipo nietquote:
daar ben ik ook bang voorquote:
Hij wel, dat wordt de nieuwe attractie op zijn clubquote:
nou weet ik nog niet wie of wat het isquote:Op maandag 8 februari 2010 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij wel, dat wordt de nieuwe attractie op zijn club
had je maar moeten oplettenquote:
Je gaat maar googlen. Ik ga er hier echt niets over neerzettenquote:Op maandag 8 februari 2010 23:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou weet ik nog niet wie of wat het is
Kijk hier voor uitleg wel engelsquote:Op maandag 8 februari 2010 23:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou weet ik nog niet wie of wat het is
je mag het me wel PMenquote:Op maandag 8 februari 2010 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat maar googlen. Ik ga er hier echt niets over neerzetten
Je hebt 't al gelezen dus ...quote:Op maandag 8 februari 2010 23:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je mag het me wel PMen
laat maar zitten![]()
Joh echt, verrassend zegquote:Op maandag 8 februari 2010 23:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je mag het me wel PMen
laat maar zitten![]()
quote:
ik heb zoiets als filmpje een keer binnen gekregenquote:Op maandag 8 februari 2010 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Joh echt, verrassend zeg
En nee, zelfs per pb stuur ik dat niet
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zijn dingen waar je idd liever geen bewegende beelden van ziet![]()
dan zal ik het ook maar niet over de dagcijfers hebbenquote:
Vertelquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal ik het ook maar niet over de dagcijfers hebben
STquote:
die is in deventer uitgevallenquote:
issie stoekquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:14 schreef suikertaartje het volgende:
Wat is er met de stroom?
indahquote:
zie je morgenvroeg welquote:
da's vlakbij...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is in deventer uitgevallen
hot dog klinkt te normaalquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
De McRookworst, hoe verzinnen ze het
Maar stiekem wil ik 'm tochquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
De McRookworst, hoe verzinnen ze het
dan heb je mzzlquote:
Ik ben er echt voor alle nieuwe burgers te proberen, maar dezequote:
hij valt tegenquote:
STquote:
Ik neem 'm morgen wel en dan kom ik verslag doen, kee?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben er echt voor alle nieuwe burgers te proberen, maar deze![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik neem 'm morgen wel en dan kom ik verslag doen, kee?jij bent een kloon van LLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
hier ookquote:
en dan kom je nou pas hierquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nog LANG niet...maar wel met mini-meneertje..die ligt al lang te slapen
ik wist niet dat je me mistequote:
kan ook nietquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wist niet dat je me miste
nope die ligt nou in d'r bedjequote:
en dat weet jij heel zeker omdat...?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope die ligt nou in d'r bedje
[..]
Ik neem 'm morgen wel en dan kom ik verslag doen, kee?Ja, ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
[..]
Ik neem 'm morgen wel en dan kom ik verslag doen, kee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lekkere worst van de Hema.
Vetvrij papierke d'r om
sap druppelt langs 't servetje
oewe vent ziet ut toch niet dus kom.
Lekkere worst van de Hema.
Rauwkost hou ik vur gezien
Waarom dieë worst laten liggen
'k ben gin vegetarische trien.Open deuren, onweerstaanbaar !
wat een nieuws.. 1.5 uur zeg.. poeh..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)entrum-deventer.html
Ik hoor net dat 'ie tegenvaltquote:
quote:Top 100 van maandag 8 februari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
04. 307 goldfinger1963
22. 142 Ladylike
34. 122 indahnesia.com
56. 094 Dr_Flash
64. 090 suikertaartje
83. 077 Giertje
van wiequote:
Kan genoeg zijn voor een nieuwe babyboomquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat een nieuws.. 1.5 uur zeg.. poeh..
ze morgen er weer vroeg uit moet en ze slaap te kort is gekomen in het weekendquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dat weet jij heel zeker omdat...?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
wie waren er buiten de KSC nog actief?
[..]
dan ben ik haar niet, want dat is voor mij nooit een argumentquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
ze morgen er weer vroeg uit moet en ze slaap te kort is gekomen in het weekend
ruim voldoendequote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kan genoeg zijn voor een nieuwe babyboom![]()
met 307 op de 4de plaatsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]met 122 nog maar op 34.. waar gaat het heen met de wereld.
Klopt, kan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kan genoeg zijn voor een nieuwe babyboom![]()
ik begin steeds meer van je te houdenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan ben ik haar niet, want dat is voor mij nooit een argument
quote:
wie heeft je dat verteltquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoor net dat 'ie tegenvalt![]()
Maar ik ben eigenwijs genoeg om dat toch zelf eerst te willen uitzoeken
en dan te bedenken dat ik maar in 5 SCs aan het posten wasquote:
verpest ik het meteen alweer he?quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
verpest ik het meteen alweer he?
dat je steeds meer van me gaat houden?
best wel raar met al die tvp die je moet plaatsenquote:
Daar houdt het dan ook wel bij op over het algemeenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
best wel raar met al die tvp die je moet plaatsen
quote:
gister toch niet echtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar houdt het dan ook wel bij op over het algemeen
quote:09. 034 marcb1974
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |