Alle laptops en PC's vallen bovendien uit als de processor te heet is. Het enige dat je nog kan overkomen is dat de accu ontploft.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:13 schreef porsche1 het volgende:
Ik laat mijn computer zo vaak in de nacht aanstaan. Dus wat maakt het uit TS?Die dingen vliegen echt niet zo maar in de fik.
Hoe kom je aan dat getal?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:13 schreef MaGNeT het volgende:
Haal de accu eruit, dat scheelt al 54%.
Dat heeft weinig zin als ik weg ben en dat ding gaat afquote:Op maandag 8 februari 2010 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Koop en installeer een rookmelder.
Koop en installeer een sprinklerinstallatie.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:16 schreef deepart het volgende:
Dat heeft weinig zin als ik weg ben en dat ding gaat af
Een accu ontploft vrijwel nooit. Dus TS maakt zich druk om niks.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:14 schreef Sander het volgende:
[..]
Alle laptops en PC's vallen bovendien uit als de processor te heet is. Het enige dat je nog kan overkomen is dat de accu ontploft.
Afgezien nog van het feit dat dat verschrikkelijk slecht is voor de prestaties van je accu, is de kans daar op heel klein.
Daar heb je het al. Wat is het user aantal op fok? 280.000?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij mij is ooit eens spontaan het gloednieuwe moederbord van mijn pc in de fik gevlogen. Klein fikkie maar maar toch.
aangezien je post 12 hebt, en je de eerste bent...quote:Op maandag 8 februari 2010 22:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij mij is ooit eens spontaan het gloednieuwe moederbord van mijn pc in de fik gevlogen. Klein fikkie maar maar toch.
Met hoeveel woont Grrrrrrrr in huis? 1? 2? 3? 4?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:19 schreef deepart het volgende:
Daar heb je het al. Wat is het user aantal op fok? 280.000?
Dan is de kans dus al 1 op 280.000
Als we dan de klonen wegfilteren dan zitten we al op een kans van 1 op 140.000
Het zal niet meer dan mijn 10e moederbord geweest zijn dus het is al een kans van 1 op 10!quote:Op maandag 8 februari 2010 22:19 schreef deepart het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Wat is het user aantal op fok? 280.000?
Dan is de kans dus al 1 op 280.000
Als we dan de klonen wegfilteren dan zitten we al op een kans van 1 op 140.000
wat zal TS goed slapen vannachtquote:Op maandag 8 februari 2010 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal niet meer dan mijn 10e moederbord geweest zijn dus het is al een kans van 1 op 10!
Met mijn laptop uitgeschakeld jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |