abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 februari 2010 @ 21:38:16 #1
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_77786795
De Gelderlander buigt voor scooterklootzakjes
Tip uit de boezem van het Gelderse: De redactie van dagblad De Gelderlander heeft vrijdagmiddag jongstleden hoogst onvriendelijk bezoek gekregen van Marokkaanse provinciegenoten. Volgens bronnen betrof het hier het broertje van een van de criminele scooterklootzakjes die onlangs tijdens hun vlucht voor de politie een onschuldige voorbijganger doodreden en daarna het personeel in het Radboudziekenhuis bedreigden. De jongste telg was het niet eens met het interview dat zijn moeder aan een Gelderlander-journalist had gegeven en welke in de zaterdageditie van de krant gepubliceerd zou worden. Diverse bedreigingen aan het adres van de receptioniste, journalist Frank Hermans (gisteren verwijderde Twitter account hier) alsmede redactiechef Michiel Willems waren het gevolg. Toeval of niet, het interview is tot op heden nog nergens gepubliceerd. Online is het ook niet te vinden. Sterker, de Gelderlander ontkent het complete voorval glashard. Iedereen op de redactie heeft een spreekverbod. Zelfs keurige EenVandaagjourno's worden niet teruggebeld. Blijkbaar acht De Gelderlander het niet meer nodig om te berichten over een familie die niet alleen een voetganger doodrijdt en ziekenhuispersoneel bedreigt, maar ook nog de grootste lokale krant het zwijgen probeert op te leggen. Het akkefietje zegt ook een hoop over de geloofwaardigheid van de excuusbrief die de familie via haar consigliere advocaat naar buiten bracht. Saillant: Hoofdredacteur Kees Pijnappels liet onlangs nog weten "om te zijn" wat betreft het noemen van namen en rugnummers in Marokkaanse probleemgevallen.

Bron: http://www.geenstijl.nl/m(...)jes_bedreigen_d.html

Hmm Marokkanen hebben dus ook journalistieke ambities. Komt het dan toch goed met de multiculturele samenleving?
  maandag 8 februari 2010 @ 21:44:46 #2
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_77787108
Wat mij zeer verbaast is waarom buigt iedereen voor dit soort uitschot.
Is het nu zo ernstig om een paar opgefokte pubers in bedwang te houden.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_77787188
Julio P. weet wel raard met zulke ratten.
Misselijk klotevolk
pi_77787225
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:44 schreef RAVW het volgende:
Wel als het Marokkanen betreft.
  maandag 8 februari 2010 @ 21:48:02 #5
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_77787295
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:44 schreef RAVW het volgende:
He he he niet racistisch worden he. Dat hebben we 60 jaar geleden al gehad.
pi_77787296
de marrokanen veroorzaken overal problemen waar ze zijn of komen.de regering durft er niks aan te doen,elke vrouw wordt uitgescholden voor de vreselijkste dingen.als je wat zegt of alleen maar kijkt naar ze is al genoeg voor ruzie of erger.Het is met recht gajes.
  maandag 8 februari 2010 @ 21:50:30 #7
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_77787429
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:46 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Wel als het Marokkanen betreft.

wat is dan het verschil tussen een Nederlandse puber of een maroc puber.

Lijk me meer een gevalletje van een Nederlandse puber kan niet gediscrimineerd worden en kunnen ale dingen daarin tegen gedaan en gezegd worden.
Maar is het een maroc dan is het ineens weer discriminatie ..
Nee uit schot is uitschot of het nu geel paars blank of bruin is ..
gewoon de harde hard er over heen en NO tolerance
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_77787462
Zijn er ook al Marokkaanse redacteurs actief in dit land! Dit gaat echt te ver.
  maandag 8 februari 2010 @ 21:51:35 #9
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_77787475
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:48 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

waar heb ik het over rassen dan ?
ik heb het gewoon in het algemeen over het TUIG
pi_77787484
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:48 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Er is niks racistisch aan die opmerking, dat weet je zelf ook.
pi_77787551
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:50 schreef RAVW het volgende:

[..]

wat is dan het verschil tussen een Nederlandse puber of een maroc puber.

Lijk me meer een gevalletje van een Nederlandse puber kan niet gediscrimineerd worden en kunnen ale dingen daarin tegen gedaan en gezegd worden.
Maar is het een maroc dan is het ineens weer discriminatie ..
Nee uit schot is uitschot of het nu geel paars blank of bruin is ..
gewoon de harde hard er over heen en NO tolerance
Ik begrijp ook niet waarom Marokkaanse kutjochies als prinsjes behandeld worden ook al denken ze dat zij gediscrimineerd worden. De reden hier achter is voor mij echt een raadsel.
  maandag 8 februari 2010 @ 21:56:45 #12
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_77787698
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:51 schreef IHVK het volgende:

[..]

Er is niks racistisch aan die opmerking, dat weet je zelf ook.
Je weet niet waar je het over hebt. Ik heb zo mijn contacten bij de Anti-Fascistische -Aktie en die weten wel beter.
pi_77787730
Dit is het minste volk dat er bestaat en zij verkankeren het helaas voor alle Marokkanen in Nederland. Deze familie moet onmiddelijk worden uitgezet na het uitzitten van een gepaste straf en alle bezittingen dienen in beslag genomen te worden (en te worden vernietigd). Dat deze zieke mensen mogen branden in het eeuwige vuur van De Hel

Toch jammer dat dit soort zieke kut Marokkanen het 'imago' van 'alle Marokkanen' naar de klote helpt
Ik ben NIET tegen alle Marokkanen maar ben WEL tegen ALLE criminele kut Marokkanen
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  maandag 8 februari 2010 @ 21:57:49 #14
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_77787744
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik begrijp ook niet waarom Marokkaanse kutjochies als prinsjes behandeld worden ook al denken ze dat zij gediscrimineerd worden. De reden hier achter is voor mij echt een raadsel.
Ze worden toch niet als prinsjes behandeld? Als dit verhaal waar is, dan zijn die lui van de Gelderlander gewoon hartstikke bang. Is niet hoe het hoort, maar wel begrijpelijk. Ze worden meer als de Flodders behandeld...

Gewoon keihard aanpakken deze zieke figuren.
  maandag 8 februari 2010 @ 21:59:59 #15
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_77787846
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:48 schreef ghb-tampon het volgende:
de marrokanen veroorzaken overal problemen waar ze zijn of komen.de regering durft er niks aan te doen,elke vrouw wordt uitgescholden voor de vreselijkste dingen.als je wat zegt of alleen maar kijkt naar ze is al genoeg voor ruzie of erger.Het is met recht gajes.
Ik heb oogkleppen aangeschaft voor in de stad. Stel je voor dat ik ze per ongeluk aankijk.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 22:00:20 #16
236264 crew  capricia
pi_77787862
Brief al gepost (is wel al oud)?
quote:
Nijmegen, 20 januari 2010

Totaal geschokt waren we toen we vrijdag 15 januari het bericht kregen dat onze zoon en broer als 1 van de daders betrokken was bij een dodelijk verkeersongeval. We betreuren het enorm wat er is gebeurd. Afschuwelijk dat een toevallige voorbijganger op zo’n vreselijke manier aan zijn einde is gekomen. We denken voortdurend aan het slachtoffer en zijn nabestaanden. Aan het enorme verdriet dat zijn plotselinge overlijden heeft veroorzaakt bij partner, familie, vrienden en collega’s. We willen onze oprechte medeleven betonen aan hen allen. We kunnen niet in woorden uitdrukken hoe erg ons dit spijt. We zijn er kapot van.

Alsof dit alles al niet gruwelijk genoeg was hoorden we gisteren via de media tot onze grote verbijstering dat beide daders de medewerkers van de spoedeisende hulp van het Radboudziekenhuis hadden bedreigd. We vinden dat onbegrijpelijk en keuren dit soort respectloos gedrag richting hulpverleners volledig af. In onze familie zijn verschillende mensen zelf ook werkzaam in de hulpverlening en zorg!
In de media werd gesuggereerd dat familie van beide daders vrijdag buiten het ziekenhuis de boel op stelten zette. We willen via deze weg laten weten dat niemand van onze familie daar op enige manier bij betrokken is geweest. Wij hebben op gepaste wijze nagevraagd wat er gebeurd was en de medewerkers van het ziekenhuis en de politie hebben ons netjes geholpen. Toen de sfeer grimmiger werd zijn we direct naar huis gegaan.

We kunnen helaas niet meer terugdraaien wat er allemaal voor vreselijks is gebeurd afgelopen vrijdag. We kunnen de nabestaanden van het slachtoffer, de medewerkers van het Radboudziekenhuis en alle andere betrokkenen alleen onze oprechte excuses als familie aanbieden. Wij weten op dit moment niet wat er precies is gebeurd. Onze zoon en broer zal de consequenties van zijn daden onder ogen moeten zien en de straf krijgen die hij verdient. Het oordeel is aan de rechter.

De familie van de 18-jarige dader uit Nijmegen
Bron
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 8 februari 2010 @ 22:03:32 #17
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_77787969
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:00 schreef capricia het volgende:
Brief al gepost?
[..]

Bron
Wat een brief, komt recht uit hun hart. Meteen een vooroordeel ontmastkerd dat de eerste generatie marokkanen geen nederlands kunnen hahaha.
pi_77788123
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:57 schreef Stuart het volgende:
Dit is het minste volk dat er bestaat en zij verkankeren het helaas voor alle Marokkanen in Nederland. Deze familie moet onmiddelijk worden uitgezet na het uitzitten van een gepaste straf en alle bezittingen dienen in beslag genomen te worden (en te worden vernietigd). Dat deze zieke mensen mogen branden in het eeuwige vuur van De Hel

Toch jammer dat dit soort zieke kut Marokkanen het 'imago' van 'alle Marokkanen' naar de klote helpt
Ik ben NIET tegen alle Marokkanen maar ben WEL tegen ALLE criminele kut Marokkanen
Je kan beter individueel je excuus aanbieden aan elke Marokkaan die je ten onrechte beschuldigd als je spreekt over alle Marokkanen dan de groep Marokkanen die wel klootzak of crimineel zijn iedere keer apart te benoemen. Het eerste groep is namelijk veel en veel kleiner.
pi_77788142
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:57 schreef Pool het volgende:

[..]

Ze worden toch niet als prinsjes behandeld? Als dit verhaal waar is, dan zijn die lui van de Gelderlander gewoon hartstikke bang. Is niet hoe het hoort, maar wel begrijpelijk. Ze worden meer als de Flodders behandeld...

Gewoon keihard aanpakken deze zieke figuren.
Nou als ik zie waar sommige NL jongens voor worden opgepakt en wat Marokkaanse jochies kunnen flikken vind ik daar een behoorlijk groot verschil in zitten.
  maandag 8 februari 2010 @ 22:09:14 #20
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_77788219
quote:
Onze zoon en broer zal de consequenties van zijn daden onder ogen moeten zien en de straf krijgen die hij verdient. Het oordeel is aan de rechter.
Daar wachten ze niet lang op dan. Wellicht vinden de rechtspraak in Nederland wat te traag en hopen ze dat er binnenkort eens een agent zijn dienstwapen trekt.........
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  maandag 8 februari 2010 @ 22:10:52 #21
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_77788290
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nou als ik zie waar sommige NL jongens voor worden opgepakt en wat Marokkaanse jochies kunnen flikken vind ik daar een behoorlijk groot verschil in zitten.
Onzin, alsof die paar gevallen die jij ziet een interessante steekproef vormen. De cellen zitten vol Marokkaanse jochies, dat is juist een probleem.
pi_77788448
Goede brief overigens.

En dat er tien jonge Marokkanen stennis schoppen moet niet de overhand krijgen. Al is geenstijl daar wel goed in...
  maandag 8 februari 2010 @ 22:14:10 #23
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_77788466
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:10 schreef Pool het volgende:

[..]

Onzin, alsof die paar gevallen die jij ziet een interessante steekproef vormen. De cellen zitten vol Marokkaanse jochies, dat is juist een probleem.
Jij bent een racist en een diskriminant
pi_77788469
quote:

[..]

Misschien dat dat alleen hier zo is dan. Ik heb gewoon sterk het idee dat de politie het maar al te makkelijk vindt om de gemakkelijkste groep te pakken en de andere groep maar laten lopen omdat dat lastiger is.
pi_77788521
quote:

[..]

Waarom doe je dat af als onzin? ZIjn al die kut Marokkanen uit Gouda dan al eens opgepakt? Er zijn legio aan voorbeelden te bedenken en benoemen waarin NIETS is gebeurd omdat men 'bang' is voor dit 'kutvolk'. En nogmaals, ik heb geen moeite met alle Marokkanen maar het lijkt wel alsof de groep alleen maar als een olievlek blijft uitbreiden. Ze komen met veel meer weg dan anderen daar zij alleen als groepen durven op te treden. Het is minderwaardig en bovenal laf volk. Het is onvoorstelbaar dat deze 'kankertumoren' van de maatschappij niet worden 'verwijdert'.

Overigens geloof ik dat er meer 'normale' Marokkanen zijn dan 'kut' Marokkanen maar de laatste jaren komen ze steeds vaker in het nieuws. Ik vind het niet vreemd dat mensen op een gegeven moment gaan generaliseren
  maandag 8 februari 2010 @ 22:15:58 #26
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_77788556
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik heb daar altijd al een mooi voorbeeld voor.
Ooit eens van iemand mee gekregen maar het gaat wel steeds meer die kant op.

Als je als Turk, Marokkaan, Antilliaan of Suri een blanke dood rijd, dan is het ja hij heeft te hard gereden.
maar rijd een blanke een van hun dood , komen de hele aktie groepen en politie in werking om te kijken of je niet ergens lid ben van een KKK of SF of welke andere extreme rechtse partij je er ook bij kan halen
om er dan maar een racistische daad er van te maken ..
Want dat doet het wel goed in het nieuws.

Zo als je ook al eerder in dit topic zag, zonder dat er maar een ras of wat bij genoemd werd , gaan lopen verwijzen naar discriminatie ..
Andere argumenten hebben ze niet dus komen ze daar maar mee ...

maar wij gewoon Nederlanders kunnen niet gediscrimineerd worden
pi_77788634
Hier heb je een leuk voorbeeld trouwens:
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 22:18:12 #28
236264 crew  capricia
pi_77788657
Toch zitten er relatief veel Marokkanen, Antillianen etc in het gevang, vergeleken met de autochtone bevolking.
Hoe verklaar je dat dan?
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 8 februari 2010 @ 22:20:09 #29
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_77788761
maar het écht droevige aan dit verhaal is natuurlijk dat de krant toegeeft
en zelfs blijkbaar te bang is om een en ander te becommentarieren

als de OP waar is tenminste ...
zonnig Brasil
pi_77788817
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:20 schreef qwerty_x het volgende:
maar het écht droevige aan dit verhaal is natuurlijk dat de krant toegeeft
en zelfs blijkbaar te bang is om een en ander te becommentarieren

als de OP waar is tenminste ...
Er zijn wijken in Nederland waar zelfs de politie niet durft te komen dus ik snap best dat een regionale krant, zeker gezien de geschiedenis van deze gezellige familie, 'bang' is
pi_77788819
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:18 schreef capricia het volgende:
Toch zitten er relatief veel Marokkanen, Antillianen etc in het gevang, vergeleken met de autochtone bevolking.
Hoe verklaar je dat dan?
Ja kun je nagaan en dan wordt het meerendeel niet opgepakt, zo ernstig is het dus.
  maandag 8 februari 2010 @ 22:24:00 #32
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_77788963
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:18 schreef capricia het volgende:
Hoe verklaar je dat dan?
Racisme natuurlijk en uitsluiting door de blanke nederlander. Ja als je dat jarenlang mee maakt dan kun je wel eens emotioneel worden ja, heel begrijpelijk.
pi_77789078
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:

[..]

Er zijn wijken in Nederland waar zelfs de politie niet durft te komen dus ik snap best dat een regionale krant, zeker gezien de geschiedenis van deze gezellige familie, 'bang' is

Noem die wijken is dan waar de politie niet durft te komen?
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_77789254
"Marokkanen worden niet opgepakt, maar autochtonen wel!"
- "Er zitten anders verhoudingsgewijs meer Marokkanen vast."
"Kejjenagaan!"

Nice. Uitmuntend stukje argumentatie weer.
pi_77789268
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:26 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

Wat wil je hier nu mee bereiken? Wil je soms het bestaande probleem ontkennen dat groeit binnen Europa? Wil je ontkennen dat er grote groepen Marokkanen zich ontpoppen als de meest walgelijke en laffe criminelen binnen West Europa. Sorry hoor, maar ik ga mijn tijd niet steken in het opzoeken van deze wijken, ongeacht met wat voor tegen argument je aankomt
pi_77789323
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:29 schreef Monidique het volgende:
"Kejjenagaan!"

Het zijn anders wel de feiten. Maar goed, feiten en extreem linkse mensen gaan vaak niet samen
Jullie steken liever je kop in het zand en verdedigen liever de criminelen om wat voor lame excuus dan ook!
pi_77789394
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:29 schreef Monidique het volgende:
"Kejjenagaan!"

Waar heb ik gezegd dat ze helemaal niet worden opgepakt?
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 22:32:56 #38
236264 crew  capricia
pi_77789442
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:30 schreef Stuart het volgende:

[..]

Het zijn anders wel de feiten. Maar goed, feiten en extreem linkse mensen gaan vaak niet samen
Jullie steken liever je kop in het zand en verdedigen liever de criminelen om wat voor lame excuus dan ook!
Jullie? Feiten en extreem linxe mensen?
Verklaar je eens nader...kom op!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77789494
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:32 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat ze helemaal niet worden opgepakt?
Zoiets is de extreem linkse willekeur interpretatie van een geschreven bericht. Ze hebben altijd hun 'eigen' waarheid welke vaak niet overeenkomt met hetgeen is gezegd of geschreven
  maandag 8 februari 2010 @ 22:34:13 #40
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_77789509
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:26 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

Hier een van zelf dit jaar nog

http://www.telegraaf.nl/b(...)ijken_niet_in__.html

Dus oud nieuws kan je het ook niet noemen om maar een voorbeeld je te geven .
pi_77789536
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Jullie? Feiten en extreem linxe mensen?
Verklaar je eens nader...kom op!
Als mod weet je toch wel beter wie er hier extreem links en/of extreem rechts zijn. Come on
Neem aan dat je net als ik iets langer meeleest in NWS dan 2 weken

[ Bericht 6% gewijzigd door Stuart op 08-02-2010 22:36:30 (meeleest dus :P) ]
pi_77789583
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:34 schreef RAVW het volgende:

[..]

Maar dat is geen Nederland krijg je dan te horen
pi_77789625
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:29 schreef Stuart het volgende:

[..]

Wat wil je hier nu mee bereiken? Wil je soms het bestaande probleem ontkennen dat groeit binnen Europa? Wil je ontkennen dat er grote groepen Marokkanen zich ontpoppen als de meest walgelijke en laffe criminelen binnen West Europa. Sorry hoor, maar ik ga mijn tijd niet steken in het opzoeken van deze wijken, ongeacht met wat voor tegen argument je aankomt
Jij claimt dat de politie bepaalde wijken in Nederland niet in durft te komen, dan ga ik er vanuit dat je die wijken kunt benoemen, want zover ik weet is het bullshit.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 22:36:37 #44
236264 crew  capricia
pi_77789628
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:34 schreef Stuart het volgende:

[..]

Als mod weet je toch wel beter wie er hier extreem links en/of extreem rechts zijn. Come on
Je moet wel iets specifieker zijn dan alleen maar 'Jullie, extreem linx, geen feiten' roepen hoor.
Dat draagt niet echt bij aan de nieuwswaardigheid van dit topic
Of vind je zelf van wel? Om alle oneliners maar weer eens uit de doos te halen...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77789673
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:34 schreef RAVW het volgende:

[..]

Nog 1:
quote:
"Dat politie de wijk niet in durft is onaanvaardbaar!"
http://www.vitaalpendrech(...)blish/news_1933.html
pi_77789687
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:35 schreef Stuart het volgende:

[..]

Maar dat is geen Nederland krijg je dan te horen
Klopt, dat krijg je inderdaad te horen want Brussel is iets heel anders dan een Nederlandse wijk.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_77789738
quote:
AMSTERDAM - De slappe houding van de politie tegenover Marokkaans straattuig en het ontkennen van de problematiek komt voort uit schaamte voor het ontbreken van eigen gezag en angst voor escalatie en 'Franse toestanden'. Dat zeggen een psycholoog, een strafadvocaat en en oud-politieman in een reactie op de uitspraken van korpschef Jan Stikvoort van de regiopolitie Hollands-Midden.
pi_77789741
lama
pi_77789792
quote:
"Doordat de politie zo passief is en die korpschef alles ontkent, krijg je situaties waarin de burger zich gedwongen voelt het recht in eigen hand te nemen, zich te verdedigen tegen gewelddadige Marokkanen. Omdat de politie immers toch niets doet. Vervolgens wordt die gewone burger wél keihard aangepakt door justitie en krijgt te horen dat hij de politie had moeten waarschuwen. Een vicieuze cirkel met als gevolg steeds minder vertrouwen in het gezag van de politie.
  maandag 8 februari 2010 @ 22:40:05 #50
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_77789817
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:37 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

Klopt, dat krijg je inderdaad te horen want Brussel is iets heel anders dan een Nederlandse wijk.
wat is er dan anders aan ?

vergelijk het even met den haag Rotterdam of Amsterdam ... (Gouda, Utrecht)
pi_77789843
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:36 schreef capricia het volgende:

[..]

Je moet wel iets specifieker zijn dan alleen maar 'Jullie, extreem linx, geen feiten' roepen hoor.
Dat draagt niet echt bij aan de nieuwswaardigheid van dit topic
Of vind je zelf van wel? Om alle oneliners maar weer eens uit de doos te halen...
Wat heb jij met LINX met een X
En je doet nu net alsof ik in al mijn berichten generaliseer met termen als 'jullie'. Misschien moet je eens iets meer berichten van mij lezen alvorens je in de aanval gaat om de inhoud van een enkel bericht. Wat draag jij nu feitelijk bij dan? Je blijft inhoudelijk 'zeiken' terwijl je op geen enkel ander bericht van mij reageert. Makkelijk hoor. Als je een stok zoekt om mee te slaan is er altijd wel een te vinden. Hou eens op zeg
pi_77789905
quote:
Pas na een uur is de politie in Gouda afgelopen donderdag een kijkje
komen nemen bij een overvallen supermarkt. Een groep van twintig Marokkanen
plunderde de winkel en bedreigde het personeel. Volgens de korpschef is er
niets bijzonders aan de hand in Gouda.
De politie Hollands-Midden geeft toe pas ruim een uur na de melding
bij de MCD-supermarkt aan het Driewegplein te zijn aangekomen. „Deze zaak had
niet de hoogste prioriteit, omdat de groep toch al weg was.
http://nl.nntp2http.com/a(...)364561d5d26272c.html

Maar de politie is niet bang hoor...
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 22:42:28 #53
236264 crew  capricia
pi_77789938
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:40 schreef RAVW het volgende:

[..]

In Utrecht zijn er geen wijken waar ik niet zou durven lopen (en ik ben geen politie)..Kanaleneiland is geen probleem, Overvecht is geen probleem, Lombok is zelfs een echt toffe wijk.
Volgens mij is er ook redelijk goed contact tussen de politie en de bewoners. Ze weten wel wie de raddraaiers zijn. En die krijgen dan een samenscholingsverbod of zo...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77789988
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:40 schreef RAVW het volgende:

[..]

Een groot verschil is dat de meeste mensen in Brussel Frans spreken in plaats van Nederlands.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
  maandag 8 februari 2010 @ 22:44:00 #55
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_77790021
pi_77790035
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:42 schreef capricia het volgende:

[..]

In Utrecht zijn er geen wijken waar ik niet zou durven lopen (en ik ben geen politie)..Kanaleneiland is geen probleem, Overvecht is geen probleem, Lombok is zelfs een echt toffe wijk.
Volgens mij is er ook redelijk goed contact tussen de politie en de bewoners. Ze weten wel wie de raddraaiers zijn. En die krijgen dan een samenscholingsverbod of zo...
Ja, Kanaleneiland en bijvoorbeeld Hoog Catharijne (weliswaar geen wijk) zijn 's avonds heel gezellige delen van Utrecht. Hou toch op zeg. Vooral Hoog Catharijne zit vol met asociale kut Marokkanen die mensen voor 'hun werk' overvallen

En het is volledig irrelevant waar JIJ wel en niet durft te komen natuurlijk
pi_77790049
quote:
'Marokkaanse jeugd Utrecht terroriseert elkaar'
woensdag 27 juni 2007 07:50

In de Utrechtse probleemwijk Overvecht worden tientallen Marokkaanse jongeren mishandeld, geïntimideerd en misbruikt door een groep iets oudere, ook voornamelijk Marokkaanse jongeren.

Uit angst voor de daders doen ouders vaak geen aangifte

Gemeente en politie staan machteloos tegen de 'tienerterreur', zo schrijft De Telegraaf vandaag.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/128949/Marokkaanse-jeugd-Utrecht-terroriseert-elkaar.htm?forum=128879&post=true#article_form

Zo nu heb ik genoeg voorbeelden gegeven neem ik aan?
pi_77790147
quote:

[..]

Ow grappig, ik ken toevallig mensen die in Overvecht wonen en ja ik kom er dus ook en wat een hel om daar te moeten wonen.
pi_77790178
quote:
Natuurlijk niet. Ze willen persverklaringen van de politie waaruit blijkt dat ze bepaalde wijken niet indurven. En dan nog doen ze het af als de grootst mogelijke onzin. Ja, jullie omdat het selecte groepje fokkers binnen dit topic heus wel weten op wie ik doel
pi_77790269
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Ze willen persverklaringen van de politie waaruit blijkt dat ze bepaalde wijken niet indurven. En dan nog doen ze het af als de grootst mogelijke onzin. Ja, jullie omdat het selecte groepje fokkers binnen dit topic heus wel weten op wie ik doel
Ja, ik weet eigenlijk niet eens waarom ik ze probeer te overtuigen want dat heeft volgens mij niet zoveel zin...
pi_77790319
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja, ik weet eigenlijk niet eens waarom ik ze probeer te overtuigen want dat heeft volgens mij niet zoveel zin...
Heeft ook geen zin. De door jouw geposte berichten (welke aan duidelijkheid niets te wensen overlaten) zullen worden afgedaan als leugens van racisten en/of incidenten
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 22:49:38 #62
236264 crew  capricia
pi_77790338
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:40 schreef Stuart het volgende:

[..]

Wat heb jij met LINX met een X
En je doet nu net alsof ik in al mijn berichten generaliseer met termen als 'jullie'. Misschien moet je eens iets meer berichten van mij lezen alvorens je in de aanval gaat om de inhoud van een enkel bericht. Wat draag jij nu feitelijk bij dan? Je blijft inhoudelijk 'zeiken' terwijl je op geen enkel ander bericht van mij reageert. Makkelijk hoor. Als je een stok zoekt om mee te slaan is er altijd wel een te vinden. Hou eens op zeg
Ik zal linx niet meer met een x typen, speciaal voor jou dan...het scheelde toch 1 letter, maar als jij je d'r aan stoort zal ik het niet meer doen.

Verders is mijn reactie gebaseerd op jouw uitspraken dat linkse mensen feiten en verhalen verdraaien.
Dat presenteer jij hier als een feit. Je begrijp natuurlijk wel dat dit goed falsifiseerbaar is?
Dus ik hoef maar 1 tegenvoorbeeld aan te dragen en jouw theorie is onderuit?

Daarom wil ik graag weten hoe en of je dit inhoudelijk kunt onderbouwen.

Ik zal je post nog even quoten:
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:30 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dus nogmaals: Onderbouw dit eens, als je wilt.

En nee, ik val je niet aan. Ik wil enkel een onderbouwing van wat jij als een waardevolle bijdrage aan dit onderwerp ziet.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77790382
Zo hoort het
Eliteracisten gaan ver! zonder deze aanpak blijven zij onzin verkondigen en mensen manipuleren!

Vooral de telegraaf heeft deze aanpak nodig!
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_77790521
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:49 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik zal linx niet meer met een x typen, speciaal voor jou dan...het scheelde toch 1 letter, maar als jij je d'r aan stoort zal ik het niet meer doen.
Verders is mijn reactie gebaseerd op jouw uitspraken dat linkse mensen feiten en verhalen verdraaien. En dat stel jij dan weer als een feit. Je begrijp natuurlijk wel dat dit goed falsifiseerbaar is? Dus ik hoef maar 1 voorbeeld aan te dragen en jouw theorietje is onderuit?

Daarom wil ik graag weten hoe en of je dit inhoudelijk kunt onderbouwen.

Ik zal je post nog even quoten:
[..]

Dus nogmaals: Onderbouw dit eens, als je wilt.
Nee hoor, ik had het over EXTREEM linkse mensen. Niet delen weglaten uit hetgeen ik zeg omdat het je misschien goed uitkomt. Dat is een beetje flauw natuurlijk.

Verder blijf je maar 'hangen' bij hetzelfde. Je komt geen steek verder en reageert alleen daar waar je denkt iemand te kunnen 'pakken' op een uitspraak. Woohoo

Mijn andere berichten laat je volledig aan je voorbij gaan omdat je er blijkbaar niets mee kunt noch inhoudelijk op kunt reageren. En dan blijf je maar zeiken over wie inhoudelijk nou wat toevoegd. Ja, alsof jouw mening meer toevoegd dan die van mij en alleen ik mijn uitspraken met links en shit moet onderbouwen
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 22:53:57 #65
236264 crew  capricia
pi_77790597
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:52 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nee hoor, ik had het over EXTREEM linkse mensen. Niet delen weglaten uit hetgeen ik zeg omdat het je misschien goed uitkomt. Dat is een beetje flauw natuurlijk.

Verder blijf je maar 'hangen' bij hetzelfde. Je komt geen steek verder en reageert alleen daar waar je denkt iemand te kunnen 'pakken' op een uitspraak. Woohoo
Ik weet nog steeds niet wie jij nou met extreem link bedoelt...
En nee, ik heb hier geen boekje met de politieke voorkeur per fok-user.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Milf maandag 8 februari 2010 @ 22:54:00 #66
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_77790600
quote:

[..]

Niet?

Ik was onlangs in Utrecht en moest door/langs HC om bij mijn auto te komen die bij de jaarbeurs stond geparkeerd. Mijn escort Biogarde gaf op een gegeven moment aan dat ik mijn tas beter aan de andere kant kon dragen, tussen ons in zeg maar. Er was nogal wat scootertuig aanwezig en waren ons in de gaten aan het houden tot aan mijn auto aan toe.

Ik was enorm blij dat ik daar niet alleen was op dat moment.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 22:54:31 #67
236264 crew  capricia
pi_77790623
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:54 schreef nikky het volgende:

[..]

Niet?

Ik was onlangs in Utrecht en moest door/langs HC om bij mijn auto te komen die bij de jaarbeurs stond geparkeerd. Mijn escort Biogarde gaf op een gegeven moment aan dat ik mijn tas beter aan de andere kant kon dragen, tussen ons in zeg maar. Er was nogal wat scootertuig aanwezig en waren ons in de gaten aan het houden tot aan mijn auto aan toe.

In HC of bij het jaarbeursplein buiten?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77790687
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet wie jij nou met extreem link bedoelt...
En nee, ik heb hier geen boekje met de politieke voorkeur per fok-user.
Monidique (geen idee hoe deze naam te spellen en ik heb geen zin om terug te kijken)
pi_77790722
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:54 schreef capricia het volgende:

[..]

Is het in beide gevallen niet 'Utrecht'
pi_77790771
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:50 schreef Meki het volgende:
Zo hoort het
Eliteracisten gaan ver! zonder deze aanpak blijven zij onzin verkondigen en mensen manipuleren!

En jij bent net zo als de mensen in de OP. Een bloedzuiger
pi_77790779
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:54 schreef nikky het volgende:

[..]

Niet?

Ik vind het altijd zo apart dat deze mensen zelf nooooiiiit ergens last van hebben. Eigenlijk geloof ik het gewoon niet, of ze zijn er misschien 1 of 2 keer geweest.
  Milf maandag 8 februari 2010 @ 22:58:06 #72
16000 nikky
pi_77790782
quote:

[..]

Ik kwam van Stairway to heaven en we liepen naar het jaarbeursterrein toe.
Het is lastig uit te leggen waar precies omdat ik HC niet goed genoeg ken. Het was op een soort van plein voor HC, daar reden ze rond op scootertjes. We moesten de grote weg nog oversteken en daarna konden we pas het jaarbeursterrein op.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 22:58:25 #73
236264 crew  capricia
pi_77790791
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:56 schreef Stuart het volgende:

[..]

Is het in beide gevallen niet 'Utrecht'
Ja tuurlijk. Ben gewoon benieuwd waar ze dat rot gevoel precies ervaarde.

Dat zijn trouwens geen wijken...jaarbeursplein...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77790823
quote:

[..]

Maakt dat wat uit dan? Het gaat erom dat je zeker als vrouw zijnde op sommige plekken beter niet kan komen. En ja nu kun je aankomen met dat dat altijd zo is geweest. Dat is waar maar zeker niet op deze manier.
  Milf maandag 8 februari 2010 @ 22:59:50 #75
16000 nikky
pi_77790847
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Het was ook niet op het jaarbeursplein. Het was voor HC richting jaarbeursterrein.
pi_77790871
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:58 schreef nikky het volgende:

[..]

Het is lastig uit te leggen waar precies omdat ik HC niet goed genoeg ken. Het was op een soort van plein voor HC, daar reden ze rond op scootertjes. We moesten de grote weg nog oversteken en daarna konden we pas het jaarbeursterrein op.
Ik denk dat je het marktplein bedoelt.
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 23:00:23 #77
236264 crew  capricia
pi_77790872
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:58 schreef nikky het volgende:

[..]

Okay...denk dat ik wel weet wat je bedoelt. Het is niet een wijk, maar meer een soort terrein waar kennelijk rotzooi uitgehaald werd.
Vroeger waren de onderdoorgangen bij HC gewoon open, en toen sliep heel zwervend NL daar. Dat was de tijd dat ik me daar niet veilig voelde in die buurt. Je kunt je afvragen wat beter is...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77790930
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Waar schrijf ik dat dan?
  Milf maandag 8 februari 2010 @ 23:03:14 #79
16000 nikky
pi_77791003
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:00 schreef capricia het volgende:

[..]

Okay...denk dat ik wel weet wat je bedoelt. Het is niet een wijk, maar meer een soort terrein waar kennelijk rotzooi uitgehaald werd.
Vroeger waren de onderdoorgangen bij HC gewoon open, en toen sliep heel zwervend NL daar. Dat was de tijd dat ik me daar niet veilig voelde in die buurt. Je kunt je afvragen wat beter is...
Geen van beide is goed. Wanneer ik alleen was geweest had ik een taxi gepakt om bij mijn auto te komen. Ik ben niet snel bang, maar ik voel mij niet prettig wanneer je een zooi scootertjes ziet rijden en men gebaren maken en naar je staan te kijken en vervolgens achter je aan rijden om te kijken waar je naartoe gaat. Vandaar dat mijn begeleider meldde dat ik mijn tas tussen ons in moest doen, anders zou deze pleite zijn.
pi_77791026
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:00 schreef capricia het volgende:

[..]

Om die zwervers kon je tenminste nog lachen, en ik voelde me ook niet echt onveilig, het enige was dat ze liepen te bedelen.
  maandag 8 februari 2010 @ 23:03:52 #81
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_77791037
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:50 schreef Meki het volgende:
Zo hoort het

Zo dat ik het ooit eens eens met je bent had ik nooit gedacht.

maar goed inderdaad de linkse eliteracisten moeten inderdaad heel hard aan gepakt worden , want om het eigen volk zo te verraden tegen over mensen die hier als gast zijn of zelf mensen die zwaar tegen dit land zijn te beschermen .
gaat me wel wat te ver ...

Wil niet zeggen eigen volk eerst maar wel handelen volgens het nederlandse wetgeving en dan maak het niet uit wat voor kleurtje iemand heeft..

Als een Marokkaanse vrouw gratis mag zwemmen onder mom van inburgering moet een Nederlandse vrouw dat ook kunnen onder mom van inburgering.
Want als er alleen maar Marokkaanse vrouwen komen heeft het zwemmen onder mom van inburgering geen doel.

helaas is de Nederlandse dame weer gewoon intree geld verplicht en een Marokkaanse dame niet.
Zo kan ik nog wel een heel rijtje afgaan..

let ook even op de hele lange wachtlijsten om voor een huur huis in aanmerking te komen.
maar hoe zit dat met mensen die hier binnen komen ?

dacht dat hier in 010 een wachttijd voor een starter 7 jaar is en een een doorstromer 12 jaar
Dus al met al als dit zo door gaat moet ik dadelijk mijn toekomstige kind op haar 7 jaar al in gaan laten schrijven op een huis misschien dat ze dan op haar 23 verjaardag het huis uit kan
  maandag 8 februari 2010 @ 23:04:23 #82
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77791065
Jammer hé?
Van die marokkanen.

Hoe lang nog tot de oplossing is gevonden?
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 23:04:39 #83
236264 crew  capricia
pi_77791081
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:01 schreef Stuart het volgende:

[..]

Waar schrijf ik dat dan?
Huh, ik zeg toch ook niet dat jij dat ergens schrijft? Relax een beetje wil je!
Ik schreef dat zelf: Marokkanen bemoeien zich met inhoud krant
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 23:06:37 #84
236264 crew  capricia
pi_77791169
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:03 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Om die zwervers kon je tenminste nog lachen, en ik voelde me ook niet echt onveilig, het enige was dat ze liepen te bedelen.
Nou ja, naar wat ik begreep lag er af en toe ook een dooie daar ergens in een hoekje onder HC (overdosis of zo..en zwervers gaan natuurlijk ook een keer dood). En die werd dan door de overige drugsgebruikers en zwervers langzaam naar buiten gerold...iedere nacht een stukje verder...tot het lijk in kwestie gewoon bij het winkelend publiek lag. En toen hebben ze het maar afgesloten.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77791358
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:04 schreef capricia het volgende:

[..]

Huh, ik zeg toch ook niet dat jij dat ergens schrijft? Relax een beetje wil je!
Ik schreef dat zelf: Marokkanen bemoeien zich met inhoud krant
Hoezo relax? De opmerking van jou uit voegde verder toch niets toe? Het komt zo kleinerend over alsof ik niet weet dat het niet om een wijk zou gaan. Oh well, ik ga hier niet meer op reageren aangezien dat blijkbaar verkeerd overkomt. Zeg gerust wat je wil, van mij krijg je geen reactie meer
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 23:12:05 #86
236264 crew  capricia
pi_77791418
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:10 schreef Stuart het volgende:

[..]

Hoezo relax? De opmerking van jou uit voegde verder toch niets toe? Het komt zo kleinerend over alsof ik niet weet dat het niet om een wijk zou gaan. Oh well, ik ga hier niet meer op reageren aangezien dat blijkbaar verkeerd overkomt. Zeg gerust wat je wil, van mij krijg je geen reactie meer
Wij zitten vanavond niet op een lijn...verders
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 8 februari 2010 @ 23:12:44 #87
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77791439
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:10 schreef Stuart het volgende:

[..]

Hee laten we het wel gezellig houden!!!

Marokkanen zijn hier de vijand!!!
pi_77791494
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:12 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Hee laten we het wel gezellig houden!!!

Je hebt me in ieder geval aan het lachen gemaakt. Thanks
  maandag 8 februari 2010 @ 23:15:55 #89
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77791581
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:13 schreef Stuart het volgende:

[..]

Je hebt me in ieder geval aan het lachen gemaakt. Thanks
You're welcome!
pi_77791929
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:06 schreef capricia het volgende:

[..]

Nou ja, naar wat ik begreep lag er af en toe ook een dooie daar ergens in een hoekje onder HC (overdosis of zo..en zwervers gaan natuurlijk ook een keer dood). En die werd dan door de overige drugsgebruikers en zwervers langzaam naar buiten gerold...iedere nacht een stukje verder...tot het lijk in kwestie gewoon bij het winkelend publiek lag. En toen hebben ze het maar afgesloten.
Hmm dat is dan weer minder.
pi_77792320
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:12 schreef Henk-B het volgende:
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 8 februari 2010 @ 23:35:36 #92
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77792380
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook wel eens een grapje kunnen incasseren Koos!
Kijk naar mijn PI bij de post.
pi_77792447
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:35 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Ook wel eens een grapje kunnen incasseren Koos!
Kijk naar mijn PI bij de post.
Die knipoog kon natuurlijk ook slaan op dat 'gezellig houden'

Zou niet gek zijn aangezien het vrijwel nooit gezellig is in dit soort topics.
  maandag 8 februari 2010 @ 23:38:46 #94
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77792505
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die knipoog kon natuurlijk ook slaan op dat 'gezellig houden'

Zou niet gek zijn aangezien het vrijwel nooit gezellig is in dit soort topics.
Idd, onze opvattingen staan vaak lijnrecht tegenover elkaar, maar daarom ben je nog wel een goeie gozer!!
  maandag 8 februari 2010 @ 23:39:05 #95
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77792511
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

BOE!
pi_77792596
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:38 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Idd, onze opvattingen staan vaak lijnrecht tegenover elkaar, maar daarom ben je nog wel een goeie gozer!!
Jij bent in een goede bui
  maandag 8 februari 2010 @ 23:43:29 #97
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77792712
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij bent in een goede bui
Ja, je kan vaak toch de ander niet overtuigen van je eigen mening dus ik probeer het wat meer los te laten!
Recht of links, ach wat maakt het allemaal uit als het probleem maar wordt aangepakt dan vind ik het allang best.

Wel met harde hand uiteraard!
pi_77792823
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:43 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Ja, je kan vaak toch de ander niet overtuigen van je eigen mening dus ik probeer het wat meer los te laten!
Recht of links, ach wat maakt het allemaal uit als het probleem maar wordt aangepakt dan vind ik het allang best.

Wel met harde hand uiteraard!
Uiteraard. Er moet op zn minst met scherp op die knieschijf worden geschoten, anders hebbie er ook geen reet an
  maandag 8 februari 2010 @ 23:47:51 #99
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77792879
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uiteraard. Er moet op zn minst met scherp op die knieschijf worden geschoten, anders hebbie er ook geen reet an

Ik ga naar bed, weltrusten gozer!
pi_77792901
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:47 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Ik ga naar bed, weltrusten gozer!
Truste
  Moderator maandag 8 februari 2010 @ 23:51:44 #101
236264 crew  capricia
pi_77793037
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als ik ergens zo'n hinkende allochtoon zie lopen, dan weet ik waardoor dat gekomen is...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77793598
Misschien heel naief, maar waarom heeft die krant niet gewoon de politie gebeld toen die jongen verhaal kwam halen?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 07:25:53 #103
290819 Prinsch
Exhorbitant emigrant
pi_77796164
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 00:09 schreef Boldface het volgende:
Misschien heel naief, maar waarom heeft die krant niet gewoon de politie gebeld toen die jongen verhaal kwam halen?
Dat inderdaad.

Je kan er namelijk tegenwoordig wel van uit gaan dat wanneer je de "eisen" van die leuke vriendelijke mensen niet inwilligd je er waarschijnlijk wel slechter van af komt dan wanneer je gewoon je mond houdt. Verder is het natuurlijk te zot voor woorden dat dit soort praktijken zo kunnen plaatsvinden, je zou ze eigenlijk ter plekke met een honkbalknuppel de redactie uitknuppelen.

En dan uiteraard de rest van de redactie bewapenen, want ze komen niet alleen terug.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:04:14 #104
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_77800288
quote:
Gelderlander publiceert niet na bedreiging
Uitgegeven: 9 februari 2010 09:26
Laatst gewijzigd: 9 februari 2010 10:10
NIJMEGEN - Dagblad de Gelderlander heeft besloten een interview met de familie van een verdachte van het dodelijke scooterongeval in Nijmegen niet te publiceren na bedreiging van een journalist.
© ANP

Dat meldde de krant dinsdag. Een 18-jarige jongen bedreigde een redacteur met de dood. De jongen is aangehouden, aldus de politie.

De Gelderlander wilde een interview plaatsen met de moeder en zus van een van de verdachten die op 15 januari een voetganger doodreden met hun scooter.

De twee uitten vervolgens doodsbedreigingen tegen het medisch personeel van het Universitair Medisch Centrum St Radboud (UMC) in Nijmegen. De twee zitten vast wegens doodslag.

Broer

De broer van een van de verdachten kwam vrijdag naar de redactie van de Gelderlander en eiste dat de krant zou afzien van publicatie. De jongen bedreigde daarbij een redacteur. De zus en moeder hebben hun medewerking aan het interview inmiddels ingetrokken, aldus de krant.

''We hadden natuurlijk het liefst wel gepubliceerd'', zegt hoofdredacteur Kees Pijnappels. ''Maar we zijn moreel schatplichtig aan de zus en moeder. Door hun besluit om hun medewerking in te trekken kunnen we nu niet publiceren.''

De motieven voor dat besluit laten zich ''wel raden'', aldus de hoofdredacteur. ''Het is in hun belang dat wij niet publiceren.''

Onrust

De 18-jarige uitte zijn bedreiging vrijdag in de receptiehal tegen een redactiechef. Indirect bedreigde hij ook de journalist die het interview schreef, stelt Pijnappels. ''Omdat het in de hal gebeurde, waren een hoop mensen getuige. De kwestie zorgt voor onrust. Dit kan absoluut niet door de beugel.'' De redactiechef deed maandag aangifte.

De jongen zit voor drie dagen vast en wordt verhoord, aldus de politie.

Excuusbrief

De Gelderlander publiceerde eerder een excuusbrief van familieleden van een verdachte van het scooterongeval. Het gaat nu om de familie van de andere verdachte, aldus Pijnappels.
De jongen zit dus vast (hè, hoe kan dat nu, de politie deed toch niks tegen Marokkanen? ).

Verder is het interview niet vanwege de bedreiging ingetrokken, maar vanwege de ingetrokken publicatietoestemming. Toch slap, want die toestemming is helemaal niet nodig. En ik vind de nieuwswaarde belangrijke dan de hechtheid van een familie waarin bedreiging en intimidatie de norm is.
pi_77801679
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:04 schreef Pool het volgende:

[..]

De jongen zit dus vast (hè, hoe kan dat nu, de politie deed toch niks tegen Marokkanen? ).
Het was toch één Marokkaan en één autochtoon? Misschien verklaart die autochtoon waarom ze nog vastzitten? En om wiens familie gaat het eigenlijk?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_77803849
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het was toch één Marokkaan en één autochtoon? Misschien verklaart die autochtoon waarom ze nog vastzitten? En om wiens familie gaat het eigenlijk?
Nieuwe berichten spreken van twee marokkanen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 13:24:12 #107
8781 crew  Frutsel
pi_77805372
Arts bij hulp na fatale aanrijding bedreigd

Daar aub verder, want het gaat daarover. En aub niet alleen Geenstijl als bron hanteren. Zoek er een andere bron bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')