Dan zal ze er toch eerst achter moeten komen dat die anti-slip er onder moet...quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, anti-slip er onder (vaak standaard bij podiumgebruik (toneel, musical, muziek)) en klaar is Klara.
Zoals Natsja Froger en nu ook weer Maurice de Hond zeggen: Gewoon doen!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dan zal ze er toch eerst achter moeten komen dat die anti-slip er onder moet...
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik toch ben ik er wel een beetje door gecharmeerd.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:34 schreef ouderejongere het volgende:
ik vind dat ze het best goed gedaan heeft. Ik begin zelfs serieus te geloven dat we de finale kunnen halen.
Oke, ik geef het toe, ook ik ben schuldigquote:
Wat is er mis met haar uiterlijk?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:55 schreef ouderejongere het volgende:
Vanachter ons toetsenbord zijn we allemaal helden, maar Sieneke gaat daar toch maar mooi staan. Ze moet het niet van haar uiterlijk hebben, dus moet ze het echt helemaal zelf doen. restepc.
Op zich niets, maar ik denk dat ik wel begrijp wat hij bedoelt. Sommige ESF acts moeten het duidelijk hebben van het uiterlijk. De supersexy vamps in hun weinig om het lijf hebbende jurkjes. Da's zó niet Sienekequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat is er mis met haar uiterlijk?
iddquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:15 schreef creno het volgende:
Sieneke heeft gewoon een schattig koppie, met pretoogjes.
Ik vind ook dat we de finale moeten halen
Nee, maar er valt best iets leuks van te maken. Maar eerlijk is eerlijk, de beschrijving van de outfit die het zal worden geeft weinig hoop, ik bedoel: roze topje met witte broek. Nah.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich niets, maar ik denk dat ik wel begrijp wat hij bedoelt. Sommige ESF acts moeten het duidelijk hebben van het uiterlijk. De supersexy vamps in hun weinig om het lijf hebbende jurkjes. Da's zó niet Sieneke
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het na één keer echt blijft hangen tussen het geweld van de andere landen in de semi.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:26 schreef Charie het volgende:
Ik denk dat we de finale redden, niet omdat het allemaal zo geweldig is maar;
De mens is eenvoudig. Een liedje met sjalalieliala blijft gewoon hangen bij mensen, dat is de reden dus.
Ja, eens hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oke, ik geef het toe, ook ik ben schuldig
Ik ga er ook echt weer in gelovenDat kijkt ook leuker naar het ESF namelijk
Die man en vrouw aan het orgelquote:
Ik gun het haar zo, juist omdat ze me zo vreselijk lief lijktquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:07 schreef lezzer het volgende:
maar het is wel heel positief en vrolijk en Sieneke al helemaal. En dat zie je
Ik ben ook zo blij dat er in elk geval een oplossing is gevonden voor het orgel!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die man en vrouw aan het orgelEn yeahhh, het orgel is er bij
![]()
En ik vind het toch wel stoer hoor, dat jonge nuchtere meisje dat daar gewoon even gaat zingen straks, onze Sien![]()
In het ene artikel stond trouwens dat ze een witte broek met roze kanten top aan zou trekken, in een ander artikel las ik weer dat ze een creme broek en creme top aan gaat trekken. Ben benieuwd wat het nou wordt!quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
Sieneke zegt net bij Koffietijd dat ze heeft ontbeten met Tom van België en dat het heel gezellig is, en dat de sfeer met andere landen ook goed is.
En haar broek is champagnekleur, alles is heel glitterig en de outfit sprankelt, ik ben benieuwd
Ik heb verder amper tijd gehad deze week om tv te kijken, is er nog dagelijks wat te zien bij Boulevard of Shownieuws, of mis ik niks wat dat betreft?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:36 schreef Greys het volgende:
En ontbijten met Tom van België, wat gezelligLeuke gast. Die is net zo nuchter, rustig en vriendelijk als zij. Geen sterallures, dus dat lijkt me prettig ontbijtgezelschap voor haar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |