De opmerking is niet minder leuk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 07:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heb jij twee weken over dit grapje na moeten denken?
Nee, ik zocht iets terug en toen kwam ik deze opmerking tegen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 07:54 schreef lezzer het volgende:
Heb jij twee weken over dit grapje na moeten denken?![]()
Dat wel ja!quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:51 schreef Greys het volgende:
Ik ben in elk geval reuze blij dat het draaiorgel gewoon aanwezig is!
Lijkt me nog best leuk eigenlijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:00 schreef Greys het volgende:
En ze gaat dus een witte broek met een roze kanten topje dragen. Ben benieuwd
Is ze vast al aan het inlopen idd!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:11 schreef lezzer het volgende:
Ik dat die schoenen al bij die outfit horen.
Als iets wilt testen, is het neem ik aan of je een beetje fatsoenlijk dat podium op kunt met die schoenenquote:
Ik denk anders niet dat Sieneke het van haar dance-act moet hebben.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als iets wilt testen, is het neem ik aan of je een beetje fatsoenlijk dat podium op kunt met die schoenen
Nee, maar op je plaat gaan omdat je niet op die schoenen kan lopen op dat podium wil je al helemaal niet lijkt me.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk anders niet dat Sieneke het van haar dance-act moet hebben.
OMGquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
meneer de drummert kijkt wel een beetje raar...![]()
[ afbeelding ]
Als je zag wat voor palen Lordi destijds droeg, dan moet zo'n Bata-schoentje niet zo'n probleem zijn als je alleen het podium op- en af hoeft te lopen, wat toch niet in beeld gebracht wordt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, maar op je plaat gaan omdat je niet op die schoenen kan lopen op dat podium wil je al helemaal niet lijkt me.
Ik ben bloedserieus in een wat lossere verpakking.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:34 schreef lezzer het volgende:
Zit je nou te trollen of snap je het echt niet?
Dan is het toch niet raar dat ze die uitprobeert op die bühne?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus in een wat lossere verpakking.
Ik ga er vanuit onze vertegenwoordigster schoenen draagt die ze kan handelen en die voor die paar minuten comfortabel genoeg zijn. Zo niet, dan is dat een onverstandige keuze.
Welnee, anti-slip er onder (vaak standaard bij podiumgebruik (toneel, musical, muziek)) en klaar is Klara.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dan is het toch niet raar dat ze die uitprobeert op die bühne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |