quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik trek mij ervan terug ik kan er alleen maar boos om worden en daar heeft Peper niks aan.
Daarbij hebben wij ook wel genoeg zorgen om Rossi.
Welquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik trek mij ervan terug ik kan er alleen maar boos om worden en daar heeft Peper niks aan.
raar inderdaad van zijn baasjes.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Tsss wat klote zeg, doe je zoveel moeite en dan dit! Hun andere kat gaat tijdelijk ergens anders naar toe? Waarom tijdelijk? Ze wachten tot Peper is opgelost ofzo?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja. Ze nemen hem terug en brengen hun andere kat tijdelijk ergens anders onder.
Naar mijn inziens een foute keuze. En ik vind het naar ons toe ook eigenlijk niet kunnen. Doen wij zoveel moeite het beestje zit hier al zolang en dan nu terug nemen. Dat hadden ze eerder kunnen bedenken.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Erg lief dat je hem nog steeds een huisje wilt geven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:28 schreef Lamb het volgende:
Helaaszoals ik over de pm al zei staat mijn deur nog steeds open voor Peper mocht het kunnen. Hopelijk vind ze anders op een andere manier een fijn huisje
Nou lieverd, jij hebt je best gedaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan Peper moeilijk ontvoeren maar ik vrees idd een niet zo'n fijne oplossing.
Hun andere kat gaat tijdelijk naar familie en in die tijd proberen ze de hypotheek voor een huis rond te krijgen zodat ze meer ruimte hebben voor ze.
Bijzondere dieren he, katten. Ik vind het wel erg zielig voor Peper, het is al zo'n stresskatje en dan moet ie nu weer verhuizen en dat is waarschijnlijk ook maar tijdelijk tot ze een ander baasje hebben gevonden. Ik snap niet dat ze niet serieus op Lamb ingaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Morgen wordt hij opgehaald
En of dat hij het voelt. Hij ging net bij Fire liggen en deze liet het toe![]()
[ link | afbeelding ]
Maar waarom?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Peper krijgt waarschijnlijk geen nieuw baasje maar een s......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou dat geloof ik dan eerlijk gezegd ook weer niet, anders zouden ze dat toch wel meteen doen en niet eerst hun andere kat weer ander onderdak geven? Of denk je dat dat allemaal een leugen is en dat ze linea recta met hem naar de DA gaan? Dus niet eerst de andere kat ergens anders, dan een ander huis met meer ruimte en dan nog eens proberen? Ik vind dat op zich (dat laatste dus) niet eens zo'n stom idee namelijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Neequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:28 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:28 schreef ferrari_rood het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |