Ik hoor het graag van je, kan ik er ook nog even over slapen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:49 schreef ferrari_rood het volgende:
f_r gaat morgen even goed reageren.
Vandaag staat mijn hoofd er niet zo na. Wel pas in de avond eerder ben ik niet veel thuis.
Ze krijgen er slapeloze nachten van? Wat voor nachten zullen ze dan wel niet krijgen als ze hem een spuitje geven..?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn reactie.
Ik denk als ik goed geluisterd heb naar zijn baasjes dat ze het niet zullen goedkeuren.
Ze zeggen zelf dat ze er slapeloze nachten van hebben.
Dat vroeg ik me ook af toen ik het las.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze krijgen er slapeloze nachten van? Wat voor nachten zullen ze dan wel niet krijgen als ze hem een spuitje geven..?
wat keuren ze niet goed?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn reactie.
Ik denk als ik goed geluisterd heb naar zijn baasjes dat ze het niet zullen goedkeuren.
Ze zeggen zelf dat ze er slapeloze nachten van hebben.
De DA zegt dan dat hij prima bij een katloos-huis geplaatst kan worden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:17 schreef ferrari_rood het volgende:
volgens hun doet de DA het wel omdat ze medisch al alles geprobeerd hebben.
Dat lijkt mij dus ook. Als het probleem écht is dat hij niet tegen andere katten kan, dan kan dat gemakkelijk opgelost worden. Misschien dan niet bij Lamb maar via het asiel kunnen ze dan zorgen dat hij op een plekje komt waar hij gelukkig is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De DA zegt dan dat hij prima bij een katloos-huis geplaatst kan worden.
Ik vind het eerder absurd. Hoeveel katten worden niet herplaatst omdat ze niet gelukkig zijn bij een andere kat (of andere katten) in huis. Ontelbaar volgens mijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:22 schreef Cat22 het volgende:
Sorry dat ik het moet zeggen, maar dan vind ik euthanaseren echt een té gemakkelijke oplossing.
Hij is volledig getest op voedselallergie er is niks uitgekomen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:01 schreef Candaasje het volgende:
Hm... maar begrijp ik het goed als ik zeg dat Peper dan terug gaat naar het huis waar de ellende ooit begonnen is?
Dan is het niet fair tegenover Peper om hem juist dáár die 2 maanden te laten bewijzen dat het aan andere katten ligt; een kat heeft immers een behoorlijk goed geheugen en het is niet onrealistisch te denken dat Peper die plek associeert met andere katten/stress.
Ik zal nog eens rondkijken of ik mensen kan vinden zonder andere katten.
En F_R, denk jij dat het probleem echt bij de andere katten ligt (krabt hij echt alleen als er mot is geweest met de anderen) of lijkt hij het op elk willekeurig moment te doen? Is er ook al gekeken naar een mogelijke voedselallergie? (Onze oudste kat hier heeft vroeger veel last gehad van een voedselallergie, het dier krabte zich ook helemaal kapot en ze was erg mager)
sterkte voor vandaag (zal voor jullie ook niet makkelijk zijn)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:44 schreef ferrari_rood het volgende:
niet echt.
Maandag wordt hij opgehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |