abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85623113
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:49 schreef ferrari_rood het volgende:
f_r gaat morgen even goed reageren.
Vandaag staat mijn hoofd er niet zo na. Wel pas in de avond eerder ben ik niet veel thuis.
Ik hoor het graag van je, kan ik er ook nog even over slapen.
like spinning plates
pi_85639821
Mijn reactie.
Ik denk als ik goed geluisterd heb naar zijn baasjes dat ze het niet zullen goedkeuren.
Ze zeggen zelf dat ze er slapeloze nachten van hebben.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:38:35 #253
26092 DeWaarheid
*auw* *oef* *auw*
pi_85640458
:'(
ik ben bereid een klein bedrag te storten aan de persoon die peper kan redden
(als het bijvoorbeeld iemand is die het financieel niet aankan maar wel wilt en voldoet aan het profiel van de redder (tuin, geen katten, veel aandacht geven))
pi_85641078
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn reactie.
Ik denk als ik goed geluisterd heb naar zijn baasjes dat ze het niet zullen goedkeuren.
Ze krijgen er slapeloze nachten van? Wat voor nachten zullen ze dan wel niet krijgen als ze hem een spuitje geven..?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:20:00 #255
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85641706
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:57 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ze krijgen er slapeloze nachten van? Wat voor nachten zullen ze dan wel niet krijgen als ze hem een spuitje geven..?
Dat vroeg ik me ook af toen ik het las.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_85643311
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn reactie.
wat keuren ze niet goed?
Waar komt de opmerking: spuitje dan vandaan?
Dus hoe is dit nu te interpreteren? Begrijp ik nu iets verkeerd?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Moderator dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:27:25 #257
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_85644032
Ik snap niet waarom ze hem dan niet gewoon naar het asiel brengen zoals Redcat voorstelde, ik kan me ook niet voorstellen dat zij het een goed idee vinden dat hij een spuitje krijgt.

Ik snap er zo al niets van hoor, arme beest.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_85644174
Ik begreep dat zij het juist weer wilden proberen met Peper. En dat er van spuitjes dus eigenlijk geen sprake is?
pi_85644615
Och ik geloof er niks van dat er een DA is die een spuitje geeft terwijl er geen reden voor is :N , misschien vinden ze het leuk om F_R er mee bang te maken, snap het anders gewoon echt niet :?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_85645189
Ik snap de reactie van de baasjes van Peper ook niet. Raar verhaal en vervelend f_r dat jij er midden in zit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85651394
Ze geven Peper max 2mnd de tijd om te laten zien dat de reden van het krabben een andere kat is. Blijft hij toch kabben dan gaat hij naar de DA volgens hun doet de DA het wel omdat ze medisch al alles geprobeerd hebben.

Ik denk niet dat ze Peper bij iemand gaan plaatsen die al een kat heeft. Na mijn pleidooi van zondag waren ze nog steeds niet overstag.
pi_85651513
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:17 schreef ferrari_rood het volgende:
volgens hun doet de DA het wel omdat ze medisch al alles geprobeerd hebben.

De DA zegt dan dat hij prima bij een katloos-huis geplaatst kan worden. :)
pi_85651609
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

De DA zegt dan dat hij prima bij een katloos-huis geplaatst kan worden. :)
Dat lijkt mij dus ook. Als het probleem écht is dat hij niet tegen andere katten kan, dan kan dat gemakkelijk opgelost worden. Misschien dan niet bij Lamb maar via het asiel kunnen ze dan zorgen dat hij op een plekje komt waar hij gelukkig is.

Sorry dat ik het moet zeggen, maar dan vind ik euthanaseren echt een té gemakkelijke oplossing. Ze hebben nog lang niet alle opties geprobeerd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85651869
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:22 schreef Cat22 het volgende:

Sorry dat ik het moet zeggen, maar dan vind ik euthanaseren echt een té gemakkelijke oplossing.

Ik vind het eerder absurd. Hoeveel katten worden niet herplaatst omdat ze niet gelukkig zijn bij een andere kat (of andere katten) in huis. Ontelbaar volgens mij :)
pi_85653286
Hm... maar begrijp ik het goed als ik zeg dat Peper dan terug gaat naar het huis waar de ellende ooit begonnen is?
Dan is het niet fair tegenover Peper om hem juist dáár die 2 maanden te laten bewijzen dat het aan andere katten ligt; een kat heeft immers een behoorlijk goed geheugen en het is niet onrealistisch te denken dat Peper die plek associeert met andere katten/stress.

Ik zal nog eens rondkijken of ik mensen kan vinden zonder andere katten.

En F_R, denk jij dat het probleem echt bij de andere katten ligt (krabt hij echt alleen als er mot is geweest met de anderen) of lijkt hij het op elk willekeurig moment te doen? Is er ook al gekeken naar een mogelijke voedselallergie? (Onze oudste kat hier heeft vroeger veel last gehad van een voedselallergie, het dier krabte zich ook helemaal kapot en ze was erg mager)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:28:37 #266
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85656321
Volgens mij moeten die baasjes geëuthanaseerd worden ipv Peper. 8)7
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_85657036
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:01 schreef Candaasje het volgende:
Hm... maar begrijp ik het goed als ik zeg dat Peper dan terug gaat naar het huis waar de ellende ooit begonnen is?
Dan is het niet fair tegenover Peper om hem juist dáár die 2 maanden te laten bewijzen dat het aan andere katten ligt; een kat heeft immers een behoorlijk goed geheugen en het is niet onrealistisch te denken dat Peper die plek associeert met andere katten/stress.

Ik zal nog eens rondkijken of ik mensen kan vinden zonder andere katten.

En F_R, denk jij dat het probleem echt bij de andere katten ligt (krabt hij echt alleen als er mot is geweest met de anderen) of lijkt hij het op elk willekeurig moment te doen? Is er ook al gekeken naar een mogelijke voedselallergie? (Onze oudste kat hier heeft vroeger veel last gehad van een voedselallergie, het dier krabte zich ook helemaal kapot en ze was erg mager)
Hij is volledig getest op voedselallergie er is niks uitgekomen.
et valt wel op dat hij krabt wanneer hij zijn zin niet krijgt. Ook krabt hij volgens mij nu ook weleens omdat die plek gewoon jeukt omdat het probeert te genezen.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:58:45 #268
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_85657225
Ik vind 2 maanden ook best kort. Mijn kat kon ook niet bij andere katten (behalve zijn maatje die er altijd al bij zit) en het heeft wel iets langer geduurd voor hij helemaal van zijn stress af was. Zo verhuizing opnieuw is ook niet niets en de wonden moeten ook nog helemaal genezen. Daar bleef hij de eerste tijd ook aan krabben. Ik kan het verschil tussen krabben omdat jeuk of vanwege de stress niet zo goed zien.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_85766621
Nog een update over Peper?
pi_85776538
niet echt.
Maandag wordt hij opgehaald
pi_85780499
Shit, ik hoop iedere keer op goed nieuws voor Peper -O-
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:49:35 #272
216508 frensje
VI Hooligans
pi_85868531
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:44 schreef ferrari_rood het volgende:
niet echt.
Maandag wordt hij opgehaald
sterkte voor vandaag (zal voor jullie ook niet makkelijk zijn)
sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje
pi_85870386
Dankje.
Ik zal hem wel gaan missen. Nu ik dit typ komt hij bij me zitten.
pi_85870443
Maar wat gaat er nu dan gebeuren? Hij word opgehaald en dan enkeltje DA?
pi_85870543
Hij mag eerst nog laten zien dat hij zonder andere kat niet krabt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')