quote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef Poit het volgende:
ik ben voor
Flodder wordt een grote jongenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:47 schreef Flodder450 het volgende:
ik begin de poit-ops leuk te vinden
Niet per definitiequote:
Ja, al zijn bier en tieten niet alleen voor mannen hoor.. Ik wil best m'n biertje delenquote:
Je biertje mag je wel houden hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 19:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, al zijn bier en tieten niet alleen voor mannen hoor.. Ik wil best m'n biertje delen
Doe dan mij jou tieten maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Doe dan mij jou tieten maarDie zijn niet te koop/leen/uitgeefbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balen zegquote:Op maandag 8 februari 2010 19:56 schreef Misan het volgende:
dergelijke bier- en tietenuitspattingen worden voornamelijk veroorzaakt door te tekort aan dames in dit topicde mannelijkheid overheerst daardoor nogal
![]()
Weet trouwens waar je aan begint.. Alle mannen (incluis mijzelf) zijn bronstigquote:
Ik kan wel wat hebbenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:58 schreef Poit het volgende:
Weet trouwens waar je aan begint.. Alle mannen (incluis mijzelf) zijn bronstig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |