Dat is serieus fucked upquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:12 schreef Soempie het volgende:
Terwijl ik er extra werk aan heb en het hun schuld is. En ze blijven maar vragen of ik niet genoeg geld heb op m'n rekening: JA DAT HEB IK WEL, DOOOS!!!!!
Maar ik mag het niet overmaken en ze sturen ook geen acceptgiro.Wat waardeloos geregeld.
Oh, ik ben zo pissig dat ik maar gewoon hier begin te spuien terwijl niemand weet waar het over gaat.quote:
Er zit dus een blokkade op, door die koeien van de universiteit.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is serieus fucked up
Vraag eens hoeveel ze nou willen afschrijven en ga eens bij je bank langs om te vragen of er geen blokkade op zit.
Mijn vader heeft een keer hetzelfde gehad..met de verzekering. En ja, dat was net voor de brand
Gelukkig had 'ie het op tijd gefixt
Heb je een studentenrrekening ofzo? Ik kan op mijn normale rekening(Rabo) officieel niet rood staan, maar door een incasso kan dat wel eens gebeuren. Dan kan ik (natuurlijk) niets meer doen maar zodra mij saldo positief wordt, kan gewoon alles weer. Ook incasseren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, ik ben zo pissig dat ik maar gewoon hier begin te spuien terwijl niemand weet waar het over gaat.
Ze hebben geld van m'n rekening gehaald voor m'n stufi op m'n rekening stond. Ergens halverwege december, terwijl in de brief stond 22 december. In november ook al zoiets en nu heeft de bank een automatisch systeem dat in werking wordt gesteld als je over je limiet heen gaat. Niemand kan nu dus nog automatisch geld van m'n rekening halen.![]()
En nu gaat de universiteit me een boete geven, omdat ze het collegegeld van januari niet konden innen.
Wtf?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zit dus een blokkade op, door die koeien van de universiteit.Ik zit dus al de hele ochtend al m'n rekeningen handmatig over te schrijven en iedereen te bellen.
![]()
En de bank kan de blokkade er niet handmatig afhalen, dat doet HET SYSTEEM.
Waarom niet deze week?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:17 schreef Soempie het volgende:
Ik mag het van de universiteit volgende week komen pinnen, met de boete.
Jup, studentenrekening.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je een studentenrrekening ofzo? Ik kan op mijn normale rekening(Rabo) officieel niet rood staan, maar door een incasso kan dat wel eens gebeuren. Dan kan ik (natuurlijk) niets meer doen maar zodra mij saldo positief wordt, kan gewoon alles weer. Ook incasseren.
Omdat ze nog geen terugkoppeling hebben van hun bank wie wel en niet betaald heeft.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien eens proberen ?
De meeste bedrijven zijn niet zo moeilijk als je een normaal verhaal ophangt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:19 schreef Soempie het volgende:
Maar bij T-mobile waren ze superaardig en makkelijk, Achmea ook al, etc.
Kastje>muurquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:22 schreef Soempie het volgende:
Maar ze geven de bank de schuld en de bank zegt: 'ja, lekker makkelijk om ons de schuld te geven'.
echt he.
Ik ben bang dat ze dan dat bedrag totaal niet terug kunnen vinden en ik twee keer mag betalen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:24 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je wat je ook kunt doen? Gewoon het geld overmaken, zonder de boete. En dan volgende week langsgaan en zeggen dat je het hebt overgemaakt en dat ze de boom in kunnen met hun fout en boete.
Ja, dan denk ik: vecht dat dan met de bank uit, ipv mij een boete te geven.quote:
Je hebt toch een bankafschrift?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dan dat bedrag totaal niet terug kunnen vinden en ik twee keer mag betalen.
Mja dat is waar. Wat een debielen. Klachtenbrief.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:25 schreef Soempie het volgende:
En wat ik op het moment helemaal niet kan gebruiken is dat ze m'n collegekaart blokkeren en m'n account van BB, etc.
Dat bedoelt 'ie ook. Het is absurd dat je nu dus in de problemen bent gekomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:33 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ook een Rabo studentenrekening.
Nu moet ik er wel bij vermelden dat de Rabo een brief had gestuurd, maar ik dacht dat het gewoon een afschrift zou zijn en heb hem in een la gemikt.![]()
Mja, maar hij raadt een andere bank aan, dat gaat dus mooi niet op: ik heb dezelfde bank.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoelt 'ie ook. Het is absurd dat je nu dus in de problemen bent gekomen.
-@ ninja edit-
Ze liggen vast nog in bed.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:38 schreef mr_anonimous het volgende:Geen PS wild wakker worden met....verhaal vandaag.....
Ik ben al een paar jaar weg bij de Rabobank. Het is ook een beetje de bank van de totale willekeur, en de ervaringen zijn totaal verschillend afhankelijk van bij welk filiaal je zitquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, maar hij raadt een andere bank aan, dat gaat dus mooi niet op: ik heb dezelfde bank.
Of ze zijn nog aan het douchen.....quote:
Ik ben altijd heel tevreden geweest over de Rabo en ga zeker geen andere bank zoeken. Een andere uni is misschien nog een optie....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:38 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik ben al een paar jaar weg bij de Rabobank. Het is ook een beetje de bank van de totale willekeur, en de ervaringen zijn totaal verschillend afhankelijk van bij welk filiaal je zit
Welke uni zit je dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel tevreden geweest over de Rabo en ga zeker geen andere bank zoeken. Een andere uni is misschien nog een optie....
Nijmegen.quote:
Ciao Soempquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:43 schreef Soempie het volgende:
Ik ga sporten en daarna leren voor m'n tentamen van morgen.
Dat is niet echt naast de deur voor je....quote:
Uur reizen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is niet echt naast de deur voor je....
Misschien kun je het met airmiles voldoen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Uur reizen.
Ik krijg net een mailtje: eerste herinnering betaling collegegeldEn dat ik het over kan maken of kan pinnen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
Overmaken? whahahahaha wat lomp
Is er sprake van een boete in dat mailtje?
Ik zou lekker die decaan bellen en de boel uitleggen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Bij financiële moeilijkheden kunt u contact opnemen met een studentendecaan
En dat is weer een ander dan waar je tot nu toe mee hebt gesproken, neem ik aanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Bij financiële moeilijkheden kunt u contact opnemen met een studentendecaan
Ik geloof dat ze bedoelen dat je hem hem/ haar contact op kunt nemen als je in de shit zit.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou lekker die decaan bellen en de boel uitleggen.
Boeienquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze bedoelen dat je hem hem/ haar contact op kunt nemen als je in de shit zit.![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:04 schreef zebaz het volgende:
[advocaat van de duivel]Het probleem is dat het betalen van collegegeld in termijnen al een min of meer speciale regeling is. Eigenlijk moet het hele bedrag er op 1 september al zijn.[/advocaat van de duivel]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |