Ligt er helemaal aan in welk team je zit.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:32 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat goed speel? Ik ben op het einde één blob verf.
Slaap lekkerquote:Op maandag 8 februari 2010 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga Deadliest Catch kijken en dan snurken.
Trustequote:Op maandag 8 februari 2010 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga Deadliest Catch kijken en dan snurken.
Dat is nog altijd beter dan blauwe ballenquote:
Het één sluit het ander niet uit...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan blauwe ballen
Touche.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit...
That Must have hurt!quote:
Are You Tony Soprano? No but I Can Sing Soprano.....quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Are You Tony Soprano? No but I Can Sing Soprano.....
Wow ik wist niet dat je zulke hoge noten kon halen zonder eerst voor je noten geschoten te zijn....quote:Op maandag 8 februari 2010 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is een kennis van ons, die kan echt eng hoog zingen.
En dan zonder eerste te paintballen...
Het schijnt nog hoger te kunnen, maar dan moeten je ballen er af.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow ik wist niet dat je zulke hoge noten kon halen zonder eerst voor je noten geschoten te zijn....
Ik ben liever geen Eunuch.......quote:Op maandag 8 februari 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het schijnt nog hoger te kunnen, maar dan moeten je ballen er af.
De welbekende castraten zoals Farinelli...
quote:
And soon the moment we've all been waiting for...quote:Op maandag 8 februari 2010 23:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja het werd ineens stil.... PS zal zo wel weer komen met een nieuwe Knox adventure
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
And soon the moment we've all been waiting for...
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga ook maar eens douchen en naar bed...
De Sherlock Holmes in mij zegt dat PS blond is een geen "strawberry blonde". Verder is de dame op de foto anatomisch iets minder bedeeldquote:Op maandag 8 februari 2010 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb je nou echt een foto van PS en een van haar lovers?
Truste MadMaster![]()
creepquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Sherlock Holmes in mij zegt dat PS blond is een geen "strawberry blonde". Verder is de dame op de foto anatomisch iets minder bedeeld
/enge boodschap
Nahquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan het ook positief bekijken
Kan ik de bestelling nog afzeggen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh DS
We schijnen morgen en overmorgen weer sneeuw te krijgen
Niet waar, knmi.nl zegt dat het blijft zoals het vandaag en gisteren was, oftewel GEEN SNEEUW, of liever gewoon helemaal geen neerslag ook...Heb het helemaal gehad met dat KUTweer!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh DS
We schijnen morgen en overmorgen weer sneeuw te krijgen
Volgens mij klopt dat niet. Maargoed, we zullen het zien.quote:Volgens Telfort is de beperking juridisch gezien toegestaan. ''Dat hebben we onderzocht.''
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:59 schreef DiabloSam het volgende:
Ik denk echter wel dat we er niet heel veel jaren van verwijderd zijn. Ik zie zelfs in de horeca al heel vaak dat mensen willen pinnen en geen contant geld op zak hebben, of dat ipv dat mensen hun bier met muntjes halen dat ze met hun pinpas een chipkaart kopen om vervolgens boven hun eigen biertje te tappen ermee...
Pasjes pasjes pasjes...maar in de komende 5 jaar zeker niet!
Dat soort optimisme hoort bij de nieuwe generatie toch? De elf stedentocht komt nog, we gaan het WK winnen, die nieuwe game komt zeker weten dit jaar uit, overigens net als die nieuwe film...Mensen verwachten altijd te snel...als ik er nu even over nadenk hoort het denk ik echt bij een vd new generation problemen...Mensen hebben geen geduld meer, of een te kort lontjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Het gaat zeker komen maar zo'n overoptimistische tijdsprojectie van 5 jaar is een klassieke fout.
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:00 schreef LadyBlack het volgende:
Het is bij mij in de straat ineens vergeven van de meeuwenNormaal zie ik ze wel eens in de stad, op de vismarkt (goh
) maar nu cirkelen ze echt voor mn raam langs heel de tijd
He wat? Hoe zit het dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:10 schreef Soempie het volgende:
Aargh, de enige die moeilijk doen over het niet mogelijk zijn van de automatische afschrijving is de universiteit, terwijl het hun fout is dat er niks meer automatisch af kan worden geschreven bij me. Zorgverzekering, telefoonrekening, volleybal, noem maar op: ik kan het gewoon overmaken of ze sturen een acceptgiro. Voor het collegegeld is dit niet mogelijk en ik krijg een boete.
Nee, ik associeer het echt met de technologiesector. Daar wordt ronduit absurde verwachtingen geschept.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:09 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Dat soort optimisme hoort bij de nieuwe generatie toch? De elf stedentocht komt nog, we gaan het WK winnen, die nieuwe game komt zeker weten dit jaar uit, overigens net als die nieuwe film...Mensen verwachten altijd te snel...als ik er nu even over nadenk hoort het denk ik echt bij een vd new generation problemen...Mensen hebben geen geduld meer, of een te kort lontje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |