Ik raise met:quote:
Inderdaad. Ze hoort op het dak.quote:
There is nothing we can do.quote:
Fold.quote:
Stunts?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
Oh, hoe heette dat ene masterlijke racespel ook alweer. Zal wel zo'n twintig jaar oud zijn, maar je kon je eigen tracks bouwen en daarna uittesten.
trackmaniaquote:Op maandag 8 februari 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
Oh, hoe heette dat ene masterlijke racespel ook alweer. Zal wel zo'n twintig jaar oud zijn, maar je kon je eigen tracks bouwen en daarna uittesten.
Ja, en jij mag niet meer met de bus mee, vanwege dat laatste incidentquote:
Ja!quote:
quote:
Toevallig weet ik dat dat een ding is, hoe verder naar achter je zit in de bus, des te "cooler" je bent bij de jeugd.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heb ik dat veel gespeeld.
Dude.quote:
Welk laatste incident? En ik wil niet eens meer met de bus want auto.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en jij mag niet meer met de bus mee, vanwege dat laatste incident
Ze hebben tenminste nog respect voor de ouderenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat dat een ding is, hoe verder naar achter je zit in de bus, des te "cooler" je bent bij de jeugd.
Daroom ga ik altijd achteraan zitten, en is hun hele sociale etiquette verstoort door "die oudere yup waar ze niets tegen durven te zeggen".
ABBA schopt kont. Ik moest vroeger op de basisschool liedjes van ABBA met een Nederlandse tekst zingen.quote:
Jaloers !quote:Op maandag 8 februari 2010 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welk laatste incident? En ik wil niet eens meer met de bus want auto.
Dat.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welk laatste incident? En ik wil niet eens meer met de bus want auto.
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
ABBA schopt kont. Ik moest vroeger op de basisschool liedjes van ABBA met een Nederlandse tekst zingen.
"Kleine boskabouter, toe kom eens uit die boom. Kijk eens daar zit 'ie."
Opel Tigra?quote:
Daarom doe ik altijd Shift-Delete.quote:
Shift-Deletequote:
Waarom?quote:
Ja, we waren nog jong, he.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toch knap hoe Nederlands een nummer kan verkrachten.
Maar ABBA.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen PI's.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
http://klbsc.freeforums.org/topic-t3.html
Bij dezen, allemaal.
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
http://klbsc.freeforums.org/topic-t3.html
Bij dezen, allemaal.
Oh, in dat geval meld ik me wel even aan.quote:
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, in dat geval meld ik me wel even aan.
Heeft Lakitu gemaakt.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:37 schreef Fascination het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Knowing me knowing you.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, we waren nog jong, he.Engliesh was not so goeed. Zo kregen we toch ABBA-muziek mee, waardoor ik het nu zo waardeer. Wat is je favo nummer van hen?
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Leuke dag gehad?
Hier heb je een paar echte tieten!
[ afbeelding ]
Uiers.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Leuke dag gehad?
Hier heb je een paar echte tieten!
[ afbeelding ]
Veel plezier dan met z'n tweetjes.quote:
Whehe!quote:
Wow.quote:
Als het meezit loopt het één maand dik storm en daarna kruipt men weer terug naar waar ze vandaan kwamen.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Best wel sad
Paul heeft ook al een forum gemaakt
http://nationaalbaggerforum.proboards.com/
Als ze berichten toch in die stijl dagelijks zouden posten zou het verkeer zoveel positiever worden.quote:
Hoe is het met dat forum van Juicyhil dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als het meezit loopt het één maand dik storm en daarna kruipt men weer terug naar waar ze vandaan kwamen.
http://www.forum.juicyhil.com/quote:Op maandag 8 februari 2010 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe is het met dat forum van Juicyhil dan?
quote:FOK! is online, dus dit forum offline
Voulez vous.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Knowing me knowing you.
Does your mother know doet me nu steeds aan Johnny English denken.
Of Tessje.quote:
Je ben terug.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Best wel sad
Paul heeft ook al een forum gemaakt
http://nationaalbaggerforum.proboards.com/
Series.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zit Grey's anatomy toch vol wijze levenslessen.
google die 2 woorden.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:56 schreef Maisnon het volgende:
kan iemand mij een link naar dat voetbal forum PMen ofzo, ik wil wel eens zien hoe dat eruit ziet
Maar ze waarderen het niet als je dat post geloof ik
En Jerney, hallo!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:51 schreef Bragi het volgende:
Het enige vanuit FOK! ontstane forum dat het op zich goed doet is dat voetbalforum.
En dat waar Scandalous en Skaai en zo zitten/zaten. Crapforum. Al weet ik niet of dat vanuit FOK! is ontstaan...
Het is tijdelijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:56 schreef Lamon. het volgende:
Ik snap niet waarom mensen de moeite nemen om alles van FOK! te jatten, dan een standaard board uitzoeken en denken dat je er iets mee kunt.
Als je een echt forum in elkaar wilt zetten, heb je allereerst een betaalde server nodig, die jouw eigen software kan ondersteunen, een goede developer die weet waar ie mee bezig is, en vooral een andere insteek dan de site waar je vandaan komt.
Ik zou nooit een forum willen beheren, maar als ik er 1 zou laten maken zouden politiek, kunst, en sociologie de hoofdfora zijn, en als subfora zouden nieuwe bands, liefst Nederlands hun muziek via youtube moeten kunnen promoten, in politiek zou er ook een journalistiek subforum moeten zijn voor aankomende journalisten, en in kunst zou filmhuis en plaatselijke kunstenaars kunnen.
Maar ja, ik ben daar veeeeeeel te lui voor.
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zegt hij die Lost en HIMYM kijkt.
quote:
Afkorting van het subforum plus 'forum' googelen.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:56 schreef Maisnon het volgende:
kan iemand mij een link naar dat voetbal forum PMen ofzo, ik wil wel eens zien hoe dat eruit ziet
Maar ze waarderen het niet als je dat post geloof ik
Oh, ja.quote:
3 in totaal ja, inclusief admin.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:59 schreef Bragi het volgende:
Ook typisch aan die (al dan niet tijdelijke) fora: meer dan de helft van de users is mod.
Van de hoeveel users?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
3 in totaal ja, inclusief admin.
quote:Op maandag 8 februari 2010 20:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Niet echt, ik durf niet meer zo veel in KLB te posten aangezien ik NU AL weer on the edge sta
Er is niks mis mee om eerst een gratis board te nemen, hoor. Als je community dan groeit kun je altijd uitbreiden. Meteen een betaalde server + software is zonde van het geld als het niks wordt.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:56 schreef Lamon. het volgende:
Ik snap niet waarom mensen de moeite nemen om alles van FOK! te jatten, dan een standaard board uitzoeken en denken dat je er iets mee kunt.
Als je een echt forum in elkaar wilt zetten, heb je allereerst een betaalde server nodig, die jouw eigen software kan ondersteunen, een goede developer die weet waar ie mee bezig is, en vooral een andere insteek dan de site waar je vandaan komt.
Ik zou nooit een forum willen beheren, maar als ik er 1 zou laten maken zouden politiek, kunst, en sociologie de hoofdfora zijn, en als subfora zouden nieuwe bands, liefst Nederlands hun muziek via youtube moeten kunnen promoten, in politiek zou er ook een journalistiek subforum moeten zijn voor aankomende journalisten, en in kunst zou filmhuis en plaatselijke kunstenaars kunnen.
Maar ja, ik ben daar veeeeeeel te lui voor.
Uiteraard. Maar om gewoon te zeggen waar ik nog een niet al te geprofileerd forum in zou zien, wat niet al 1000 keer gedaan is.quote:
Niet eens. Staat in Cambridge, UK.quote:
Hoe goed de bedoelingen ook, je bent toch altijd afhankelijk van een grote stroom users. En zie die maar eens te regelen.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar om gewoon te zeggen waar ik nog een niet al te geprofileerd forum in zou zien, wat niet al 1000 keer gedaan is.
Een soort Tweakers, maar dan ipv technologie, de aspecten van de mensen en hun kwaliteiten als hoofddoel.
Nou ja, bijna 'meer dan de helft' dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |