Ik raise met:quote:
Inderdaad. Ze hoort op het dak.quote:
There is nothing we can do.quote:
Fold.quote:
Stunts?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
Oh, hoe heette dat ene masterlijke racespel ook alweer. Zal wel zo'n twintig jaar oud zijn, maar je kon je eigen tracks bouwen en daarna uittesten.
trackmaniaquote:Op maandag 8 februari 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
Oh, hoe heette dat ene masterlijke racespel ook alweer. Zal wel zo'n twintig jaar oud zijn, maar je kon je eigen tracks bouwen en daarna uittesten.
Ja, en jij mag niet meer met de bus mee, vanwege dat laatste incidentquote:
Ja!quote:
quote:
Toevallig weet ik dat dat een ding is, hoe verder naar achter je zit in de bus, des te "cooler" je bent bij de jeugd.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heb ik dat veel gespeeld.
Dude.quote:
Welk laatste incident? En ik wil niet eens meer met de bus want auto.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en jij mag niet meer met de bus mee, vanwege dat laatste incident
Ze hebben tenminste nog respect voor de ouderenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat dat een ding is, hoe verder naar achter je zit in de bus, des te "cooler" je bent bij de jeugd.
Daroom ga ik altijd achteraan zitten, en is hun hele sociale etiquette verstoort door "die oudere yup waar ze niets tegen durven te zeggen".
ABBA schopt kont. Ik moest vroeger op de basisschool liedjes van ABBA met een Nederlandse tekst zingen.quote:
Jaloers !quote:Op maandag 8 februari 2010 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welk laatste incident? En ik wil niet eens meer met de bus want auto.
Dat.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welk laatste incident? En ik wil niet eens meer met de bus want auto.
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
ABBA schopt kont. Ik moest vroeger op de basisschool liedjes van ABBA met een Nederlandse tekst zingen.
"Kleine boskabouter, toe kom eens uit die boom. Kijk eens daar zit 'ie."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |