Disney is een racistquote:Op maandag 8 februari 2010 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Holy crap, dat wicht op Nederland 1 dat over Jungle Book zit te klagen?
Ik dacht dat ik het wel gehaald had. Net niet dus, dat is balen. Vrijdag kijken of ik er 0,3 punt bij kan krijgen dat ik alsnog een voldoende hebquote:Op maandag 8 februari 2010 18:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Op zich had ik niet zo'n moeite met een slecht cijfer, als ik maar wist waarom. Is dat wat je bedoelt?
Ik duim voor je!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het wel gehaald had. Net niet dus, dat is balen. Vrijdag kijken of ik er 0,3 punt bij kan krijgen dat ik alsnog een voldoende heb.
Oh jee!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
en dat is slechts het topje van de ijsberg
Geen eens een echte negerin met dikke billen en cupmaat F-tieten.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Een zwarte frogprincess met dikke lippen
maar het is waar, probeer het niet weg te stoppen in de ver van je bed show, disney manipuleert de jonge geestjes van onze kinderen al jaren !quote:Op maandag 8 februari 2010 18:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh jee!
Samenzweringsdingen zijn een topic verderop!
Ik kan me weinig herinneren, behalve een donker gekleurd jongetje dat danst en zingt met een beer. En iets met een enge slang met grote ogen. Maar er is dus ook echt een boek van?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:08 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb jaren de Donald Duck gelezen en er niks van overgehouden.
Maar films als Jungle book slaan als een lul op een drumstel. Lees het origineel van Rudyard Kipling eens. Kippevel!
Ben ooit in mijn uppie naar de bioscoop gegaan om een Disneyfilm te kijken omdat niemand met me mee wildequote:
Disney is slecht voor je geestelijke tandglazuur: elk verhaal is alleen maar leuk.quote:
Heerlijk, Popcorn & verstand op nul en doen alsof de wereld goed isquote:Op maandag 8 februari 2010 19:12 schreef krakkemieke het volgende:
Disney is slecht voor je geestelijke tandglazuur: elk verhaal is alleen maar leuk.
Er is een boek van een schrijver die de Nobelprijs heeft gewonnen, of gewonnen zou moeten hebben.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me weinig herinneren, behalve een donker gekleurd jongetje dat danst en zingt met een beer. En iets met een enge slang met grote ogen. Maar er is dus ook echt een boek van?
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Er is een boek van een schrijver die de Nobelprijs heeft gewonnen, of gewonnen zou moeten hebben.
Klinkt wel als een goed boek dus. Toch eens lid van de plaatselijke bibliotheek worden, dan lees ik vast weer een stuk meer.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
Er is een boek van een schrijver die de Nobelprijs heeft gewonnen, of gewonnen zou moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |