Blauwe voetenquote:Op zondag 7 februari 2010 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Zeg dat![]()
[ afbeelding ]
En die poten
[ afbeelding ]
Das echt geen aanrader als je de volgende morgen aan het gas moet, echt compleet niet,quote:Op zondag 7 februari 2010 21:49 schreef golfer het volgende:
En het leger is hartstikke spannend en enerverend.
Zuipen van 's morgens vroeg tot 's avonds laat en er nog voor betaald worden ook. Althans, dat was mijn ervaring als dienstplichtige hofmeester/barman.
HOE'A!
Euhmquote:Op zondag 7 februari 2010 21:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Das echt geen aanrader als je de volgende morgen aan het gas moet, echt compleet niet,
\quote:Op zondag 7 februari 2010 21:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Das echt geen aanrader als je de volgende morgen aan het gas moet, echt compleet niet,
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoe zou dat nou komen dat ze daar zo tam zijn?
bronquote:Opmerkelijk is dat de meeste in het wild levende dieren van de Galįpagos Archipel nauwelijks bang zijn voor de mens. Waarschijnlijk hebben zij hun vluchtreactie verloren. (foto). Dit staat in scherpe tegenstelling tot het gedrag van de verwilderde huisdieren, die heel schuw zijn en alles doen om de mens te ontlopen!
Om antwoorden te krijgen moeten we daar naartoe Sun, echtquote:Op zondag 7 februari 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah.. maar waarom zijn ze die dan verloren?? Nja vind het gewoon erg wonderlijk
Neej, sorry dat bedoelde ik niet.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:54 schreef golfer het volgende:
Gasoefeningen met gasmaskers bedoelt hij w.s.
Maar die hoefde ik nooit te doen. Na mijn basisopleiding nooit meer een uniform aan en gewoon niet meer bij de parate troepen gezeten. Alleen maar lekker eten in de officiersmess en daar wat lopen bedienen en later samen met een maat een eigen onderofficiersbar gedraaid.
het zou wss niks voor je zijn, zowiezo heb ik een uitzonderings positie meegemaakt, normaal gesproken ben je echt wel vaak stoempend voorwaards aan het gaan, keizwaar bezig dingen doen, savonds is maximaal relaxen maar overdag kan het behoorlijk zwaar of geestdodent zijn.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
\
Hmm misschien moet ik er maar eens aan denken dan..lekker rustig
Okido, wanneer gaan we??quote:Op zondag 7 februari 2010 22:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om antwoorden te krijgen moeten we daar naartoe Sun, echt![]()
weltrustequote:Op zondag 7 februari 2010 22:05 schreef Windigo het volgende:
Ik ga mijn bedje in, welterusten allen!
Ik heb het vermoeden dat jullie kind Sam daar niet naartoe mee mag. Dus nog maar even wachten tot ie volwassen is en op kamers gaat.quote:
Sam kan best thuis blijven bij Thijs hoor! Neem toch aan dat Bluezz Xena ook bij jou achter laat??quote:Op zondag 7 februari 2010 22:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat jullie kind Sam daar niet naartoe mee mag. Dus nog maar even wachten tot ie volwassen is en op kamers gaat.
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam kan best thuis blijven bij Thijs hoor! Neem toch aan dat Bluezz Xena ook bij jou achter laat??
Van dat potje geld waar jij niets van af weetquote:Op zondag 7 februari 2010 22:29 schreef TAV74 het volgende:
Waar ga je dat tripje dan van betalen Son??
Dat zal een enorme pot zijn met ons uitgavenpatroonquote:Op zondag 7 februari 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Van dat potje geld waar jij niets van af weet![]()
Camera's, objectieven en Whiskyquote:Op zondag 7 februari 2010 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Waar denk je dat al mijn geld naar toe gaat
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam kan best thuis blijven bij Thijs hoor! Neem toch aan dat Bluezz Xena ook bij jou achter laat??
En de rest aan boodschappen en Carnibestquote:
Wij hebben ook al zo'n potquote:Op zondag 7 februari 2010 22:31 schreef TAV74 het volgende:
Dat zal een enorme pot zijn met ons uitgavenpatroon
Lappie op bankie en stoel. Tot we een nieuwe enorme woonbank hebbenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:35 schreef Bluezz het volgende:
Zitten jullie eigenlijk naast elkaar zoals wij? Of gewoon ieder met lappie op eigen bankie?
Ikke op de bank, Thijs op een luie stoel. Maar ik kan hem met mijn voet zo een trap gevenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:35 schreef Bluezz het volgende:
Zitten jullie eigenlijk naast elkaar zoals wij? Of gewoon ieder met lappie op eigen bankie?
Ohja! Carnibest! Moet ik morgen weer ff bestellen.. Goed dat je het zegtquote:Op zondag 7 februari 2010 22:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En de rest aan boodschappen en Carnibest
Boek jij ff? Ik ben morgen aan het werkquote:Op zondag 7 februari 2010 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja.. ik zit aan de schoolvakanties gebonden he.. Ik heb over 2 weken wel vrij..![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Ikke op de bank, Thijs op een luie stoel. Maar ik kan hem met mijn voet zo een trap geven
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Boek jij ff? Ik ben morgen aan het werk
Trusten Elf en sterkte met je eentje & catsquote:Op zondag 7 februari 2010 22:40 schreef DarkElf het volgende:
bye liefjens, ik ga zo eens naar bed met thee en een boek (en 2 katten die op t voetenend mogen) straks om half 12 weet ik of de mr veilig geland is, dan kan ik iig met een gerust hart gaan slapenNou ja tot hij even belt als hij in t hotel is, dat doet hij altijd (hoe laat of vroeg het ook is) das zo fijn elkaar nog even spreken
Ik heb dan wel vakantie, dus kan Bluezz vast wel wat regelenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer, we kunnen dan niet. Dan hebben we met onze Suzuki Swift even wat anders te doen.
Het was echt HEEL ERG! Tezz!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:26 schreef Tezz het volgende:
Ohhhhhh ik kan er nog niet over uit. Wat een avond bij de Tros zeg! Dit doen ze vast noooooooooit meer!
Mijn telefoon begint gelukkig stil te vallen (ik had tijdens de uitzending een sms-hotline met vier songfestival vriendjes) dus ik ga langzaamaan maar eens naar bedje....
Trusten!
Het was heerlijk! Was ik nog helemaal vergeten te zeggen!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:47 schreef DarkElf het volgende:
weer een nachtje aan t werk isa?
en was t eten gelukt dude?
Alcohol?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Ja, weer een suf nachtje werkenGisteren barstte het van de jongemannen (altijd alleen mannen) die met de nodige C2H5OH in hun bloed met andere mannen met C2H5OH in het bloed hadden gevochten. Interessante culturele antropologie
moest je dat nou nog een keer herhalen? wat ben jij een omhoog gevallen trut zeg. Nee, niet iedereen is even intellligent of even goed sociaal aangelegd maar dan hoef je nog niet dit soort opmerkingen te plaatsen. Echt, zolang jij wel dit soort botte opmerkingen maakt maar te laf bent om naar een meet te komen terwijl braamyo wel komt, heb ik meer respect voor hem dan voor jou....quote:Op zondag 7 februari 2010 23:35 schreef Duderella het volgende:
Braamyo, ik heb even snel teruggelezen en ik kan alleen maar zeggen dat ik het oneens ben met SOL. Ik vind je een sufkut eerste klas en wat mij betreft voeg je werkelijk geen moer toe aan de SC hier. En dat vind ik niet snel van mensen.
Maar uiteraard is het en vrije wereld etc und so weiter.
Neem aan alcohol?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Ja, weer een suf nachtje werkenGisteren barstte het van de jongemannen (altijd alleen mannen) die met de nodige C2H5OH in hun bloed met andere mannen met C2H5OH in het bloed hadden gevochten. Interessante culturele antropologie
*popcorn*quote:Op zondag 7 februari 2010 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
moest je dat nou nog een keer herhalen? wat ben jij een omhoog gevallen trut zeg. Nee, niet iedereen is even intellligent of even goed sociaal aangelegd maar dan hoef je nog niet dit soort opmerkingen te plaatsen. Echt, zolang jij wel dit soort botte opmerkingen maakt maar te laf bent om naar een meet te komen terwijl braamyo wel komt, heb ik meer respect voor hem dan voor jou....
neuh meer woorden maak ik er niet aan vuil maar ik vind het gewoon een extreem lage en botte opmerking van haar naar braamyo en that's just my 2 cents en nu ga ik lekker slapenquote:
Hoiquote:Op zondag 7 februari 2010 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Ja, alcohol natuurlijk![]()
Bitchfight tijd?
Oh!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moest je dat nou nog een keer herhalen? wat ben jij een omhoog gevallen trut zeg. Nee, niet iedereen is even intellligent of even goed sociaal aangelegd maar dan hoef je nog niet dit soort opmerkingen te plaatsen. Echt, zolang jij wel dit soort botte opmerkingen maakt maar te laf bent om naar een meet te komen terwijl braamyo wel komt, heb ik meer respect voor hem dan voor jou....
Dat moet je anders zien! De tandarts zei altijd dat het beter voor je gebit is om de zak snoep in 1x leeg te eten ipv om de 10 minuten een snoepje. Dit is net zoiets, alles in 1x is minder confronterend dan elke dag een beetje Marianne en Grad.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Wij zagen 3 minuten van het SF, ik zag yolanthe ck, vader a., marianne w., grad d. & albert w. in één shot.
Dat was écht écht teveel shahala voor mij
tis zeker de tijd van de maand ofzo?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh!![]()
Je hebt wel gelijkl eigenlijk!
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat moet je anders zien! De tandarts zei altijd dat het beter voor je gebit is om de zak snoep in 1x leeg te eten ipv om de 10 minuten een snoepje. Dit is net zoiets, alles in 1x is minder confronterend dan elke dag een beetje Marianne en Grad.
slaap lekkerquote:Op maandag 8 februari 2010 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh meer woorden maak ik er niet aan vuil maar ik vind het gewoon een extreem lage en botte opmerking van haar naar braamyo en that's just my 2 cents en nu ga ik lekker slapen
Het gradje stak me echt in de keel, Isa. Ik moest bijna naar je SEHquote:Op maandag 8 februari 2010 00:01 schreef Isabeau het volgende:
Dat moet je anders zien! De tandarts zei altijd dat het beter voor je gebit is om de zak snoep in 1x leeg te eten ipv om de 10 minuten een snoepje. Dit is net zoiets, alles in 1x is minder confronterend dan elke dag een beetje Marianne en Grad.
Die smoes gebruiken jullie (vrouwen) ook elke dag.quote:
Ik denk het.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tis zeker de tijd van de maand ofzo?
Natuurlijk heeft iedereen een mening. Nee wacht, laat me dat anders formuleren. Natuurlijk denkt iedereen een mening te hebben, maar moet je die ook altijd maar uiten? Of vind je de hype van het moment, de vrijheid van meningsuiting ook boven alles gaan.quote:
Mevrouw Wilders.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk heeft iedereen een mening. Nee wacht, laat me dat anders formuleren. Natuurlijk denkt iedereen een mening te hebben, maar moet je die ook altijd maar uiten? Of vind je de hype van het moment, de vrijheid van meningsuiting ook boven alles gaan.
Ik ben een verstandige en serieuze vrouw, dus ik kijk die pulp niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:03 schreef Bluezz het volgende:
Het gradje stak me echt in de keel, Isa. Ik moest bijna naar je SEH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ikke niet hoorquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben een verstandige en serieuze vrouw, dus ik kijk die pulp niet.Je kan toch een TV hebben en selectief kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij kijken een uur per twee weken, schat ik. Genoeg om een aantal zinnige dingen te bekijken.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
goeie is dat idd. Dat je een mening hebt houdt niet in dan je hem altijd moet ventileren... Heeft mij ook een tijd gekost om daarvan doordrongen te raken (met dank aan de mrquote:Op maandag 8 februari 2010 00:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft iedereen een mening. Nee wacht, laat me dat anders formuleren. Natuurlijk denkt iedereen een mening te hebben, maar moet je die ook altijd maar uiten? Of vind je de hype van het moment, de vrijheid van meningsuiting ook boven alles gaan.
Ik kijk nog wel eens mooie documentaires via internet, maar de tv is hier echt passé. Er wordt zo ongelofelijk veel nonsens en troep uitgezonden. Er zullen best hele hordes mensen erg blij mee zijn, maar ik wil het niet meer zien. Elke keer als ik ergens op visite ben en er wordt tv gekeken of gezapt word ik weer gesterkt in die mening. Dus ik hou het maar zo, ben er erg blij meequote:Op maandag 8 februari 2010 00:07 schreef Duderella het volgende:
Je kan toch een TV hebben en selectief kijken?
Wij kijken een uur per twee weken, schat ik. Genoeg om een aantal zinnige dingen te bekijken.
na 0.34 sec moest ik al heel hard huilenquote:Op maandag 8 februari 2010 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Isa, eat your heart out met onze inzending
Dank je welquote:Op maandag 8 februari 2010 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Isa, eat your heart out met onze inzending
Oh dat kijk ik wel ja, via UG of we nemen het op en spoelen het lekker doorquote:Op maandag 8 februari 2010 00:12 schreef Isabeau het volgende:
Dank je welNog leuke xfactor filmpjes?
Dat heb je toch zelf in de hand?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kijk nog wel eens mooie documentaires via internet, maar de tv is hier echt passé. Er wordt zo ongelofelijk veel nonsens en troep uitgezonden. Er zullen best hele hordes mensen erg blij mee zijn, maar ik wil het niet meer zien. Elke keer als ik ergens op visite ben en er wordt tv gekeken of gezapt word ik weer gesterkt in die mening. Dus ik hou het maar zo, ben er erg blij mee
Alhoewel ik het songfestival dus wel leuk vind! En dan vooral de puntentelling. Ik ben een sucker voor de puntentelling
Dat zeg ikquote:Op maandag 8 februari 2010 00:16 schreef Duderella het volgende:
Dat heb je toch zelf in de hand?
Ik snap niet waarom je je TV moet verbannen om eraan te ontkomen.Zoals gezegd kijken wij nauwelijks TV, ondanks dat we het apparaat in huis hebben. Dat dicteert onze dag toch niet?
Tuuuuuurlijkquote:Op maandag 8 februari 2010 00:12 schreef Isabeau het volgende:
Dank je welNog leuke xfactor filmpjes?
Voor jullie niet, maar voor veel mensen wel. Ik vind het heerlijk dat mijn woonkamer tv vrij is, het voelt heel fijnquote:Op maandag 8 februari 2010 00:16 schreef Duderella het volgende:
Dat heb je toch zelf in de hand?
Ik snap niet waarom je je TV moet verbannen om eraan te ontkomen.Zoals gezegd kijken wij nauwelijks TV, ondanks dat we het apparaat in huis hebben. Dat dicteert onze dag toch niet?
Jaaaaa, die kende ik al, maar ze maakt me elke keer weer vrolijkquote:
Had hem een tvgids voor zijn verjaardag gegevenquote:Op maandag 8 februari 2010 00:18 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat het is, er wordt je zoveel voorgeschoteld waar je echt niets aan hebt, niets van leert en wat niet eens echt leuk of entertainend is. Het is een soort wachten tot de tijd verstrijkt voor veel mensen, dat tv kijken. Door mijn ex heb ik deze hartgrondige hekel aan tv kijken gekregen. Hij ging rond 4-5 uur 's middags voor dat kastje zitten en kwam er niet meer achter vandaan tot hij naar bed ging. En het maakte hem niet veel uit wat er op was, alles werd bekeken. Nou ja, alles behalve wat ik nog enigszins interessant zou vindenIk heb mijn portie slechte programma's wel gehad voorlopig en zo nu en dan hoor je iets over een pareltje (zoals die uitzending van de klassen van Anne Frank) en dat zoek ik dan ook op op internet en ga dat rustig bekijken.
OMGquote:Op maandag 8 februari 2010 00:21 schreef DarkElf het volgende:
Via t linkje van Bluezz: ach gut, t arme schaap
Nou ja, daar komt mijn aversie dus domweg vandaan. Ik ben aan het inhalen, de tv-loze urenquote:Op maandag 8 februari 2010 00:22 schreef Bluezz het volgende:
Had hem een tvgids voor zijn verjaardag gegeven
Irritant he, de hele dag dat ding aan. We waren bij mijn kids in hun nieuwe huis in RW en ja hoor.. dezelfde gewoonte als zijn pa/mijn ex... de tv de hele dag aan als achtergrond behang
Ach gos ja en dat ze dan ook niet eerlijk zeggen dat ze te dik is. Dat vind ik hypocriet.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:21 schreef DarkElf het volgende:
Via t linkje van Bluezz: ach gut, t arme schaap
Daar gaat het hier niet om dudequote:Op maandag 8 februari 2010 00:24 schreef Duderella het volgende:
Ach gos ja en dat ze dan ook niet eerlijk zeggen dat ze te dik is. Dat vind ik hypocriet.
Durf dat maar eens te zeggen tegen vader aquote:Op maandag 8 februari 2010 00:24 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, dat songfestivalliedje, weet je zeker dat dat van 2010 is?
Kansloos!
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:24 schreef Duderella het volgende:
Ach gos ja en dat ze dan ook niet eerlijk zeggen dat ze te dik is. Dat vind ik hypocriet.
Het lijkt me wel een heel lief en simpel meisjequote:
Ik moest ook even lachen, jouw schuld dusquote:Op maandag 8 februari 2010 00:27 schreef DarkElf het volgende:
vind dat meisje echt zielig.:{
dat heb ik wel tegen, ook al moet ik er heus wel om lachen hoor als ik t zie toevallig, al die 'talentenshows' zijn min of meer freak shows (zeker de audities) maar er zitten zoveel mensen bij die eigenlijk tegen zichzelf beschermt moeten worden.. (das mijn barmhartigheid die dan even de kop opsteekt als ik erom moet lachen, dan krijg ik van mezelf op mijn kop)
En wat te zeggen van je eigenste nachtegaaltje he he hequote:Op maandag 8 februari 2010 00:28 schreef golfer het volgende:
Suzan Boyle was ook niet mager en Pol Pot (ofzo) ook niet.
Het filmpje dat ik zag zag er uit als een tros op volle toeren oid uit de jaren '80quote:Op maandag 8 februari 2010 00:28 schreef Bluezz het volgende:
Durf dat maar eens te zeggen tegen vader a
Piep, zei de muis...quote:Op maandag 8 februari 2010 00:29 schreef Bluezz het volgende:
En wat te zeggen van je eigenste nachtegaaltje he he he![]()
Tsja, als je een dijk van een stem hebt hoeft dat geen enkel obstakel te zijn uiteraard. Maar haar stem is op zijn zachtst gezegd niet erg geschikt voor publiek gehoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:24 schreef Duderella het volgende:
Oh, sorryquote:Op maandag 8 februari 2010 00:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moest ook even lachen, jouw schuld dus![]()
Ik geloof dat ik middels mijn belastinggeld die omroepen al steunquote:Op maandag 8 februari 2010 00:30 schreef Duderella het volgende:
@Isa: vind je het dan ook niet belangrijk om omroepen als bijvoorbeeld de VPRO te steunen? Je kunt dan leuk op internet je programma's bekijken, maar de diversiteit in omroepland heeft dan niet zo veel aan jou.
zo cutequote:Op maandag 8 februari 2010 00:32 schreef Bluezz het volgende:
Voor het slapen gaan laat ik jullie ook nog even smelten, ik heb vanmiddag zitten cammen met 2 knapperts
Het omagluren der moderne tijdquote:Op maandag 8 februari 2010 00:32 schreef Bluezz het volgende:
Voor het slapen gaan laat ik jullie ook nog even smelten, ik heb vanmiddag zitten cammen met 2 knapperts
Nogalquote:Op maandag 8 februari 2010 00:33 schreef DarkElf het volgende:
zo cutedaar smelt je moeder/omahartje vast van he?
Kun je denken.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik middels mijn belastinggeld die omroepen al steunMijn kabelgeld ging toch voornamelijk naar de kabelmaatschappij zelf.
Zeg, hou eens op met die foto's of plaats er op zijn minst een waarschuwing bij zoals 'Ongeschikt voor onvrijwillig kinderloze vrouwen in hun fertiele levensfase'quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:36 schreef golfer het volgende:
Ik ga ook even Opagluren.![]()
Morgenochtend weer aan den arbeid.
Kijk en luistergeld is afgeschaft en bij de belastinginning ingekomen. Althans dat is mij ooit verteld.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:36 schreef Duderella het volgende:
Kun je denken.
En je betaalt trouwens geen kabelgeld meer.
Slaap lekker, golfer en Bluezzquote:Op maandag 8 februari 2010 00:36 schreef golfer het volgende:
Ik ga ook even Omagluren.![]()
Morgenochtend weer aan den arbeid.
Sorryquote:Op maandag 8 februari 2010 00:36 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, hou eens op met die foto's of plaats er op zijn minst een waarschuwing bij zoals 'Ongeschikt voor onvrijwillig kinderloze vrouwen in hun fertiele levensfase'
Mijns inziens is die jongeman veel te groot om nog een speen te krijgen aangeboden van moedersquote:Op maandag 8 februari 2010 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Sorry
Als ik naar die 2 zit te kijken heb ik wel het gevoel in een soort 'loop' te zitten![]()
Gisteren nog zat ik met die vader op schoot zo'n speentje in zijn bakkesje te douwen![]()
Slaap lekker!quote:Op maandag 8 februari 2010 00:39 schreef Bluezz het volgende:
Werkze Isa en slaapze voor alle andere gluurfans
Wat is een verschrikkelijke plek?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:40 schreef Duderella het volgende:
Wat een verschrikelijke plek.
ze heeft inderdaad gelijk! Wat een nare reactie van jou zeg, bah! Wat is jouw constructieve bijdrage hier dan helemaal? Een beetje venijnige woorden hier neer pennen? Ik ben ook niet heilig, maar iemand zo de grond in boren die je niet kent??? You go girl, had dan beter in rusland geblevenquote:Op maandag 8 februari 2010 00:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh!![]()
Je hebt wel gelijk eigenlijk!
en je gaat nog even door ook en dan memo een compliment geven dat ze tegen jou durft in te gaanquote:Op maandag 8 februari 2010 00:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik denk het.![]()
En ik vind Braamyo nog altijd een lamme zak.
Maar MeMo sśperstoer dat ze er wat van zei.
Vrouwen, je ken beter kippen houwequote:Op maandag 8 februari 2010 06:14 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenTaartgevechten?
Wat hebi k gemist gisteravond
Succes Tezzquote:Op maandag 8 februari 2010 08:09 schreef Tezz het volgende:
Zo, even alle songfestival persberichten gelezen en nu snel naar het werk! Fijne dag iedereen!
Da's niks nieuwsquote:Op maandag 8 februari 2010 06:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vrouwen, je ken beter kippen houwe
Mannen, je kan beter varrekens houwe. Schoner én beter op de voedenquote:Op maandag 8 februari 2010 06:43 schreef kaasplankje het volgende:
Vrouwen, je ken beter kippen houwe
Als je wilt dat er iets gebeurd, kan je beter een foto van je tieten posten. Krijg je tenminste echte actiequote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en een kusjekroel voor Memo want die was stoer, voor Dude want ze gaf toe dat ze zich als een trut gedroegEn MeMo een compliment gaf voor het daadkrachtig optreden
En een schouderklopjebeuk voor onze huis-tuin en keuken soldaat omdat ie een lading stront over zich heen kreeg. HOE'A!
Oh en ook kusjekroel voor de restom wat voor reden dan ook
Hier moet ik het toch nog even heel erg mee eens zijn. Is ook wel echt een tijdsbeeld dat je gewoon met stalen smoel een mening hebt over zaken waar je gewoon echt in de verste verste helemaal niets van weet. Zie het gemiddelde nieuwssite waar mensen kunnen reagerenquote:Op maandag 8 februari 2010 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ikke niet hoorIk ben enorm tegen de ongebreidelde vrijheid van onwetende en intolerante meningsuiting. De wereld zou een stuk mooier zijn als een heleboel mensen gewoon niets zeiden
Dat moet ik ook, maar ik heb zoooo geen zin! Ik moet ook naar het dorp, maar het is wel ijsberekoud zeg.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:38 schreef Windigo het volgende:
Ik moest maar eens gaan douchen en opruimen enzo zodat ik me weer als een sociaal aangepast wezen kan voordoen..
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je wilt dat er iets gebeurd, kan je beter een foto van je tieten posten. Krijg je tenminste echte actie
\quote:Op maandag 8 februari 2010 10:07 schreef freecell het volgende:
Zo, keuken netjes, was in de machine, was van boven naar beneden....
*uitpuft*
en soms is het zo simpel om je kind blij te maken
DruivenPitloze witte druiven (gehalveerd, anders beetje eng) klein bakje vol, zeker 15 minuten héél gelukkig
Leuk!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:07 schreef freecell het volgende:
*uitpuft*
DruivenPitloze witte druiven (gehalveerd, anders beetje eng) klein bakje vol, zeker 15 minuten héél gelukkig
izzookquote:
Druifjes zijn dan ook heel lekkerquote:Op maandag 8 februari 2010 10:07 schreef freecell het volgende:
*uitpuft*
quote:Op maandag 8 februari 2010 04:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ze heeft inderdaad gelijk! Wat een nare reactie van jou zeg, bah! Wat is jouw constructieve bijdrage hier dan helemaal? Een beetje venijnige woorden hier neer pennen? Ik ben ook niet heilig, maar iemand zo de grond in boren die je niet kent??? You go girl, had dan beter in rusland gebleven
Ik hoorde laatst dat je in een goelag waardevolle werkervaring op kan doenquote:Op maandag 8 februari 2010 10:30 schreef Duderella het volgende:
![]()
Oh hemel.![]()
Alsof die Russen me hebben willen.
Ik zal een solliciteren.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat je in een goelag waardevolle werkervaring op kan doen
Nee Dude, was een garpje. En SOL is een drama-del
Ik ga slapen
Nouja, dat vond je ook al van DH, dus je knopje wordt wel snel omgezet.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:35 schreef Duderella het volgende:
Braamyo, ik heb even snel teruggelezen en ik kan alleen maar zeggen dat ik het oneens ben met SOL. Ik vind je een sufkut eerste klas en wat mij betreft voeg je werkelijk geen moer toe aan de SC hier. En dat vind ik niet snel van mensen.
Maar uiteraard is het en vrije wereld etc und so weiter.
Holy crap Memo, ik las het bovenstaande met jouw boos kijkende ogen erbij en ik heb met knikkende knieėn onder mijn bureau gezeten totdat de screensaver aansprong en ik weer naar boven durfde te komen.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Eens!! Ik ben ook tegen referenda, overigens.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ikke niet hoorIk ben enorm tegen de ongebreidelde vrijheid van onwetende en intolerante meningsuiting. De wereld zou een stuk mooier zijn als een heleboel mensen gewoon niets zeiden
Love themquote:Op maandag 8 februari 2010 10:59 schreef Duderella het volgende:
Zo zo stereo, niet te veel huistuinenkeukenpsychologieboekjes lezen hoor.
Dat is te merken!quote:Op maandag 8 februari 2010 10:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Love them
De rest van mijn wijsheden haal ik altijd uit de laatste 'wat hebben we deze aflevering geleerd' scenes van de series die ik op TV kijk.![]()
Nee nee, het punt is dat ik denk dat je er altijd rekening mee moet houden dat je er gigantisch naast zit, en dat je dus beter iemand niet enorm bot de grond in kan stampen gebaseerd op je eigen interpretatie. Maar dat betekent natuurlijk niet dat men geen beelden van elkaar heeft.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is te merken!![]()
Mooi ook hoe je concludeert dat je geen conclusies kan trekken op basis van internet, maar wel even uiteenzet hoe ik en mijn relatie zo ongeveer in elkaar zitten.
Machtig mooi vind ik dat soort dingen altijd.Daarom hou ik zo van dit gepiel in de SC.
![]()
Hahaquote:Op maandag 8 februari 2010 11:06 schreef freecell het volgende:
D_H ook alIk dacht dat ik de enige was aan wie dude een schurft heeft
Volledig mee eens. Beeld je eens in: eisers uit de Rijdende Rechter die na een fikse ruzie over het krakende tuinhek van de buurman gaan meebeslissen over wereldwijde complexe problemenquote:Op maandag 8 februari 2010 11:06 schreef freecell het volgende:
Zolang zoveel mensen in dit land SBS6 kijken ben ik ook tegen referenda
Nou, aan jou wel het meeste inderdaad. Daarna Braamyo en dįn pas D_H hoor!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:06 schreef freecell het volgende:
The horror!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:14 schreef Stereotomy het volgende:
Kunnen we ergens nog een rondneukende hockeyende christen die in het leger zit opduikelen?
Huub! Van de Dijk! Goeie gast hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 09:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou, goeiemorgen allemaalIk ga slapen
Thuis, want mama had de auto nodig. En dan ga ik naar het huis van Kaas want ik ga vanavond met mijn schoonzus
naar een of ander muziek- en gedichtending van een meneer van der Lubbe (?) die in een Nederlandse band (?) zingt ofzo?
Ik zou niet durven sun!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Huub! Van de Dijk! Goeie gast hoorhave fun alvast ende zo..
Pfew teruglezende was ik hier gister net op tijd weg! Had geen zin in taart in mijn haar![]()
Ach en iedereen heeft wel eens een botte bui toch? Me incl.![]()
Vind het dus opvallend dat de mensen die dat zelf ook wel eens hebben hier, het hardste moord en brand schreeuwen![]()
![]()
Leven en laten leven ende zo.. [/MahatmaGhandimodus]
Verder zijn jullie allemaal even lief! En waag het niet mij tegen te spreken![]()
Dude heeft aan iedereen een hekelquote:Op maandag 8 februari 2010 11:06 schreef freecell het volgende:
En terechtquote:Op maandag 8 februari 2010 11:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dude heeft aan iedereen een hekel
Een Israelische legerdame die hockey'tquote:Op maandag 8 februari 2010 11:14 schreef Stereotomy het volgende:
Kunnen we ergens nog een rondneukende hockeyende christen die in het leger zit opduikelen?
dan zou je eerst wat moeten zeggen waar ik het niet mee eens zou zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 11:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Verder zijn jullie allemaal even lief! En waag het niet mij tegen te spreken![]()
Israėlische legerdamesquote:Op maandag 8 februari 2010 11:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Een Israelische legerdame die hockey't
ik stem voor!
+1 (al was het alleen om dude geen ongelijk te gevenquote:Op maandag 8 februari 2010 11:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Een Israelische legerdame die hockey't
ik stem voor!
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Holy crap Memo, ik las het bovenstaande met jouw boos kijkende ogen erbij en ik heb met knikkende knieėn onder mijn bureau gezeten totdat de screensaver aansprong en ik weer naar boven durfde te komen.![]()
![]()
[..]
WHZquote:
Nicequote:Op maandag 8 februari 2010 12:46 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pics*wrruf*
En Marlies is zeker omdat je *niet* wil dat mensen naar je kijken huh.quote:
Nietwaarquote:
Ben there, done that.quote:
hubba hubbaquote:Op maandag 8 februari 2010 12:46 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pics*wrruf*
Als je nog vaker zo opschept geloof ik je niet meer hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 13:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben there, done that.
Oh, goedenmiddag trouwens. Leuk om alles weer even terug te lezen.
Is geen opscheppen. Ik ben nou eenmaal wat ouder en meer ervaren dan de meesten hier en heb in 1974-1975 een relatie met een Israelische gehad.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:23 schreef Windigo het volgende:
Als je nog vaker zo opschept geloof ik je niet meer hoor
Voor of na christus, golfer?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Is geen opscheppen. Ik ben nou eenmaal wat ouder en meer ervaren dan de meesten hier en heb in 1974-1975 een relatie met een Israelische gehad.
Metusalem.quote:
Waar heb je nog géén relatie mee gehad?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Is geen opscheppen. Ik ben nou eenmaal wat ouder en meer ervaren dan de meesten hier en heb in 1974-1975 een relatie met een Israelische gehad.
Er ontbreekt nog een negerin met cup F op het lijstje.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:49 schreef Windigo het volgende:
Waar heb je nog géén relatie mee gehad?
Wat niet is, kan nog komenquote:Op maandag 8 februari 2010 14:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Er ontbreekt nog een negerin met cup F op het lijstje.
nice! en dat hoofd schijnt wel iets minder te kunnen maat meestal heb je t of nietquote:Op maandag 8 februari 2010 15:04 schreef ColdFeet het volgende:
DE, Meneer heeft voor mij een Forerunner gekocht
[ afbeelding ]
Eens zien of je minder rood aanloopt als je op hartslag traint
Ik weet dat je t niet aan mij vroeg, maar ik reageer toch want ik ben sinds kort ook alleen en nog steeds op mijn cursus na werkzoekend.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
Kom jij de dagen een beetje door, zo in je eentje? Ik vind de dag doorkomen niet zo erg als ik alleen ben, alleen in je eentje eten is saai
wat mooi dat hij op hun eigen terrein begraven mag wordenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
We kregen hele leuke foto's gemaild van toen hij jong/student wasMet zo'n dikke bril. Afijn: in ZA mag je nog op eigen terrein begraven; hij wordt donderdag begraven op de farm. Prachtig is het daar!
Kom jij de dagen een beetje door, zo in je eentje? Ik vind de dag doorkomen niet zo erg als ik alleen ben, alleen in je eentje eten is saai
Wat is er stom aan voor jezelf koken dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
En voor mezelf koken is ook stom dus ik doe niet zo moeilijk maar eet wel gezond![]()
Vind het niet extreem stom hoor, maar wel een stuk minder leuk dan om t voor zijn tweetjes of meerdere mensen te doen... Tis meer dat ik voor mezelf de tijd er voor niet wil nemen (doe t wel hoor).quote:Op maandag 8 februari 2010 15:25 schreef Windigo het volgende:
[..]
Wat is er stom aan voor jezelf koken dan?
Als vrijgezelle, werkloze studerende alternatievo in een antikraakpand stel ik het al zonder oven, dus zeker zonder vaatwasserquote:Op maandag 8 februari 2010 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
Windigo, misschien is het ook niet zozeer het koken als wel de afwas. Daar heb ik echt een hekel aanMaar misschien heb jij een vaatwasser? en ik vind eenpersoonsporties lastig. Maar dat is misschien ook een kwestie van wennen; ik heb leren koken voor groepen van 4-6. Voor twee lukt inmiddels ook wel.
Een heleboel mensen zouden minder mening moeten hebben ook al schijnt het belangrijk te zijn tegenwoordig om een zo duidelijk mogelijke mening te hebben en dat is mijn meningquote:Op maandag 8 februari 2010 09:38 schreef TAV74 het volgende:
Hier moet ik het toch nog even heel erg mee eens zijn. Is ook wel echt een tijdsbeeld dat je gewoon met stalen smoel een mening hebt over zaken waar je gewoon echt in de verste verste helemaal niets van weet. Zie het gemiddelde nieuwssite waar mensen kunnen reageren![]()
Zeker net zo erg zijn mensen die denken dat je heel goed bezig bent als je alles wat je denkt ook maar direct uitspreekt. Mijn ex was ook zo'n psychopaat die overal (en vooral over iedereen) een totaal ondoordachte, hypocriete en totaal onwetende mening had en vond dat het erg goed was dat ze die er uitbraakte omdat ze dan zo eerlijk was![]()
Een nogal egocentrische gedachte naar mijn bescheiden mening, je zou je op zijn minst kunnen afvragen wat jou mening op zo'n moment toevoegt en of dat enigszins in verhouding staat met de schade die je aanricht.
En trouwens: maandagochtend
Er zijn heel veel mensen die dit roepen, maar het niet mogen stemmen geldt altijd voor anderen en niet voor henzelf. En daar zit ook het grote gevaar, want wie bepaalt wat goed genoeg is? En waarom zou iemand met minder ''kennis'' geen recht hebben zich uit te spreken op basis van zijn of haar gevoel? Zij moeten hier toch ook leven? Of is hun vrijheid en levensplezier minder waard omdat zij minder kennis hebben?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, ik ben eigenlijk ook niet zo voor democratie omdat ik denk dat het volk in doorsnee te onwetend is om de mensen te kunnen kiezen die ons land besturen en te snel op gevoel kiezen en niet op rationele gronden.
Ze hebben wel recht van spreken, omdat hun mening en wensen ook gehoord en indien mogelijk gerespecteerd dienen te worden. Alleen zijn de gedachten van mensen met minder kennis soms wat kortzichtiger. Tot een punt waar het maarschappelijk belang in het geding komt.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:58 schreef Windigo het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die dit roepen, maar het niet mogen stemmen geldt altijd voor anderen en niet voor henzelf. En daar zit ook het grote gevaar, want wie bepaalt wat goed genoeg is? En waarom zou iemand met minder ''kennis'' geen recht hebben zich uit te spreken op basis van zijn of haar gevoel? Zij moeten hier toch ook leven? Of is hun vrijheid en levensplezier minder waard omdat zij minder kennis hebben?
Ik vind dit altijd maar een enge gedachte..
Ik ben dan weer wel 100% voor democratie, maar dan wel indirect zoals in ons land. Vertegenwoordigers kiezen die 4 jaar lang het werk doen.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, ik ben eigenlijk ook niet zo voor democratie omdat ik denk dat het volk in doorsnee te onwetend is om de mensen te kunnen kiezen die ons land besturen en te snel op gevoel kiezen en niet op rationele gronden. Ik heb dan weer totaal geen verstand van politiek en dergelijke om een mening te hebben over wat dan wel een goede regeringsvorm is, maar daar zijn vast ook al hele boeken over geschreven door mensen die dat wel hebben.
Een heleboel mensen zouden om te beginnen eens na moeten denken over de manier waarop ze die mening uiten ook.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een heleboel mensen zouden minder mening moeten hebben ook al schijnt het belangrijk te zijn tegenwoordig om een zo duidelijk mogelijke mening te hebben en dat is mijn mening![]()
Hey, ik ben eigenlijk ook niet zo voor democratie omdat ik denk dat het volk in doorsnee te onwetend is om de mensen te kunnen kiezen die ons land besturen en te snel op gevoel kiezen en niet op rationele gronden. Ik heb dan weer totaal geen verstand van politiek en dergelijke om een mening te hebben over wat dan wel een goede regeringsvorm is, maar daar zijn vast ook al hele boeken over geschreven door mensen die dat wel hebben.
Een enorm gebrek aan fatsoen en respect onder de huidige jeugt, uitzonderingen daargelaten.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een heleboel mensen zouden om te beginnen eens na moeten denken over de manier waarop ze die mening uiten ook.
En er was een beroemde meneer die democratie de minste slechte regeringsvorm vond. Natuurlijk ben ik zijn naam kwijt, maar dat is de leeftijd.
ik ben echt geen taalfoutnazi maar soms moet ik even hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 16:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Een enorm gebrek aan fatsoen en respect onder de huidige jeugt, uitzonderingen daargelaten.
Dat was Winston Churchill: "Democratie is de ergste manier van regeren, op alle andere manieren die al geprobeerd zijn na dan."quote:Op maandag 8 februari 2010 16:17 schreef krakkemieke het volgende:
En er was een beroemde meneer die democratie de minste slechte regeringsvorm vond. Natuurlijk ben ik zijn naam kwijt, maar dat is de leeftijd.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was Winston Churchill: "Democratie is de ergste manier van regeren, op alle andere manieren die al geprobeerd zijn na dan."
Maar ook van hem was deze: "Het beste argument tegen democratie is een conversatie van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde"
Tis dat ie dood ķs, anders had ik gezworen dat ie mijn zus gesproken had.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:31 schreef golfer het volgende:
Dat was Winston Churchill: "Democratie is de ergste manier van regeren, op alle andere manieren die al geprobeerd zijn na dan."
Maar ook van hem was deze: "Het beste argument tegen democratie is een conversatie van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde"
Door al jouw verhalen ben ik daar eigenlijk wel heel benieuwd naar gewordenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tis dat ie dood ķs, anders had ik gezworen dat ie mijn zus gesproken had.
je evil twin?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tis dat ie dood ķs, anders had ik gezworen dat ie mijn zus gesproken had.
Dat niet stemmen geldt ook voor mij, want als ik ergens geen verstand van heb dan is het wel een land besturenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:58 schreef Windigo het volgende:
Er zijn heel veel mensen die dit roepen, maar het niet mogen stemmen geldt altijd voor anderen en niet voor henzelf. En daar zit ook het grote gevaar, want wie bepaalt wat goed genoeg is? En waarom zou iemand met minder ''kennis'' geen recht hebben zich uit te spreken op basis van zijn of haar gevoel? Zij moeten hier toch ook leven? Of is hun vrijheid en levensplezier minder waard omdat zij minder kennis hebben?
Ik vind dit altijd maar een enge gedachte..
laten we dan of iedereen laten stemmen of gewoon ieders stemrecht afpakken dan, want die wel en die niet is zo een elitair geneuzelquote:Op maandag 8 februari 2010 16:45 schreef borisz het volgende:
Iedereen die op Wilders wilt stemmen moet eigenlijk het stemrecht van afgenomen worden
Nou dan ben jij in ieder geval wel eerlijk, maar de meeste mensen zijn dat nietquote:Op maandag 8 februari 2010 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat niet stemmen geldt ook voor mij, want als ik ergens geen verstand van heb dan is het wel een land besturen
Ik ken ook geen betere regeringsvorm dan democratie, maar misschien is elke regeringsvorm wel bar slecht. Of je moet het getroffen hebben met altruistische professionals die precies weten waar ze het over hebben en altijd het goede doen. Maar mensen zijn nou eenmaal niet perfect.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:48 schreef Windigo het volgende:
Nou dan ben jij in ieder geval wel eerlijk, maar de meeste mensen zijn dat niet
Ik heb liever dat iedereen macht mag hebben, dan alleen een selecte groep..dat gaat altijd fout.
Ik heb eens een sf-boek gelezen, waarin de wereld-president door de computer werd gekozen uit mensen die niet wilden regeren. Dat leek me wel mooi.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken ook geen betere regeringsvorm dan democratie, maar misschien is elke regeringsvorm wel bar slecht. Of je moet het getroffen hebben met altruistische professionals die precies weten waar ze het over hebben en altijd het goede doen. Maar mensen zijn nou eenmaal niet perfect.
Ik las een paar dagen geleden een geinig citaat waarin zoiets stond als dat de mensen die de macht hebben meestal de minst geschikte mensen zijn om de macht te hebben omdat mensen die wel geschikt zouden zijn die macht niet eens willen hebben.
Ik bedacht me gisteren nog dat zoiets als stemwijzer eigenlijk alleen maar ideeen en plannen vertegenwoordigt en niets zegt over de werkelijke haalbaarheid er van en niets zegt over de daadkracht en eigenschappen van de mensen die die plannen dan moeten gaan uitvoeren. Maar goed, het is een houvast als je dan toch moet gaan stemmen.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
Heb PvdA stemadvies gekregen voor mijn gemeente. Van stemwijzer.nl
Die schrijver heeft dat citaat zeker ook gelezenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:55 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb eens een sf-boek gelezen, waarin de wereld-president door de computer werd gekozen uit mensen die niet wilden regeren. Dat leek me wel mooi.
Dat klopt.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteren nog dat zoiets als stemwijzer eigenlijk alleen maar ideeen en plannen vertegenwoordigt en niets zegt over de werkelijke haalbaarheid er van en niets zegt over de daadkracht en eigenschappen van de mensen die die plannen dan moeten gaan uitvoeren. Maar goed, het is een houvast als je dan toch moet gaan stemmen.
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
Dat klopt.Maar zonder de stemwijzer had ik helemaal geen idee waar welke mensen voor wat stonden.
Misschien komt er ook nog een competentiewijzer.nl/politici ofzo.
Volgens mij loopt het daar vaak mis: de plannen zijn misschien wel goed, maar vervolgens moeten er allerlei compromissen worden gesloten.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteren nog dat zoiets als stemwijzer eigenlijk alleen maar ideeen en plannen vertegenwoordigt en niets zegt over de werkelijke haalbaarheid er van en niets zegt over de daadkracht en eigenschappen van de mensen die die plannen dan moeten gaan uitvoeren. Maar goed, het is een houvast als je dan toch moet gaan stemmen.
Ja, zo werkt democratie. Niemand krijgt echt zijn of haar zin en ondertussen komt er een halfbakken oplossing waar eigenlijk niemand blij mee isquote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij loopt het daar vaak mis: de plannen zijn misschien wel goed, maar vervolgens moeten er allerlei compromissen worden gesloten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ali_Lazrakquote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijnZoiets als: "Meneer Bakker riep bij de vorige verkiezingen x, y en z en heeft geen enkel punt kunnen waarmaken"
Stemwijzer heeft niets te melden over Bloemendaal en als ze dat al hadden dan doet mijn eigen partij niet eens mee in deze gemeente.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
Heb PvdA stemadvies gekregen voor mijn gemeente. Van stemwijzer.nl
Een soort lijst met verkiezings-afraders. Misschien wel een ideequote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijnZoiets als: "Meneer Bakker riep bij de vorige verkiezingen x, y en z en heeft geen enkel punt kunnen waarmaken"
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ali_Lazrak
Ali Lazrak is een leuke. Afgesplitst van de SP omdat hij z'n salaris niet wilde afstaan, en vervolgens 70% van de tijd afwezig zijn, en lekker frauderen met geld!
Niet als je ook bier uit blik drinkt!!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:02 schreef krakkemieke het volgende:
Mag ik trouwens nog wel stemmen? Ik kijk sbs6 en eet vanavond speklapjes.
Eet smakelijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:03 schreef Windigo het volgende:
Ik ga er vandoor, ik ga uit eten met de gewonnen dinnercheque!
Kom later vanavond wel verslag uitbrengen
eet smakelijk en have funquote:Op maandag 8 februari 2010 17:03 schreef Windigo het volgende:
Deels wel met je eens. Anderzijds: als ik gewoon eerlijk ben acht ik sommige mensen echt wel meer in staat om weloverwogen een stem uit te brengen dan anderen.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
want die wel en die niet is zo een elitair geneuzel
smakelijk, ik ga ook ff ''lekker'' naar de eetzaalquote:Op maandag 8 februari 2010 17:03 schreef Windigo het volgende:
moeilijk punt, kom je nooit uitquote:Op maandag 8 februari 2010 17:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Deels wel met je eens. Anderzijds: als ik gewoon eerlijk ben vind ik sommige mensen echt wel meer capabel om weloverwogen een stem uit te brengen dan anderen.
Precies, daarom ben ik ook voor indirecte democratie. Best mogelijke optie die ik kan verzinnen.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies, daarom ben ik ook voor indirecte democratie. Minst slechte optie die ik kan verzinnen. Om met Churchill te spreken.........![]()
ROFL!quote:
Dus dat zeiden mij moeder en ik niet D-H.quote:
Op zich had ik niet zo'n moeite met een slecht cijfer, als ik maar wist waarom. Is dat wat je bedoelt?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:21 schreef borisz het volgende:5,2 voor wetenschapsleer. Vrijdag maar langs de inzage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |