Blauwe voetenquote:Op zondag 7 februari 2010 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Zeg dat![]()
[ afbeelding ]
En die poten
[ afbeelding ]
Das echt geen aanrader als je de volgende morgen aan het gas moet, echt compleet niet,quote:Op zondag 7 februari 2010 21:49 schreef golfer het volgende:
En het leger is hartstikke spannend en enerverend.
Zuipen van 's morgens vroeg tot 's avonds laat en er nog voor betaald worden ook. Althans, dat was mijn ervaring als dienstplichtige hofmeester/barman.
HOE'A!
Euhmquote:Op zondag 7 februari 2010 21:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Das echt geen aanrader als je de volgende morgen aan het gas moet, echt compleet niet,
\quote:Op zondag 7 februari 2010 21:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Das echt geen aanrader als je de volgende morgen aan het gas moet, echt compleet niet,
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoe zou dat nou komen dat ze daar zo tam zijn?
bronquote:Opmerkelijk is dat de meeste in het wild levende dieren van de Galįpagos Archipel nauwelijks bang zijn voor de mens. Waarschijnlijk hebben zij hun vluchtreactie verloren. (foto). Dit staat in scherpe tegenstelling tot het gedrag van de verwilderde huisdieren, die heel schuw zijn en alles doen om de mens te ontlopen!
Om antwoorden te krijgen moeten we daar naartoe Sun, echtquote:Op zondag 7 februari 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah.. maar waarom zijn ze die dan verloren?? Nja vind het gewoon erg wonderlijk
Neej, sorry dat bedoelde ik niet.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:54 schreef golfer het volgende:
Gasoefeningen met gasmaskers bedoelt hij w.s.
Maar die hoefde ik nooit te doen. Na mijn basisopleiding nooit meer een uniform aan en gewoon niet meer bij de parate troepen gezeten. Alleen maar lekker eten in de officiersmess en daar wat lopen bedienen en later samen met een maat een eigen onderofficiersbar gedraaid.
het zou wss niks voor je zijn, zowiezo heb ik een uitzonderings positie meegemaakt, normaal gesproken ben je echt wel vaak stoempend voorwaards aan het gaan, keizwaar bezig dingen doen, savonds is maximaal relaxen maar overdag kan het behoorlijk zwaar of geestdodent zijn.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
\
Hmm misschien moet ik er maar eens aan denken dan..lekker rustig
Okido, wanneer gaan we??quote:Op zondag 7 februari 2010 22:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om antwoorden te krijgen moeten we daar naartoe Sun, echt![]()
weltrustequote:Op zondag 7 februari 2010 22:05 schreef Windigo het volgende:
Ik ga mijn bedje in, welterusten allen!
Ik heb het vermoeden dat jullie kind Sam daar niet naartoe mee mag. Dus nog maar even wachten tot ie volwassen is en op kamers gaat.quote:
Sam kan best thuis blijven bij Thijs hoor! Neem toch aan dat Bluezz Xena ook bij jou achter laat??quote:Op zondag 7 februari 2010 22:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat jullie kind Sam daar niet naartoe mee mag. Dus nog maar even wachten tot ie volwassen is en op kamers gaat.
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam kan best thuis blijven bij Thijs hoor! Neem toch aan dat Bluezz Xena ook bij jou achter laat??
Van dat potje geld waar jij niets van af weetquote:Op zondag 7 februari 2010 22:29 schreef TAV74 het volgende:
Waar ga je dat tripje dan van betalen Son??
Dat zal een enorme pot zijn met ons uitgavenpatroonquote:Op zondag 7 februari 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Van dat potje geld waar jij niets van af weet![]()
Camera's, objectieven en Whiskyquote:Op zondag 7 februari 2010 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Waar denk je dat al mijn geld naar toe gaat
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam kan best thuis blijven bij Thijs hoor! Neem toch aan dat Bluezz Xena ook bij jou achter laat??
En de rest aan boodschappen en Carnibestquote:
Wij hebben ook al zo'n potquote:Op zondag 7 februari 2010 22:31 schreef TAV74 het volgende:
Dat zal een enorme pot zijn met ons uitgavenpatroon
Lappie op bankie en stoel. Tot we een nieuwe enorme woonbank hebbenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:35 schreef Bluezz het volgende:
Zitten jullie eigenlijk naast elkaar zoals wij? Of gewoon ieder met lappie op eigen bankie?
Ikke op de bank, Thijs op een luie stoel. Maar ik kan hem met mijn voet zo een trap gevenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:35 schreef Bluezz het volgende:
Zitten jullie eigenlijk naast elkaar zoals wij? Of gewoon ieder met lappie op eigen bankie?
Ohja! Carnibest! Moet ik morgen weer ff bestellen.. Goed dat je het zegtquote:Op zondag 7 februari 2010 22:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En de rest aan boodschappen en Carnibest
Boek jij ff? Ik ben morgen aan het werkquote:Op zondag 7 februari 2010 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja.. ik zit aan de schoolvakanties gebonden he.. Ik heb over 2 weken wel vrij..![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Ikke op de bank, Thijs op een luie stoel. Maar ik kan hem met mijn voet zo een trap geven
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Boek jij ff? Ik ben morgen aan het werk
Trusten Elf en sterkte met je eentje & catsquote:Op zondag 7 februari 2010 22:40 schreef DarkElf het volgende:
bye liefjens, ik ga zo eens naar bed met thee en een boek (en 2 katten die op t voetenend mogen) straks om half 12 weet ik of de mr veilig geland is, dan kan ik iig met een gerust hart gaan slapenNou ja tot hij even belt als hij in t hotel is, dat doet hij altijd (hoe laat of vroeg het ook is) das zo fijn elkaar nog even spreken
Ik heb dan wel vakantie, dus kan Bluezz vast wel wat regelenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer, we kunnen dan niet. Dan hebben we met onze Suzuki Swift even wat anders te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |