Blauwe voetenquote:Op zondag 7 februari 2010 21:49 schreef Bluezz het volgende:
Zeg dat![]()
[ afbeelding ]
En die poten
[ afbeelding ]
Das echt geen aanrader als je de volgende morgen aan het gas moet, echt compleet niet,quote:Op zondag 7 februari 2010 21:49 schreef golfer het volgende:
En het leger is hartstikke spannend en enerverend.
Zuipen van 's morgens vroeg tot 's avonds laat en er nog voor betaald worden ook. Althans, dat was mijn ervaring als dienstplichtige hofmeester/barman.
HOE'A!
Euhmquote:Op zondag 7 februari 2010 21:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Das echt geen aanrader als je de volgende morgen aan het gas moet, echt compleet niet,
\quote:Op zondag 7 februari 2010 21:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Das echt geen aanrader als je de volgende morgen aan het gas moet, echt compleet niet,
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoe zou dat nou komen dat ze daar zo tam zijn?
bronquote:Opmerkelijk is dat de meeste in het wild levende dieren van de Galápagos Archipel nauwelijks bang zijn voor de mens. Waarschijnlijk hebben zij hun vluchtreactie verloren. (foto). Dit staat in scherpe tegenstelling tot het gedrag van de verwilderde huisdieren, die heel schuw zijn en alles doen om de mens te ontlopen!
Om antwoorden te krijgen moeten we daar naartoe Sun, echtquote:Op zondag 7 februari 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah.. maar waarom zijn ze die dan verloren?? Nja vind het gewoon erg wonderlijk
Neej, sorry dat bedoelde ik niet.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:54 schreef golfer het volgende:
Gasoefeningen met gasmaskers bedoelt hij w.s.
Maar die hoefde ik nooit te doen. Na mijn basisopleiding nooit meer een uniform aan en gewoon niet meer bij de parate troepen gezeten. Alleen maar lekker eten in de officiersmess en daar wat lopen bedienen en later samen met een maat een eigen onderofficiersbar gedraaid.
het zou wss niks voor je zijn, zowiezo heb ik een uitzonderings positie meegemaakt, normaal gesproken ben je echt wel vaak stoempend voorwaards aan het gaan, keizwaar bezig dingen doen, savonds is maximaal relaxen maar overdag kan het behoorlijk zwaar of geestdodent zijn.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
\
Hmm misschien moet ik er maar eens aan denken dan..lekker rustig
Okido, wanneer gaan we??quote:Op zondag 7 februari 2010 22:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om antwoorden te krijgen moeten we daar naartoe Sun, echt![]()
weltrustequote:Op zondag 7 februari 2010 22:05 schreef Windigo het volgende:
Ik ga mijn bedje in, welterusten allen!
Ik heb het vermoeden dat jullie kind Sam daar niet naartoe mee mag. Dus nog maar even wachten tot ie volwassen is en op kamers gaat.quote:
Sam kan best thuis blijven bij Thijs hoor! Neem toch aan dat Bluezz Xena ook bij jou achter laat??quote:Op zondag 7 februari 2010 22:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat jullie kind Sam daar niet naartoe mee mag. Dus nog maar even wachten tot ie volwassen is en op kamers gaat.
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam kan best thuis blijven bij Thijs hoor! Neem toch aan dat Bluezz Xena ook bij jou achter laat??
Van dat potje geld waar jij niets van af weetquote:Op zondag 7 februari 2010 22:29 schreef TAV74 het volgende:
Waar ga je dat tripje dan van betalen Son??
Dat zal een enorme pot zijn met ons uitgavenpatroonquote:Op zondag 7 februari 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Van dat potje geld waar jij niets van af weet![]()
Camera's, objectieven en Whiskyquote:Op zondag 7 februari 2010 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Waar denk je dat al mijn geld naar toe gaat
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam kan best thuis blijven bij Thijs hoor! Neem toch aan dat Bluezz Xena ook bij jou achter laat??
En de rest aan boodschappen en Carnibestquote:
Wij hebben ook al zo'n potquote:Op zondag 7 februari 2010 22:31 schreef TAV74 het volgende:
Dat zal een enorme pot zijn met ons uitgavenpatroon
Lappie op bankie en stoel. Tot we een nieuwe enorme woonbank hebbenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:35 schreef Bluezz het volgende:
Zitten jullie eigenlijk naast elkaar zoals wij? Of gewoon ieder met lappie op eigen bankie?
Ikke op de bank, Thijs op een luie stoel. Maar ik kan hem met mijn voet zo een trap gevenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:35 schreef Bluezz het volgende:
Zitten jullie eigenlijk naast elkaar zoals wij? Of gewoon ieder met lappie op eigen bankie?
Ohja! Carnibest! Moet ik morgen weer ff bestellen.. Goed dat je het zegtquote:Op zondag 7 februari 2010 22:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En de rest aan boodschappen en Carnibest
Boek jij ff? Ik ben morgen aan het werkquote:Op zondag 7 februari 2010 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja.. ik zit aan de schoolvakanties gebonden he.. Ik heb over 2 weken wel vrij..![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Ikke op de bank, Thijs op een luie stoel. Maar ik kan hem met mijn voet zo een trap geven
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Boek jij ff? Ik ben morgen aan het werk
Trusten Elf en sterkte met je eentje & catsquote:Op zondag 7 februari 2010 22:40 schreef DarkElf het volgende:
bye liefjens, ik ga zo eens naar bed met thee en een boek (en 2 katten die op t voetenend mogen) straks om half 12 weet ik of de mr veilig geland is, dan kan ik iig met een gerust hart gaan slapenNou ja tot hij even belt als hij in t hotel is, dat doet hij altijd (hoe laat of vroeg het ook is) das zo fijn elkaar nog even spreken
Ik heb dan wel vakantie, dus kan Bluezz vast wel wat regelenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer, we kunnen dan niet. Dan hebben we met onze Suzuki Swift even wat anders te doen.
Het was echt HEEL ERG! Tezz!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:26 schreef Tezz het volgende:
Ohhhhhh ik kan er nog niet over uit. Wat een avond bij de Tros zeg! Dit doen ze vast noooooooooit meer!
Mijn telefoon begint gelukkig stil te vallen (ik had tijdens de uitzending een sms-hotline met vier songfestival vriendjes) dus ik ga langzaamaan maar eens naar bedje....
Trusten!
Het was heerlijk! Was ik nog helemaal vergeten te zeggen!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:47 schreef DarkElf het volgende:
weer een nachtje aan t werk isa?
en was t eten gelukt dude?
Alcohol?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Ja, weer een suf nachtje werkenGisteren barstte het van de jongemannen (altijd alleen mannen) die met de nodige C2H5OH in hun bloed met andere mannen met C2H5OH in het bloed hadden gevochten. Interessante culturele antropologie
moest je dat nou nog een keer herhalen? wat ben jij een omhoog gevallen trut zeg. Nee, niet iedereen is even intellligent of even goed sociaal aangelegd maar dan hoef je nog niet dit soort opmerkingen te plaatsen. Echt, zolang jij wel dit soort botte opmerkingen maakt maar te laf bent om naar een meet te komen terwijl braamyo wel komt, heb ik meer respect voor hem dan voor jou....quote:Op zondag 7 februari 2010 23:35 schreef Duderella het volgende:
Braamyo, ik heb even snel teruggelezen en ik kan alleen maar zeggen dat ik het oneens ben met SOL. Ik vind je een sufkut eerste klas en wat mij betreft voeg je werkelijk geen moer toe aan de SC hier. En dat vind ik niet snel van mensen.
Maar uiteraard is het en vrije wereld etc und so weiter.
Neem aan alcohol?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Ja, weer een suf nachtje werkenGisteren barstte het van de jongemannen (altijd alleen mannen) die met de nodige C2H5OH in hun bloed met andere mannen met C2H5OH in het bloed hadden gevochten. Interessante culturele antropologie
*popcorn*quote:Op zondag 7 februari 2010 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
moest je dat nou nog een keer herhalen? wat ben jij een omhoog gevallen trut zeg. Nee, niet iedereen is even intellligent of even goed sociaal aangelegd maar dan hoef je nog niet dit soort opmerkingen te plaatsen. Echt, zolang jij wel dit soort botte opmerkingen maakt maar te laf bent om naar een meet te komen terwijl braamyo wel komt, heb ik meer respect voor hem dan voor jou....
neuh meer woorden maak ik er niet aan vuil maar ik vind het gewoon een extreem lage en botte opmerking van haar naar braamyo en that's just my 2 cents en nu ga ik lekker slapenquote:
Hoiquote:Op zondag 7 februari 2010 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Ja, alcohol natuurlijk![]()
Bitchfight tijd?
Oh!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moest je dat nou nog een keer herhalen? wat ben jij een omhoog gevallen trut zeg. Nee, niet iedereen is even intellligent of even goed sociaal aangelegd maar dan hoef je nog niet dit soort opmerkingen te plaatsen. Echt, zolang jij wel dit soort botte opmerkingen maakt maar te laf bent om naar een meet te komen terwijl braamyo wel komt, heb ik meer respect voor hem dan voor jou....
Dat moet je anders zien! De tandarts zei altijd dat het beter voor je gebit is om de zak snoep in 1x leeg te eten ipv om de 10 minuten een snoepje. Dit is net zoiets, alles in 1x is minder confronterend dan elke dag een beetje Marianne en Grad.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Wij zagen 3 minuten van het SF, ik zag yolanthe ck, vader a., marianne w., grad d. & albert w. in één shot.
Dat was écht écht teveel shahala voor mij
tis zeker de tijd van de maand ofzo?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh!![]()
Je hebt wel gelijkl eigenlijk!
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat moet je anders zien! De tandarts zei altijd dat het beter voor je gebit is om de zak snoep in 1x leeg te eten ipv om de 10 minuten een snoepje. Dit is net zoiets, alles in 1x is minder confronterend dan elke dag een beetje Marianne en Grad.
slaap lekkerquote:Op maandag 8 februari 2010 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh meer woorden maak ik er niet aan vuil maar ik vind het gewoon een extreem lage en botte opmerking van haar naar braamyo en that's just my 2 cents en nu ga ik lekker slapen
Het gradje stak me echt in de keel, Isa. Ik moest bijna naar je SEHquote:Op maandag 8 februari 2010 00:01 schreef Isabeau het volgende:
Dat moet je anders zien! De tandarts zei altijd dat het beter voor je gebit is om de zak snoep in 1x leeg te eten ipv om de 10 minuten een snoepje. Dit is net zoiets, alles in 1x is minder confronterend dan elke dag een beetje Marianne en Grad.
Die smoes gebruiken jullie (vrouwen) ook elke dag.quote:
Ik denk het.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tis zeker de tijd van de maand ofzo?
Natuurlijk heeft iedereen een mening. Nee wacht, laat me dat anders formuleren. Natuurlijk denkt iedereen een mening te hebben, maar moet je die ook altijd maar uiten? Of vind je de hype van het moment, de vrijheid van meningsuiting ook boven alles gaan.quote:
Mevrouw Wilders.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk heeft iedereen een mening. Nee wacht, laat me dat anders formuleren. Natuurlijk denkt iedereen een mening te hebben, maar moet je die ook altijd maar uiten? Of vind je de hype van het moment, de vrijheid van meningsuiting ook boven alles gaan.
Ik ben een verstandige en serieuze vrouw, dus ik kijk die pulp niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:03 schreef Bluezz het volgende:
Het gradje stak me echt in de keel, Isa. Ik moest bijna naar je SEH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ikke niet hoorquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben een verstandige en serieuze vrouw, dus ik kijk die pulp niet.Je kan toch een TV hebben en selectief kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij kijken een uur per twee weken, schat ik. Genoeg om een aantal zinnige dingen te bekijken.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
goeie is dat idd. Dat je een mening hebt houdt niet in dan je hem altijd moet ventileren... Heeft mij ook een tijd gekost om daarvan doordrongen te raken (met dank aan de mrquote:Op maandag 8 februari 2010 00:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft iedereen een mening. Nee wacht, laat me dat anders formuleren. Natuurlijk denkt iedereen een mening te hebben, maar moet je die ook altijd maar uiten? Of vind je de hype van het moment, de vrijheid van meningsuiting ook boven alles gaan.
Ik kijk nog wel eens mooie documentaires via internet, maar de tv is hier echt passé. Er wordt zo ongelofelijk veel nonsens en troep uitgezonden. Er zullen best hele hordes mensen erg blij mee zijn, maar ik wil het niet meer zien. Elke keer als ik ergens op visite ben en er wordt tv gekeken of gezapt word ik weer gesterkt in die mening. Dus ik hou het maar zo, ben er erg blij meequote:Op maandag 8 februari 2010 00:07 schreef Duderella het volgende:
Je kan toch een TV hebben en selectief kijken?
Wij kijken een uur per twee weken, schat ik. Genoeg om een aantal zinnige dingen te bekijken.
na 0.34 sec moest ik al heel hard huilenquote:Op maandag 8 februari 2010 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Isa, eat your heart out met onze inzending
Dank je welquote:Op maandag 8 februari 2010 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Isa, eat your heart out met onze inzending
Oh dat kijk ik wel ja, via UG of we nemen het op en spoelen het lekker doorquote:Op maandag 8 februari 2010 00:12 schreef Isabeau het volgende:
Dank je welNog leuke xfactor filmpjes?
Dat heb je toch zelf in de hand?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kijk nog wel eens mooie documentaires via internet, maar de tv is hier echt passé. Er wordt zo ongelofelijk veel nonsens en troep uitgezonden. Er zullen best hele hordes mensen erg blij mee zijn, maar ik wil het niet meer zien. Elke keer als ik ergens op visite ben en er wordt tv gekeken of gezapt word ik weer gesterkt in die mening. Dus ik hou het maar zo, ben er erg blij mee
Alhoewel ik het songfestival dus wel leuk vind! En dan vooral de puntentelling. Ik ben een sucker voor de puntentelling
Dat zeg ikquote:Op maandag 8 februari 2010 00:16 schreef Duderella het volgende:
Dat heb je toch zelf in de hand?
Ik snap niet waarom je je TV moet verbannen om eraan te ontkomen.Zoals gezegd kijken wij nauwelijks TV, ondanks dat we het apparaat in huis hebben. Dat dicteert onze dag toch niet?
Tuuuuuurlijkquote:Op maandag 8 februari 2010 00:12 schreef Isabeau het volgende:
Dank je welNog leuke xfactor filmpjes?
Voor jullie niet, maar voor veel mensen wel. Ik vind het heerlijk dat mijn woonkamer tv vrij is, het voelt heel fijnquote:Op maandag 8 februari 2010 00:16 schreef Duderella het volgende:
Dat heb je toch zelf in de hand?
Ik snap niet waarom je je TV moet verbannen om eraan te ontkomen.Zoals gezegd kijken wij nauwelijks TV, ondanks dat we het apparaat in huis hebben. Dat dicteert onze dag toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |