Disney is een racistquote:Op maandag 8 februari 2010 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Holy crap, dat wicht op Nederland 1 dat over Jungle Book zit te klagen?
Ik dacht dat ik het wel gehaald had. Net niet dus, dat is balen. Vrijdag kijken of ik er 0,3 punt bij kan krijgen dat ik alsnog een voldoende hebquote:Op maandag 8 februari 2010 18:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Op zich had ik niet zo'n moeite met een slecht cijfer, als ik maar wist waarom. Is dat wat je bedoelt?
Ik duim voor je!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het wel gehaald had. Net niet dus, dat is balen. Vrijdag kijken of ik er 0,3 punt bij kan krijgen dat ik alsnog een voldoende heb.
Oh jee!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
en dat is slechts het topje van de ijsberg
Geen eens een echte negerin met dikke billen en cupmaat F-tieten.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:49 schreef Bluezz het volgende:
Een zwarte frogprincess met dikke lippen
maar het is waar, probeer het niet weg te stoppen in de ver van je bed show, disney manipuleert de jonge geestjes van onze kinderen al jaren !quote:Op maandag 8 februari 2010 18:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh jee!
Samenzweringsdingen zijn een topic verderop!
Ik kan me weinig herinneren, behalve een donker gekleurd jongetje dat danst en zingt met een beer. En iets met een enge slang met grote ogen. Maar er is dus ook echt een boek van?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:08 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb jaren de Donald Duck gelezen en er niks van overgehouden.
Maar films als Jungle book slaan als een lul op een drumstel. Lees het origineel van Rudyard Kipling eens. Kippevel!
Ben ooit in mijn uppie naar de bioscoop gegaan om een Disneyfilm te kijken omdat niemand met me mee wildequote:
Disney is slecht voor je geestelijke tandglazuur: elk verhaal is alleen maar leuk.quote:
Heerlijk, Popcorn & verstand op nul en doen alsof de wereld goed isquote:Op maandag 8 februari 2010 19:12 schreef krakkemieke het volgende:
Disney is slecht voor je geestelijke tandglazuur: elk verhaal is alleen maar leuk.
Er is een boek van een schrijver die de Nobelprijs heeft gewonnen, of gewonnen zou moeten hebben.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me weinig herinneren, behalve een donker gekleurd jongetje dat danst en zingt met een beer. En iets met een enge slang met grote ogen. Maar er is dus ook echt een boek van?
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Er is een boek van een schrijver die de Nobelprijs heeft gewonnen, of gewonnen zou moeten hebben.
Klinkt wel als een goed boek dus. Toch eens lid van de plaatselijke bibliotheek worden, dan lees ik vast weer een stuk meer.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
Er is een boek van een schrijver die de Nobelprijs heeft gewonnen, of gewonnen zou moeten hebben.
Dat wist ik dus echt niet. Weer wat geleerdquote:Op maandag 8 februari 2010 19:17 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, tuurlijk, disneyfilms zijn leuk vermaak. Maar omdat het leuk vermaak is, weet niemand meer dat het over een serieus boek gaat, met eventueel maatschappijkritiek.
Heb je 'chocolade' gelezen? Zo mooi!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt wel als een goed boek dus. Toch eens lid van de plaatselijke bibliotheek worden, dan lees ik vast weer een stuk meer.
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
Heb je 'chocolade' gelezen? Zo mooi!
En erg CUL
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heerlijk, Popcorn & verstand op nul en doen alsof de wereld goed is
Maatschappijkritiek? Volgens mij is er meer kritiek op Kiplings kijk op de maatschappijquote:Op maandag 8 februari 2010 19:17 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, tuurlijk, disneyfilms zijn leuk vermaak. Maar omdat het leuk vermaak is, weet niemand meer dat het over een serieus boek gaat, met eventueel maatschappijkritiek.
Jaa!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, heel cul, maar is dat het boek van de film met Johnny Depp?
Ik heb de film wel gezienquote:Op maandag 8 februari 2010 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, heel cul, maar is dat het boek van de film met Johnny Depp?
En heel smakelijk!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:34 schreef LieLie het volgende:
Ja, Charlie and the Chocolate FactoryDie is ook grappig
die film moet ik nogsteeds een keer zien, het begin was verassend goed, en toen belde me maten of ik ook bier wou drinken dus tja....quote:Op maandag 8 februari 2010 19:34 schreef LieLie het volgende:
Gauw kijken Braamyo! Zitten leuke dingen in voor volwassenen!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
die film moet ik nogsteeds een keer zien, het begin was verassend goed, en toen belde me maten of ik ook bier wou drinken dus tja....
hoe moet ik dit opvatten?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gauw kijken Braamyo! Zitten leuke dingen in voor volwassenen!
Boek is erg leuk, maar ik vond de filmversie echt bijzonder matig, om niet te zeggen vrij vervelend. De eerste filmversie is beter imo.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:34 schreef LieLie het volgende:
Ik heb alleen de tweede gezien en ik vond hem Dahl waardig.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Boek is erg leuk, maar ik vond de filmversie echt bijzonder matig, om niet te zeggen vrij vervelend. De eerste filmversie is beter imo.
Ik hoop dat je niet ziek wordt. Maar anders heb je eindelijk tijd om films te kijken...............quote:Op maandag 8 februari 2010 20:25 schreef borisz het volgende:
CatTF moet ik ook nog eens een keer zien, heb beide films(oud en nieuw) nog nooit gezien. Boek wel gelezen.
Pff begin ziek te worden in een week dat het echt niet kan. Straks vroeg mijn nest in iig.
Omdat ik zo dom overkom??quote:Op maandag 8 februari 2010 20:32 schreef krakkemieke het volgende:
Oh sunny, ik doe vaak een spelletje en ik moet alsmaar aan je denken.![]()
Fishdom.
Joh?quote:
quote:
Neeeeeeeeeeeeee.quote:
Gehehe ik had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee.
Het is een spelletje waar je met levels spelen, een aquarium kan inrichten.
Dat kan ik me indenken ja....quote:Op maandag 8 februari 2010 20:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Wat een interessante discussie hadden jullie zeg! @ Isa: ik snap je standpunt op zich heel goed, maar ben het er helemaal niet mee eens. Na een tijd in Zimbabwe geweest te zijn kan ik wel zeggen dat je zelfs in een democratie die bestuurd wordt door Wilders en Verdonk samen nog beter af bent dan in een semi-dictatuur als dat land. Ik nam onze democratie altijd aan als heel gewoon, maar nu ben ik het als een voorrecht gaan zien.
Ik zei ook al dat ik ook geen betere regeringsvorm kende, dus een beetje zoals Churchill dat blijkbaar al zagquote:Op maandag 8 februari 2010 20:43 schreef AKnynke het volgende:
![]()
Wat een interessante discussie hadden jullie zeg! @ Isa: ik snap je standpunt op zich heel goed, maar ben het er helemaal niet mee eens. Na een tijd in Zimbabwe geweest te zijn kan ik wel zeggen dat je zelfs in een democratie die bestuurd wordt door Wilders en Verdonk samen nog beter af bent dan in een semi-dictatuur als dat land. Ik nam onze democratie altijd aan als heel gewoon, maar nu ben ik het als een voorrecht gaan zien.
Alles beter dan een democratie die bestuurd wordt door Christen Unie en het CDAquote:Op maandag 8 februari 2010 20:43 schreef AKnynke het volgende:
![]()
nou ik ben helemaal! geen fan van cu of cda hoor maar denk dat wat jij zegt niet waar isquote:Op maandag 8 februari 2010 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Alles beter dan een democratie die bestuurd wordt door Christen Unie en het CDA
Jij woont heul niet in Nederlandquote:Op maandag 8 februari 2010 21:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou ik ben helemaal! geen fan van cu of cda hoor maar denk dat wat jij zegt niet waar is
en ik hoop het!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou ik ben helemaal! geen fan van cu of cda hoor maar denk dat wat jij zegt niet waar is
CU en CDAquote:Op maandag 8 februari 2010 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Alles beter dan een democratie die bestuurd wordt door Christen Unie en het CDA
maar we betalen er wel belasting dus het gaat ons ook aanquote:Op maandag 8 februari 2010 21:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jij woont heul niet in Nederland
Beetje liberaler mag het wel inderdaad, de betutteling begint af en toe wel groteske vormen aan te nemen.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:13 schreef borisz het volgende:
[..]
CU en CDA
CU is een CDA kloon. Dat beiden mogen halveren in de TK. Maar goed de Christen-democraten doen het helaas iets te goed in Europa. Types als JP en van Geel is om te janken.
Ik wil een paars kabinet met D66 als grootste partij. Tijd om iets liberaler te worden in Nederland.
![]()
Pff mijn idee, dit kabinet is voor de liberale oudere jongere een nagel aan zijn nog te financieren doodskist, mozes kriebelquote:Op maandag 8 februari 2010 21:13 schreef borisz het volgende:
CU en CDA
CU is een CDA kloon. Dat beiden mogen halveren in de TK. Maar goed de Christen-democraten doen het helaas iets te goed in Europa. Types als JP en van Geel is om te janken.
Ik wil een paars kabinet met D66 als grootste partij. Tijd om iets liberaler te worden in Nederland.
![]()
NYNKE!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
We kijken wel vaak hetzelfde.quote:
Jamaar jamaar jamaar je kunt gewoon online je boeken reserveren! En ze dan gewoon heel lang thuis houden! En een abo kost voor een jaar net zo veel als 1 nieuw boek!quote:Op maandag 8 februari 2010 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Spoorloos is af, ben er weer dus![]()
@ Tezz: het is dat ik ze altijd vergeet terug te brengen en eigenlijk gewoon liever boeken koop.. heb daarom mijn abbo opgezegd
Ja weet ik wel, maar daar moet ik ook aan denken en zo.. En ik lees vooral fantasy en dat is gewoon altijd de moeite waard meteen te kopenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar je kunt gewoon online je boeken reserveren! En ze dan gewoon heel lang thuis houden! En een abo kost voor een jaar net zo veel als 1 nieuw boek!
Ik weet het, ik ben ook een bol.com-addict. Shhhht niet tegen mijn baas zeggen.....
Kijk! DE begrijpt het!quote:Op maandag 8 februari 2010 22:09 schreef DarkElf het volgende:
wij zijn een tijdje geleden lid geworden van de bieb (en het is het gratis in Vlaanderen, net als uitlenen) en dat is echt een goede keus geweest. Leuk hoor om boeken te lezen die ik nooit zou kopenzo lees je nog eens iets van schrijvers die je anders wrs nooit leest.
Maar je kunt ook gratis internetten! En je kunt ook hele interessante lezingen bezoeken! En je kunt gratis gebruik maken van allerlei online naslagwerken! En je kunt ook gratis dvd's huren! En je kunt ook leuke logeerkoffertjes krijgen als je kids op bezoek krijgt! En we doen goed werk op basisscholen! En... en....en.....enzovoorts....quote:Op maandag 8 februari 2010 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar daar moet ik ook aan denken en zo.. En ik lees vooral fanatsy en dat is gewoon altijd de moeite waard meteen te kopen
In de bibliotheekquote:Op maandag 8 februari 2010 22:13 schreef Tezz het volgende:
Zo, genoeg aan mijn werk gedacht. Heeft er nog iemand geneukt?
onze bieb heeft vrij veel nieuwe fantasy boekenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar daar moet ik ook aan denken en zo.. En ik lees vooral fanatsy en dat is gewoon altijd de moeite waard meteen te kopen
Ik heb de sleutels van al onze panden dus tralala het zou best kunnen!quote:
neequote:Op maandag 8 februari 2010 22:13 schreef Tezz het volgende:
ik was vroeger altijd lid van de bieb. Ging elke vrijdag daarheen, nam 14 boeken mee (het maximum), las alle 14 boeken, en de volgende vrijdag weer terug.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:13 schreef Tezz het volgende:
ik gaf me papa 4 jaar geleden een jaar abonement op de bibliotheek in middelburg voor 30 of 40 euro, en hij heeft het nog braaf ieder jaar verlengt, en is er ziels gelukig mee enzoquote:Op maandag 8 februari 2010 22:09 schreef DarkElf het volgende:
wij zijn een tijdje geleden lid geworden van de bieb (en het is het gratis in Vlaanderen, net als uitlenen) en dat is echt een goede keus geweest. Leuk hoor om boeken te lezen die ik nooit zou kopenzo lees je nog eens iets van schrijvers die je anders wrs nooit leest.
Haha, het is al bijna donderdag dus veel plezier alvast!quote:Op maandag 8 februari 2010 22:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik was vroeger altijd lid van de bieb. Ging elke vrijdag daarheen, nam 14 boeken mee (het maximum), las alle 14 boeken, en de volgende vrijdag weer terug.
En nee, al een tijdje niet. Gelukkig vlieg ik donderdag naar Duitsland!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |