bronquote:
Ayaan Hirsi Ali heeft een vriend: de Britse historicus en tvpresentator Niall Ferguson. Dat meldt althans The Mail on Sunday onder de kop: ’The history man and fatwa girl’.
Het blad haalt vrienden van het stel aan om de romance te bevestigen. Dat de getrouwde miljonair Ferguson een relatie aangaat is niets nieuws. Hij geldt een beetje als een vrouwenverslinder. „Hij heeft meer de levensstijl van een voetballer, dan van een professor”, aldus een vriend.
Dat Hirsi Ali een relatie aangaat is opmerkelijker. Belinda Luscombe, kunstcritica van Time Magazine, zou haar in mei aan de 45-jarige miljonair hebben voorgesteld tijdens een feestje van het blad waarmee de honderd meest invloedrijke personen ter wereld werden geëerd. „Al die jaren dat ik Ayaan ken heeft ze nooit een vriendje gehad. Ze is prachtig, maar met een fatwa op je nek is het niet eenvoudig een man te vinden.”
De affaire is mogelijk niet zonder politieke gevolgen. Zowel Ferguson als zijn vrouw, Susan Douglas, een voormalige hoofdredacteur van The Sunday Express, speelt een vooraanstaande rol in de Britse Conservatieve Partij.
Zonder clitoris ook nietquote:Ze is prachtig, maar met een fatwa op je nek is het niet eenvoudig een man te vinden.”
Echt hè?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ayaan ziet er goed uit!
A lover becomes her
bronquote:Fortuin inzet bij scheiding
De Britse Conservatieve Partij zet bij de verkiezingen die voor deze zomer gehouden moeten worden hoog in op de waarde van het huwelijk. Een met veel publiciteit gepaard gaande scheiding van twee coryfeeën van de partij is het laatste waar partijleider David Cameron op zit te wachten.
Het echtpaar Ferguson heeft drie kinderen van 14, 13 en 9 jaar oud. Volgens The Mail heeft Ferguson, die onder meer lesgaf op Oxford en Harvard, zijn vrouw op de hoogte gesteld van zijn liefde voor Hirsi Ali. Advocaten in Engeland en de VS zouden al aan een scheiding werken.
Verwacht wordt een gevecht om de miljoenen van Ferguson, die naar verluidt zo’n vijf miljoen pond per jaar verdient. In het begin van zijn carrière was de 45-jarige echter van het inkomen van zijn vrouw afhankelijk.
Hirsi Ali en Ferguson zijn sinds het Time-feestje in mei diverse malen samen gesignaleerd. Twee weken geleden nog tijdens een literair festival in Indonesië, waar Hirsi Ali in het geheim naartoe werd gevlogen.
De al enige tijd in Amerika wonende oud-VVD-politica wordt nog steeds bewaakt vanwege dreigementen van extreme moslims die het haar kwalijk nemen dat ze samen met de later vermoorde Theo van Gogh werkte aan de film Submission.
Hirsi Ali en het echtpaar Ferguson hebben laten weten geen commentaar te willen geven.
Ik heb haar nooit echt zien lachen hoor. Altijd mondje stijf op lekaar.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:22 schreef MASD het volgende:
[..]
En op die dag schiep God de cameraflitser en zag dat het goed was.
Het zal wel teveel hoop zijn dat het is omdat ze een lekke kerncentrale bezocht heeft, he?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ja ze straalt. Wellicht heeft ze een nieuwe foundation?
Hoezo teveel hoop? Ik koester geen haat oid.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het zal wel teveel hoop zijn dat het is omdat ze een lekke kerncentrale bezocht heeft, he?
Heeft ze dan een uitkering? Bron?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef longinus het volgende:
geweldig toch, heeft ze geen uitkering meer nodig
Alsof de gemiddelde man daarom geeft.quote:
Dit mens heeft zoveel gelogen; ik geloof niet eens meer dat ze een afvallige moslima is. Of dat ze ooit moslima geweest is. Of zelfs maar uit Somalie komt.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef Mylene het volgende:
Wat een grappen zeg. Als je die over een niet afvallige moslima zou maken heb je de poppen aan de dansen.
Daar heb je jouw kennende vast bronnen voor, al die leugens.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit mens heeft zoveel gelogen; ik geloof niet eens meer dat ze een afvallige moslima is. Of dat ze ooit moslima geweest is. Of zelfs maar uit Somalie komt.
En als hoogtepunt legt ze het aan met een getrouwde miljonair met 3 kinderen, och ja, met haar trackrecord kan een moreel discutabel akkefietje meer or minder er nog wel bij.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef OldJeller het volgende:
Gelogen over d'r asielprocedure, waardoor ze eigenlijk nooit asiel had mogen krijgen.
Hand boven het hoofd houden en Nederlands belastinggeld geven.
Ja, ze straalt echt!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ayaan ziet er goed uit!
A lover becomes her
Dat is toch niet haar probleem? Dat moet die vent maar uitzoeken. Zij gaat toch niet vreemd...quote:Op maandag 8 februari 2010 17:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En als hoogtepunt legt ze het aan met een getrouwde miljonair met 3 kinderen, och ja, met haar trackrecord kan een moreel discutabel akkefietje meer or minder er nog wel bij.
Nee, Hirsi Ali, ZO moeten alle moslima's zich gedragen, daar gaat echt een voorbeeldrol van uit
Het concept 'ik geloof' is je bekend? Een "mening hebben"? Of geldt dat alleen voor PVV-aanhangers?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Daar heb je jouw kennende vast bronnen voor, al die leugens.
Wat heb ik met Wilders aanhangers te schaften?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het concept 'ik geloof' is je bekend? Een "mening hebben"? Of geldt dat alleen voor PVV-aanhangers?
Want dan krijgt Fok! een fatwa aan haar broek?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef Mylene het volgende:
Wat een grappen zeg. Als je die over een niet afvallige moslima zou maken heb je de poppen aan de dansen.
Nee, dat is meer voorbehouden aan een bepaalde kliek moslims. Een mening die niet in een straatje past meteen beantwoorden met een fatwa dan wel doodsbedreigingen en meer van dat.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Want dan krijgt Fok! een fatwa aan haar broek?
mwah , het met een vent aanleggen die nog getrouwd is is een ding, maar als er kinderen in het spel zijn vind ik dat discutabele morele waarden hanteren.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is toch niet haar probleem? Dat moet die vent maar uitzoeken. Zij gaat toch niet vreemd...
Ik dacht meer aan PVV-aanhangers.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee, dat is meer voorbehouden aan een bepaalde kliek moslims. Een mening die niet in een straatje past meteen beantwoorden met een fatwa dan wel doodsbedreigingen en meer van dat.
Ook ja, recentelijk nog. Ik weet niet meer wat. Volgens mij bedreigingen richting die PvdA vrouw. Toch?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan PVV-aanhangers.
en die gekke zanger en die vervelende misdaadjournalist. het gaat maar doorquote:Op maandag 8 februari 2010 19:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ook ja, recentelijk nog. Ik weet niet meer wat. Volgens mij bedreigingen richting die PvdA vrouw. Toch?
Richting Peter R de Vries en richting die ene zanger waarvan ik om de een of andere reden de naam kwijt ben.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ook ja, recentelijk nog. Ik weet niet meer wat. Volgens mij bedreigingen richting die PvdA vrouw. Toch?
hint: ik ben vandaag zo lelijk...quote:Op maandag 8 februari 2010 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Richting Peter R de Vries en richting die ene zanger waarvan ik om de een of andere reden de naam kwijt ben.
Oh ja, Peter R. de Vries. Dat was hem .quote:Op maandag 8 februari 2010 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en die gekke zanger en die vervelende misdaadjournalist. het gaat maar door
Ja, ik weet het, maar ik ben echt gewoon z'n naam kwijt.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hint: ik ben vandaag zo lelijk...
Je bedoelt die zanger die zijn publiek verklaarde dat de PVV de nieuwe NSB is?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Richting Peter R de Vries en richting die ene zanger waarvan ik om de een of andere reden de naam kwijt ben.
herman...quote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar ik ben echt gewoon z'n naam kwijt.Echt irritant gvd. Zijn dochter speelde vroeger in GTST ja ik weet het......OOOOOH!!!!!!!!!!!!
hooguit in de executie en vastberadenheid, zelf na jaren nogquote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Oh ja, Peter R. de Vries. Dat was hem .
Wat dat betreft doen doet die ene groep niet onder van de andere.
Het is in zoverre hypocriet dat die Wilders stemmers die bedreigingen uiten vast en zeker klagen over die kliek moslims die dat ook doen richting hun leider.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hooguit in de executie en vastberadenheid, zelf na jaren nog
Nee, ze is zelf niet besneden en komt zelfs uit een vrij welgestelde en liberale familie. Heeft ze zelf eens in een interview gezegd. Haar strijdlust komt dus niet voort uit eigen ervaring.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef capricia het volgende:
[..]
vraag me trouwens wel af of ze besneden is (kwam zomaar in me op)-
Oh ja, maar dat is niet echt een zanger toch? Volgens mij meer een cabaretier.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
Herman van Veen, thnx.
ja, of ze vonden het niet fijn en wellicht onterecht om nsb-ers genoemd te worden. dat is ook een beheurlijk scheldwoord en tegelijkertijd bedreiging, want zo lief zijn ze niet behandeld.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het is in zoverre hypocriet dat die Wilders stemmers die bedreigingen uiten vast en zeker klagen over die kliek moslims die dat ook doen richting hun leider.
hij heeft meer succes met muziek dan met 'cabaret'.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:43 schreef Mylene het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat is niet echt een zanger toch? Volgens mij meer een cabaretier.
Ik zie dan nog geen reden om (doods)bedreigingen te plaatsen hoor. Dat maakt hen hypocriet omdat ze wel klagen als Wilders bedreigd wordt. Ze zijn in mijn ogen dan geen haar beter dan die kliek moslims die dat ook flikken.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, of ze vonden het niet fijn en wellicht onterecht om nsb-ers genoemd te worden. dat is ook een beheurlijk scheldwoord en tegelijkertijd bedreiging, want zo lief zijn ze niet behandeld.
Hij noemt zichzelf gewoon 'liedjesschrijver'quote:Op maandag 8 februari 2010 19:43 schreef Mylene het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat is niet echt een zanger toch? Volgens mij meer een cabaretier.
zekers.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik zie dan nog geen reden om (doods)bedreigingen te plaatsen hoor. Dat maakt hen hypocriet omdat ze wel klagen als Wilders bedreigd wordt. Ze zijn in mijn ogen dan geen haar beter dan die kliek moslims die dat ook flikken.
Het duurde even voordat ik hem snaptequote:Op maandag 8 februari 2010 23:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Fijn dat ze gelukkig is, misschien kan ze eens met Mickey Hoogendijk gaan eten
Ik snap hem nog steeds niet...quote:Op maandag 8 februari 2010 23:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik hem snapte.
Nou binnen 1 minuut is best rap toch?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik hem snapte.
Als ze alleen voor de veiligheid zou gaan dan zou ze wel met Chuck Norris gaan, hij is immers wellicht nog rijker en geen rustige jongen dus dan kijken de musselmannen wel uit.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
AyaanAls die kerel een beetje poen heeft kan die misschien haar beveiliging betalen
Ik vind Charles Bronson beter bij haar passen...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als ze alleen voor de veiligheid zou gaan dan zou ze wel met Chuck Norris gaan, hij is immers wellicht nog rijker en geen rustige jongen dus dan kijken de musselmannen wel uit.
Dat lijkt mij toch ook de doelgroep wanneer je grappen maakt over een niet afvallige moslima?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee, dat is meer voorbehouden aan een bepaalde kliek moslims. Een mening die niet in een straatje past meteen beantwoorden met een fatwa dan wel doodsbedreigingen en meer van dat.
Ik vroem me eigenlijk wel hetzelfde af..quote:
Die ligt al jaren te vergaan in een kistquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind Charles Bronson beter bij haar passen...![]()
[ afbeelding ]
Das waar ook...nou ja, hij had goed bij haar gepast qua beveiliging dan...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die licht al jaren te vergaan in een kist
En nou wil ik het weten ook: Is ze nou besneden of weten we dat niet?quote:
Ja toch? Geloof dat dat ook omschreven staat in de Maagdenkooi, dat boek van haar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:48 schreef capricia het volgende:
[..]
En nou wil ik het weten ook: Is ze nou besneden of weten we dat niet?
En dat kan niet achteraf via plastische chirurgie of zo hersteld worden?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:51 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja toch? Geloof dat dat ook omschreven staat in de Maagdenkooi, dat boek van haar.
Wil je dat blad failliet hebben of zo..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:52 schreef DrDentz het volgende:
Gadver, die hoeft van mij echt niet in de playboy dan. 't Is wel een aandachtshoer in het rijtje Pattty Brard - Patricia Paay.
Ze kunnen toch niet eerst je kut weghalen en hem 5 jaar later weer terugplakken?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:52 schreef capricia het volgende:
[..]
En dat kan niet achteraf via plastische chirurgie of zo hersteld worden?
Jezus, wat een verminking. Je zult maar zo'n vriendin hebben!
Misschien alleen je clit dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:54 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ze kunnen toch niet eerst je kut weghalen en hem 5 jaar later weer terugplakken?
Wat een onzin, zeg. Voor een immigrant deed ze het voortreffelijk. Ze beheerst de Nederlandse taal perfect, en had een zeer zinnige bijdrage aan het publieke debat. Alleen sjah, ordinair weggepest.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:52 schreef DrDentz het volgende:
Gadver, die hoeft van mij echt niet in de playboy dan. 't Is wel een aandachtshoer in het rijtje Pattty Brard - Patricia Paay.
Met genoeg geld kom je een heel eindquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:54 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ze kunnen toch niet eerst je kut weghalen en hem 5 jaar later weer terugplakken?
Naja ik ben geen chirurg, maar het lijkt mij dat ze dat ding niet op sterk water zetten nadat hij verwijderd is, wel? Die zullen ze wel gewoon weggegooid hebben ofzoquote:
Nee, maar afhankelijk van de besnijdenis zijn er soms nog wel zenuwen over waardoor er toch nog wel een prettig gevoel kan plaatsvinden maar dat is altijd minder intens en kost meer moeite.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:52 schreef capricia het volgende:
En dat kan niet achteraf via plastische chirurgie of zo hersteld worden?
Tja als ze verder perfect is dan zou ik er eigenlijk niet zo mee zitten, het is haar probleem uiteindelijkquote:Jezus, wat een verminking. Je zult maar zo'n vriendin hebben!
Of je leert hoe de vork werkelijk in de steel zat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat een onzin, zeg. Voor een immigrant deed ze het voortreffelijk. Ze beheerst de Nederlandse taal perfect, en had een zeer zinnige bijdrage aan het publieke debat. Alleen sjah, ordinair weggepest.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Of je leert hoe de vork werkelijk in de steel zat.
Schijnbaar kan het wel,quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, maar afhankelijk van de besnijdenis zijn er soms nog wel zenuwen over waardoor er toch nog wel een prettig gevoel kan plaatsvinden maar dat is altijd minder intens en kost meer moeite.
Volgens een interview met een slachtoffer op de BBC een jaar of wat geleden.
http://www.gva.be/she/jij(...)esneden-vrouwen.aspxquote:Volgens de experts kunnen de gevolgen van een besnijding in bijna alle gevallen weggewerkt worden. Het grootste deel van de clitoris bevindt zich immers inwendig en wordt bij een besnijding niet weggehaald. De chirurgen verwijderen het littekenweefsel en halen de overgebleven clitoris wat meer naar buiten. Vrouwen kunnen daardoor weer zonder pijn vrijen en genieten er ook veel meer van.
Wij willen gewoon IJzeren Rita.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:59 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Heb ik het niet over de politiek he, maar gewoon over hoe er over haar gesproken werd. Nederland had duidelijk geen zin in Ayaan, op Geile Gerrit na dan
Gaafquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:00 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Schijnbaar kan het wel,
[..]
http://www.gva.be/she/jij(...)esneden-vrouwen.aspx
Het Nederlandse volk wil inderdaad geen huichelaars die met hun belastinggeld betaald en beschermd worden en huisvesting daarvan krijgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:59 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Heb ik het niet over de politiek he, maar gewoon over hoe er over haar gesproken werd. Nederland had duidelijk geen zin in Ayaan, op Geile Gerrit na dan
Bij mannen die een vrouw willen worden komen zo ook idd een heel eind ja...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:56 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Met genoeg geld kom je een heel eind
Of je verwelkomt juist hoog opgeleide mensen uit het buitenland...iets met kenniseconomie of zo..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het Nederlandse volk wil inderdaad geen huichelaars die met hun belastinggeld betaald en beschermd worden en huisvesting daarvan krijgen.
Ze had in eerste instantie nooit asiel mogen krijgen, aangezien ze heeft gelogen tijdens de procedure.
Laat haar maar - nu ze een geldbron aan de haak heeft geslagen - al dat geld dat ze onrechtmatig heeft gekregen en voor haar is gespendeerd, terugbetalen.
Jij begrijpt het. Overigens is ze pas in Nederland opgeleid, maar ik snap je punt en ik ben het ermee eensquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Of je verwelkomt juist hoog opgeleide mensen uit het buitenland...iets met kenniseconomie of zo..
Ja dan had dat hele kabinet niet hoeven vallen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Stel je voor dat er een homevideo opduikt waar Ayaan spuitend in klaar komt zoalsCytherea dat ook doet.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Of je verwelkomt juist hoog opgeleide mensen uit het buitenland...iets met kenniseconomie of zo..
Ze was dus inderdaad pas in Nederland opgeleid, dus die vlieger gaat niet op, capri.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:04 schreef Omnifacer het volgende:
Jij begrijpt het. Overigens is ze pas in Nederland opgeleid, maar ik snap je punt en ik ben het ermee eens
Dit dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:02 schreef OldJeller het volgende:
Ze had in eerste instantie nooit asiel mogen krijgen, aangezien ze heeft gelogen tijdens de procedure.
Was dat niet die kleermaker?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:15 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dit dus.
Zekeriya Gümüs moest ook het land uit. Meten met twee maten is nooit goed.
Dat is de Hollandse kanker.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:16 schreef zoalshetis het volgende:
wat een ordinair, schofterig topic is dit. stelletje vieze natrappers.
Ja klopt die kleermaker.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Was dat niet die kleermaker?
Vond ik ook niet kunnen, om dat gezin het land uit te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |