mwah , het met een vent aanleggen die nog getrouwd is is een ding, maar als er kinderen in het spel zijn vind ik dat discutabele morele waarden hanteren.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is toch niet haar probleem? Dat moet die vent maar uitzoeken. Zij gaat toch niet vreemd...
Ik dacht meer aan PVV-aanhangers.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee, dat is meer voorbehouden aan een bepaalde kliek moslims. Een mening die niet in een straatje past meteen beantwoorden met een fatwa dan wel doodsbedreigingen en meer van dat.
Ook ja, recentelijk nog. Ik weet niet meer wat. Volgens mij bedreigingen richting die PvdA vrouw. Toch?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan PVV-aanhangers.
en die gekke zanger en die vervelende misdaadjournalist. het gaat maar doorquote:Op maandag 8 februari 2010 19:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ook ja, recentelijk nog. Ik weet niet meer wat. Volgens mij bedreigingen richting die PvdA vrouw. Toch?
Richting Peter R de Vries en richting die ene zanger waarvan ik om de een of andere reden de naam kwijt ben.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ook ja, recentelijk nog. Ik weet niet meer wat. Volgens mij bedreigingen richting die PvdA vrouw. Toch?
hint: ik ben vandaag zo lelijk...quote:Op maandag 8 februari 2010 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Richting Peter R de Vries en richting die ene zanger waarvan ik om de een of andere reden de naam kwijt ben.
Oh ja, Peter R. de Vries. Dat was hem .quote:Op maandag 8 februari 2010 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en die gekke zanger en die vervelende misdaadjournalist. het gaat maar door
Ja, ik weet het, maar ik ben echt gewoon z'n naam kwijt.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hint: ik ben vandaag zo lelijk...
Je bedoelt die zanger die zijn publiek verklaarde dat de PVV de nieuwe NSB is?quote:Op maandag 8 februari 2010 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Richting Peter R de Vries en richting die ene zanger waarvan ik om de een of andere reden de naam kwijt ben.
herman...quote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar ik ben echt gewoon z'n naam kwijt.Echt irritant gvd. Zijn dochter speelde vroeger in GTST ja ik weet het......OOOOOH!!!!!!!!!!!!
hooguit in de executie en vastberadenheid, zelf na jaren nogquote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Oh ja, Peter R. de Vries. Dat was hem .
Wat dat betreft doen doet die ene groep niet onder van de andere.
Het is in zoverre hypocriet dat die Wilders stemmers die bedreigingen uiten vast en zeker klagen over die kliek moslims die dat ook doen richting hun leider.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hooguit in de executie en vastberadenheid, zelf na jaren nog
Nee, ze is zelf niet besneden en komt zelfs uit een vrij welgestelde en liberale familie. Heeft ze zelf eens in een interview gezegd. Haar strijdlust komt dus niet voort uit eigen ervaring.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef capricia het volgende:
[..]
vraag me trouwens wel af of ze besneden is (kwam zomaar in me op)-
Oh ja, maar dat is niet echt een zanger toch? Volgens mij meer een cabaretier.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
Herman van Veen, thnx.
ja, of ze vonden het niet fijn en wellicht onterecht om nsb-ers genoemd te worden. dat is ook een beheurlijk scheldwoord en tegelijkertijd bedreiging, want zo lief zijn ze niet behandeld.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het is in zoverre hypocriet dat die Wilders stemmers die bedreigingen uiten vast en zeker klagen over die kliek moslims die dat ook doen richting hun leider.
hij heeft meer succes met muziek dan met 'cabaret'.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:43 schreef Mylene het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat is niet echt een zanger toch? Volgens mij meer een cabaretier.
Ik zie dan nog geen reden om (doods)bedreigingen te plaatsen hoor. Dat maakt hen hypocriet omdat ze wel klagen als Wilders bedreigd wordt. Ze zijn in mijn ogen dan geen haar beter dan die kliek moslims die dat ook flikken.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, of ze vonden het niet fijn en wellicht onterecht om nsb-ers genoemd te worden. dat is ook een beheurlijk scheldwoord en tegelijkertijd bedreiging, want zo lief zijn ze niet behandeld.
Hij noemt zichzelf gewoon 'liedjesschrijver'quote:Op maandag 8 februari 2010 19:43 schreef Mylene het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat is niet echt een zanger toch? Volgens mij meer een cabaretier.
zekers.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik zie dan nog geen reden om (doods)bedreigingen te plaatsen hoor. Dat maakt hen hypocriet omdat ze wel klagen als Wilders bedreigd wordt. Ze zijn in mijn ogen dan geen haar beter dan die kliek moslims die dat ook flikken.
Het duurde even voordat ik hem snaptequote:Op maandag 8 februari 2010 23:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Fijn dat ze gelukkig is, misschien kan ze eens met Mickey Hoogendijk gaan eten
Ik snap hem nog steeds niet...quote:Op maandag 8 februari 2010 23:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik hem snapte.
Nou binnen 1 minuut is best rap toch?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik hem snapte.
Als ze alleen voor de veiligheid zou gaan dan zou ze wel met Chuck Norris gaan, hij is immers wellicht nog rijker en geen rustige jongen dus dan kijken de musselmannen wel uit.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
AyaanAls die kerel een beetje poen heeft kan die misschien haar beveiliging betalen
Ik vind Charles Bronson beter bij haar passen...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als ze alleen voor de veiligheid zou gaan dan zou ze wel met Chuck Norris gaan, hij is immers wellicht nog rijker en geen rustige jongen dus dan kijken de musselmannen wel uit.
Dat lijkt mij toch ook de doelgroep wanneer je grappen maakt over een niet afvallige moslima?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee, dat is meer voorbehouden aan een bepaalde kliek moslims. Een mening die niet in een straatje past meteen beantwoorden met een fatwa dan wel doodsbedreigingen en meer van dat.
Ik vroem me eigenlijk wel hetzelfde af..quote:
Die ligt al jaren te vergaan in een kistquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind Charles Bronson beter bij haar passen...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |