Ik was toen ook niet helemaal bij de pinken. M'n vriendin was net bij me weg en ik zat onder de medicijnen.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:28 schreef MissMSX het volgende:
Ik koop echt NOOIT wat aan de deur, telefoon of op straat.
Als ik iets nodig heb dan ga ik er zelf wel achteraan om het uit te zoeken. Onder het motto: If it sounds too good to be true, it probably is
Dan zou ik niet eens de deur open gedaan hebben / de telefoon opgenomen hebbenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik was toen ook niet helemaal bij de pinken. M'n vriendin was net bij me weg en ik zat onder de medicijnen.
Ik heb net warme chocomelk met slagroom op, dus nee, dank jequote:
doe mij maar een biertje!quote:
Ja, laten we maar een beetje mixen.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wil je wat van mij, ik heb schijt aan de hele wereld en dat kan best wat minder
Ik heb nooit zin om van zoiets een gesprek te maken. Opdonderen met die onzin en ophouden met m'n tijd verdoenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben zelf nogal 'vervelend' en heb jaren in de sales gezeten. Ben derhalve ook niet op mijn mondje gevallen en ben best in staat om een gesprek over te nemen en dan het gesprek te sturen/leiden. Derhalve krijg ik bij vrienden ook altijd de telefoon als er een enquete is. Zodra ze Jehova's zien en ik ben er ...mag ik open doen. Ik kan daar echt van genieten
Wat een kutsmoesquote:Op maandag 8 februari 2010 15:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik was toen ook niet helemaal bij de pinken. M'n vriendin was net bij me weg en ik zat onder de medicijnen.
Die's wel warm nu.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:07 schreef MissMSX het volgende:
Owh ja thee, ik had een uur geleden de waterkoker al aangezet
Haha, dat zei ik nu ook: Geen idee hoor, dat regelt m'n manquote:Op maandag 8 februari 2010 16:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wat een kutsmoes![]()
Ik vind het vaak wel lastig om te weigeren. Zeg vaak heel laf dat mijn man dat beslist omdat hij het geld inbrengt maar dat hij nu niet thuis is. Dan wimpelt hij ze zelf af als ze nog eens terugkomen maar meestal blijven ze dan ook gewoon weg.
Ik heb op 1 mok na een complete liter opquote:
Zit ook al aan mijn tax (van welgeteld 3 kopjes per dagquote:Op maandag 8 februari 2010 16:25 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb op 1 mok na een complete liter opDoe mij maar even niet dus..
Klinkt idd niet heel frisquote:Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef Armageddon het volgende:
Kijk nou! één na laatste post. Hier komen die kut Nuon colporterus vandaan.
Iemand bekend met Atlas Advertising?
Dat soort gassies lul ik 3x in een kwartier onder de tafelquote:Op maandag 8 februari 2010 17:38 schreef Armageddon het volgende:
Kijk nou! één na laatste post. Hier komen die kut Nuon colporterus vandaan.
Iemand bekend met Atlas Advertising?
Ah en mijn neefjes dan ?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:01 schreef zeemonster het volgende:
@LC dan moeten we maar eens kijken wanneer we kunnen gaan met de meiden.
Had je mijn mailadres al?
Bah wat een koude dag vandaag zeg
Als je een keer verveelt op vrijdagochtend...dan komen de Jehova's hier langs namelijk. Alhoewel ik ze nu al een tijdje niet meer heb gezien. Zeker te koud (eigenlijk zijn het stiekem PvdA'ers).quote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat soort gassies lul ik 3x in een kwartier onder de tafelmaar inderdaad, als het je hobbie niet is kan het flink vervelend zijn.
Ik had een mooie VIP uitnodiging voor de finale, maar ik kan helaas nietquote:Op maandag 8 februari 2010 16:36 schreef becky27 het volgende:
Ga vanavond trouwens naar het ABN AMRO tennistoernooi! Zin an!
woooow, echt niet!?!?! Zot!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:10 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik had een mooie VIP uitnodiging voor de finale, maar ik kan helaas niet.
Ik weet niet of ik je mailadres al heb. Als het via hier of Hyves te vinden is welquote:Op maandag 8 februari 2010 18:01 schreef zeemonster het volgende:
@LC dan moeten we maar eens kijken wanneer we kunnen gaan met de meiden.
Had je mijn mailadres al?
Durf je dat wel dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oh ja , jij mag uiteraard ook mee met je neefjes.
Tja, als ik op alle uitnodigingen in ga die ik werk-technisch krijg, zit ik elke week bij een voetbalwedstrijd, een tennistoernooi, enz enz.quote:
Snelle reactie weer van de politiek. Das net zoals met die wantoestanden in de zorg en kinderbijslag die in verweggistan wordt uitbetaald...iedereen weet er van, maar na een aantal jaar moeten ze ineens kamervragen gaan stellen.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:13 schreef Lovechild het volgende:
Ik hoorde trouwens net op het nieuws dat minister v.d. Hoeven wil gaan uitzoeken hoe Nuon en collega's aan hun klanten komen. Of ze echt van die agressieve methodes gebruiken als langs de deuren gaan. Duh. Slaan ze haar zeker over dat ze dat niet weet
De politiek moet zich helemaal niet met zulke dingen bemoeien. Mensen moeten gewoon weer eens zelf leren nadenken in plaats van dat alles maar moet worden afgehecht metquote:Op maandag 8 februari 2010 18:13 schreef Lovechild het volgende:
Ik hoorde trouwens net op het nieuws dat minister v.d. Hoeven wil gaan uitzoeken hoe Nuon en collega's aan hun klanten komen. Of ze echt van die agressieve methodes gebruiken als langs de deuren gaan. Duh. Slaan ze haar zeker over dat ze dat niet weet
Oude weerloze omatjes zijn anders wel zielig hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De politiek moet zich helemaal niet met zulke dingen bemoeien. Mensen moeten gewoon weer eens zelf leren nadenken in plaats van dat alles maar moet worden afgehecht metregeltjes
.
Ik kan mij er nog wel wat bij voorstellen als de staat nog aandelen heeft in de Nuon. Dan mag je daar wel wat over zeggen als mede-eigenaar.
Die moeten gewoon weer ouderwets met de wandelstok naar jonge blagen die bijdehand tegen hen doen. Nu laten ze zich inpakken met al die mooie verhaaltjes.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:06 schreef MissMSX het volgende:
Oude weerloze omatjes zijn anders wel zielig hoor
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die moeten gewoon weer ouderwets met de wandelstok naar jonge blagen die bijdehand tegen hen doen. Nu laten ze zich inpakken met al die mooie verhaaltjes.
Dat kan niet, dan worden ze opgepakt voor mishandeling en moeten ze 30 duur schoffelen.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die moeten gewoon weer ouderwets met de wandelstok naar jonge blagen die bijdehand tegen hen doen. Nu laten ze zich inpakken met al die mooie verhaaltjes.
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De politiek moet zich helemaal niet met zulke dingen bemoeien. Mensen moeten gewoon weer eens zelf leren nadenken in plaats van dat alles maar moet worden afgehecht metregeltjes
.
Ik kan mij er nog wel wat bij voorstellen als de staat nog aandelen heeft in de Nuon. Dan mag je daar wel wat over zeggen als mede-eigenaar.
Maar die omatjes dan?quote:
Hoe ging dat 20 jaar geleden dan?quote:
Nou ja, toen had je iig geen keusquote:
Mooi , dan is hij vast voor een paar euro om te kopen om jouw een paar low kicks te gevenquote:Op maandag 8 februari 2010 20:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wel met mijn neefje,...is judokampioen
Die met-cement-gevulde-Sinterklaasstaf klonk toch leuker.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:57 schreef zeemonster het volgende:
Mooi , dan is hij vast voor een paar euro om te kopen om jouw een paar low kicks te geven
Judo schat.... dan deel je geen low kicks uitquote:Op maandag 8 februari 2010 20:57 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Mooi , dan is hij vast voor een paar euro om te kopen om jouw een paar low kicks te geven
Ik zie het eerder gebeuren dat zijn mammie zegt dat hij (en zijn broertje) niet mee mag.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:03 schreef zeemonster het volgende:
Inderdaad dat weet ikHij kijkt goed op tegen zijn oom.
Komt goed , hij zal vast lief zijn
Ook niet als ik er bij benquote:Op maandag 8 februari 2010 21:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zie het eerder gebeuren dat zijn mammie zegt dat hij (en zijn broertje) niet mee mag.
Ja laten we het gezellig maken....quote:Op maandag 8 februari 2010 21:11 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ook niet als ik er bij ben. Of dan gaat ze toch ook gewoon mee , kan ik meteen weer dingen over vroegah horen !
Je weet waar ik woon, toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 07:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Waar kan ik het ophalen???
Dat ligt tever uit mijn buurt, ik moet zo werkenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb hier ook nog wel koffie hooreen hele machine vol.
Gaan we hier nog even met zeemonster erbij gezellig zitten ouwehoeren
'quote:Op maandag 8 februari 2010 21:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Judo schat.... dan deel je geen low kicks uit![]()
Ik denk dat hij voor me gaat staan en dan zegt 'jullie blijven van Ome RB af!' , en hij meent het nog ook hahaha. Je weet hoe hij is
Waarom niet dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zie het eerder gebeuren dat zijn mammie zegt dat hij (en zijn broertje) niet mee mag.
Hm ja, volgens mij heb je daar wel eens iets over laten vallen. Ik ben ook érg bezorgd. M.n. als ze ziek zijn, dan zijn ze in mijn hoofd al direct terminaal. Maar dat houd ik wel voor me (deel het hooguit met de papa), ik maak liever geen angstige vogeltjes van ze. Ze moeten ook gewoon kunnen leven met alle risico's van dien. En daarom ben ik ook behoorlijk van het "probeer maar, kijk maar of het lukt" en dat ik dan ondertussen al voor me zie hoe ze ergens vanaf storten en nooit meer opstaan, daar weten zij niks van.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ze is zo overbezorgd zeg maar,.........
quote:
En dat terwijl het ventje echt een hoop kan hebben hoor, alleen zij denkt dat hij van poppenstront is volgens mij. Het mannetje is fucking negen, wordt bijna tien en moet om half acht naar bed!! Hoe triest is dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hm ja, volgens mij heb je daar wel eens iets over laten vallen. Ik ben ook érg bezorgd. M.n. als ze ziek zijn, dan zijn ze in mijn hoofd al direct terminaal. Maar dat houd ik wel voor me (deel het hooguit met de papa), ik maak liever geen angstige vogeltjes van ze. Ze moeten ook gewoon kunnen leven met alle risico's van dien. En daarom ben ik ook behoorlijk van het "probeer maar, kijk maar of het lukt" en dat ik dan ondertussen al voor me zie hoe ze ergens vanaf storten en nooit meer opstaan, daar weten zij niks van.
Wat is het eigenlijk voor paper?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:40 schreef Flappekz het volgende:
Terugvindpraatje.
En nu weer hard aan mn paper
Dit is een paper over conceptuele databasemodellen enzo...Moet ik maandag inleveren. Daarna weer nieuwe papers en tentamensquote:
Tziet er mooi uit buiten. Ik moet om 12 uur gaan rijden naar Schiphol, hoop dat het dan een beetje rijdt ...quote:
Valt daar nog iets nieuws over te vertellen dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 07:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dit is een paper over conceptuele databasemodellen enzo...Moet ik maandag inleveren. Daarna weer nieuwe papers en tentamens
Kutsneeuw...stond ik ineens dwars vanmorgen. Reed nog geen 10km/u
Rijdt 't niet, dan glijdt 't welquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tziet er mooi uit buiten. Ik moet om 12 uur gaan rijden naar Schiphol, hoop dat het dan een beetje rijdt ...
Nee, dat niet. Moet gewoon een service verzinnen, en daarachter de hele databasestructuur en architectuur beschrijvenquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Valt daar nog iets nieuws over te vertellen dan?
Ah, dat vind ik dan weer geen paperquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Moet gewoon een service verzinnen, en daarachter de hele databasestructuur en architectuur beschrijven
Nee, ik ook niet, maar zo noemen ze het nou eenmaal bij mij op schoolquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, dat vind ik dan weer geen paper
Rare interessantdoenerijquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar zo noemen ze het nou eenmaal bij mij op school
Dat gevoel moet nog even komen, moet nog best veel doen eigenlijk. Gelukkig telt dit "paper" maar voor de helft, de andere helft was het tentamen van afgelopen week, en die heb ik wel aardig gemaakt volgens mijquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rare interessantdoenerij
Maar goed, het gaat om de inhoud, niet om het naampje
Heb je er wel een goed gevoel bij? As in: tevreden met het resultaat?
Nu maar hopen dat de buren niet gaan verbouwenquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat gevoel moet nog even komen, moet nog best veel doen eigenlijk. Gelukkig telt dit "paper" maar voor de helft, de andere helft was het tentamen van afgelopen week, en die heb ik wel aardig gemaakt volgens mij
Overdag mogen ze, zit toch op m'n werk. Maar de avonden moeten ze maar overslaan inderdaadquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de buren niet gaan verbouwen
Mag een halve paracetamol niet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:29 schreef zeemonster het volgende:
Vrij, maar het kind des huizes is goed ziek. Zo zielig om te zien , en die sinaspril voor kinderen helpt ook niet echt voor haar koorts en hoofdpijn.. dus nu ligt ze tegen mij aan Otje te kijken..
En de weekendenquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Overdag mogen ze, zit toch op m'n werk. Maar de avonden moeten ze maar overslaan inderdaad
Die RATMEN geeft maar niet op he...quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:41 schreef becky27 het volgende:
En ik had een valentijnsmail op fok.....![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die RATMEN geeft maar niet op he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:59 schreef RATMEN het volgende:
.
Valentijnsdag is dan ook gewoon dierendag voor vrouwen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ehm ... Ik heb ook helemaal niets met dierendag, dus dan kan het best kloppenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valentijnsdag is dan ook gewoon dierendag voor vrouwen!
Agossie, beterschap voor de kleine damequote:Op woensdag 10 februari 2010 09:29 schreef zeemonster het volgende:
Vrij, maar het kind des huizes is goed ziek. Zo zielig om te zien , en die sinaspril voor kinderen helpt ook niet echt voor haar koorts en hoofdpijn.. dus nu ligt ze tegen mij aan Otje te kijken..
Ik vroeg me al af waarom ik je hier niet zagquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:55 schreef zeemonster het volgende:
Ja ik heb haar inmiddels een halve paracetamol gegeven. Ze slaapt nu eventjes met een dekentje op de bank. Heel stiekem denk ik ook , dat ze door heeft dat ze alles voor elkaar krijgt als ze ziek is
.
Ik vind Valentijnsdag wel heel leuk , ik hou van hartjes , rood , lekkere luchtjes en knuffels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |