Als ik het radar forum lees, lopen de rillingen me over de rug!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:34 schreef Armageddon het volgende:
Je had die directeur met z'n hoofd naar beneden uit het kantoor-raam moeten pleuren. Dit zooitje stinkt.
Als je bij mij 's avonds voor de deur staat te colporteren, dan krijg je klappenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef Osramp het volgende:
Ongelofelijk! Werd net gebeld en uitgenodigd voor een "meeloopdag". Luxe werktijden zeg. Lekker laat om 12:00 beginnen, tot 21:00 maar liefst! En of ik mezelf representatief wilde kleden en goeie schoenen kon aandoen, ze wilden immers niet dat ik met blaren op mijn voeten thuis kwam.
Ik ga er wel eventjes heen, volgende week dinsdag. Even het verhaal aanhoren en als ze me nou echt een contract met redelijk salaris aanbieden dan is het mss de moeite. Maar ik weet wel 99,9999999999999999% zeker dat dat er niet inzit. Toch ga ik erheen om die onzin eens van dichtbij mee te maken. En erg grappig om de secretaresse flink hard dance muziek te horen draaien. Dat kan echt niet aan de telefoon.
Het bedrijf is onder verschillende namen bekend.
Cobra group is de hoofdfirma waar vanalles onder hangt:
Global Promotions
Capital marketing
TW advertising
Victoria's marketing
Distinquish Professional Marketing
Blackwater Advertising
Geen haar op mijn hoofd(al heb ik er maar weinig) die er aan denkt om met die nepzooi door te gaan!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als je bij mij 's avonds voor de deur staat te colporteren, dan krijg je klappen
Ik kreeg opeens ook hele vreemde associaties bij deze naam....quote:
Ze verkopen blauwe bonen aan Irakezenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:06 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik kreeg opeens ook hele vreemde associaties bij deze naam....
Dit dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:00 schreef Snarfiuscus het volgende:
...pyramide systeem, in een nieuw jasje welleswaar...
Print dit topic uit, en geef commentaar aan de hand van de posts.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:50 schreef BeamofLight het volgende:
Gaan gek! Is lachen lijkt me. En dan die bolle recht in zijn nek uitlachen. Keep us updated!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:35 schreef nikitara_sv het volgende:
....heb ook mijn twijfels.......te mooi om waar te zijn....niet echt zinnige functies.....een brainwashfilm.....erg ingestudeerd....heb ook mijn twijfels.............Beetje vreemd.....Vreemd idd...
Wat weet je niet?quote:Ik weet het niet hoor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |