abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70744615
Ik had vanochtend een gesprek bij Atlas Advertising. Het meest vreemde gesprek ooit! Werden met 6 man tegelijk in een spreekkamer gedropt en de 23-25 jarige directeur kwam met een hele bekakte stem (aardappels in keel) uitleg geven. Hij vertelde een hele hoop, maar daar zat weinig info in eigenlijk. Ze laten consumenten kiezen voor bepaalde merken en houden zich met VCV marketing bezig. Geen idee wat dat is, en de "directeur" wist het ook niet geloof ik. Op mijn vraag kreeg ik geen antwoord, althans niet iets waar ik wat mee kon beginnen.
Hier vind ik meer erover, en lijkt me niet echt een jofel bedrijfje. Kreeg een hele rare smaak in mijn mond, en ben op een gegeven moment uit het gesprek gelopen. Het is geloof ik gewoon een call-center of deur tot deur verkoop leuren.

Meer informatie van jullie is erg welkom.

[ Bericht 5% gewijzigd door Danny op 12-12-2010 19:51:07 ]
  dinsdag 7 juli 2009 @ 16:34:21 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_70744733
Je had die directeur met z'n hoofd naar beneden uit het kantoor-raam moeten pleuren. Dit zooitje stinkt.
pi_70745512
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:34 schreef Armageddon het volgende:
Je had die directeur met z'n hoofd naar beneden uit het kantoor-raam moeten pleuren. Dit zooitje stinkt.
Als ik het radar forum lees, lopen de rillingen me over de rug!
Maar heb je andere info? Google geeft me niks anders dan het radar forum. Alleen geloof ik niet dat het ZO slecht is, als je toch als "algemeen directeur" ervan kunt leven, een kantoor kunt huren enz.
pi_70747151
Ongelofelijk! Werd net gebeld en uitgenodigd voor een "meeloopdag". Luxe werktijden zeg. Lekker laat om 12:00 beginnen, tot 21:00 maar liefst! En of ik mezelf representatief wilde kleden en goeie schoenen kon aandoen, ze wilden immers niet dat ik met blaren op mijn voeten thuis kwam.
Ik ga er wel eventjes heen, volgende week dinsdag. Even het verhaal aanhoren en als ze me nou echt een contract met redelijk salaris aanbieden dan is het mss de moeite. Maar ik weet wel 99,9999999999999999% zeker dat dat er niet inzit. Toch ga ik erheen om die onzin eens van dichtbij mee te maken. En erg grappig om de secretaresse flink hard dance muziek te horen draaien. Dat kan echt niet aan de telefoon.

Het bedrijf is onder verschillende namen bekend.
Cobra group is de hoofdfirma waar vanalles onder hangt:
Global Promotions
Capital marketing
TW advertising
Victoria's marketing
Distinquish Professional Marketing
Blackwater Advertising

[ Bericht 19% gewijzigd door Danny op 12-12-2010 19:55:01 ]
pi_70749659
Oeps, dubbel
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:48:38 #6
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_70749923
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef Osramp het volgende:
Ongelofelijk! Werd net gebeld en uitgenodigd voor een "meeloopdag". Luxe werktijden zeg. Lekker laat om 12:00 beginnen, tot 21:00 maar liefst! En of ik mezelf representatief wilde kleden en goeie schoenen kon aandoen, ze wilden immers niet dat ik met blaren op mijn voeten thuis kwam.
Ik ga er wel eventjes heen, volgende week dinsdag. Even het verhaal aanhoren en als ze me nou echt een contract met redelijk salaris aanbieden dan is het mss de moeite. Maar ik weet wel 99,9999999999999999% zeker dat dat er niet inzit. Toch ga ik erheen om die onzin eens van dichtbij mee te maken. En erg grappig om de secretaresse flink hard dance muziek te horen draaien. Dat kan echt niet aan de telefoon.

Het bedrijf is onder verschillende namen bekend.
Cobra group is de hoofdfirma waar vanalles onder hangt:
Global Promotions
Capital marketing
TW advertising
Victoria's marketing
Distinquish Professional Marketing
Blackwater Advertising
Als je bij mij 's avonds voor de deur staat te colporteren, dan krijg je klappen :Y

[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 12-12-2010 19:55:16 ]
pi_70750385
schaamteloze tvp, leuk om te volgen
pi_70751655
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:48 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Als je bij mij 's avonds voor de deur staat te colporteren, dan krijg je klappen
Geen haar op mijn hoofd(al heb ik er maar weinig) die er aan denkt om met die nepzooi door te gaan!!
Ik ga wel naar die meeloopdag. Moest me netjes kleden, maar ga gewoon met mijn op 1 na oudste jeans en sportschoenen. Hebben ze een goeie reden om me niet mee te nemen het "veld" in.
Dat werd tegen me gezegd, dus doe ik wel of ik achterlijk ben (kost me weinig moeite). Ik zie me daar al staan: "Ik moest makkelijke schoenen aan, want we gingen het veld in?!?!?", "Hoezo is mijn kleding dan niet goed??"
pi_70753514
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef Osramp het volgende:
Blackwater Advertising
Ik kreeg opeens ook hele vreemde associaties bij deze naam....
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_70754066
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:06 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Ik kreeg opeens ook hele vreemde associaties bij deze naam....
Ze verkopen blauwe bonen aan Irakezen
pi_70775370
En zulke firma's durven zich ook nog marketingbureaus te noemen.
Schandalig! Heb er maar één woord voor...pyramide systeem, in een nieuw jasje welleswaar...
Wat wellicht nog erger is, is het feit dat grote energie -en telecombedrijven dankbaar gebruik maken van de "diensten" die deze boevenbendes aanbieden.

Te triest voor woorden! Dat zoiets gewoon wordt getolereerd in een ontwikkeld land als Nederland...
Begin er niet aan...tenzij je geen geweten hebt...
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:05:37 #12
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_70775548
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:00 schreef Snarfiuscus het volgende:
...pyramide systeem, in een nieuw jasje welleswaar...
Dit dus.
pi_70777680
Tja, och. Het is idd jammer dat zoiets gewoon mag. Maar als je oplet en een beetje rondkijkt, dan weet je snel genoeg wat het bedrijf doet en hoe ze dat doen. Toen ik er gisteren buitenliep, had ik al sterk de indruk dat het om deur tot deur verkoop ging. Een zoektocht op het net bracht hetzelfde aan het licht. Je kunt dus tijdig weten waar je aan begint.
Maar ik wil ze wel nog even testen binnenkort, eens kijken hoeveel ze nou toegeven als je er om vraagt. En nog even wat andere mensen wakker schudden.
pi_70780149
In elk geval het mobiele nummer van de "directeur" van Atlas achterhaald (staat niet online hoor). Dus we kunnen hem wel pesten als het nodig is.
  donderdag 9 juli 2009 @ 02:31:07 #15
191838 mrfool
Why so serious?
pi_70801793
een bedrijf uit maastricht, ff volgen dit!
pi_70801919
Bedrijven die onder zoveel namen bekend zijn hebben iets te verbergen Atlas Avertising is gewoon een kantoor van een grotere oplichtersbende lijkt het.

[ Bericht 23% gewijzigd door Biogarde op 23-11-2009 21:46:17 ]
pi_70801956
Die namen zijn volgens mij ook bewust gekozen omdat er gelijkenis is met een aantal grote bedrijven.
  donderdag 9 juli 2009 @ 03:12:26 #18
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_70801969
Tvp. Even volgen dit.
pi_72835309
Ik had vanochtend ook t meest wazige sollicitatiegesprek van mijn leven. Wij waren met een groep van 7 personen. Ik heb er gewoon buikpijn van. Hier is iets niet in de haak, en niet zo'n klein beetje ook.
Als ze me bellen voor meeloopdag, dan kan ik niet. Moet er niet aan denken.
grrrr

En wat een wazig accent van die 'baas' (23jarige huppel) zijn verhaal sloeg alles.. En waar ging het nu over>>> meest globale shit ooit. Waar zou hij dat vandaan hebben gehaald?

laat je me weten hoe het was?

groetjes een medesollicitant
pi_73741860
heb a.s. dinsdag een gesprek , maar naar het lezen van deze berichten lijkt mij dit een dubieus bedrijf, ga het cancellen hier heb ik geen zin.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:50:04 #21
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_73761818
Gaan gek! Is lachen lijkt me. En dan die bolle recht in zijn nek uitlachen. Keep us updated!
pi_73765900
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:50 schreef BeamofLight het volgende:
Gaan gek! Is lachen lijkt me. En dan die bolle recht in zijn nek uitlachen. Keep us updated!
Print dit topic uit, en geef commentaar aan de hand van de posts.
pi_74160743
ik ben daar ook geweest vandaag. en heb ook mijn twijfels. Zijn verhaal is te mooi om waar te zijn en niet echt zinnige functies? Leek net als of ik in een brainwashfilm gekomen was. Die "derecteur"idd 25 jaar ofzo.. had raar accent zeker.. maar vertelde ook erg ingestudeerd? Ik weet ook niet wat hier de bedoeling van is en heb ook mijn twijfels. Mij belde ze ook voor een introductie dag van 12.30 tot 21.00 op dinsdag maar dan kan ik niet en ben op maandag? Ik weet nog niet of ik ga? Beetje vreemd is het wel! Ook de dance muziek die in het lokaal opstond? Vreemd idd... Ik weet het niet hoor?
pi_74161657
Samenvatting
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:35 schreef nikitara_sv het volgende:
....heb ook mijn twijfels.......te mooi om waar te zijn....niet echt zinnige functies.....een brainwashfilm.....erg ingestudeerd....heb ook mijn twijfels.............Beetje vreemd.....Vreemd idd...
quote:
Ik weet het niet hoor?
Wat weet je niet?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_74639454
Hee mensen!

Kan iemand iets meer vertellen hoe de meeloopdag verlopen is? Erg benieuwd hoe the story verder gaat hehe

Cheers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')