Hallo iedereen,
Ik heb even wat onderzoek verricht naar dit bedrijf, maar het is inderdaad geen zuivere koffie.
Als academicus in marketing management heb ik wel de nodige kennis op het gebied van marketing en kwam ik deze vacature ongeveer in alle hits die google gaf tegen.
Het klinkt in eerste instantie allemaal heel interessant. Of je nu geen ervaring hebt, of je hebt de opleiding niet, niks aan de hand, je wordt intern opgeleid.
Ik zag de advertentie via hetzelfde bedrijf, maar opererend onder een andere naam, dus besloot maar eens een kijkje te nemen op de website. De website was ´under construction´, kan gebeuren, maar is vreemd als er actuele vacatures openstaan. Maargoed, er zijn altijd oude links naar een deel van de website, dus met een beetje zoeken vind je vanalles.
Ik moet zeggen dat ik de website uiterst teleurstellend vond. Zeer onprofessioneel, en vooral heel vaag! Ik snapte nog steeds niet wat ze nu eigenlijk allemaal deden. Ze werkten alleen samen met de Cobra group. Bij mij viel toen nog niet meteen het kwartje, maar als je de naam cobra group hoort, krijg je niet echt een lekker gevoel. De term slang wordt nogal eens gekoppeld, slinkse, duistere types.
Anyway, ik zag de managing directors, xxxxxxx en yyyyyyy. Tot mijn grote verbazing waren dit echt kleine ventjes! Misschien 23/24 jaar oud! Hoe kan die nou aan het roer staan van een organsatie die enorm gaat groeien? Onmogelijk! Ik ging ze dus maar even opzoeken op hyves en ja hoor, daar zie je ze dan! Jong, glad en nogal informeel gekleed voor een serieuze zakenman! iedere idioot die op management niveau werkzaam is, schermt zn hyves af. Je wordt altijd gecheckt! Toen wist ik het zeker, geen zuivere koffie dit!
na wat reviews te hebben gelezen van gedupeerden werd het allemaal duidelijk. Ze brainwashen mensen zoner kennis en ervaring en beloven ze heel rijk en succesvol te worden. Deze mensen worden langs de deuren gestuurd om Nuon pakketten te verkopen, waarbij ze ongelofelijk veel uren maken, op freelance basis moeten werken, geen arbeidsvoorwaarden hebben, weinig verdienen en zonder pardon weer op straat worden gegooid. Je zou het kunnen vergelijken met een piramidespel systeem, hoe meer mensen jij kunt werven voor deze smerige praktijken, hoe rijker jezelf wordt. Geen wonder dat zo´n kleine idioot daar het roer in handen heeft.
Op de site van tros RADAR staat heel veel info over deze smerige business. Maar mensen trap er niet in, het is gewoon allemaal oplichterij.
Alle advertenties van bedrijven onder de volgende namen behoren tot deze bende, zodra je die naam ziet, weet je genoeg en moet je heel snel wegwezen:
wellicht zijn er nog veel meer..
Dus ben gewaarschuwd en begin niet aan die bullshit!
[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 12-12-2010 19:56:33 ]