Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
was je weg danquote:
Ik had eigenlijk een andere in gedachten, maar die was waarschijnlijk iets te uitnodigend voor sommige spammers hier.quote:
jaquote:
eindelijk weer eens iemand die dat doetquote:Op maandag 8 februari 2010 10:58 schreef DaMart het volgende:
Wiki is aangepast!
[..]
Ik had eigenlijk een andere in gedachten, maar die was waarschijnlijk iets te uitnodigend voor sommige spammers hier.
quote:
Niet als ik hier aan het posten benquote:
en eigenlijk had ik erbij moeten zetten dat die iemand dan ook de wiki moest doenquote:Op maandag 8 februari 2010 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF vroeg toch of iemand hem vol wilde maken?.
whehe.. fail.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en eigenlijk had ik erbij moeten zetten dat die iemand dan ook de wiki moest doen
HOAXquote:Op maandag 8 februari 2010 11:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet als ik hier aan het posten ben
Die instructie heb ik niet meer nodig hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 11:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en eigenlijk had ik erbij moeten zetten dat die iemand dan ook de wiki moest doen
Omdat ik nu genoeg tijd op het werk hebquote:Op maandag 8 februari 2010 11:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
HOAX
thuis doe jij niet Fokken
quote:
weet ikquote:Op maandag 8 februari 2010 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die instructie heb ik niet meer nodig hoor.
dan zal je hier helemaal niet meer Fokkenquote:Op maandag 8 februari 2010 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat ik nu genoeg tijd op het werk heb
correctie: na 16.30u doe ik dus niet fokken
kuukskequote:
bij jullie niet nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal je hier helemaal niet meer Fokken
dat begreep ik alquote:Op maandag 8 februari 2010 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bij jullie niet nee.
Alsof ik daar ooit echt gefokt heb (die paar PM's checken telt niet)
snap je mn punt wel?
dat ik dus vanaf mei vanaf thuis zal moeten fokken
ik leg mn punt maar even uit
MPGquote:
gaat er weer iets mis met je plannen flesquote:Op maandag 8 februari 2010 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
gorgel in je eigen kots met je kuthuis. Hou je hele kutzooi lekker
OA en ik hebben een overlappend takenpakket hequote:Op maandag 8 februari 2010 10:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat niet eigenlijk OA zijn taak
proficiatquote:Op maandag 8 februari 2010 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb m'n rijbewijs!![]()
![]()
Hoe is het hier?
* MPG kijkt in portemonneequote:Op maandag 8 februari 2010 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hoe is het hier?
dus 1 van jullie 2 heeft verzaaktquote:Op maandag 8 februari 2010 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
OA en ik hebben een overlappend takenpakket he.
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hoe is het hier?
artikel 19 procedurequote:Op maandag 8 februari 2010 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
gorgel in je eigen kots met je kuthuis. Hou je hele kutzooi lekker
ff checkenquote:Op maandag 8 februari 2010 11:34 schreef indahnesia.com het volgende:
haha, ze hebben de camerabeelden van enkele bushaltes op internet gezet.. Geinig.
http://transjakartabusway.com/haltecam
quote:
Feli!!! Taart!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hoe is het hier?
Nee, want het is al lang opgelost. Vergeet niet dat we in feite twee banen tegelijkertijd combineren he.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus 1 van jullie 2 heeft verzaakt
hadden ze dat niet in een fatsoenlijke taal kunnen zettenquote:Op maandag 8 februari 2010 11:34 schreef indahnesia.com het volgende:
haha, ze hebben de camerabeelden van enkele bushaltes op internet gezet.. Geinig.
http://transjakartabusway.com/haltecam
Plaatjes kijken kun je ook in vreemde talen, toch?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hadden ze dat niet in een fatsoenlijke taal kunnen zetten
Hij nietquote:Op maandag 8 februari 2010 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Plaatjes kijken kun je ook in vreemde talen, toch?
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Feli!!! Taart!!!helluh
Pieter post
Mijn huisarts liep slechts 1,5 uur uit vanochtend
in feite of ook in het echiequote:Op maandag 8 februari 2010 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want het is al lang opgelost. Vergeet niet dat we in feite twee banen tegelijkertijd combineren he.
Fhaquote:Op maandag 8 februari 2010 11:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Feli!!! Taart!!!helluh
Pieter post
Mijn huisarts liep slechts 1,5 uur uit vanochtend
Nouquote:Op maandag 8 februari 2010 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dankjulliewel!![]()
Hoe waren de weekenden? Iemand nog iets leuks gedaan?
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dankjulliewel!![]()
Hoe waren de weekenden? Iemand nog iets leuks gedaan?
ik krijg geen plaatjesquote:Op maandag 8 februari 2010 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Plaatjes kijken kun je ook in vreemde talen, toch?
quote:
quote:
Ja hoor, maar ik vond het wel grappig om te zeggenquote:Op maandag 8 februari 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:Doe je ook wel eens iets anders dan eten
![]()
![]()
Ik ben op bezoek geweest bij wat vrienden en ben naar een concert geweest, was een geslaagd weekend
Jaquote:Op maandag 8 februari 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doe je ook wel eens iets anders dan eten
![]()
![]()
Weet ik tochquote:Op maandag 8 februari 2010 11:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik vond het wel grappig om te zeggenWelk concert ben je geweest?
Ja theequote:
Whehehe, erg gevarieerd leven dusquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja thee![]()
man wat kwam er een putlucht uit mijn muil vanochtend![]()
Ohw klinkt tof jaquote:Op maandag 8 februari 2010 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik toch![]()
Ik ben naar een metalconcert geweest in de Baroeg met wat oudere doom-metal bands (ja je moet er van houden). Het was in elk geval erg gezellig
whehehequote:
Heb je geen katerquote:Op maandag 8 februari 2010 11:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja thee![]()
Dat komt nog. Eerst een fijn pulletje chloorquote:Op maandag 8 februari 2010 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat voor thee drink je dan?
Gister was het prosecco thee onder anderequote:
Nee nooitquote:
Meer details graagquote:Op maandag 8 februari 2010 11:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja thee![]()
Theequila. Ik snap hetquote:Op maandag 8 februari 2010 11:53 schreef Fha het volgende:
Gister was het prosecco thee onder andere![]()
Maar ik heb voor ik ging slapen de tequilla ook maar even opgemaakt, volgens mij was dat de boosdoener
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:59 schreef Fha het volgende:
Wie wil er nog meer een tosti?Ik heb net brood gekocht dus er is genoeg
heb je ook kaas genoeg ?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:59 schreef Fha het volgende:
Vast wel. Ze lag al vroeg voor de deur van de winkelquote:
Nou als jequote:
Ja zelfs datquote:Op maandag 8 februari 2010 12:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je ook kaas genoeg ?
lunchpauze
rook zequote:Op maandag 8 februari 2010 12:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je ook kaas genoeg ?
lunchpauze
verkeerde aangekliktquote:
jij ook smakelijk wokquote:
In dat geval mag je er wel twee danquote:Op maandag 8 februari 2010 12:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verkeerde aangeklikt![]()
moest deze zijn
quote:
Hoiquote:Op maandag 8 februari 2010 11:59 schreef Fha het volgende:
* Fha zet een grote schaal met tosti's in het middenquote:
zet hem een beetje buiten het bereik van flesquote:Op maandag 8 februari 2010 12:14 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha zet een grote schaal met tosti's in het midden
Pak maar hoor![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zet hem een beetje buiten het bereik van fles
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Gister was het prosecco thee onder andere![]()
Maar ik heb voor ik ging slapen de tequilla ook maar even opgemaakt, volgens mij was dat de boosdoener
[..]
Nee nooit![]()
Ohw juk. Dat zou ik niet eens willen proberenquote:Op maandag 8 februari 2010 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat een bijzondere thee!
Ik heb serieus een keer pina colada thee gehaald, zo smerig![]()
Ik dacht ananas kokos, mjumquote:Op maandag 8 februari 2010 12:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw juk. Dat zou ik niet eens willen proberen
Volgens mij kun je dan beter gewoon ananas en kokos thee kopen en twee zakjes tegelijk in je beker hangen ofzoquote:Op maandag 8 februari 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht ananas kokos, mjumMaar het was eerder een soort chemische kauwgomballen smaak
![]()
Lulloquote:Op maandag 8 februari 2010 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
zet hem een beetje buiten het bereik van fles
Zie je nouquote:
daarom juistquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan beter gewoon ananas en kokos thee kopen en twee zakjes tegelijk in je beker hangen ofzo
bijnaquote:
dan beweeg je tenminste wat meerquote:
ze weet niet nog niet dat je moet bewegenquote:[..]
Zie je nou![]()
De Brabantse 5 minuten niet meegerekend.quote:
voorzichtig wandelen flesquote:Op maandag 8 februari 2010 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
zo maar weer eens een rondje gaan lopen buiten
Ow fuck. Lunchtijdquote:
Kauwen is ook een bewegingquote:Op maandag 8 februari 2010 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
ze weet niet nog niet dat je moet bewegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |