quote:ma 08 feb 2010, 09:37 | 0 reacties
Man heeft 285 nakomelingen
ARIZONA - Een familiefeestje van de 88-jarige Amerikaan Joe Jessop is een flinke onderneming. De man heeft vijf vrouwen en maar liefst 285 nakomelingen...
Jessop is een aanhanger van de Fundamentalistische Kerk van Jezus Christus, een afsplitsing van de Mormonen in de Verenigde Staten.
De man doet aan polygamie en is met meerdere vrouwen tegelijk getrouwd.
Met zijn vijf vrouwen kreeg Jessop 46 kinderen en 239 kleinkinderen. "Ik leid een gezegend leven. Ik zou met niemand willen ruilen", vertelt Jessop in The National Geographic.
Er is echter ook veel kritiek op de man en de Fundamentalistische Kerk. De religie wordt in Amerika gezien als een sekte, waarin de vrouwen worden gehersenspoeld en de kinderen worden beroofd van een normale jeugd.
Denk ook niet dat ie het daarom doetquote:Op maandag 8 februari 2010 09:52 schreef donthate het volgende:
moet ik vanaaf er weer 2bij maken had er net 1minder
maar ff serieus.. je moet toch van je kinderen houden.. deze kan je nooit tegelijk allemaal liefde geven
Ja dat bedoelde ik er eigenlijk ook mee als je niet van je kinderen kan houden neem er dan geen vind dit echt erg..quote:Op maandag 8 februari 2010 09:54 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ie het daarom doet.
En dan maar vragen hoe we van de "overbevolking" afkomen :pquote:Op maandag 8 februari 2010 09:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik er eigenlijk ook mee als je niet van je kinderen kan houden neem er dan geen vind dit echt erg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Dit is parasiteren op de samenleving. Typisch links dus.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want? Gelovige partijen zijn hier bijvoorbeeld juist meer rechts geörienteerd.
NIet alleen je kinderen liefde geven, maar hoe kun je 46 kinderen en 5 vrouwen te eten geven??quote:Op maandag 8 februari 2010 09:52 schreef donthate het volgende:
moet ik vanaaf er weer 2bij maken had er net 1minder
maar ff serieus.. je moet toch van je kinderen houden.. deze kan je nooit tegelijk allemaal liefde geven
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:47 schreef Frutsel het volgende:
Ik dacht dat dit over Tiger Woods ging
Misschien werken ze allemaal wel keihard voor hun geld. Hoezo parasiteren?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dit is parasiteren op de samenleving. Typisch links dus.
SPOILER: off-topic over linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje ouderwets die vrouwen kunnen ook best werken om voor hun kinderen te zorgen. Bovendien heeft hij natuurlijk schaalvoordelenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
NIet alleen je kinderen liefde geven, maar hoe kun je 46 kinderen en 5 vrouwen te eten geven??
En er is geen kinderbijslag in de VS, dus iedere hap die die kinderen eten moet hij echt zelf verdienen.
WAT EEN HOERquote:Op maandag 8 februari 2010 19:46 schreef Dawwa het volgende:
Mijn moeders vader komt uit op bijna 80 levende nakomelingen..
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Die man zal wel zo steenrijk zijn dat hij dat child tax credit niet nodig heeft, alles zal ook wel via zijn kerk lopen en dus geen belasting betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |