Ha omaquote:
Dat is dan ook de reden dat ik ben overgestapt naar de Luchtmacht.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Aparte keuzes voor centerfolds hebben ze in de legerkoerier.....
Troep!?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zit hier een hoop troep tussen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Militair_jargon
Grappig, ik heb de site nooit zelf gezien, dacht dat het een enorm bolwerk was.quote:
Hoi Etciequote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappig, ik heb de site nooit zelf gezien, dacht dat het een enorm bolwerk was.
Is het gewoon een vlek in het landschap...
NL heeft dus ook een Area 51....quote:Op maandag 8 februari 2010 12:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Het stelde geen hol voor.
Idem voor de site op 't Harde (en die derde waarvan ik niet meer weet waar dat is).[
Gezien het formaat zal dat wel Area 0,51 zijn, maar ja, blijkbaar wel.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
NL heeft dus ook een Area 51....
Waar heb je die voor nodig? Roken is slecht voor je, kan ik 'm beter laten liggenquote:Op maandag 8 februari 2010 12:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi Etcie
Ik heb net mijn aansteker laten vallen. Kun jij die even oprapen? Dat lukt mij niet meer zo goed op mijn leeftijd.
Gun je een oude man niet eens een pleziertje?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waar heb je die voor nodig? Roken is slecht voor je, kan ik 'm beter laten liggen
Nee hoor, tubgirl is pas vies.quote:
Tering das een goeie openingszin als ik nog eens in een kroeg met iets te jong bezoek benquote:Op maandag 8 februari 2010 13:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gun je een oude man niet eens een pleziertje?
Ze hadden inderdaad wat leukere meiden uit mogen kiezenquote:
Ik wil denk ik niet eens weten wat.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb wel ranziger shit in mn mailbox gehad hoor.
Ik zou het laten als je straks nog moeten etenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik geloof dat ik sommige termen hier niet moet Google'n...
Lunch zit er al in, maar daar wil ik het ook laten...quote:Op maandag 8 februari 2010 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou het laten als je straks nog moeten eten
Mmm, wat zal ik straks eigenlijk gaan eten?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou het laten als je straks nog moeten eten
Broodje warm vlees, broodje bapao?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mmm, wat zal ik straks eigenlijk gaan eten?
Nou, ik zat er net aan te denken om eens te gaan kijken bij een broodjeszaak die net geopend is. Broodje Doner ofzo.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Broodje warm vlees, broodje bapao?
Wandelsequote:
Ome Willem!!quote:
Foei ome Willem.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:48 schreef Soempie het volgende:
Broodje poep.
Ga je trouwens met een vriend of vriendin de city pier city loop doen?quote:
Met een aantal mensenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ga je trouwens met een vriend of vriendin de city pier city loop doen?
Ah, dat is wel leuker.quote:
broodje bakpao is niet echt ehm... taalpuristischquote:Op maandag 8 februari 2010 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal je voortaan inhuren als spellingchecker en taalpurist...
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal je voortaan inhuren als spellingchecker en taalpurist...
Bij de Surinaamse toko's kom je het ook wel tegen als bauwpau...quote:Op maandag 8 februari 2010 14:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
broodje bakpao is niet echt ehm... taalpuristisch![]()
Dat is balen. Hopelijk wordt er snel teruggebeld.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:43 schreef Etcetera het volgende:Gebeld naar de plek waar ik stage wil lopen, was diegene die ik moet hebben niet aanwezig
In antwoord op je vraag die er stond: ik weet het niet... de bezwaren die ze noemde waren wel redelijk fundamenteel. En dat zal na al die jaren echt wel ergens op gebaseerd zijn. Maarja, het is wel een heftige beslissing zeg, ik hoop voor haar dat hij het ook inziet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |