De bouw van het complex is trouwens wel afgemaakt. Daarom hebben we op Woensdrecht nu (luxe) legeringkamers en eetzalen.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah okay. Ik was 7 geloof ik toen dat speelde.
Dat eerste dacht ik net ook even.quote:
Dus we kunnen wel Nukes herbergen mocht het ooit nodig zijn?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De bouw van het complex is trouwens wel afgemaakt. Daarom hebben we op Woensdrecht nu (luxe) legeringkamers en eetzalen.
Zekers. Maar daar hadden we Woensdrecht niet voor nodig. Op de Veluwe liggen ook nog wel een paar leuke complexen.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus we kunnen wel Nukes herbergen mocht het ooit nodig zijn?
Wat staat/stond er dan bij Havelte?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zijn er nooit geweest. Tijdens de bouw van het complex besloot de regering om toch maar geen kruisraketten aan te schaffen.
Laten we hopen dat het nooit nodig is......quote:
Dat was idd één van de site's voor opslag van nucleaire granaten die NL ooit heeft gehad.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat staat/stond er dan bij Havelte?
Je kan niet spreken van model koelkast, maar verder lijkt 'ie me wat onpraktisch in je broekzak...quote:Op maandag 8 februari 2010 12:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe vinden jullie de mobiel van een maat van me?
[ afbeelding ]
Misschien dat er een paar breezerchickies opgewonden raken als hij die in zijn broekzak heeft zitten.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan niet spreken van model koelkast, maar verder lijkt 'ie me wat onpraktisch in je broekzak...
Gelukkig...quote:Op maandag 8 februari 2010 12:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was idd één van de site's voor opslag van nucleaire granaten die NL ooit heeft gehad.
Bij dit soort dingen is het vaak een stuk uit een tekst, of in dit geval, een boek: http://www.amazon.com/WHA(...)IPPLES/dp/075151005Xquote:Op maandag 8 februari 2010 10:15 schreef Whiteguy het volgende:
nieuwe sog website:
http://googlelolz.com
[ afbeelding ]
Als je de plug van dat ding nog ergens in moet steken, misschien wel....quote:Op maandag 8 februari 2010 12:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien dat er een paar breezerchickies opgewonden raken als hij die in zijn broekzak heeft zitten.
Hij heeft hem ooit op een rommelmarkt gekocht en gebruikt bij een carnavalsfeestje als Dick Dastardly. Nu ligt hij in zijn auto en doet hij net of hij belt in de files......quote:Op maandag 8 februari 2010 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan niet spreken van model koelkast, maar verder lijkt 'ie me wat onpraktisch in je broekzak...
In één van de drie site's die NL had lagen idd kerngranaten voor de artillerie. Maar het wachthebbend personeel van de site's was nooit op de hoogte of die granaten in die van hen lag of één van de andere.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig...
Ik dacht al dat ik daar een hoop ellende had meegemaakt voor niets.
Daar lagen toch ook echt nucleaire spullen?
Anders hadden ze waarschijnlijk een enorme fall-out gehad met de leidinggevende......quote:Op maandag 8 februari 2010 12:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In één van de drie site's die NL had lagen idd kerngranaten voor de artillerie. Maar het wachthebbend personeel van de site's was nooit op de hoogte of die granaten in die van hen lag of één van de andere.
Zeker de wachthebbenden op de site's waar helemaal niks lag.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Anders hadden ze waarschijnlijk een enorme fall-out gehad met de leidinggevende......
Heb er nooit zelf op wacht gestaan, maar ik zat bij het KZV (Kantonnements Zieken Verblijf) van de Johannes Post Kazerne in Havelte. De Amerikanen die op die site zaten, kwamen bij ons voor medische zaken.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In één van de drie site's die NL had lagen idd kerngranaten voor de artillerie. Maar het wachthebbend personeel van de site's was nooit op de hoogte of die granaten in die van hen lag of één van de andere.
Voor niks op wacht staan? Klinkt als een melkertbaan....quote:Op maandag 8 februari 2010 12:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker de wachthebbenden op de site's waar helemaal niks lag.
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voor niks op wacht staan? Klinkt als een melkertbaan Dienstplicht....
Ohja toen was die er nog!quote:
Er ging idd veel mis tijdens een verblijf op een site. Ik heb, tijdens mijn dienstplicht, één keer een week sitewacht gehad. We hebben 3 personen in een militair hospitaal achtergelaten bij ons vertrek. En dan heb ik het idd niet over kleine verwondingen etc.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb er nooit zelf op wacht gestaan, maar ik zat bij het KZV (Kantonnements Zieken Verblijf) van de Johannes Post Kazerne in Havelte. De Amerikanen die op die site zaten, kwamen bij ons voor medische zaken.
En tijdens de dagelijkse alarmsessies van het Nederlandse personeel ging zoveel mis, dat we onze handen daar ook vol aan hadden. Tot compleet gekantelde vrachtwagens met 20 man achterin aan toe...
Ach ik ben ook niet zo jong. Ik was de eerste lichting die niet hoefde.... Ik denk dat ik me beter vrijwillig had aan kunnen melden.....quote:
Was dat Darp?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:17 schreef MadMaster het volgende:
Met Kerst werd er ook altijd gedemonstreerd bij die site bij Havelte (hoe heette dat gehucht waar die site zat ook al weer???)...
Ik kan waslijsten vol opstellen met zaken die tot ongelukken hebben geleid bij die site-wacht.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er ging idd veel mis tijdens een verblijf op een site. Ik heb, tijdens mijn dienstplicht, één keer een week sitewacht gehad. We hebben 3 personen in een militair hospitaal achtergelaten bij ons vertrek. En dan heb ik het idd niet over kleine verwondingen etc.
Of zoals ik en mijn maats het noemen: Saturdaynight......quote:Op maandag 8 februari 2010 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan waslijsten vol opstellen met zaken die tot ongelukken hebben geleid bij die site-wacht.
Vingers er af door ringen die bleven haken bij het van de vrachtwagen afspringen, gebroken benen, enkels en armen daardoor, motor ordonnansen die op hun bek gingen, wagens die uit de bocht vlogen.
Het leek Vietnam af en toe wel...
Wat men al niet overhad voor de Hospikken om deze bezig te houden.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan waslijsten vol opstellen met zaken die tot ongelukken hebben geleid bij die site-wacht.
Vingers er af door ringen die bleven haken bij het van de vrachtwagen afspringen, gebroken benen, enkels en armen daardoor, motor ordonnansen die op hun bek gingen, wagens die uit de bocht vlogen.
Het leek Vietnam af en toe wel...
Alleen jullie moeten betalen om het mee te maken.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of zoals ik en mijn maats het noemen: Saturdaynight......![]()
Nee dat doet de verzekering....quote:Op maandag 8 februari 2010 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen jullie moeten betalen om het mee te maken.
Dan ga ik voor de extra punten door de andere twee site's ook nog te noemen;quote:Op maandag 8 februari 2010 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Juistem, een vlek op de landkaart met meer Amerikaanse ingezeten dan Nederlanders...
Cobra +1
Normaal gesproken zeg ik dat je het niet over "serieus" kunt hebben als je 15 bentquote:Op maandag 8 februari 2010 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat eerste dacht ik net ook even.
En nee, ze was niet mijn eerste, maar dus wel de eerste met wie het serieus werd...
Mocht jij ook SMEV uitdelen?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb me in Havelte niet vaak verveeld.
De site wacht en de 4 à 5.000 man op de kazerne hielden je wel bezig...
Kinderlokkerstopic?quote:
Nee, opa'squote:
15?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Normaal gesproken zeg ik dat je het niet over "serieus" kunt hebben als je 15 bent
quote:
Een nepvrijstelling dus?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat mocht alleen een arts.
Ik mocht wel placebo's uitdelen...
De arts op mijn onderdeel (Saksen Weimar kazerne) had gewoon een prijslijst op zijn deur hangen. De prijs voor SMEV was 100 gulden.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat mocht alleen een arts.
Ik mocht wel placebo's uitdelen...
Laat mw MM het niet horenquote:Op maandag 8 februari 2010 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
15?
Dan heb ik een typo gemaakt met de datum, ik was 18...
Op 20 oktober 1986 waren mw. MM en ik voor het eerst samen.quote:
Aparte keuzes voor centerfolds hebben ze in de legerkoerier.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |