Dat je die datum nog weet.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een leuke site gevonden: http://www.berekenhet.nl/(...)sen-twee-datums.html
Ik ben vandaag 9742 dagen oudEn op de datum dat ik het uitmaakte met mn vorige vriendje heb ik dit jaar 1000 dagen verkering met mn huidige lief
Ik weet ook nog de datum dat ik feitelijk single werd en ook die toen ik officieel single werd.....quote:
feitelijk en officieel? Leg eens uit?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet ook nog de datum dat ik feitelijk single werd en ook die toen ik officieel single werd.....
Ex vertrok in de zomer van 2008 naar Amerika. Feitelijk Single. Ik heb het uitgemaakt vorig jaar April. Officieel single.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
feitelijk en officieel? Leg eens uit?
Hey die daarachter zit is:quote:
Toffe naam!quote:
Ozo...weet je de datum ook nog precies dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ex vertrok in de zomer van 2008 naar Amerika. Feitelijk Single. Ik heb het uitgemaakt vorig jaar April. Officieel single.
De rest van mijn relaties weet ik al die data ook niet meer hoor. Maar deze wel... misschien omdat hij voor mijn gevoel nog niet klaar was.....quote:Op maandag 8 februari 2010 11:15 schreef Soempie het volgende:
Ik ben al blij dat ik nog weet wanneer Sven en ik voor het eerst met elkaar hebben gezoend. Wanneer we 'officieel' een relatie kregen weet ik niet eens, dat was sowieso allemaal een beetje vaag.Geen specifiek moment in elk geval.
Van vorige relaties heb ik echt niet onthouden wanneer het uit ging. Degene voor Sven maakte het uit een paar uur voor een tentamen, dat weet ik nog wel.Via msn.
Maar je hebt het wel uitgemaakt?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De rest van mijn relaties weet ik al die data ook niet meer hoor. Maar deze wel... misschien omdat hij voor mijn gevoel nog niet klaar was.....
Je moet gewoon je eerste ontmoeting als begindatum houden.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:15 schreef Soempie het volgende:
Ik ben al blij dat ik nog weet wanneer Sven en ik voor het eerst met elkaar hebben gezoend. Wanneer we 'officieel' een relatie kregen weet ik niet eens, dat was sowieso allemaal een beetje vaag.Geen specifiek moment in elk geval.
Van vorige relaties heb ik echt niet onthouden wanneer het uit ging. Degene voor Sven maakte het uit een paar uur voor een tentamen, dat weet ik nog wel.Via msn.
Omdat ik nog van haar hield toen.... en stiekem hoopte dat de missie zou mislukkenquote:Op maandag 8 februari 2010 11:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ozo...weet je de datum ook nog precies dan?![]()
Dat lijkt me trouwens heel klote, dat je zo ver bij elkaar vandaan bent en dat dan de relatie eindigt.
Dat doe ik ook.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet gewoon je eerste ontmoeting als begindatum houden.
Ja. Want ik vind dat ik meer verdien dan een parttime relatie. Ik moest vrij zijn om een nieuw iemand te vinden.quote:
Begrijp ik je nu goed; je wilde met het uitmaken iets anders bereiken dan het uitmaken?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Omdat ik nog van haar hield toen.... en stiekem hoopte dat de missie zou mislukken![]()
Zou ze daar blijven?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja. Want ik vind dat ik meer verdien dan een parttime relatie. Ik moest vrij zijn om een nieuw iemand te vinden.
Nee. Ik herinner me de datum dat ze feitelijk wegging nog goed omdat ik hoopt dat ze de weer daarop al weer terug kwam omdat ze niet zonder mij kon.....quote:Op maandag 8 februari 2010 11:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Begrijp ik je nu goed; je wilde met het uitmaken iets anders bereiken dan het uitmaken?
Ik denk dat ze er wel blijft.quote:
Ik ben ziekelijk goed in dataquote:
Begrijpelijk dat je dat hoopt.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. Ik herinner me de datum dat ze feitelijk wegging nog goed omdat ik hoopt dat ze de weer daarop al weer terug kwam omdat ze niet zonder mij kon.....
Ja maar misschien wel een beetje naïef...quote:
Dan kun je mij wel helpen. Want ik vergeet zelfs mijn eigen verjaardag.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben ziekelijk goed in dataals ik een beetje nadenk weet ik ook de data waarop mn vriendinnetjes verkering kregen op de middelbare school
totaal nutteloos, maar ik blijf het onthouden omdat ik die data gebruik als kapstokjes voor andere gebeurtenissen.
Of hopeloos romantisch...quote:Op maandag 8 februari 2010 11:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar misschien wel een beetje naïef...
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je mij wel helpen. Want ik vergeet zelfs mijn eigen verjaardag.
Ik denk dat romantici vreselijk naïef zijn...... Dus ik denk dat ik dat ben.....quote:
Dat is die dag waarop je ouders de keuken uit komen met een taart met brandende kaarsjes....quote:Op maandag 8 februari 2010 11:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet je dat allemaal zeker? IVM het feit dat je niet zo goed met data bent......quote:Op maandag 8 februari 2010 11:33 schreef Soempie het volgende:
Ik ga jullie weer met rust laten. Woensdag een tentamen en moet ook nog voor vrijdag een groot onderzoek voorbereiden. Stond eerst voor na de vakantie, maar helaas is het zojuist naar voren geschoven.
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is die dag waarop je ouders de keuken uit komen met een taart met brandende kaarsjes....
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
tring tring
Ik: Ja?
Familie: Gefeliciteerd!!!
Ik: Waar mee?
Hm, koffie en fok, da's toch primaquote:Op maandag 8 februari 2010 11:33 schreef Soempie het volgende:
Ik ga jullie weer met rust laten. Woensdag een tentamen en moet ook nog voor vrijdag een groot onderzoek voorbereiden. Stond eerst voor na de vakantie, maar helaas is het zojuist naar voren geschoven.
En het is hier op de uni vreselijk saai! Ik moest om kwart over 9 even snel iets inleveren en heb pas om kwart voor 4 college.![]()
![]()
Duurt niet lang meerquote:Op maandag 8 februari 2010 11:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's waar. Deze maand alweer.quote:
Was dus een verkapte don't forget my birthday post!quote:
Wow dan zijn jullie ook lang samen!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:51 schreef MadMaster het volgende:
In het kader van de duur van relaties, ik ben vandaag 9.608 dagen samen met mw. MM en mijn leven duurt al zo'n ruime 15.000 dagen...
Daar is het te vroeg voor. Over een paar dagen ben ik het toch alweer vergeten.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was dus een verkapte don't forget my birthday post!
Holy Fuckquote:Op maandag 8 februari 2010 11:51 schreef MadMaster het volgende:
In het kader van de duur van relaties, ik ben vandaag 9.608 dagen samen met mw. MM en mijn leven duurt al zo'n ruime 15.000 dagen...
En dat moet dan ons land verdedigen.....quote:Op maandag 8 februari 2010 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar is het te vroeg voor. Over een paar dagen ben ik het toch alweer vergeten.
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En dat moet dan ons land verdedigen.....
De launchcodes van onze Nukes is een ander verhaal zeker?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar wees gerust. Het kaliber van de wapens die we hebben weet in nog wel.
Die weet ik niet. Maar dat komt waarschijnlijk omdat NL geen nukes heeft.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De launchcodes van onze Nukes is een ander verhaal zeker?
Of ben je vergeten dat we ze hebben?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die weet ik niet. Maar dat komt waarschijnlijk omdat NL geen nukes heeft.
NL heeft geen nukes. Als we die nodig zouden hebben lenen we ze wel van onze grote broer.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of ben je vergeten dat we ze hebben?Maar goed ook anders zou Alberto stegeman er 1 lanceren om zo aan te tonen dat het niet veilig is.....
Wel ooit gehad toch? Op Woensdrecht?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
NL heeft geen nukes. Als we die nodig zouden hebben lenen we ze wel van onze grote broer.
Die zijn er nooit geweest. Tijdens de bouw van het complex besloot de regering om toch maar geen kruisraketten aan te schaffen.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel ooit gehad toch? Op Woensdrecht?
Ah okay. Ik was 7 geloof ik toen dat speelde.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zijn er nooit geweest. Tijdens de bouw van het complex besloot de regering om toch maar geen kruisraketten aan te schaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |