Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
ik weet nog wel genoeg ideetjus........ ahumquote:Op maandag 8 februari 2010 01:26 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, regen op een hete zomerdag
oh?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik weet nog wel genoeg ideetjus........ ahum
leuk geprobeerdquote:
dan is het te hopen dat het niet gaat vriezenquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:26 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, regen op een hete zomerdag
je bent warm van de zomer, je hebt net 9 and a half weeks gezien, je wilt ook gaan expirimenteren...... gaat het dan regenenquote:
veel zijn er wel leukquote:
ja, en weet je hoe heerlijk alles daarna ruikt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ja dan kun je beter de schaatsen morgen onderbindenquote:Op maandag 8 februari 2010 01:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is het te hopen dat het niet gaat vriezen
He, verdorie.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:32 schreef john-frusciante het volgende:
je bent warm van de zomer, je hebt net 9 and a half weeks gezien, je wilt ook gaan expirimenteren...... gaat het dan regenen
ff je fobo checkenquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en weet je hoe heerlijk alles daarna ruikt?
*proestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
hmm...quote:Op maandag 8 februari 2010 01:35 schreef john-frusciante het volgende:
ja werk hetzelfde als een koude douche
of lekker thuis blijvenquote:Op maandag 8 februari 2010 01:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja dan kun je beter de schaatsen morgen onderbinden
hoe werkt bij jou een koude douche eigenlijk?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:35 schreef john-frusciante het volgende:
ja werk hetzelfde als een koude douche
nja ik mag dan wat minder fantastie hebben, maar elkaar ophitsen in de regen in NL is niet echt mijn idee van romantiek. Ik denk dan aan regen in het buitenland, jamaica ofzoquote:
Oooh, je had het over romantiek!quote:Op maandag 8 februari 2010 01:43 schreef john-frusciante het volgende:
nja ik mag dan wat minder fantastie hebben, maar elkaar ophitsen in de regen in NL is niet echt mijn idee van romantiek. Ik denk dan aan regen in het buitenland, jamaica ofzo
volgens de regels van marc welquote:
wie ikke, neuh romantiek isquote:Op maandag 8 februari 2010 01:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, je had het over romantiek!
quote:
romantiekquote:Op maandag 8 februari 2010 01:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, je had het over romantiek!
da's geilheid, we hebben het wel over de eigen partnerquote:
dat doe je toch nietquote:Op maandag 8 februari 2010 01:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
da's geilheid, we hebben het wel over de eigen partner
quote:
hoe komt het trouwens dat jij nog wakker bent?quote:
heb ik gezienquote:Op maandag 8 februari 2010 01:52 schreef indahnesia.com het volgende:
oh, op de vorige pagina stond mijn kwartet.
crap.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:48 schreef john-frusciante het volgende:
da's geilheid, we hebben het wel over de eigen partner
nee, ik dacht al dat je was weggespoeld door de enorme hoeveelheden regen!quote:
iets met een fucked-up ritmequote:Op maandag 8 februari 2010 01:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe komt het trouwens dat jij nog wakker bent?
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wie ikke, neuh romantiek is![]()
heb ik geen last vanquote:Op maandag 8 februari 2010 01:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets met een fucked-up ritme
quote:Op maandag 8 februari 2010 01:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik weet , incest kun je ook niet tegenhouden
![]()
Slaap lekkah!quote:Op maandag 8 februari 2010 02:01 schreef john-frusciante het volgende:
ik ga slapen, slaapwel iedereen![]()
slaap zequote:Op maandag 8 februari 2010 02:01 schreef john-frusciante het volgende:
fijn dromen!quote:Op maandag 8 februari 2010 02:01 schreef john-frusciante het volgende:
ging als een tiet.quote:Op maandag 8 februari 2010 01:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze zijn er dit weekend wel doorgevlogen
jij hebt er nou ook 1 gemaaktquote:Op maandag 8 februari 2010 01:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik dacht al dat je was weggespoeld door de enorme hoeveelheden regen!
trouwens, kick ass kwartet net zeg
quote:
ben je nou trots?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt er nou ook 1 gemaakt
ik had eerst het verkeerde plaatje staanquote:
da's kut voor je, want ik heb het juiste plaatje niet gezien.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had eerst het verkeerde plaatje staan
moet je ff terug kijkenquote:Op maandag 8 februari 2010 02:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's kut voor je, want ik heb het juiste plaatje niet gezien.
daar zal jij ook niet snel last van krijgenquote:
meer dan 500 op 1 dag is echt veelquote:Op maandag 8 februari 2010 02:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
honderden posts ja.. dat is voor mij lang geleden inmiddels.
moah, met maar vijf uur slaap zal ik wel goed inkakken vanmiddag.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zal jij ook niet snel last van krijgen
hihi..quote:Op maandag 8 februari 2010 02:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. ik en terugkijken. Je maakt een grapje zeker?
deed er ooit 917 geloof ik. Die goeie ouwe tijd.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meer dan 500 op 1 dag is echt veel
deze?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihi..
zie je die post van mij boven de jouwe?
ja, die zie ik.quote:
slaap ze..quote:Op maandag 8 februari 2010 02:18 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga naar bed, dromen van Jarah
Truste
gister was er 1 die er meer dan 1000 hadquote:Op maandag 8 februari 2010 02:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
deed er ooit 917 geloof ik. Die goeie ouwe tijd.
Dan kan je hetquote:
Jarah Mariano,en de rest doe je maar googlenquote:
stuur die maar naar mij opquote:Op maandag 8 februari 2010 02:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Sexy and Indonesian #13: Six times a model from the Parahyangan
bizarquote:Op maandag 8 februari 2010 02:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gister was er 1 die er meer dan 1000 had
Gegoogled. Leuk.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jarah Mariano,en de rest doe je maar googlen
whehehehequote:Op maandag 8 februari 2010 02:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan kan je het![]()
Je hoeft nog maar een KLEIN beetje verder terug voor dat plaatje
Da's de vorige pagina.. daar kom ik nooit.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan kan je het![]()
Je hoeft nog maar een KLEIN beetje verder terug voor dat plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |