hmm...quote:Op maandag 8 februari 2010 01:35 schreef john-frusciante het volgende:
ja werk hetzelfde als een koude douche
of lekker thuis blijvenquote:Op maandag 8 februari 2010 01:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja dan kun je beter de schaatsen morgen onderbinden
hoe werkt bij jou een koude douche eigenlijk?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:35 schreef john-frusciante het volgende:
ja werk hetzelfde als een koude douche
nja ik mag dan wat minder fantastie hebben, maar elkaar ophitsen in de regen in NL is niet echt mijn idee van romantiek. Ik denk dan aan regen in het buitenland, jamaica ofzoquote:
Oooh, je had het over romantiek!quote:Op maandag 8 februari 2010 01:43 schreef john-frusciante het volgende:
nja ik mag dan wat minder fantastie hebben, maar elkaar ophitsen in de regen in NL is niet echt mijn idee van romantiek. Ik denk dan aan regen in het buitenland, jamaica ofzo
volgens de regels van marc welquote:
wie ikke, neuh romantiek isquote:Op maandag 8 februari 2010 01:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, je had het over romantiek!
quote:
romantiekquote:Op maandag 8 februari 2010 01:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, je had het over romantiek!
da's geilheid, we hebben het wel over de eigen partnerquote:
dat doe je toch nietquote:Op maandag 8 februari 2010 01:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
da's geilheid, we hebben het wel over de eigen partner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |