abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77881383
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:28 schreef infinity_737 het volgende:
Geen NAP zou kunnen betekenen dat de KM-stand is teruggedraaid..
naïef. NAP zegt ook helemaal niets. Fraudegevoelig.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_77885706
Een auto zonder nap koop ik niet. Bijna alle garages zijn bij nap aangesloten en een auto van een zelfklussende persoon kan prima zijn, maar ik vertrouw er niet op.

zonder nap is niet kopen, en nap fraudegevoelig? Komop, niks van waar. De enige manier is om de auto niet meer te onderhouden en dan weet je ook genoeg. En het lijkt me sterk dat een garage hiermee gaat frauderen voor haar klanten.

[ Bericht 73% gewijzigd door willempjewever op 11-02-2010 15:37:01 ]
pi_77886175
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:30 schreef willempjewever het volgende:
Een auto zonder nap koop ik niet. Bijna alle garages zijn bij nap aangesloten en een auto van een zelfklussende persoon kan prima zijn, maar ik vertrouw er niet op.

zonder nap is niet kopen, en nap fraudegevoelig? Komop, niks van waar. De enige manier is om de auto niet meer te onderhouden en dan weet je ook genoeg. En het lijkt me sterk dat een garage hiermee gaat frauderen voor haar klanten.
Niets van waar? Voorbeeld: je koopt een duitse import, met 100.000 km, netjes met NAP, etc. Het ding kan wel 300k hebben gelopen in Duitsland alvorens het ding naar NL werd geëxporteerd.

Er zijn mensen die de teller elke keer (laten) terugdraaien voordat ze naar de garage gaan. Op die manier kan je ook een fors deel van de km's smokkelen. Als je slim bent kijk je dan als koper heel goed naar het onderhoud, maar ja...

Natuurlijk hélpt NAP wel, maar ik vind het erg naïef om te denken dat fraude niet voorkomt.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_78156438
Mitsubishi carisma gdi, lekker sterke motor en heel goedkoop, voor 1800 kun je al een heel mooi kopen.
Ook weinig onderhoud nodig!
Sisco Certified
pi_78157888
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:58 schreef FoolWithMokey het volgende:
Mitsubishi carisma gdi, lekker sterke motor en heel goedkoop, voor 1800 kun je al een heel mooi kopen.
Ook weinig onderhoud nodig!
pas wel op dat je metallic lak neemt, ben je denk ik wat duurder uit dan 1800, maar mijn buurman heeft een rode zonder metallic lak en die is in de zomer bijna roze...

Die gdi's zijn wel erg erg vet, gaan als een trein. Een echte racewagen. Maar denk ook fucking duur in de verzekering als je jong bent?

Verder is dat nap verhaal met het voorbeeld hierboven ook duidelijk, ik wist niet dat dat kon zo met die import.

[ Bericht 8% gewijzigd door willempjewever op 18-02-2010 22:48:39 ]
  zondag 21 februari 2010 @ 20:16:09 #56
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78275019
civicje, eg model. licht, goedkoop

of fiat coupe, kun je een leuke ferrarilook aan geven

ik zelf ben aan het kijken voor autos als astra coupe, fiat coupe, vw bora. allemaal wel nette autos

ligt ook wel aan wat voor rijder je bent.. wil je aan je auto klussen, wil je alleen van a naar b...

[ Bericht 50% gewijzigd door i10TD op 21-02-2010 20:22:28 ]
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_78283479
Ik ben een a naar b rijder, met alleen maar vette speakers op m'n auto. thats it.
Kans is nu groot dat ik ga voor een Seat Ibizia 2000 model.
  zondag 21 februari 2010 @ 22:51:31 #58
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78283632
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:48 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ben een a naar b rijder, met alleen maar vette speakers op m'n auto. thats it.
Kans is nu groot dat ik ga voor een Seat Ibizia 2000 model.
mooi toch?
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
  donderdag 1 april 2010 @ 12:41:37 #59
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_79826171
Tom Sawyer.
Sisco Certified
  donderdag 1 april 2010 @ 12:42:43 #60
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79826217
  donderdag 1 april 2010 @ 13:03:38 #61
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79827086
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:32 schreef willempjewever het volgende:

[..]

pas wel op dat je metallic lak neemt, ben je denk ik wat duurder uit dan 1800, maar mijn buurman heeft een rode zonder metallic lak en die is in de zomer bijna roze...

Die gdi's zijn wel erg erg vet, gaan als een trein. Een echte racewagen. Maar denk ook fucking duur in de verzekering als je jong bent?

Verder is dat nap verhaal met het voorbeeld hierboven ook duidelijk, ik wist niet dat dat kon zo met die import.
Ik kan je nog minimaal 4 andere voorbeelden geven van redenen om met die NAP uitdraai je kont af te vegen; autohandelaars zijn op de regering en verzekeraars na de grootste schurken die ons landje herbergt

Onthoud deze stelling: als iets te mooi lijkt om waar te zijn... dan is het dat meestal ook

Als je maar 1800 ¤ in je knip hebt, zou ik er ook niet over peinzen om voor dat bedrag een gebruikte auto te kopen, en al helemáál niet als dat dan ook nog de goedkoopste van dat type op MP is.. dan vráág je imho om ellende
Hou minimaal 500¤ achter de hand voor de ellende die de vorige eigenaar (of dealer) is vergeten te vertellen; NIEMAND VERKOOPT ZIJN AUTO VOOR DE LOL !!! en kutverhalen als 'wegens gezinsuitbreiding' en/of omstandigheden zijn in 90% van de gevallen onzin met een rietje, geet allemaal niks, maar kijk en luister er omheen, laat je niet paaien met een mooi verhaal.

De autowereld is slecht; in de gemiddelde autohandel word je sneller genaaid als een jochie van 10 in een katholieke kerk
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_79828859
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik kan je nog minimaal 4 andere voorbeelden geven van redenen om met die NAP uitdraai je kont af te vegen; autohandelaars zijn op de regering en verzekeraars na de grootste schurken die ons landje herbergt

Onthoud deze stelling: als iets te mooi lijkt om waar te zijn... dan is het dat meestal ook

Als je maar 1800 ¤ in je knip hebt, zou ik er ook niet over peinzen om voor dat bedrag een gebruikte auto te kopen, en al helemáál niet als dat dan ook nog de goedkoopste van dat type op MP is.. dan vráág je imho om ellende
Hou minimaal 500¤ achter de hand voor de ellende die de vorige eigenaar (of dealer) is vergeten te vertellen; NIEMAND VERKOOPT ZIJN AUTO VOOR DE LOL !!! en kutverhalen als 'wegens gezinsuitbreiding' en/of omstandigheden zijn in 90% van de gevallen onzin met een rietje, geet allemaal niks, maar kijk en luister er omheen, laat je niet paaien met een mooi verhaal.

De autowereld is slecht; in de gemiddelde autohandel word je sneller genaaid als een jochie van 10 in een katholieke kerk
Sla sowieso alle autohandels of dubieuze garages maar over idd. Ik ben een keer genaaid door ene autohandel en mijn pa ook. Niet weer dus.
pi_79840096
pi_80078270
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:31 schreef error_404 het volgende:

[..]

Nooit een fiat kopen, is simpelweg bagger. Dan nog beter een Kia kopen.
Onzin. Ik tuf minstens 40.000km/jaar in mijn Bravo uit 2000 en behalve een injector is er nooit wat kapot geweest. Ook nog nooit van iemand anders grote problemen met een recente Fiat vernomen.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2010 @ 13:59:16 #65
25682 2cv
Niet subtiel
pi_80082014
Laatst een Fiat gezien die ze schoon gemaakt hadden met een hogedrukspuit. Ook een Brava. De lak was van het spatbord af gevallen. maarja, lak hecht dan ook niet zo goed op roest
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')