Deze straat dan hè? Die van jou uiteraard niet.quote:
Nouja, ik zit op een doodlopend stuk, geen verkeer door de straat, misschien scheelt dat.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:04 schreef Q. het volgende:
Deze straat dan hè? Die van jou uiteraard niet.Hoe gaat het met dat "multiculturele" koffiehuis in je achtertuin?
Wordt het een viool of een piano?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was jullie kwijtik denk dt ik erover uit ben qua stemmen
Jammer van dat kanaal alleenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 02:14 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
In Leidsche Rijn komen 90.000 mensen te wonenDat is een stad ter groote van Leeuwarden of Delft, hoppakee tegen Utrecht aangeplakt. Om het bij de stad te laten horen bouwen ze een heeeeeeeeele lange tunnel over de A2, zodat LR direct in verbinding staat met de stad. Een mooi park er op en goede HOV verbinding en klaar is kees.
Zo goed Q.?
Dat vind ik inderdaad een grotere scheiding tussen Utrecht en LR dan de A2, maar goed. Als ze leuke dingen gaan neerzetten op die overkapping is het natuurlijk wel een mooi project om te gaan volgen.quote:
Vleuten hoort toch niet bij Utrecht?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:44 schreef Nielsch het volgende:
Waarom horen Nieuwegein en IJsselstein inmiddels eigenlijk nog niet bij Utrecht? Als je ziet dat in het verleden wijken als Zuilen en Vleuten ook erbij zijn getrokken, dan is er voor deze steden ook wat voor te zeggen.
Zeker in de toekomst, als IJsselstein en Leidsche Rijn door de komst van de nieuwe Vinexwijk Rijnenburg zo goed als wat tegen elkaar aan liggen. Houten kan er dan ook nog wel bij, als een soort Utrecht Zuidoost.
Jammer dat de Belle van Zuylen niet doorgaat als 'landmark'.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 02:14 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
In Leidsche Rijn komen 90.000 mensen te wonenDat is een stad ter groote van Leeuwarden of Delft, hoppakee tegen Utrecht aangeplakt. Om het bij de stad te laten horen bouwen ze een heeeeeeeeele lange tunnel over de A2, zodat LR direct in verbinding staat met de stad. Een mooi park er op en goede HOV verbinding en klaar is kees.
Ik vond dat ding echt oerlelijk. Zoiets zou in Rotterdam wel passen ja, maar in een laagbouw gebied ziet het er gewoon niet uit en dat heeft niks met de Dom te maken...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jammer dat de Belle van Zuylen niet doorgaat als 'landmark'.
Dat eeuwige gedweep met de Dom ("Het mag niet hoger! Het mag niet hoger!" moet ook maar 's afgelopen zijn.
quote:Op maandag 1 maart 2010 10:38 schreef The6thgate het volgende:
Kwam bij ons een tijdje terug iemand hospiteren die zei dat ie elke week naar FC Utrecht ging, dan bedenk je je ook wel even 2 keer
Niet op de CU of op de Groenen stemmen dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Zolang ze het middenstuk van de Dom maar niet gaan herbouwen, brrr.
Uiteraard! Maar een landmark zoals de Belle had natuurlijk niet pal omgeven moeten zijn met andere hoogbouw. Vergelijk met bijvoorbeeld de Eiffeltoren, da's eigenlijk ook maar een lelijk ding. Maar we zijn er nu allemaal aan gewendquote:Ik vind het ook wel een verschil of je in LR iets neerzet dat hoger is dan de Dom, of midden in de binnenstad.
Er komt nog wel een extra fietsbrug over het kanaal vanaf de Verlengde Langerakbaan naar Oog in Al.quote:
Dat was ik ook niet van plan nee. Wat een onzalig idee zeg.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet op de CU of op de Groenen stemmen dus.
Da's waar, maar op zich was ik het wel eens met wat Marry Mos erover zei, dat je gewoon per plek/gebied moet kijken of het passend is wat je neer wilt zetten. Als het een soort geheel wordt met de gebouwen die eromheen staan (bijv. oplopende hoogte) is hoogbouw een stuk minder lelijk dan als er hier en daar ineens een raar ding omhoog steekt.quote:Uiteraard! Maar een landmark zoals de Belle had natuurlijk niet pal omgeven moeten zijn met andere hoogbouw. Vergelijk met bijvoorbeeld de Eiffeltoren, da's eigenlijk ook maar een lelijk ding. Maar we zijn er nu allemaal aan gewend.
Voor hoogbouw (kantoren enzo) zou misschien die hoek bij Kanaleneiland-Zuid wel goed zijn? Waar Equens zit, en Rijkswaterstaat enzo? De meubelboulevard, dIcht aan de A12.
Ja, en ook Kieskompas, maar daar komt Leefbaar Utrecht uit en VVD als tweede, maar als ik dan hun partijprogramma lees ben ik het daar ook niet mee eensquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Heb je de stemwijzer al gedaan? Vier van je punten zitten daarin, tijdens het invullen van de vragen kun je zien wat de verschillende partijen ervan vinden.
Ik weet het trouwens ook nog steeds niet hoor, ik ben er nog steeds niet uit wat nou de grote verschillen zijn tussen GL en de SP. Zeker omdat je niet weet waar ze prioriteit aan gaan geven als ze straks iets te zeggen zouden krijgen.
Tja, VVD bijvoorbeeld doet wel stoer over inburgering, en ze willen volgens mij geen extra trams (zoals GroenLinks). Maar ze zijn (net als D66) tegen gedwongen schoolkeuze, waardoor VVD dus eigenlijk 'zwarte scholen' laat voortbestaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:50 schreef Inu het volgende:
Kan iemand mij helpen bij stemmen? Ik heb partijprogramma's doorgenomen, maar ik ben er nog niet uit.
Mijn belangrijke punten:
- Geen tram door Utrecht
- Dom niet herbouwen
- Inburgering verplichten en niet opsplitsen
- Zwarte scholen tegengaan
- Homohuwelijk niet mogen weigeren
De rest kan ik op inleveren, maar deze punten vind ik eigenlijk wel dusdanig belangrijk.
Blanco stemmen doet toch niks, dus dat wil ik liever niet...
Dus ik ga ervan uiit dat het hier helemaal geen issue is.quote:Veel gemeenten, zoals Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Leeuwarden, Groningen en Den Haag, lieten weten dat hun ambtenaren van de burgerlijke stand alle huwelijken moeten voltrekken.
Ik vind vooral die trams een stom idee. Waar moeten die lopen dan? En wat doen ze met de bovenleidingen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tja, VVD bijvoorbeeld doet wel stoer over inburgering, en ze willen volgens mij geen extra trams (zoals GroenLinks). Maar ze zijn (net als D66) tegen gedwongen schoolkeuze, waardoor VVD dus eigenlijk 'zwarte scholen' laat voortbestaan.
Over weigeren het burgerlijk huwelijk te voltrekken voor homostellen, ben ik niets tegengekomen geloof ik.
Maar ik lees in een Volkskrant-artikeltje uit 2007:
[..]
Dus ik ga ervan uiit dat het hier helemaal geen issue is.
CDA en PvdA moet je sowieso niet eens overwegen in Utrecht natuurlijk, en of je lokale partijen serieus moet nemen... dunno.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |