hear hear!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:04 schreef Eva4Evah het volgende:
Gruwelijk dat soort tuig. Zet ze allemaal op een eiland, geef iedereen een baksteen en laat ze het maar uitvechten. Zijn wij er mooi vanaf.
'k Vind die stemwijzer-dingen nogal verneukeratief eigenlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:57 schreef The6thgate het volgende:
Blijft lastig die verkiezingen. Van thuis uit een beetje voorkeur voor linkse partijen meegekregen. Krijg ik nu VVD, CDA en dan pas PvdA uit de stemwijzer
Als je op de VVD stemt, weet dan wel dat je op een partij stemt waar landelijk figuren als Fred Teeven beleid mogen uitdragen.quote:VVD: preventief fouilleren overal toestaan
De politie moet mensen overal en altijd kunnen fouilleren zonder dat er een verdenking tegen hen bestaat. De VVD wil dat in een algemene wet regelen, zo heeft het liberale Tweede Kamerlid Fred Teeven maandag gezegd.
Nouja, ze willen bijvoorbeeld de poppetjes nogal eens uitwisselen. En ook zal VVD Utrecht geen GroenLinks dingen mogen roepen zonder door Den Haag teruggefloten te worden. Dus helemaal los van elkaar staat 't niet. Ook financieel niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:40 schreef speknek het volgende:
Ik vind landelijke en gemeentelijke politiek niet echt wat met elkaar te maken hebben. Maar gezien de lijsttrekkersdebatten ben ik daar schijnbaar de enige in.
Groen Rechts?quote:Op maandag 1 maart 2010 13:44 schreef speknek het volgende:
Schijnbaar is de VVD Utrecht ervoor om alle auto's van de gemeente hybride te maken, dusseh.
Dat merkte ik ook al ja. Een aantal partijen heeft wel ooit gezegd dat er meer voorzieningen moeten komen, maar da's natuurlijk nogal een open deur. Die mevrouw van D66 komt er zelf vandaan, in het interview op RTV Utrecht zei zij er wel wat meer over.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:43 schreef Nielsch het volgende:
Ik merk trouwens dat heel weinig partijen specifieke aandacht hebben voor Leidsche Rijn. Het gaat of om het centrum of om probleemwijken.
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:43 schreef Nielsch het volgende:
Ik merk trouwens dat heel weinig partijen specifieke aandacht hebben voor Leidsche Rijn. Het gaat of om het centrum of om probleemwijken.
quote:Met Leidsche Rijn culturele hoofdstad 2018
Almere of Amstelveen? Wat wordt Leidsche Rijn? Een tochtige, cultuurarme saaie afgescheiden van de rest van de wereld-stad of een voorstad met een eigen rijk cultureel leven en eigen identiteit? Dat is de 2-sprong waar Leidsche Rijn zich in bevindt. >>
Hoort dat ook bij Utrecht dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:43 schreef Nielsch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |