Dan verhuis ik...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:59 schreef Nielsch het volgende:
Ik ga nu toch weer een beetje twijfelen tussen D66 en VVD. Sowieso hoop ik dat die twee partijen een coalitie kunnen vormen. Zijn er in de peilingen genoeg zetels voor een college D66 en VVD, aangevuld met bijvoorbeeld GroenLinks of ToN?
Als ik bij elk onduidelijk standpunt ga bedenken dat ze wel iets zullen bedoelen wat ik redelijk vind kan ik me in alle programma's wel vinden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:13 schreef speknek het volgende:
ze zullen daar ongetwijfeld mee bedoelen dat ze niet zonder begeleiding op straat mogen hangen.
Dat mag. Ik juich dit college toe. PvdA, CDA en GroenLinks hebben de afgelopen jaren echt niets klaargespeeld. Met de SP, PvdA en GL weet je ook waar je aan toe bent: lastenverhoging! Tijd voor actie, tijd voor de liberalen!quote:
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat mag. Ik juich dit college toe. PvdA, CDA en GroenLinks hebben de afgelopen jaren echt niets klaargespeeld. Met de SP, PvdA en GL weet je ook waar je aan toe bent: lastenverhoging! Tijd voor actie, tijd voor de liberalen!
Biertje?quote:Op [url=http://forum.fok.nl /topic/1407530/3/50#78487953]vrijdag 26 februari 2010 17:44[/url] schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten
Niks gehoord hier in Overvecht. Waar woon je?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:00 schreef MissHobje het volgende:
Kolere schik me het gompes gewoon hier.. een klap zo hard buiten pff
Niets geks te zien.. geen flits gezien? toch onweer?
heel maf, zag heel veel mensen voor de ramen gluren ook
Die rijden toch al? Op donderdag- en vrijdagnacht 4x, op zaterdagnacht 2x. Do-vr tegen normale prijzen, zaterdagnacht voor 3 eurootjes.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:43 schreef Eva4Evah het volgende:
Waarom willen mensen een tram naar de Uithof? Ik wil juist nachtbussen.
Waar woon je dan? Ik heb ook niets gehoord.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:00 schreef MissHobje het volgende:
Kolere schik me het gompes gewoon hier.. een klap zo hard buiten pff
Niets geks te zien.. geen flits gezien? toch onweer?
heel maf, zag heel veel mensen voor de ramen gluren ook
taxi ftw!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:19 schreef Nicole93 het volgende:
[..]
Die rijden toch al? Op donderdag- en vrijdagnacht 4x, op zaterdagnacht 2x. Do-vr tegen normale prijzen, zaterdagnacht voor 3 eurootjes.
http://studentenov.nl/
Roodquote:
Hehehquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:02 schreef lost95 het volgende:
Ik denk dat ze voor Goon gaat kleur maakt niet uit
Ja alleen dan ja, maar de rest van de week mag het ook wel. Was vorige week woensdag in Amsterdam bij iemand wezen eten, moet ik er dus wel helemaal op letten dat ik op tijd terug ben om de laatste bus te pakken. Gruwelijk irritant. En ze mogen ook wel 2x per uur rijden ipv 1x per uur.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:19 schreef Nicole93 het volgende:
[..]
Die rijden toch al? Op donderdag- en vrijdagnacht 4x, op zaterdagnacht 2x. Do-vr tegen normale prijzen, zaterdagnacht voor 3 eurootjes.
http://studentenov.nl/
Vanaf je telefoon?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:22 schreef Nielsch het volgende:
Ben nu op het station. Streekbusstation wordt ontruimd ivm met boze voetbaltokkies die terugkeren naar Utrecht. Heel veel ME. Oppakken en ze laten opdraaien voor alle schade, zou ik zeggen. Zal wel bij een waarschuwing blijven.
Jep, smartphones ftw! De mobiele versie van Fok! is ook aardig verbeterd al zeg ik het zelf.quote:
Ik was op Twitter wel een stuk eerder in ieder geval!quote:De Amsterdamse politie heeft zondag circa 700 supporters van FC Utrecht teruggestuurd naar hun thuisbasis. Dit omdat ze antisemitische spreekkoren richtten aan het adres van Ajaxsupporters. FC Utrecht directeur Van Dop denkt dat de supporters van beide clubs, net als bij Ajax en Feyenoord, voortaan beter thuis kunnen blijven.
De Utrechters waren per trein afgereisd naar de Amsterdam Arena voor de wedstrijd tegen aartsrivaal Ajax, die om 12.30 uur begon en met 4-0 gewonnen werd door de thuisploeg. Volgens een ooggetuige lieten de Utrechters zich provoceren, net als in april 2002, toen ze ook op last van burgemeester Cohen teruggestuurd werden naar Utrecht.
De Utrechtse politie bracht uit voorzorg een peloton ME op de been om de supporters op station Utrecht Centraal op te vangen. Ook werd de omgeving van het station vanuit een helikopter in de gaten gehouden. De terugkeer verliep echter zonder incidenten. wel zou er de nodige schade zijn aangericht in de supporterstrein.
Bij Radio 1 zei Van Dop dat hij zelf ook werd uitgescholden en dat niet alleen de Utrecht-supporters zich mondeling misdroegen. "Het ging prima bij de eerste 150 supoorters die het stadion inkwamen. Daarna ging het mis. We doen er als clubs alles aan om het goed te laten gaan. Maar als het niet gaat, dan moeten we maar stoppen. Dan maar beter geen Ajax-supporters in Utrecht en andersom."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |