quote:Het wetenschappelijk bureau van GroenLinks publiceerde op 30 maart 2009 een rapport over de wijkaanpak met de titel 'Banen of barbecues?' In deze case study wordt de wijkaanpak in Kanaleneiland onder de loep genomen. De vraag is wat er terechtkomt van het kracht- of prachtwijkenbeleid dat door Vogelaar in gang is gezet.
http://dnu.nu/artikel/148(...)-kostbare-wijkaanpakquote:De conclusie van het GroenLinks-rapport is: zorg dat bewoners in achterstandsituaties goed en op maat gesneden onderwijs krijgen en zorg dat ze daar dan ook werk mee krijgen. Dát is de manier om achterstand te bestrijden. En als het de mensen goed gaat, dan komen de sociale cohesie en de leefbaarheid vanzelf. Met andere woorden: investeer niet in barbecues en sociale cohesie, maar in beter onderwijs en meer banen.
Erg mooi parcours door de regio inderdaad, tegen die tijd maar eens een mooie route uitstippelen om ze te volgen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:31 schreef _dirkjan_ het volgende:
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar het parcours van de Giro (ronde van Italië) die in mei naar Utrecht komt... ik heb een kaartje gemaakt op google maps:
Google maps Giro Amsterdam - Utrecht
Niet bepaald de mooiste stukjes van onze stad, een finish op de Maliebaan was zoveel mooier geweest dan de jaarbeurs...
Gelukkig wel een erg mooi parcours door de provincie
die tourtocht ziet er idd goed uit, beetje zelfde als ride of the roses paar jaar geleden. Misschien toch maar weer wat actiever trainingquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:56 schreef Idler het volgende:
[..]
Erg mooi parcours door de regio inderdaad, tegen die tijd maar eens een mooie route uitstippelen om ze te volgen.
De toertocht een dag eerder lijkt me ook erg leuk.
Mooi kaartje ook, erg handig!
Ja, ik zag net allemaal demonstranten in de stad (bij Bijenkorf in de buurt) met bordjes "Muziekpaleis is rechtse hobby" e.d.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:59 schreef Paul het volgende:
Vandaag begint bouw Vredenburg muziekpaleis Utrecht
Die lui hebben geen werk en zijn bang dat ze minder uitkering krijgen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:07 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ja, ik zag net allemaal demonstranten in de stad (bij Bijenkorf in de buurt) met bordjes "Muziekpaleis is rechtse hobby" e.d.Waarom doen die gasten zo moeilijk, wat is er tegen de bouw van dat ding?
O jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:57 schreef Naamah het volgende:
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=12564&persberichtID=329888&type=pers
Utrecht gaat fietsplekken voor lang en kort parkeren scheiden. Kan iemand me uitleggen hoe dit bij kan dragen aan het fietsstallingsprobleem? Oke, straks staan alle langgeparkeerde fietsen bij elkaar en alle kortgeparkeerde fietsen bij elkaar, hoezee! Wat hebben we er aan? Daar komen toch niet meer plekken door??
Wel als je aan lang parkeren een prijskaartje gaat hangenquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:57 schreef Naamah het volgende:
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=12564&persberichtID=329888&type=pers
Utrecht gaat fietsplekken voor lang en kort parkeren scheiden. Kan iemand me uitleggen hoe dit bij kan dragen aan het fietsstallingsprobleem? Oke, straks staan alle langgeparkeerde fietsen bij elkaar en alle kortgeparkeerde fietsen bij elkaar, hoezee! Wat hebben we er aan? Daar komen toch niet meer plekken door??
Ja oke, maar voor zover ik heb gelezen is dat toch geen deel van het plan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:03 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Wel als je aan lang parkeren een prijskaartje gaat hangen
Nouja.. plek is plek.. het is meer geen plek is geen plekquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:58 schreef Inu het volgende:
En net of iemand zich iets gaat aantrekken aan lang of kort parkeren... plek is plek...
Aan de westkant is altijd genoeg plek hoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:35 schreef Naamah het volgende:
[..]
Nouja.. plek is plek.. het is meer geen plek is geen plek
Je bent er weer!quote:Op maandag 22 februari 2010 00:28 schreef MissHobje het volgende:
! ik was heul het topic kwijt
![]()
Anyway blij dat ik hem weer gevonden heb, ben ik weer op de hoogte van alle bouwshit.
Dat is waarquote:Op maandag 22 februari 2010 00:35 schreef Naamah het volgende:
[..]
Nouja.. plek is plek.. het is meer geen plek is geen plek
Waar dan? Ik zette hem eerst altijd in dat fietstunneltje bij de ingang van spoor 18 ofzo tot ik stickers kreeg dat ie daar niet mocht staan en de fietsen die aan de overkant van de weg stonden hadden niet zulke stickers, dus nu staat ie daarquote:Op maandag 22 februari 2010 07:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Aan de westkant is altijd genoeg plek hoor.
Hoezo kapotgemaaktquote:Op maandag 22 februari 2010 20:01 schreef Nielsch het volgende:
Omdat stomme Remlof mijn account thingamajig kapot heeft gemaakt, ga ik weer verder met m'n oorspronkelijke account... dus bij deze een tvp
Hoe leuk ook om de route te volgen om op een paar punten te kunnen kijken, op tv heb je toch het beste overzicht denk ik!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:56 schreef Idler het volgende:
[..]
Erg mooi parcours door de regio inderdaad, tegen die tijd maar eens een mooie route uitstippelen om ze te volgen.
De toertocht een dag eerder lijkt me ook erg leuk.
Mooi kaartje ook, erg handig!
Op tv heb je wel het beste overzicht, maar dat is vooral interessant voor leukere etappes. De charme van deze etappe is juist dat het in de buurt is en dat je ze dus in het echt voorbij kunt zien razen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hoe leuk ook om de route te volgen om op een paar punten te kunnen kijken, op tv heb je toch het beste overzicht denk ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |