Gok maar wat maar is het niet Slave to the music ?quote:Op zondag 14 februari 2010 10:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik zoek een nummer dat uit is gekomen rond 2000, 2001 of 2002...
Het gebruikt een sample van 'All night Long' van Lionel Richie, de sample is ook te horen in 'Jumbo Jumbo' van The Caramel Club.
Wat me bijstaat is dat het nummer 'Slave to the rhythm' heette oid, ik draaide toen in een jongerensoos en een andere DJ had die plaat toen.
Maargoed, als ik zoek op 'Slave to the rhythm' kom ik uiteraard uit op het nummer van Grace Jones.
Iemand enig idee welk nummer het wel is en van wie?
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:53 schreef Prulez het volgende:
Dit zal ongetwijfeld een eitje voor jullie zijn...
http://nos.nl/os2010/vide(...)n-holland-house.html
Vanaf 3.11 wanneer de gouden medaille door het publiek naar het podium gaat.
Dank!
quote:Op zondag 14 februari 2010 13:05 schreef degs21 het volgende:
iemand enige idee welk nummer dit is? Heb van een deel van het nummer een vrij slechte opname, maar het is hoorbaar.
Denk zelf dat het al een wat ouder nummer is uit de jaren 80 / 90.
Lijkt alsof er veel gezongen word "Get to know...... nogwat" en iets met "Come together"
http://members.chello.nl/a.gruijs/nummer.wav
Alvast bedankt
Het piano stukje doet me aan deze denken.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:40 schreef Zeroku het volgende:
Op 2.59, dat is een heel bekend liedje. Alleen welk.
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:51 schreef rosalinde92 het volgende:
Heej,
Ik zoek een nummer van de 538 reclame, maar ik kan alleen lady gaga just dance vinden.![]()
Er komt 'I just can't get enough' and 'Makes me feel so good' in voor. Ik hoop dat iemand daar wat mee kan.
He, je bent me nét voor,,quote:
Dankjewel!quote:
te laat zijn en toch een bedankje,,quote:Op zondag 14 februari 2010 16:09 schreef rosalinde92 het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
Paul ook bedankt ook al was je net iets te laat
lees eerst even de OP door voordat je post.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:59 schreef Hoihoihoi1 het volgende:
Hey! Ik zoek een nummer:
Het was denk ik een jaar of acht geleden een hit, soort dansplaat.
Clip: Een kerel op het strand wisselt telkens zijn gegevens met verschillende meisjes.
Een van die meisjes vind zijn contactenboekje en ziet zo dat hij met heel veel meisjes date.
Vervolgens zorgt zij dat al die meisjes hem opwachten in zijn kamer.
Alvast bedankt.
wat is er mis met zijn vraag?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:17 schreef stijn_ het volgende:
[..]
lees eerst even de OP door voordat je post.
kan iemand mij hier nog mee helpen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:07 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik zoek een artiest. het is een solo gitarist zonder zang. Hij is kaal en heeft een (blauw rond?) zonnebril.
het is niet Joe Satriani
thx in advance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |