In de reacties staat trouwens nog een orginele versie:quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:12 schreef Deux het volgende:
Ik heb een nummer in mijn hoofd zitten, maar ik kom er maar niet op. Wat ik me ervan herinner is dat dit stukje er vaak in voorkomt (refrein?):
Hey hey, oeh oeh oeh oeh.
Er staat dan ook Red Hot Chilli Pipersquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:03 schreef Herr_Munk het volgende:
Hi
Ben laatst via uitzendinggemist op een reclame gestuit van Visitscotland. Waar een hele toffe doedelzak nummer in voorkwam. echter zoek ik me sindsdien helemaal scheel naar wie het nummer gemaakt heeft. Het betreft het nummer wat in dit filmpje te zien is.
Als iemand me aan de artiest en de naam van het nummer zou kunnen helpen graag.
( overigens ben ik me ervan bewust dat er Red Hot Chili Peppers staat op de betreffende link, maar iemand die de peppers een beetje kent weet dat dat niet echt plausibel is.)
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:19 schreef Herr_Munk het volgende:De uren die ik erin gestoken heb
nu nog zoeken naar het juiste nummer haha
Update:
Ja ik heb hem gevonden, nar via via het album weten te bemachtigen ben ik er achter gekomen dat dit een clupje is dat graag covers maakt van andere nummers
Dit nummer schijnt iets met de Status Quo te maken te hebben want het heet:
Red Hot Chilli Pipers - 100 Chilli Pipers, Rockin' all over the world (status quo): Wi a Hundre
Nee, sorry allebei niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:08 schreef Prixie het volgende:
[..]
?
Schoot me nog eentje te binnen
ook een gokje
Deze?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:12 schreef Deux het volgende:
Ik heb een nummer in mijn hoofd zitten, maar ik kom er maar niet op. Wat ik me ervan herinner is dat dit stukje er vaak in voorkomt (refrein?):
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:47 schreef Robsterr het volgende:
Ik zoek een nummertje. Is volgens mij een hitje op dit moment, dus zal niet moeilijk zijn.
Het gaat om een soort R&B nummer waarin een zwaar gesynthesizede sample zit van een vrouwenstem. Het tekstje is iets van: "What you say-hey, that you won't even.. stay/play?"
- Eva de Roovere?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:25 schreef superZjozz het volgende:
Oeps.. ik wilde bewerken, maar toen ging ik quoten..![]()
Help! Zo kut.. ik kan er gewoon niet opkomen..
-Belgisch nummertje, de tektst geloof ik ook;
-Zangeresje met tedere stem;
-Akoestisch gitaar;
-Intermezzo's met dat (Franse?) iinstrument dat je ook in Giel Beelen zijn "Frankrijk-jingle" hoort;
-hele rustige muziek;
-Gemaakt in de laatste 3-6 maand gok ik
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:12 schreef Deux het volgende:
Gokje ?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:16 schreef Ringo het volgende:
Ik zoek een hééél bekende tune, die volgens mij vaak in series en films is gebruikt. Een spannend muziekje, echt een klassieker. Maar ik weet de naam niet.
Táda táda táda táda - táda táda táda táda...
Taaaaaaaaaaaaaaa..... Táda!
Tadadada dá dá dá dá dá dá dá dá dadadada........
Lamaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:16 schreef Ringo het volgende:
Ik zoek een hééél bekende tune, die volgens mij vaak in series en films is gebruikt. Een spannend muziekje, echt een klassieker. Maar ik weet de naam niet.
Táda táda táda táda - táda táda táda táda...
Taaaaaaaaaaaaaaa..... Táda!
Tadadada dá dá dá dá dá dá dá dá dadadada........
Ok,,quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het was "Peter Gunn" van Henri Mancini.
quote:
Moeilijk te horen door het gebazel er steeds doorheen, maar het klinkt vaagjes als Enya/Clannad.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:04 schreef TerryZ het volgende:
Hallo ik zoek een liedje dat voor kwam in campinglive mijn zus vind die mooi en wil weten hoe die heet
het is van campinglife aflevering 17 costa brava: http://www.rtl.nl/compone(...)mpinglife_s14_a6.xml
op 20:18 hoor je de achtergrond het liedje die ik zoek.
Weet iemad het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |