En ik ben hier ook heel benieuwd naarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:35 schreef nerderick het volgende:
Ik zoek het nummer gebruikt in dit filmpje: http://nos.nl/os2010/vide(...)-in-36-seconden.html
Hier kan je me erg blij mee maken!
Het staat in een van de OWS topics, maar daar is nu geen doorkomen aan met al die Kramer/Kemkers topics.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:35 schreef nerderick het volgende:
Ik zoek het nummer gebruikt in dit filmpje: http://nos.nl/os2010/vide(...)-in-36-seconden.html
Hier kan je me erg blij mee maken!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben benieuwd welke sample Soulja Boy gebruikt en van wie het origineel is.
Het begint rond de 30 sec
Heb geprobeerd te zoeken in OWS, maar ben er niet uit gekomen. Zal vandaag of morgen nog een proberen!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het staat in een van de OWS topics, maar daar is nu geen doorkomen aan met al die Kramer/Kemkers topics.
Is gemaakt door Massive Music dus speciaal gecomponeerd voor de commercial.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:50 schreef yorP het volgende:
Ik zoek de muziek van de reclame "Veiligheid & Vakmanschap" van de marine
quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:02 schreef FCG0989 het volgende:
Hoe heet het nummer op de achtergrond?
Heb m alquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:12 schreef RikkertBiemans het volgende:
Vorige week hoorde ik vaak een nummer op 3fm. Best een ruig rocknummer. tekst weet ik zo niet.
Alleen dat er vaak Bomba tussenin werd geschreeuwd. werd gezongen door een man en vrouw.
En.........heb je het al gevonden?quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:48 schreef nerderick het volgende:
[..]
Heb geprobeerd te zoeken in OWS, maar ben er niet uit gekomen. Zal vandaag of morgen nog een proberen!
Helaas niet... en met de zoekfunctie kom ik ook niet echt ver.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:00 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
En.........heb je het al gevonden?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:08 schreef nerderick het volgende:
[..]
Helaas niet... en met de zoekfunctie kom ik ook niet echt ver.
Dus als iemand anders het weet hoor ik het graag
Jij held!!!! Fantastisch! M'n dag kan niet meer stuk!quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Credits naar 'Roel_Jewel' uit het 3FM Topic,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |