Dat dus.quote:Op maandag 15 februari 2010 02:53 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Het kan wel...ik heb na 2,5 jaar ook wel een goede band op kunnen bouwen met mijn 1ste ex. Was er 1,5 jaar kapot van dat het over was. Maar nu gun ik haar het beste. Toen het uit was vorige maand met mijn 2e ex belde ze ook meteen op en stond ze voor me klaar. Ik zie haar niet vaak, maar we hebben wel een diepe hechte band ...
Het kan dus
Wel na een lange tijd als je er allebei echt echt overheen bent
Ik zou dat wel doen. Jullie zijn toch niet met ruzie uit elkaar gegaan of wel?quote:Op maandag 15 februari 2010 09:41 schreef Yuki het volgende:
Zal ik m'n ex nou nog feliciteren vandaag, of niet..?
Zeer herkenbaar dit. Alles voelt heel erg dubbel. Aan de ene kant is het heel positief dat mijn ex twijfelt of ze er nog een keer voor wil gaan (toen ze het uitmaakte was ze er 100% zeker van dat het klaar was en nooit meer goed kon komen), maar tegelijkertijd is het negatief omdat ze na 6 maanden nog steeds niet heeft kunnen beslissen om ervoor te gaan.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:47 schreef VeerEli het volgende:
Nou, ik post ook maar weer even dan.
Eigenlijk voelt het alsof we weer precies op hetzelfde punt zitten als een half jaar terug, toen het ook uit was geweest en toch besloten om te kijken hoe het zou gaan en dat de kans wel bestond dat het weer goed kwam.
Het contact is weer exact hetzelfde (dagelijks smsen,bellen en in de weekenden als hij weer in mijn woonplaats is elkaar zien).
Verder wordt er niet veel gepraat over hoe het nou zit. Ik 'durf' het ook niet goed, omdat het waarschijnlijk toch niks uithaalt en ik niet als een zeur wil overkomen.
Ik heb gisteravond een doosje merci van hem gekregen, zogenaamd niet voor valentijn (maar normaal krijg ik geen doosje merci) en ik had een kaartje voor hem met een stukje poezie wat hij erg mooi en ontroerend vond.
Ik blijf het moeilijk vinden, en verwarrend. Hoewel ik me nu wel beter voel als toen ik dacht dat het echt helemaal klaar was.
Toch blijf ik soms twijfelen, wat moet ik nou doen? Het is zo dubbel.
Enerzijds wil ik zo doorgaan om te vechten, om te kijken of het weer goed kan komen.
Anderzijds denk ik fuck dit, waarom bij een jongen blijven die (nog) niet 100% voor mij kan/wil gaan?
Gister waren we nog even langsgegaan bij 2 vrienden van hem, een stel. Dan wordt ik zo jaloers he, dan denk ik, jullie wonen lekker samen, zijn elke dag samen, hebben zekerheid (tot op een bepaalde hoogte natuurlijk maar goed). Dan steekt het zo bij me en wou ik zo graag dat ik dat ook met hem kon hebben..
Het laatste contact dat we hadden was idd niet echt ruzie, maar mijns inziens ook niet echt positief. We hebben in de maand na de break-up wel hele heftige ruzie gehad, maar dat is inmiddels (soort van) bijgelegd.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:58 schreef CoendeW het volgende:
[..]
Ik zou dat wel doen. Jullie zijn toch niet met ruzie uit elkaar gegaan of wel?
Je moet doen waar jij jezelf goed bij voelt. Mijn mening is gewoon feliciteren. Maar iemand anders kan daar weer heel anders over denken.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus... nu opnieuw de vraag
Zal ik hem feliciteren (en daarmee laten zien dat ik fatsoenlijk ben en niet angstvallig het contact vermijd) of laat ik niets van me horen (om ook geen slapende honden wakker te maken)?
Dit dus... Van mij hoeft het niet meerquote:Op maandag 15 februari 2010 10:06 schreef CoendeW het volgende:
Het is net wat je zegt, wat heb je aan iemand die niet voor 100% voor je wil gaan.
Hij heeft m gelezen... en geen reactie.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:03 schreef Yuki het volgende:
Update:
Ik heb hem een e-card gestuurd. Ook een beetje kinderachtig om te doen alsof ik niet aan m denk vandaag, toch?
Hm ja, ik heb ook écht wel iemand nodig die me tegengas kan geven en dat ook doet. Iemand die gewoon z'n mond opentrekt en zegt waar het op staat, die zegt wat HIJ wil en 't gewoon aangeeft als hij 't ergens niet mee eens is. Ik vind dat heel belangrijk binnen een relatie.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:36 schreef Untouchables het volgende:
Ik vind het raar, maar ik ben ergens ook wel benieuwd of het mogelijk is ooit vrienden te worden met m'n ex.
Het 'grappige' is dat toen ik bij haar was en haar vertelde dat ik haar terugwilde, het verder eigenlijk best wel gezellig was.
Een beetje praten en grappen als vanouds en ouwehoeren over normale zaken als werk en vrienden. Als ik haar niet meer wil terug zou willen, dan had ik het zeker wel leuk gevonden om bevriend te blijven.
Raar eigenlijk, want ik gun het haar best dat ze een leuke vriend krijgt en gelukkig wordt met iemand die 100% voor haar kan gaan (meteen dan al, niet pas nadat het uit is!)
Het stomme is ook dat het in die zin dubbel is, tuurlijk, ik wilde mijn ex echt wel terug, maar het heeft nooit echt gewerkt, omdat ik er zelf op de een of andere manier niet gelukkig van werd.
Alles krijgen zonder er moeite voor te hoeven doen is blijkbaar ook niet wat een mens nodig heeft in een partner.
Ergens is het ook een stukje lafheid denk ik, ik weet dat ik iemand nodig heb die me tegengas kan geven als ik weer eens m’n zin door wil drijven en aan de andere kant was het ook zo makkelijk om alles te krijgen.
Ach, ik draaf door, het was gewoon mijn eerste relatie en afgezien van wat langdurige flings, heb ik nooit echt iets serieus met iemand anders gehad.
Ik vraag me af, hoe is dat nou om je 2e serieuze relatie te beginnen, nadat je met moeite over je eerste heen bent gekomen?
Netjes.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:27 schreef VeerEli het volgende:
Net gesprek gehad op msn met hem..
Had het erover dat ik zo graag wou dat het gewoon goed was omdat ik zo graag een stekje met hem zou willen hebben in Amsterdam (Hij woont daar al op kamers en ik wil daar ook heen op kamers).
Zei dat als we samen een stekje zouden nemen en allebei de helft zouden betalen we echt wat moois konden krijgen..en dat als we bij 2 vrienden van hem langs waren ik zo jaloers werd omdat hun lekker samen wonen enzo.
Toen zei hij dit: ik kijk ook wel naar de toekomst...lekker relaxt leven en de kans bestaat echt wel dat dat met jou is....maar alles moet dan gewoon ontspannen zijn en lekker stabiel, weinig problemen (die we zelf veroorzaken)...
Dus..opzich hoopvol..zien wel hoe het gaat..ik begin as. donderdag weer bij een nieuwe therapeut dus hoop dat er gewoon snel dingen opgelost worden die problemen bij ons veroorzaakten..hoop het echt..
Ik hoop dat ie het gewaardeerd heeft ondanks geen reactie terug.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:03 schreef Yuki het volgende:
Update:
Ik heb hem een e-card gestuurd. Ook een beetje kinderachtig om te doen alsof ik niet aan m denk vandaag, toch?
Als hij nou zo gereageerd had als jij...quote:Op maandag 15 februari 2010 22:11 schreef MOD het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie het gewaardeerd heeft ondanks geen reactie terug.
Ik heb helemaal niks gehad van mn ex. Geen sms, mail, kaart, whatever...
Beetje jammer wel, niet dat ik het verwacht had, maar toch he.. mn verjaardag.. T lijkt wel als of ze me echt haat..
... dan had jij niks laten horenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als hij nou zo gereageerd had als jij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |