abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2010 @ 03:20:16 #201
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_78009099
quote:
Op maandag 15 februari 2010 02:53 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Het kan wel...ik heb na 2,5 jaar ook wel een goede band op kunnen bouwen met mijn 1ste ex. Was er 1,5 jaar kapot van dat het over was. Maar nu gun ik haar het beste. Toen het uit was vorige maand met mijn 2e ex belde ze ook meteen op en stond ze voor me klaar. Ik zie haar niet vaak, maar we hebben wel een diepe hechte band ...

Het kan dus

Wel na een lange tijd als je er allebei echt echt overheen bent
Dat dus.

Je hebt iets met iemand opgebouwd en dat is wat telt. Ik geloof niet dat het niet kan. Het ligt er ook aan hoe het aan zijn eind is gekomen misschien. Maar ik ken zat voorbeelden van heel dicht bij waarbij dat vaak het geval is geweest dat exen echt hechte vrienden geworden zijn. En dat is alleen maar mooi om te zien.

Het klinkt wanhopig in mijn geval omdat het vers is. Maar ik weet dat het kan, maar dan moet er eerst rust in de tent komen. Dan kan je elkaar na een tijd weer opzoeken om te zien hoe het met elkaar gaat.

Ik denk dat jou ex, superfokker, best wel het zelfde denkt. Hoe het met jou zal gaan.
Maar eerst moet er tijd overheen. Bij iedereen. Laat het maar bezinken. En ga aan je nieuwe weg timmeren.
Als je merkt dat je er overheen bent, kan je subtiel eens je ex aanspreken.

Als je er beide voor open staat, zal je zien dat dat gene wat je hebt opgebouwd, er vast nog wel ergens zit. Dat er weer iets nieuws ontstaat en dat je daar alleen maar blij van wordt.

Of het voor iedereen zo is, valt te betwisten, maar het is mogelijk.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  maandag 15 februari 2010 @ 07:25:28 #202
25878 MOD
pi_78009438
Wat ik me nu bedenk, trouwens..
Is dat het minder pijn doet, als je beseft dat je moeite beloond wordt met de woorden "ik voel me bedreigd door jou.."

Nieuwe dag! Goede morgen allemaal!
pi_78010455
MOD gefeliciteerd kerel!

Een post nog van jou om 3:20 en om half 8 weer een. Heb je toch wel geslapen vannacht?
  maandag 15 februari 2010 @ 09:41:48 #204
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78010590
Zal ik m'n ex nou nog feliciteren vandaag, of niet..?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_78010926
quote:
Op maandag 15 februari 2010 09:41 schreef Yuki het volgende:
Zal ik m'n ex nou nog feliciteren vandaag, of niet..?
Ik zou dat wel doen. Jullie zijn toch niet met ruzie uit elkaar gegaan of wel?
pi_78011091
quote:
Op zondag 14 februari 2010 23:47 schreef VeerEli het volgende:
Nou, ik post ook maar weer even dan.
Eigenlijk voelt het alsof we weer precies op hetzelfde punt zitten als een half jaar terug, toen het ook uit was geweest en toch besloten om te kijken hoe het zou gaan en dat de kans wel bestond dat het weer goed kwam.
Het contact is weer exact hetzelfde (dagelijks smsen,bellen en in de weekenden als hij weer in mijn woonplaats is elkaar zien).
Verder wordt er niet veel gepraat over hoe het nou zit. Ik 'durf' het ook niet goed, omdat het waarschijnlijk toch niks uithaalt en ik niet als een zeur wil overkomen.
Ik heb gisteravond een doosje merci van hem gekregen, zogenaamd niet voor valentijn (maar normaal krijg ik geen doosje merci ) en ik had een kaartje voor hem met een stukje poezie wat hij erg mooi en ontroerend vond.
Ik blijf het moeilijk vinden, en verwarrend. Hoewel ik me nu wel beter voel als toen ik dacht dat het echt helemaal klaar was.
Toch blijf ik soms twijfelen, wat moet ik nou doen? Het is zo dubbel.
Enerzijds wil ik zo doorgaan om te vechten, om te kijken of het weer goed kan komen.
Anderzijds denk ik fuck dit, waarom bij een jongen blijven die (nog) niet 100% voor mij kan/wil gaan?
Gister waren we nog even langsgegaan bij 2 vrienden van hem, een stel. Dan wordt ik zo jaloers he, dan denk ik, jullie wonen lekker samen, zijn elke dag samen, hebben zekerheid (tot op een bepaalde hoogte natuurlijk maar goed). Dan steekt het zo bij me en wou ik zo graag dat ik dat ook met hem kon hebben..
Zeer herkenbaar dit. Alles voelt heel erg dubbel. Aan de ene kant is het heel positief dat mijn ex twijfelt of ze er nog een keer voor wil gaan (toen ze het uitmaakte was ze er 100% zeker van dat het klaar was en nooit meer goed kon komen), maar tegelijkertijd is het negatief omdat ze na 6 maanden nog steeds niet heeft kunnen beslissen om ervoor te gaan.
Het is net wat je zegt, wat heb je aan iemand die niet voor 100% voor je wil gaan.
Wij hebben nu besloten om echt het contact helemaal te verbreken nu, voor onbepaalde tijd. Dit hebben we de afgelopen maanden al eerder geprobeerd, maar is ons beide niet gelukt (wat toch ook wel weer wat zegt).
Nu heb ik me erbij neergelegd. Ik heb al mijn troeven uitgespeeld en het is nu aan haar om te ontdekken of ze zonder me kan of niet. Als de liefde groot genoeg is (wat ze wel beweert) dan zal ze vanzelf over de brug komen toch?

Maar alles is heel dubbel....

Ik heb dat nu ook, als ik andere zie die gelukkig zijn, steekt mij dat. Ik ben blij voor die andere mensen maar het doet pijn om dit zelf niet te kunnen hebben....
Mijn hele vriendenkring is op dit moment zwanger of heeft net een kleine..... en ik moet weer helemaal opnieuw beginnen waarschijnlijk.....
  maandag 15 februari 2010 @ 10:11:31 #207
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78011185
quote:
Op maandag 15 februari 2010 09:58 schreef CoendeW het volgende:

[..]

Ik zou dat wel doen. Jullie zijn toch niet met ruzie uit elkaar gegaan of wel?
Het laatste contact dat we hadden was idd niet echt ruzie, maar mijns inziens ook niet echt positief. We hebben in de maand na de break-up wel hele heftige ruzie gehad, maar dat is inmiddels (soort van) bijgelegd.

Een maand geleden leek het of we het verleden een beetje achter ons konden laten en wilden proberen om vrienden te blijven/worden. Toen bleek dat het van zijn kant eigenlijk alleen de bedoeling was om me terug te winnen (fyi, hij heeft het uitgemaakt). Heel veel gezeik van beide kanten, tot hij tot de conclusie kwam dat als ik snel genoeg bedenk dat ik hem ook terugwil, hij er wel voor me is... Maar als er intussen een leuker meisje langsloopt, hij daarvoor zal gaan.... en ik in de stront kan zakken

Daarbij gaf hij aan dat hij wel graag in contact wilde blijven, omdat het zo goed voelde... Alleen wat minder, want we zaten qua smsjes inmiddels weer op de frequentie van toen we nog samen waren.

We zijn nu bijna 4 weken verder en ik heb niets meer van 'm gehoord

Dus... nu opnieuw de vraag
Zal ik hem feliciteren (en daarmee laten zien dat ik fatsoenlijk ben en niet angstvallig het contact vermijd) of laat ik niets van me horen (om ook geen slapende honden wakker te maken)?
pi_78011228
quote:
Op maandag 15 februari 2010 10:11 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dus... nu opnieuw de vraag
Zal ik hem feliciteren (en daarmee laten zien dat ik fatsoenlijk ben en niet angstvallig het contact vermijd) of laat ik niets van me horen (om ook geen slapende honden wakker te maken)?
Je moet doen waar jij jezelf goed bij voelt. Mijn mening is gewoon feliciteren. Maar iemand anders kan daar weer heel anders over denken.
  maandag 15 februari 2010 @ 10:14:28 #209
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78011244
quote:
Op maandag 15 februari 2010 10:06 schreef CoendeW het volgende:
Het is net wat je zegt, wat heb je aan iemand die niet voor 100% voor je wil gaan.
Dit dus... Van mij hoeft het niet meer

[ Bericht 82% gewijzigd door Yuki op 15-02-2010 12:03:02 ]
  maandag 15 februari 2010 @ 10:40:49 #210
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_78011811
Booh, volgens mij zit ik in een slet-periode. Serieus. Ben een beetje in de war maar weet niet of het wat met mn ex te maken heeft.

Maandag heel erg veel gedronken (borrel van studentenvereniging) en toen iemand mee naar huis genomen.. En dat doe ik echt niet. Normaal gesproken. Mn ex was mn eerste en ik vind dat allemaal best een big deal en dan ineens gewoon zomaar..

En dan nu met carnaval aan ex gevraagd of hij niet voor mijn neus met iemand anders zou willen kutten, omdat ik dat niet leuk zou vinden om te zien. (ik verbied hem trouwens niks hoor, als hij het maar niet voor mn neus doet en ik hoef het ook niet te weten) en hij vond dat logisch en zou het dus ook niet doen, maar in de kroeg begon een andere jongen mij een beetje erg te versieren, en ik vond het wel gezellig, maar wist niet zo goed wat ik er mee aan moest, alleen mn ex zag het ook, maar die jongen wilde me toen ook zoenen maar vond dat ik dat niet kon maken voor zijn ogen.. Maar hij zag wel dat ik keihard aan het flirten was en daar voel ik me nou ook schuldig over. Hij (en de rest van de mensen met wie ik was) waren ook echt ineens weggegaan. Heb hem nog gesmst dat ik carnaval met hem gezellig vond maar niks teruggehad..

Uiteindelijk toch met hem gezoend toen mn ex weg was. Toen kreeg ik een smsje van die ene jongen met wie ik op het moment een beetje aan het smsen ben.. daar heen gegaan (hij stond ergens anders) en ook met hem gezoend. (en dit keer had ik niet eens veel gedronken).

O.mijn.god. Ik wil niet zo zijn, maar stiekem vind ik het allemaal ook wel leuk. Behalve dat van maandag, daar heb ik heel erg veel spijt van.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  maandag 15 februari 2010 @ 12:03:48 #211
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78013875
Update:

Ik heb hem een e-card gestuurd. Ook een beetje kinderachtig om te doen alsof ik niet aan m denk vandaag, toch?
pi_78013962
Hoe moeilijk het soms ook is, je moet je in die pijn duwen als je het wilt verwerken. Dit heeft voor mij in ieder geval heel veel geholpen. Gewoon lekker brullen, huilen weet ik veel wat. Je moet dan, naar mijn idee, wel al helder voor je hebben dat het echt over is. Als je twijfelt kan je niks echt verwerken.

Nu 2 maanden vrijgezel, bevalt me eigenlijk wel goed, ondanks een relatie van 5 jaar +. Op goede termen met de ex, die vandaag teruggaat naar Australie. Alleen het feit dat je geen vriend - vriendin meer bent is wel wazig, want als je elkaar ziet wil je toch elkaa aanraken etc.

En slet uithangen is ook een manier om het te verwerken. Zolang je er maar niet in doorslaat .
  maandag 15 februari 2010 @ 14:36:45 #213
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_78018588
Ik vind het raar, maar ik ben ergens ook wel benieuwd of het mogelijk is ooit vrienden te worden met m’n ex.
Het “grappige” is dat toen ik bij haar was en haar vertelde dat ik haar terugwilde, het verder eigenlijk best wel gezellig was.
Een beetje praten en grappen als vanouds en ouwehoeren over normale zaken als werk en vrienden. Als ik haar niet meer wil terug zou willen, dan had ik het zeker wel leuk gevonden om bevriend te blijven.
Raar eigenlijk, want ik gun het haar best dat ze een leuke vriend krijgt en gelukkig wordt met iemand die 100% voor haar kan gaan (meteen dan al, niet pas nadat het uit is! )

Het stomme is ook dat het in die zin dubbel is, tuurlijk, ik wilde mijn ex echt wel terug, maar het heeft nooit echt gewerkt, omdat ik er zelf op de een of andere manier niet gelukkig van werd.
Alles krijgen zonder er moeite voor te hoeven doen is blijkbaar ook niet wat een mens nodig heeft in een partner.

Ergens is het ook een stukje lafheid denk ik, ik weet dat ik iemand nodig heb die me tegengas kan geven als ik weer eens m’n zin door wil drijven en aan de andere kant was het ook zo makkelijk om alles te krijgen.

Ach, ik draaf door, het was gewoon mijn eerste relatie en afgezien van wat langdurige flings, heb ik nooit echt iets serieus met iemand anders gehad.

Ik vraag me af, hoe is dat nou om je 2e serieuze relatie te beginnen, nadat je met moeite over je eerste heen bent gekomen?
  maandag 15 februari 2010 @ 17:45:10 #214
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78024253
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:03 schreef Yuki het volgende:
Update:

Ik heb hem een e-card gestuurd. Ook een beetje kinderachtig om te doen alsof ik niet aan m denk vandaag, toch?
Hij heeft m gelezen... en geen reactie.
Beetje jammer
  maandag 15 februari 2010 @ 18:01:08 #215
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_78024635
Ik kreeg voor mijn verjaardag een SMSje (was op zondag) en later een kaartje.
Gezien de situatie waar ze in zit heeft ze daar echt moeite voor moeten doen, kortom het komt niet alleen van mijn kant.

Wij kunnen wel heel goed als vrienden met mij omgaan al maak ik me natuurlijk wel op een andere manier zorgen en reageren we anders.
Wat er ooit van komt, geen idee.
Ik moet opnieuw beginnen met alles en zij moet straks van veel verder komen.
Wij hebben een hele sterke band die er zal blijven en wat we allebei ook willen.
Alleen hoe dat er in de toekomst precies uit gaan zien?

Ik bemerk wel dat er om ons heen veel hoop is (zowel van familie en vrienden) dat het weer goed komt.
Zelf weet ik het.
Er moet dan veel anders worden en als ik ergens niet echt in geloof is het iemand veranderen.
Ik zie wel.
Nu .... alleen verder.
Verdomd moeilijk ...............

(pffff als ik nu teruglees zie ik onsamenhanggend zooitje ... sorry)
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_78024799
quote:
Op maandag 15 februari 2010 14:36 schreef Untouchables het volgende:
Ik vind het raar, maar ik ben ergens ook wel benieuwd of het mogelijk is ooit vrienden te worden met m'n ex.
Het 'grappige' is dat toen ik bij haar was en haar vertelde dat ik haar terugwilde, het verder eigenlijk best wel gezellig was.
Een beetje praten en grappen als vanouds en ouwehoeren over normale zaken als werk en vrienden. Als ik haar niet meer wil terug zou willen, dan had ik het zeker wel leuk gevonden om bevriend te blijven.
Raar eigenlijk, want ik gun het haar best dat ze een leuke vriend krijgt en gelukkig wordt met iemand die 100% voor haar kan gaan (meteen dan al, niet pas nadat het uit is! )

Het stomme is ook dat het in die zin dubbel is, tuurlijk, ik wilde mijn ex echt wel terug, maar het heeft nooit echt gewerkt, omdat ik er zelf op de een of andere manier niet gelukkig van werd.
Alles krijgen zonder er moeite voor te hoeven doen is blijkbaar ook niet wat een mens nodig heeft in een partner.

Ergens is het ook een stukje lafheid denk ik, ik weet dat ik iemand nodig heb die me tegengas kan geven als ik weer eens m’n zin door wil drijven en aan de andere kant was het ook zo makkelijk om alles te krijgen.

Ach, ik draaf door, het was gewoon mijn eerste relatie en afgezien van wat langdurige flings, heb ik nooit echt iets serieus met iemand anders gehad.

Ik vraag me af, hoe is dat nou om je 2e serieuze relatie te beginnen, nadat je met moeite over je eerste heen bent gekomen?
Hm ja, ik heb ook écht wel iemand nodig die me tegengas kan geven en dat ook doet. Iemand die gewoon z'n mond opentrekt en zegt waar het op staat, die zegt wat HIJ wil en 't gewoon aangeeft als hij 't ergens niet mee eens is. Ik vind dat heel belangrijk binnen een relatie.
Alles in je schoot geworpen krijgen werkt voor mij ook niet. Dat is niet leuk, soms wel makkelijk. Maar dan liever wat moeilijker.

En dat laatste vraag ik me eigenlijk ook wel af..
pi_78028557
Ik heb wel weer een nieuw verhaal, wederom niet echt mooi..
Als ik zin heb, schrijf ik het wel van me af. Al is het allemaal beduidend minder heftig dan de vorige keer.

Nu eerst warm worden in bad. Moet ook gebeuren.

Dusseh.. goedendag weer.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  maandag 15 februari 2010 @ 20:27:16 #218
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_78030100
Net gesprek gehad op msn met hem..
Had het erover dat ik zo graag wou dat het gewoon goed was omdat ik zo graag een stekje met hem zou willen hebben in Amsterdam (Hij woont daar al op kamers en ik wil daar ook heen op kamers).
Zei dat als we samen een stekje zouden nemen en allebei de helft zouden betalen we echt wat moois konden krijgen..en dat als we bij 2 vrienden van hem langs waren ik zo jaloers werd omdat hun lekker samen wonen enzo.
Toen zei hij dit: ik kijk ook wel naar de toekomst...lekker relaxt leven en de kans bestaat echt wel dat dat met jou is....maar alles moet dan gewoon ontspannen zijn en lekker stabiel, weinig problemen (die we zelf veroorzaken)...

Dus..opzich hoopvol..zien wel hoe het gaat..ik begin as. donderdag weer bij een nieuwe therapeut dus hoop dat er gewoon snel dingen opgelost worden die problemen bij ons veroorzaakten..hoop het echt..
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 15 februari 2010 @ 20:48:12 #219
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_78031117
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:27 schreef VeerEli het volgende:
Net gesprek gehad op msn met hem..
Had het erover dat ik zo graag wou dat het gewoon goed was omdat ik zo graag een stekje met hem zou willen hebben in Amsterdam (Hij woont daar al op kamers en ik wil daar ook heen op kamers).
Zei dat als we samen een stekje zouden nemen en allebei de helft zouden betalen we echt wat moois konden krijgen..en dat als we bij 2 vrienden van hem langs waren ik zo jaloers werd omdat hun lekker samen wonen enzo.
Toen zei hij dit: ik kijk ook wel naar de toekomst...lekker relaxt leven en de kans bestaat echt wel dat dat met jou is....maar alles moet dan gewoon ontspannen zijn en lekker stabiel, weinig problemen (die we zelf veroorzaken)...

Dus..opzich hoopvol..zien wel hoe het gaat..ik begin as. donderdag weer bij een nieuwe therapeut dus hoop dat er gewoon snel dingen opgelost worden die problemen bij ons veroorzaakten..hoop het echt..
Netjes.
Als jullie allebei denken dat het nog wel zou kunnen gaan werken, zeg ik ga ervoor!
pi_78033474
Gaat hard ineens weer dit topic.
Valentijnsdag is er dus wel weer bij ingehakt bij sommigen.
Ik heb het weekend gelukkig wel goed overleeft. Lekker op bezoek geweest bij een vriend en zijn vriendin waar ik het goed mee kan vinden.
Had voor mezelf al besloten om mijn ex van hyves af te halen, maar dat was toch wel erg lastig. maar toen bleek dat ik dat al niet hoefde te doen, want dat had zei net al gedaan. En ja hoor ze had er dus al een foto van haar met haar nieuwe vriend geplaatst.. Zegt voor mij ook wel weer genoeg.
Het niet inhoudelijk reageren op mailtjes van mij, en mij er zo af gooien van hyves zonder dat even aan te geven. en dan zegt ze wel tegen mij dat ze graag vrienden wil blijven in de toekomst toen ze de laatste spullen kwam halen kleine 4 weken geleden. Maar zoals ze nu heeft gedaan de afgelopen 1 1/2 maand zo kortaf, en niet inhoudelijk reageren op dingen van mij, en weer zo snel een ander te hebben hoeft het niet meer zo van mij. Ook ik heb wel dingen fout gedaan in de relatie, maar blijkbaar is het wel moeilijk om na de relatie nog een beetje normaal te communiceren.
Heb nu wel zoiets van als het zo moet dan hoeft het ook niet meer van mij, maarja het gevoel en de kwetsing is daarmee niet in 1 keer weg. Al moet ik zeggen dat het gevoel wel steeds verder wegzakt. Alleen ik geef nog wel veel om haar, en wil haar goed terecht zien komen, en wil weten of het goed met d'r gaat. Dus gewoon oprechte interesse in haar als een vriend, en iemand die om haar geeft als een vriend. Blijkbaar is dat niet zo omgekerd.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
  maandag 15 februari 2010 @ 22:11:41 #221
25878 MOD
pi_78035554
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:03 schreef Yuki het volgende:
Update:

Ik hoop dat ie het gewaardeerd heeft ondanks geen reactie terug.
Ik heb helemaal niks gehad van mn ex. Geen sms, mail, kaart, whatever...
Beetje jammer wel, niet dat ik het verwacht had, maar toch he.. mn verjaardag.. T lijkt wel als of ze me echt haat..
  maandag 15 februari 2010 @ 22:29:36 #222
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78036579
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:11 schreef MOD het volgende:

[..]

Ik hoop dat ie het gewaardeerd heeft ondanks geen reactie terug.
Ik heb helemaal niks gehad van mn ex. Geen sms, mail, kaart, whatever...
Beetje jammer wel, niet dat ik het verwacht had, maar toch he.. mn verjaardag.. T lijkt wel als of ze me echt haat..
Als hij nou zo gereageerd had als jij...
  maandag 15 februari 2010 @ 22:31:50 #223
25878 MOD
pi_78036678
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:29 schreef Yuki het volgende:

[..]

Als hij nou zo gereageerd had als jij...
... dan had jij niks laten horen

[ Bericht 0% gewijzigd door MOD op 15-02-2010 22:39:13 ]
  maandag 15 februari 2010 @ 22:40:05 #224
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78037111
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:31 schreef MOD het volgende:

[..]

... dan had jij niks laten horen
jawel hoor
pi_78040876
Pfff..een moeilijke avond gehad! Wilde zooooo graag een smsje sturen met de vraag of hij langs wilde komen. Maaar ik heb het niet gedaan! Voelt als een echte overwinning, heerlijk Weer een dagje voorbij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')