Tja, ik wilde ook oud worden met mijn ex, ik dacht ook dat ik met hem oud zou worden, dat hij de ware was, de perfecte man voor mij. Maar soms lopen dingen nou eenmaal zoals ze moeten lopen en zijn relaties niet meant to be. Het is ook heel gevaarlijk om te denken dat je ex echt diegene is die je alles kan geven. En misschien dat hij bij jullie meer door jou kwam dat het is uitgegaan, maar it takes two to tango.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:47 schreef MOD het volgende:
Weet je.. Het voelt gewoon zo ontzettend kut als je weet dat de persoon bij wie je je zo enorm fijn voelt, die persoon die je alles kan geven dat je wilt, er gewoon niet meer voor je is. Als je gewoon weet dat dat de persoon is waarmee je echt oud wilt worden.
Ik heb nog nooit zo iemand mee gemaakt als het meisje die ik de afgelopen jaren heb mee gemaakt. Ik heb geleerd om van iemand te houden en geleerd wat liefde is. Ik heb het zo enorm verkloot omdat ik onzeker was.
Dan kan je wel zeggen dat het ooit weer goed komt en dat je er om kan lachen. Het is zo enorm cliche allemaal. Maar het slaat gewoon nergens op om te horen dat je alles dat je heb opgebouwd, je liefde, de vriendschap, de band, dan maar gewoon over boord moet flikkeren als of het allemaal geen hol voor stelt.
Maar als dat is wat ze van me vraagt. So be it. Ik zie haar ooit nog wel. Dat weet ik zeker. Of het dan nog zo leuk en gezellig wordt, weet ik niet. Maar het fuckt me niet meer.
Het doet gewoon pijn na alles wat ik gedaan heb. Maar ja. Ik ben nu inmiddels een gevaar voor haar. Dus goed komen zal het nooit meer.
Haha.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Haha, graag gedaan hoor.![]()
Ik wil het ook wel in Berlijn doen hoor, ben een beetje uitgekeken op Nederland... Maar in augustus in Spanje tomaten gooien teken ik voor!
![]()
En nog niet klaar zijn voor normaal contact met haar? Ik wil gewoon geen contact meer. Daarvoor heeft ze toch echt iets te hard op m'n hart getrapt.
Tijd voor mezelf nu dus, met 'n biertje in een Amsterdamse kroeg! Oh, finally a pint of bitter without her constant whining how much she hates pints of bitter!
Verkopen ze in Berlijn geen tomaten? Wat een pauperstad.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:06 schreef Faerie het volgende:
[..]
Haha.Berlijn kan natuurlijk ook.
Kom je? Neem je een koffer vol tomaten mee.
Ik ben ook wel op NL uitgekeken, vandaar dat ik nu ook lekker in Berlijn zit. Alhoewel, nu... ik ben nu voor een weekendje in Nederland. En na mijn stage Berlijn/minor/afstuderen zit ik vol plannen om wederom naar het buitenland te gaan. Lekker veel weg en een baan vinden in het buitenland. Liefst een land waar het altijd warm is.
Nou, geen contact dan! Ik heb hetzelfde met mijn ex. Ik vind iemand die mij zoveel verdriet heeft aangedaan niet mijn aandacht waard, en ook niet mijn vriendschap. Ja, klinkt lekker bitter, maar zo voelt het gewoon. Hahaha eindelijk ontspannen een biertje drinken dan.Woon je in Amsterdam?
Was dan naar het zuiden gegaan in plaats van naar het noordenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verkopen ze in Berlijn geen tomaten? Wat een pauperstad.![]()
Ik ben ook aan het kijken naar een baan in het buitenland, als het kan ook waar het warm is. Het voordeel van een relatiebreuk, je bent vrij om te doen wat je wil en te gaan waar je wil!Maar Berlijn lijkt me ook werelds! Weet je daar nog een leuke baan voor me?
![]()
En fuck de ex, dit is jouw leven, leef het op jouw wijze!![]()
Oh, en ik woon niet in Amsterdam, had gewoon zijn om hier even rond te rennen.
2e oh; typen op je mobiel met bier op is ruk.
En hier exact hetzelfde... Alleen eerst werd zij heel erg onzeker, waardoor ik minder interesse in haar kreeg en het bijna uitmaakte. Uiteindelijk niet gedaan en juist weer erg verliefd op haar geworden. Daarna werd ik zelf onzeker en toen is er behoorlijk wat schade gedaan...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:47 schreef MOD het volgende:
Weet je.. Het voelt gewoon zo ontzettend kut als je weet dat de persoon bij wie je je zo enorm fijn voelt, die persoon die je alles kan geven dat je wilt, er gewoon niet meer voor je is. Als je gewoon weet dat dat de persoon is waarmee je echt oud wilt worden.
Ik heb nog nooit zo iemand mee gemaakt als het meisje die ik de afgelopen jaren heb mee gemaakt. Ik heb geleerd om van iemand te houden en geleerd wat liefde is. Ik heb het zo enorm verkloot omdat ik onzeker was.
Dan kan je wel zeggen dat het ooit weer goed komt en dat je er om kan lachen. Het is zo enorm cliche allemaal. Maar het slaat gewoon nergens op om te horen dat je alles dat je heb opgebouwd, je liefde, de vriendschap, de band, dan maar gewoon over boord moet flikkeren als of het allemaal geen hol voor stelt.
Maar als dat is wat ze van me vraagt. So be it. Ik zie haar ooit nog wel. Dat weet ik zeker. Of het dan nog zo leuk en gezellig wordt, weet ik niet. Maar het fuckt me niet meer.
Het doet gewoon pijn na alles wat ik gedaan heb. Maar ja. Ik ben nu inmiddels een gevaar voor haar. Dus goed komen zal het nooit meer.
Ik hou niet van carnaval.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:31 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Was dan naar het zuiden gegaan in plaats van naar het noorden![]()
Hier is het te doen
Ik merk trouwens echt op dagen dat je alleen bent en niet veel te doen hebt dat ik vaak aan m'n ex denk.
SF is dus blijkbaar ook nog niet helemaal eroverheenHoewel het wel een plaatsje heeft ergens, maar ik blijf denken van....waar is het misgegaan.
Hahaha tuurlijk verkopen ze daar wel tomaten! Maar om zoveel mogelijk tomaten te hebben...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verkopen ze in Berlijn geen tomaten? Wat een pauperstad.![]()
Ik ben ook aan het kijken naar een baan in het buitenland, als het kan ook waar het warm is. Het voordeel van een relatiebreuk, je bent vrij om te doen wat je wil en te gaan waar je wil!Maar Berlijn lijkt me ook werelds! Weet je daar nog een leuke baan voor me?
![]()
En fuck de ex, dit is jouw leven, leef het op jouw wijze!![]()
Oh, en ik woon niet in Amsterdam, had gewoon zijn om hier even rond te rennen.
2e oh; typen op je mobiel met bier op is ruk.
Haha, ik hoop het voor je!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:48 schreef Sjechov het volgende:
Misschien kom ik wel een charmante spaanse tegen volgende week
Nou ik weet op dit moment dat het het beste meisje ever is. Maar ja, koop je weinig voor. Het zou zo tof zijn om weer eens naar een hotel te gaan ofzo weetje wel.. Leuke dingen doen. Maar elke keer als ik een stap zet in haar richting wordt ze bang. Bang dat ik haar weer laat vallen of dat ik de grond onder haar voeten vandaan trek. Ik ben immers niet zo slim geweest om met een andere meid te zoenen. Gadverdamme. Alleen al als ik er aan terug denk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:58 schreef Faerie het volgende:
[..]
Tja, ik wilde ook oud worden met mijn ex, ik dacht ook dat ik met hem oud zou worden, dat hij de ware was, de perfecte man voor mij. Maar soms lopen dingen nou eenmaal zoals ze moeten lopen en zijn relaties niet meant to be. Het is ook heel gevaarlijk om te denken dat je ex echt diegene is die je alles kan geven. En misschien dat hij bij jullie meer door jou kwam dat het is uitgegaan, maar it takes two to tango.
Aan de andere kant kan ik ook wel weer begrijpen dat mensen echt vechten voor hun relatie. Dat heb ik ook gedaan, maar ik was niet realistisch, mijn ex veranderde namelijk niet.
Hoezo ben je nu een gevaar voor haar trouwens?
Jow gast....of je bent in de war...of je hebt heel veel biertjes op....maar ik kan er zelfs na 25 bier geen goed verhaal van maken,quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:32 schreef MOD het volgende:
[..]
Nou ik weet op dit moment dat het het beste meisje ever is. Maar ja, koop je weinig voor. Het zou zo tof zijn om weer eens naar een hotel te gaan ofzo weetje wel.. Leuke dingen doen. Maar elke keer als ik een stap zet in haar richting wordt ze bang. Bang dat ik haar weer laat vallen of dat ik de grond onder haar voeten vandaan trek. Ik ben immers niet zo slim geweest om met een andere meid te zoenen. Gadverdamme. Alleen al als ik er aan terug denk.
Wat nog het meest kutte is van alles. Ik heb geen zin om hier (na een jaar ja) nog langer me zelf kut over te gaan voelen. Klaar is klaar, ik heb mn best gedaan. En daarom is afstand voor nu beter. Maar ik ben zo ontzettend bezig om me aan te melden voor een nieuwe opleiding. En dat is de school waar zij ook rond loopt. Ik weet dat gevoelens na lange tijd weer boven kunnen komen, maar daar heb ik werkelijk schijt aan omdat ik voor die opleiding kies. Maar zij gaat er drama van maken omdat zij nu weer denk dat ik alles van haar af pak. Het is oneerlijk, maar ik ga er niet om malen.
Alleen dat dat we na lange tijd weer elkaar tegen gaan komen dat zij zich daarom weer kut gaat voelen. Als ze dat nog echt denk na alles wat ik de afgelopen tijd gegeven heeft. Het hoeft geen verkering meer te worden. Maar laat het alsjeblieft gaan zeg.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:12 schreef SuperFokker het volgende:
En dat is niet lullig bedoelt als sommige dat weer denken
Haha, ja toch doe je dat dan he. Ook al weet je heeel goed dat je het niet moet doen. Vergt veel wilskracht. Maar blokkeren hielp bij mij ook niks, soms unblockte ik hem dan expres, en zette ik een stukje uit een liedje in mijn naam zodat hij dat kon zien. En hij zoekt dat altijd op, dat weet ik. Maar dat was een beetje om hem jaloers te maken, denk ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:29 schreef GoedeMan76 het volgende:
Kut...
ik kom terug van sporten... ex online op msn... vergeten haar te blocken....
tegen beter weten in meteen aangesproken... krijg natuurlijk geen antwoord
Wil nu graag het gesprek sturen naar mijn spullen bij haar ophalen en haar daarna blokkeren...
gadverdamme... hoe kon ik zo stom zijn toch haar meteen aan te spreken....
Ik lijk wel.... menselijk....
Nou ja... gedaan is gedaan.. nu maar weer proberen afstand te nemen
pffewww... 30 minuten laten ging ze offline zonder ook maar enigszins te reageren... Zegt deels wel weer voldoende, maar is ook enigszins onbevredigend omdat ik nu het geheel nog niet goed kan afsluiten...
Gelukkig kan ik ondertussen naar haar foto kijken en vindt ik haar al een minder aantrekkeljik en klopt mijn hart niet meteen veel sneller... Rechtstreeks contact zal alleen nog wel een probleem zijn... maar dat zien we tzt wel...
Is dat bij haar ook zo?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:29 schreef Sjechov het volgende:
Mijn verstand is er wel uit.
Mijn gevoel nog niet helemaal.
Ik hoop dat dat ook spoedig komt.
1 ding is wel zeker.
Mijn ex wil ik niet kwijt, ze zal een vriendin van mij blijven (en ik een vriend voor haar).
In de toekomst gaat dat gewoon goed werken, alleen nu eventjes niet.
Toen het bij mij net uit was had ik hetzelfde. Het is dan net alsof het toch nog niet helemaal is doorgedrongen. Over een iets langere tijd zullen die mails pijn gaan doen, en weer een lange tijd daarna kun je ze met plezier lezen. Overigens kan het de verwerking enorm helpen wanneer je contact verbreekt!quote:Op zondag 14 februari 2010 06:14 schreef MOD het volgende:
Misschien dat iemand hier wat raad mee weet.
Het is uit, ik voel me kut, verdrietig, ellendig en alles, jullie kennen het allemaal.
Het is relatief vers dat het definitief is.
Ze wilt heeeeelemaal geen contact meer.
En nu dit:
Ik blader wat door mijn oude mails heen en lees dat gene wat we de afgelopen drie jaar naar elkaar gestuurd hebben, en dat maakt me zo ontzettend blij.
Ik weet dat het niet meer goed kom, ik heb geen hoop meer, ik voel me er echt kut over. Maar het maakt me zo blij. Toch wel redelijk ironisch..
Is dit herkenbaar?
Ik vind het wel leuk eigenlijk. Beter dan foto's terug kijken en in janken uitbarsten..
Heel herkenbaar...quote:Op zondag 14 februari 2010 06:14 schreef MOD het volgende:
Misschien dat iemand hier wat raad mee weet.
Het is uit, ik voel me kut, verdrietig, ellendig en alles, jullie kennen het allemaal.
Het is relatief vers dat het definitief is.
Ze wilt heeeeelemaal geen contact meer.
En nu dit:
Ik blader wat door mijn oude mails heen en lees dat gene wat we de afgelopen drie jaar naar elkaar gestuurd hebben, en dat maakt me zo ontzettend blij.
Ik weet dat het niet meer goed kom, ik heb geen hoop meer, ik voel me er echt kut over. Maar het maakt me zo blij. Toch wel redelijk ironisch..
Is dit herkenbaar?
Ik vind het wel leuk eigenlijk. Beter dan foto's terug kijken en in janken uitbarsten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |