nice!quote:Op zondag 7 februari 2010 19:34 schreef tong80 het volgende:
Ik gaf op een eerste date ooit een meisje een Chuppa Chup lollie.
Ik zei : De bloemen waren op.'
En het ijs was gebroken.
Als dit serieus bedoeld is, kun je beter gewoon helemaal niet naar die date gaan want dan snap je er echt niks van.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:55 schreef Ireyon het volgende:
En een BH? Of is dat ook te pushy?
Een ex-buurjongen van mij gaf een meisje ooit eens een dildo cadeau op de eerste date en ze zijn inmiddels alweer 8 jaar getrouwd, dus niet zo generaliseren!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:40 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Als dit serieus bedoeld is, kun je beter gewoon helemaal niet naar die date gaan want dan snap je er echt niks van.
Ja hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:15 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Een ex-buurjongen van mij gaf een meisje ooit eens een dildo cadeau op de eerste date en ze zijn inmiddels alweer 8 jaar getrouwd, dus niet zo generaliseren!
Heey! Niks naars over Purmerend he!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:40 schreef Koewam het volgende:
jezus......
sorry maar je stelt je als man wel erg onderdanig op als je iemand een kado op de eerste date geeft.
ligt aan het meisje natuurlijk! Is het een wilde meid, dan seksuele toespelingen maken. Is het een saaie huismus uit purmerend, dan iets met kaarsen of zo![]()
Wat een Guido ben jij ook hé.quote:Op donderdag 11 februari 2010 03:51 schreef GuidooH het volgende:
Oh, en je geeft haar als 't mee zit..
Tja...quote:Op donderdag 11 februari 2010 03:57 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Wat een Guido ben jij ook hé.
Ook een goed voorbeeld.quote:Op donderdag 11 februari 2010 04:29 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Heineken +1!!
Is dat een Guido?
Ik dacht meer aan zoiets:
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |