Laptop is identiek aan de image hierboven..quote:
Eigen foto's?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:32 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Laptop is identiek aan de image hierboven..
HD grootte is 250 gb
Ik heb een auto te koop, kijk maar op internet naar standaardfoto's van de fabrikant, want ik heb er haast niet in gereden.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:03 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Bastoenie:
De garantie is zo goed als verlopen.. aankoopperiode januari 2009
Foto's.. de laptop is weinig gebruikt, dat er haast geen schade is.. zo goed als nieuw dus
Heeft altijd keurig in de beschermhoes gezeten
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik heb een auto te koop, kijk maar op internet naar standaardfoto's van de fabrikant, want ik heb er haast niet in gereden.
Kom op zeg, doe even moeite als je wat wil verkopen.
Pff, een MacBook is een MacBook, je weet (Gezien je nickname) toch hoe zo'n speeltje er uit ziet? Als er echt een dikke kras in het aluminium zou zitten zou TS dat heus wel melden en daar een webcam/phonepic van maken lijkt me...quote:Op zondag 7 februari 2010 19:22 schreef MacorgaZ het volgende:
Kom op zeg, doe even moeite als je wat wil verkopen.
Nee dat is het niet. Je hebt gebruikerssporen. Misschien noemt TS niet alles wat er mis aan is. Een Mac is niet zomaar een mac.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:57 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Pff, een MacBook is een MacBook, je weet (Gezien je nickname) toch hoe zo'n speeltje er uit ziet? Als er echt een dikke kras in het aluminium zou zitten zou TS dat heus wel melden en daar een webcam/phonepic van maken lijkt me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |