Denk niet dat er veel schokkends uit voortkomt.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Er zouden stats moeten zijn hoe vaak er op het fobo icoontje bij een meisje wordt geklikt en hoe vaak er bij een jongen wordt geklikt
Ik heb een hele tijd 2x in de week baantjes getrokken + sauna maar ik heb er weinig tijd meer voor.. Ben ook vaak moe en luiquote:
Sauna is relaxquote:Op zondag 7 februari 2010 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd 2x in de week baantjes getrokken + sauna maar ik heb er weinig tijd meer voor.. Ben ook vaak moe en lui
Baantjes trekken alleen is keisaai.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd 2x in de week baantjes getrokken + sauna maar ik heb er weinig tijd meer voor.. Ben ook vaak moe en lui
Ik denk dat er bij vrouwen 2x zo vaak wordt gekliktquote:Op zondag 7 februari 2010 19:21 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel schokkends uit voortkomt.
Wat doe je nou met zoveel vrije tijd op een vrije dagquote:Op zondag 7 februari 2010 19:20 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee maar ik sliep om 2.00 uur ongeveer
En bij mannen die een usericon hebben dat suggereert dat het een vrouwelijke user is.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:22 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij vrouwen 2x zo vaak wordt geklikt
Keeps me going in het 50-meterbad, soort van beloningquote:
Sorry wat?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat doe je nou met zoveel vrije tijd op een vrije dag?
Ik ga altijd rondjes rijden in de auto,croissantjes bakken, bankhangen en veel te laat huiswerk doenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat doe je nou met zoveel vrije tijd op een vrije dag?
Wat moet ik dan doen, synchroomzwemmenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Baantjes trekken alleen is keisaai.
Whehe jaquote:Op zondag 7 februari 2010 19:23 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
En bij mannen die een usericon hebben dat suggereert dat het een vrouwelijke user is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |